Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
site

[Opinie] cal.pl

Polecane posty

Opinie o cal.pl

Temat uaktualniany na bieżąco

 

 

 

Witam!

Chciałem uzyskać Waszą opinię na temat firmy CAL.pl

 

Jak się sprawuje serwerek?

 

Przydatne linki:

 

Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/126-cal-pl/

Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/126-cal-pl/

Dyskusje o ofercie i firmie: Pytania, komentarze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

programuje juz pare ladnych lat i doskonale zdaje sobie sprawe z tego co piszesz. jednak wolalbym aby cal.pl moglo przesatawic jakies fakty kiedy to dokladnie przeciazalem maszyne i wtedy mozna by porozmawiac o konkretach. optymalnie by bylo jak by mieli jakis system mierzenia obciazenia cos jak jest w insane czy widzialem kiedys w hekko :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tez cal.pl moge polecac. serwery w ovh maja takze jest bardzo stabilnie i szybko jak na hosting dzielony. maszynki dosyc mocne i nieprzeciazone. kofiguracja bardzo elastyczna. wlasnie php.ini i dostep do shella i kompilatora takze np. skompilowania sobie jakiegos rozszerzenia php to nie problem. ostatnio nawet jak zaczalem przeciazac konto to przeniesli mnie sami na inny serwer zamiast blokowac konto czy cos w tym stylu. mogli by tylko jakiegos maila wyslac czy cos bo nagle mi padlo konto i musialem dzwonic sie dowiedziec co jest. trafilem teraz na serwer troche gorszy ale za to mniej obciazony takze w sumie to wyszlo mi to na plus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na temat cal.pl niestety długo mógłbym pisać.

Na razie zdradzę tylko tyle, że firma ta jest niesłowna, a ludzie w niej pracujący niepoważni- łącznie z właścicielem.

Prawdopodobnie całość zostanie niedługo opisana oraz umieszczona na blogu oraz forum lub wydana jako artykuł w gazecie.

 

Osobiście mogę jedynie odradzić zakup czegokolwiek w tej firmie, a na taką opinię wpływa wiele aspektów.

Istnieją o wiele lepsze firmy oferujące lepszy poziom usług w takich samych cenach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Od jakiegoś czasu posiadam hosting w CAL.PL muszę przyznać, że jestem BARDZO zadowolony :) konto śmiga bardzo ładnie!

 

PLUSY:

 

- Bardzo dobre serwery,

- Brak awaryjności

- up time na poziomie 99,9

- przyjazny kontakt z BOK'iem

- natychmiastowa reakcja na pytania

 

MINUSY:

- Nie zanotowano ;)

 

 

Polecam firmę CAL.PL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czas abym ja zabrał głos :]

Ponad miesiąc temu, ot tak postanowiłem że kupie konto hostingowe. Po co? Tego sam nie wiem :] Od razu zapłaciłem za rok, of korz wziąłem gratis domenę/y :] Po miesiącu mojego użytkowania, konto sprawuje się wyśmienicie, nie zauważyłem żadnych padów, czy zerwanych połączeń ze sql. Także nie musiałem korzystać z BOKu, czy innej pomocy ze strony Cal.pl. Szczerze polecam tą firmę jako dostawcę kont hostingowych.

 

Gr, k3mdl :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Dyskusja dotycząca złamania regulaminu przez użytkownika Fantom847 została przeniesiona tutaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystałem z CAL. Administracja w porządku - odpowiada szybko i na temat, nie unika odpowiedzi na trudne pytania. Serwer odpowiada szybko, a zapytania generują się jak błyskawica : ). Minusów brak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@juvenito teraz się dowiedziałeś, że każda firma ma inne współczynniki wg którymi liczy całkowite obciążenie? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostałem e-mail abym się wypowiedział.

 

Jako osoba która nie jest w temacie tak dobrze jak wy uważam, że hosting spoko. Nie miałem na razie żadnego problemu. Obsługa dobra. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

szczerze mówiąc zarejestrowałem się na tym forum aby wypowiedzieć się na temat tej 'firmy'.

Mam już za sobą około roku posiadania konta u nich i na dzień dzisiejszy jestem przekonany,

że nie przedłużę umowy.

 

Cała firma jest niepoważna. Częste awarie różnych usług (głównie problemy z pocztą) na które

jedynym znanym przez nich lekarstwem jest restart serwera.

Wczoraj przenieśli moje konto na inny serwer generując kolejną pulę problemów:

 

- zginęła poczta w skrzynkach - łaskawie odtworzyli,

- przestały działać subdomeny - musiałem je sam od nowa konfigurować gdyż na raport o problemie nikt nie odpowiedział,

- przestała dochodzić poczta (do tej pory nie naprawione).

 

Wszyskie maile są sukcesywnie ignorowane lub w najlepszym wypadku dostaję info 'przecież działa' albo 'zrestartowaliśmy, już działa'.

 

Mój znajomy który również ma u nich konto ma dokładnie te same problemy - nie jestem zatem odosobniony

ani bynajmniej nie jest to moja wina.

 

Od jakiegoś czasu notuję wszystkie usterki jako dowód, że gwarantowane 99.9% uptime to fikcja. Z końcem abonamentu przenoszę się do jakiejś profesjonalnej firmy a od tych partaczy będę żądał zwrotu pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie uslugi pracuja poprawnie, wczoraj kilka kont zostalo przeniesione na nowa maszyne z powodow modernizacji infrastruktury - kazdy musi to robic. Wszystkim uzytkownikom ktorym przenieslismy konta ( bylo ich 3 ) wszystko dziala poprawnie, procz Pana ktory pisal na forum.

 

Zaczelismy przenosic konta, backupy sie przywracaly - pierw przywraca sie zawartosc stron, potem baz danych, potem poczty - jak sie przywrocila zawartosc stron to nie bylo jeszcze poczty, wiec nie laskawie przywrocili tylko backup sie przywracal - nie moja wina, ze nie potrafil Pan poczkekac kilku minut na pelne dzialanie. Po drugie subdomeny dzialaly poprawnie, mial Pan je w cache DNS o czym Pana informowalem, poczta dochodzi poprawnie ( byc moze nie dochodziala, zmienilismy na Pana zyczenie lekko konfiguracje ) mogl Pan od razu przeslac jakis login z haslem do danej skrzynki zamiast pisac X maili.

 

Przepraszam za zamieszanie, ale sie lekko poddenerwowalem.

 

Wszystkie czynnosci zostaly wykonane zgodnie z regulaminem swiadczenia uslug.

 

Wszelkich informacji udziele mailowo lub telefonicznie, forum to nie BOK...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wszystkie uslugi pracuja poprawnie, wczoraj kilka kont zostalo przeniesione na nowa maszyne z powodow modernizacji infrastruktury - kazdy musi to robic. Wszystkim uzytkownikom ktorym przenieslismy konta ( bylo ich 3 ) wszystko dziala poprawnie, procz Pana ktory pisal na forum.

<ciach>

Wszystkie czynnosci zostaly wykonane zgodnie z regulaminem swiadczenia uslug.

 

regulamin mówi:

2.

Świadczenie usług przez Administratora

 

2.1. Administrator świadczy usługi nieprzerwanie z wyjątkiem

przerw technicznych, niezbędnych do poprawnego funkcjonowania serwera

Administratora. Na przerwy techniczne składają się okresy związane z

konserwacją, naprawami oraz testowaniem sprzętu informatycznego i

telekomunikacyjnego.

2.2. O planowanych przerwach technicznych

Administrator powiadomi Abonenta w korespondencji e-mail na 24

godziny przed rozpoczęciem prac technicznych.

 

 

O żadnych planowanych przenosinach nie byłem poinformowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prosze o kontakt mailowy - to nie bok, nie bede takich spraw zalatwiac na forum.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W mailach myślę, że wszystko wyjaśniłem. Ucina Pan dyskusję na forum, którą sam Pan zaczął

(bo chyba nie można uznać za początek dyskusji mojego posta z prywatną opinią o którą prosił twórca wątku).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uwazam, ze do wszystkiego nalezy sie ustosunkowac - ja poprosilem Pana o kontakt mailowy lub telefoniczny:

 

"Wszelkich informacji udziele mailowo lub telefonicznie, forum to nie BOK... "

 

a nie ciagniecie dyskusji na forum ;)

 

Dobra, ciesze sie ze sprawa zalatwiona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadaliśmy w Cal.pl konto testowe przez rok, do testów i demonstracji Naszym klientom. Do takich rzeczy jest OK.

Nie zauważyliśmy awarii, ani innych "złych" praktyk. Jednym minusem dla nas była niższa wydajność, ale czego chcesz ok 100zł

Reasumując do stronek jest jak najbardziej ok, do jakiś bardziej wymagających aplikacji to już nie koniecznie.

Kontakt z BOK`iem akceptowalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polecam. Kiedys kupilem klientowi konto na CALu i nigdy nie narzekal. Teraz wzialem sobie, rozniez nie mam sie do czego przyczepic. Dobry kontakt z BOK, sporo ciekawych uslug, bardzo dobre ceny domen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

szczerze mówiąc zarejestrowałem się na tym forum aby wypowiedzieć się na temat tej 'firmy'.

Mam już za sobą około roku posiadania konta u nich i na dzień dzisiejszy jestem przekonany,

że nie przedłużę umowy.

 

Cała firma jest niepoważna. Częste awarie różnych usług (głównie problemy z pocztą) na które

jedynym znanym przez nich lekarstwem jest restart serwera.

Wczoraj przenieśli moje konto na inny serwer generując kolejną pulę problemów:

 

- zginęła poczta w skrzynkach - łaskawie odtworzyli,

- przestały działać subdomeny - musiałem je sam od nowa konfigurować gdyż na raport o problemie nikt nie odpowiedział,

- przestała dochodzić poczta (do tej pory nie naprawione).

 

Wszyskie maile są sukcesywnie ignorowane lub w najlepszym wypadku dostaję info 'przecież działa' albo 'zrestartowaliśmy, już działa'.

 

Mój znajomy który również ma u nich konto ma dokładnie te same problemy - nie jestem zatem odosobniony

ani bynajmniej nie jest to moja wina.

 

Od jakiegoś czasu notuję wszystkie usterki jako dowód, że gwarantowane 99.9% uptime to fikcja. Z końcem abonamentu przenoszę się do jakiejś profesjonalnej firmy a od tych partaczy będę żądał zwrotu pieniędzy.

 

Witam,

 

Również zarejestrowałem się na tym forum, bo nie mam już sił do tej 'firmy'. Pomoc techniczna jest nieprzyjazna dla klienta i rozwiązuje problemy tylko wtedy kiedy rozmowa stoi już na ostrzu noża - i to w 90% na odczep się niemamy czasu na ciebie. W BOK'iem idzie się dogadać ale tak naprawdę jak coś nie działa to potrzebni są fachowcy a nie ludzie od marketingu. Rozumiem że firma CAL przyjęła taką politykę (idą na masę lekcewarząc jakość), ok dla utrzymywania nieprofesjonalnych stron i do eksperymentów jest ok bo jest dużo miejsca ale dla fachowców chcących zagrawantować klietom usługi stojące na wysokim szczerze odradzam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bry.

 

Ja złego słowa powiedzieć nie mogę. W cal.pl mam kilka domen i pakiet hostingowy, na którym stoi kilka stron. Wszystko działa szybciutko i sprawnie. Nie zauważyłem żadnej awarii. Co prawda do supportu pisałem rzadko, ale zawsze otrzymałem w kilka minut rzeczową pomoc.

Ogólnie jestem zadowolony z poziomu usług i mam nadzieję, że tak pozostanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od jakiegoś czasu korzystam z usług www.cal.pl i muszę przyznać, że jestem zadowolony. Duży plus za bardzo szybki kontakt w przeciwieństwie do niektórych firm oferujących hosting lub domeny. Puki co mam zamówione w cal.pl kilka domen i pakiet hostingowy i nie mogę powiedzieć złego słowa na tę firmę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja cal raczej będę omijał szerokim łukiem... Z uwagi na to że nie podoba mi się ich system biurokracji a konkretniej przyjmowania wniosków o wydanie kodów authinfo do domen... Wnioski musiałem przesłać faxem i to była jedyna mozliwość... o dziwo nie wiem czemu ale nie przyjmują wniosków przysłanych pocztą tradycyjną....

 

Najlepsze jest to że nadal otrzymuje informacje o wygaśnięciu domen chociaż nie ma ich w cal.pl od ładnych paru miesięcy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cal.pl jest dobry tylko w momencie jak nic sie nie dzieje.

 

Przypadek numer 1 - mamy forum w phpbb, wszytko pieknie dziala i nagle zaczynaja sie problemy - co jakis czas pada serwer i cal.pl kontaktuje sie z nami, mowiac, ze nasze forum ma blad i poki go nie zmienimy to wylaczaja nasz serwer. No to ok, tydzien roboty i forum stoi na SMF, a dwa dni pozniej... lezy. Ostra z***a, pol dnia pracy ich pseudoadmina i juz wszytko smiga.

 

Przypadek numer 2 - ktoregos dnia ni z tego ni z owego znika nasze konto hostingowe - po 3 dniach udaje sie przewrocic z backupow, ktore mielismy u siebie na dyskach, bo losie z cal.pl nic nie wiedza i maja nas w powazaniu.

 

Przypadek numer 3 - zmiana serwera sql. Przez klika dni wszytko chodzi, po czym jednoczesnie na koncie moim i kolegi zaczyna padac jedna tabelka od forum (oboje mamy SMF, ale w roznych wersjach). Tzn, jest np 12:48 i bach - na obu kontach (ktore korzystaj z jednego serwera sql) info, ze tabela smf_session jest walnieta. Wiec logowanie do panelu admina, naprawa tabelki i na jakis czas jest spokoj. Piszemy do admina, pierwsza odpowiedz (po ok 3 min od zgloszenia) "nie odpowiadamy za dzialanie aplikacji", drugi mail "no coz, to chyba zbieg okolicznosci", jak napiszlem, ze zbieg okolicznosci polozyl 4 razy dwa rozne konta jednoczesnie to "admin" odpisal "Już powiedziałem jako administrator co uważam o tej sprawie." Nawet nie chcialo im sie tylka ruszyc i sprawdzic loga.

 

Reasumujac - odradzam cal.pl - serwer postwic umie kazdy, ale jak widac zarzadzanie nimi przeroslo te firme.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A ja cal raczej będę omijał szerokim łukiem... Z uwagi na to że nie podoba mi się ich system biurokracji a konkretniej przyjmowania wniosków o wydanie kodów authinfo do domen... Wnioski musiałem przesłać faxem i to była jedyna mozliwość... o dziwo nie wiem czemu ale nie przyjmują wniosków przysłanych pocztą tradycyjną....
Cal.pl jest dobry tylko w momencie jak nic sie nie dzieje.

Co tu dużo mówić, muszę się pod tym podpisać obiema rękoma.

 

Jedno ale, gdy ja rozmawiałem z "supportem" tej firmy, powiedziano mi, iż jest możliwość wysyłki wniosku o wydanie kodu AuthInfo na adres firmy. Zrobiłem to... jakie było moje zdziwienie, kiedy po miesiącu i kolejnych mailach z pytaniami o to, czy mój list z wnioskiem (wysłany poleconym priorytetem, szkoda, że bez potwierdzenia odbioru) dotarł, otrzymałem odpowiedź, iż pewnie trafił do księgowości w Biedrusku, a powinien do Lusowa o którym nigdzie na stronie nie jest wspomniane, ale zgodnie z odpowiedzią "supportu", "wystarczyło zapytać...".

 

W chwili obecnej od 2 dni nie mogę dodać nowych adresów DNS dla domeny utrzymywanej w cal.pl, ba... nie mogę zmienić ich nawet na ns1.cal.pl. Występuje błąd: "Registry error, domain's nameservers not updated [Object status prohibits operation]". Problem oczywiście zgłoszony... odpowiedź: "jakiś błąd w registry domeny (...)".

 

Czy inni użytkownicy posiadający domeny w tej firmie mają podobne problemy ze zmianą DNSów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×