Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
* * - - - 3 głosów

[opinie] HostingHouse.pl

[opinie] HostingHouse.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
44 odpowiedzi na ten temat

[opinie] HostingHouse.pl

#41 markoni

markoni

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisany 24 maj 2017 - 05:53

Jak firma miała wizytówkę html to faktycznie mogła nie mieć problemów.


  • 0

#42 kick77

kick77

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 1 postów

Napisany 25 czerwiec 2017 - 20:22

Jak dla mnie to działa bez zarzutów. Przynajmniej na razie. :)


  • 0

#43 Michaś1981

Michaś1981

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 1 postów

Napisany 26 czerwiec 2017 - 19:07

Również polecam wszystko działa jak należy. Oby było tak dalej. Pozdrawiam
  • 0

#44 Bica100

Bica100

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 6 postów
  • Firma:1993

Napisany 27 czerwiec 2017 - 10:12

Tak sobie u niech jest ja mam tam stronkę i powiem wam że szału nie ma, pomoc techniczna taka sobie czekałem 2 dni na odpowiedź ale przynajmniej rozwiązali mój problem. Tak że daje 5/10 jak dla nich!


  • 0

#45 HostingHouse

HostingHouse

    Czasami na forum

  • Firma Bronze
  • 45 postów
  • Skąd:Koszalin
  • Firma:Imaginio Sp. z o. o.
  • Imię:Paweł

Napisany 27 czerwiec 2017 - 10:33

@Bica100 czy podałbyś mi na PW id zgłoszenia? Nikt u nas raczej nie czeka na odpowiedź dłużej niż kilka godzin (nawet w niedzielę i święta), więc chciałbym wyjaśnić z czego wynikało aż tak duże opóźnienie w odpowiedzi.

 

Tu jeszcze dla potwierdzenia statystyki z czerwca (nie ma żadnego ticketa, który czekałby ponad 16h).

 

czas.png


Edytowany przez HostingHouse, 27 czerwiec 2017 - 10:41.

  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników