Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
przemo1995

Podpięcie domeny pod własny serwer w domu

Polecane posty

Witam.

 

Mam taki problem. Zarezerwowałem sobie dzisiaj domenę na home.pl i chciałbym ją podpiąć do swojego serwera. Internet mam z dialogu, ip mam zmienne, ale publiczne, mam konto na no-ip.com. Kiedy wchodzę na swoją stronę przez xxx.no-ip.com wszystko pięknie działa. Niestety nie wiem co dalej... Czytałem, że trzeba coś porobić z DNS, ale nie wiem, ni w ząb o co chodzi. W serwerach jestem laikiem.

 

Mam nadzieję, że mogę liczyć na waszą pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

Załóż konto na freedns.42.pl

Na freedns dodaj strefę głównę(master) z nazwą domeny.

Jako serwery DNS w panelu home.pl podaj fns1.42.pl oraz fns2.42.pl

Wejdź do edycji strefy i dodaj rekord CNAME, w polu po lewej wpisz * a po prawej nazwę domeny z no-ip zakończoną kropką i zapisz to.

Poczekaj do 24h na propagację stref.

 

Jest taki mankament, że sama domena nie wskazuje na ip, ponieważ cname nie dopuszcza wpisu @

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem wszystko jak napisałeś z freedns.42.pl problemu nie było tylko przy dodawaniu adresów DNS do home.pl wywalił mi monit:

 

Pole dns1: Serwer "fns1.42.pl." nie jest skonfigurowany dla domeny "psobczy.com.pl". Skontaktuj się z administratorem docelowego serwera DNS, celem skonfigurowania obsługi domeny.

Pole dns2: Serwer "fns2.42.pl." nie jest skonfigurowany dla domeny "psobczy.com.pl". Skontaktuj się z administratorem docelowego serwera DNS, celem skonfigurowania obsługi domeny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem wszystko jak napisałeś z freedns.42.pl problemu nie było tylko przy dodawaniu adresów DNS do home.pl wywalił mi monit: