Skocz do zawartości

Polecane posty

Co jest z securityhost? Przestał działać i serwer i strony już jakieś 5 godzin temu.

Na stronie czy gdziekolwiek indziej ani me ani be ani pocałuj mnie w pompę, nic.

 

Securityhost.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zakupiłem tam hosting, przygotowałem już wszystko do przeniesienia się na securityhost. Pierwszy dzień użytkuję i już awaria. Jakie człowiek ma szczęście. Nadszedł czas na kupno czegoś poważniejszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Regulamin Securityhost.pl <-- link

 

A z regulaminu wynika że to musi być przypadek "losowy i uzasadniony" bowiem uptime mają na poziomie 99,9% w skali miesiąca, co daje maksymalny pad około 44 minut miesięcznie ;)

Poza tym, po 24 godzinach dostaniemy przedłużenie kont o 7 dni.

 

A telefon jest w tym temacie --> Klik

 

edycja - a telefonik działa, tylko się nie odbiera

Edytowano przez pyzdera (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zakupiłem tam hosting, przygotowałem już wszystko do przeniesienia się na securityhost. Pierwszy dzień użytkuję i już awaria. Jakie człowiek ma szczęście. Nadszedł czas na kupno czegoś poważniejszego.

 

Usługi securityhost.pl są jak najbardziej w porządku, moja strona działała kilka miesięcy bez nawet jednej, pięciominutowej przerwy, jednak teraz jest przerwa i to dosyć długa dlatego napisałem ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam czy ktoś wie coś więcej, dzwonił tam? Moje strony też nie działają od sobotniego poranka. Strona securityhost.pl też mi nie wchodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam czy ktoś wie coś więcej, dzwonił tam? Moje strony też nie działają od sobotniego poranka. Strona securityhost.pl też mi nie wchodzi.

 

wygląda na to ,że wywalił im się serwer cały w OVH i padły dns-y z tego samego serwera. Nic nie hula

 

IP address:
Error: Try again

Host name: securityhost.pl

Alias:
securityhost.pl
is from () in region


TraceRoute to [securityhost.pl]

Hop	(ms)	(ms)	(ms)		     IP Address	Host name

Trace complete


Retrieving DNS records for securityhost.pl...
Attempt to get a DNS server for securityhost.pl failed: Timed out

Whois query for securityhost.pl...

Results returned from whois.dns.pl:


DOMAIN NAME:           securityhost.pl
registrant type:       organization
nameservers:           ns1.securityhost.pl. [178.33.49.168]
                      ns2.securityhost.pl. [178.33.49.169]
created:               2009.06.19 20:16:04
last modified:         2010.05.24 13:38:53

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co w związku z tym może się stać? Jest możliwość, że wszystko powróci do normy? Drugi dzień, a serwer down.

 

Dodatkowo administrator nie odpisuje na emaile, sms'y, nie odbiera telefonu.

 

EDIT: Administrator securityhost.pl odpisał. Czeka na wymianę dysku OVH, za chwilę napiszę wam ile to może potrwać.

 

EDIT2: Ma nadzieję, że do 10 kwietnia ktoś to u nich zrobi więc jest cień szansy, że będzie to dzisiaj.

Edytowano przez Lawliet (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli odpisali to jest OK, znaczy że działają. Wymiana dysku to kilka minut, ale do tego koniecznie przywracanie danych itp. czynności, czasami to trwa.

Taka awaria może się zdarzyć wszędzie, więc nie ma co się denerwować i dzwonić do biura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jeśli odpisali to jest OK, znaczy że działają. Wymiana dysku to kilka minut, ale do tego koniecznie przywracanie danych itp. czynności, czasami to trwa.

Taka awaria może się zdarzyć wszędzie, więc nie ma co się denerwować i dzwonić do biura.

W danym przypadku nachodzą wnioski, iż profesjonalna firma powinna:

- Mieć stronę główną na innym serwerze niż strony klientów, żeby móc poinformować o ew. awarii,

- Rozwiązywać awarie tego typu nawet w czasie krótszym niż 48h.

 

Śmiał się będę głośno, gdy nie będą mieli backupów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo administrator nie odpisuje na emaile, sms'y, nie odbiera telefonu.

 

Wcale sie nie dziwię, że nie odbiera - nr nieznany to pewnie po pierwszych pieciu telefonach przestał odbierać i kazdemu w kółko tłumaczyć to samo. Poza tym jak ma odpowiadac na maile skoro kontaktowy mail to admin@securityhost.pl, czyli tez z tego hostingu. Również dzwoniłem i też nie odebrał, ale nie robie z tego wielkiej akcji w stylu "nadszedł czas na kupno czegos poważniejszego" - kolego, mialem juz ze 3 hostingi, ale zaden nie działał tak bezbłednie jak securityhost.pl - mowa o hostingach o podobnych warunkach cenowych. 

 

 

BTW znalazłem przed chwilą na jakiejs stronce wymiane info na temat nie działania hostingu i jeden z forumowiczów znalazł na allegro chyba jakis komentarz do aukcji który był napisany przez dyrekcje securityhost.pl i brzmi on tak: 

"no to już wiadomo czemu nie działa, na allegro dopisali do jednej z aukcji "Dodano 2011-04-09 18:19 

Witam Prosimy o cierpliwość ponieważ padła nam macierz dyskowa. Czekamy na wymianę jesteśmy w tym wypadku zależni od firmy OVH"

 

 

 

Więc mozna tylko uzbroic sie w cierpliwość i liczyc ze zadne dane z naszych stron nie pójdą z dymkiem tej macierzy :D 

 

W sumie to nie wiem czy to ja nie zepsułem czegoś, bo wczoraj udało mi sie jeszcze jakies pół godz. przed awarią zrobic backup stronki w Direct Adminie i za chwile już stronki nie było ;)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tu wychodzi wielki minus ovh. W weekend raczej nie ma co się spodziewać, żeby coś zrobili. Oby nazwa hostingu miała coś wspólnego z rzeczywistością (aktualne backupy), bo klienci rzadko sami je robią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W danym przypadku nachodzą wnioski, iż profesjonalna firma powinna:

- Mieć stronę główną na innym serwerze niż strony klientów, żeby móc poinformować o ew. awarii,

- Rozwiązywać awarie tego typu nawet w czasie krótszym niż 48h.

 

Śmiał się będę głośno, gdy nie będą mieli backupów.

 

Powinni mieć stronę na innym serwerze, jednak dla małych firm koszt postawienia nowego serwera graniczy z cudem. To są dodatkowe koszty, które powodują że i tak praktycznie pusty jeden serwer nie jest rentowny.

 

Niektórych awarii nie da się naprawić w krótkim czasie, na to ma wpływ 1000 czynników, na które any Ty, ani admin nie ma wpływu. Niektórym laikom się wydaje, że admin to cudotwórca, naoglądali się Matrixa i wtedy piszą takie rzeczy na forum. Wgranie backupu może trwać nawet kilka godzin, to dego przygotowanie nowego serwera po założonym nowym dysku, macierz itp. rzeczy. To wszystko zajmuje ogrom czasu. Tu mamy problem z OVH, gdzie czeka się na wymianę dysku w weekend, tak jak wspomniał NMN.

 

Jak ktoś traci miliony na serwerze to są rozwiązania, że strona bedzie 100% online, niestety tez będą znacznie wyższe koszty niż oferuje firma.

 

Śmiał się będę głośno, gdy nie będą mieli backupów.

Kiedyś jak dorośniesz, może będziesz miał swoją firmę. Wtedy jak Ci się wszystko rozpadnie przypadkiem, też jakiś gostek na jakimś forum Ci napisze to samo. Zobaczymy jak Ci będzie miło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Powinni mieć stronę na innym serwerze, jednak dla małych firm koszt postawienia nowego serwera graniczy z cudem. To są dodatkowe koszty, które powodują że i tak praktycznie pusty jeden serwer nie jest rentowny.

Miałem tu na myśli choćby shareda w byle jakiej firmie, przecież to nie są jakieś gigantyczne koszta

Niektórych awarii nie da się naprawić w krótkim czasie, na to ma wpływ 1000 czynników, na które any Ty, ani admin nie ma wpływu. Niektórym laikom się wydaje, że admin to cudotwórca, naoglądali się Matrixa i wtedy piszą takie rzeczy na forum. Wgranie backupu może trwać nawet kilka godzin, to dego przygotowanie nowego serwera po założonym nowym dysku, macierz itp. rzeczy. To wszystko zajmuje ogrom czasu. Tu mamy problem z OVH, gdzie czeka się na wymianę dysku w weekend, tak jak wspomniał NMN.

Przecież mam hosting w kilku firmach, większych lub mniejszych (nie tylko te, które mam w podpisie) i wszystko jakoś w miarę działa, wygląda. Pomijam już sprawę OVH, ale wczoraj jak widziałem nikt nie był łaskaw telefonu odebrać. Mnie osobiście bardzo uspokoiłoby odebranie telefonu od razu i informacja o tym jaka jest awaria i ile potrwa. Przecież oni nie mają swojej serwerowni, więc wykluczam temat, że admin się zaplątał w kablach i nie odbiera.

Jak ktoś traci miliony na serwerze to są rozwiązania, że strona bedzie 100% online, niestety tez będą znacznie wyższe koszty niż oferuje firma.

Generalnie o OVH się już naczytaliśmy wszyscy, właściwie pomijając koszta dziwię się, że ludzie dalej w to wchodzą i potem są takie sytuacje jak ta.

Kiedyś jak dorośniesz, może będziesz miał swoją firmę. Wtedy jak coś CI się wszystko rozpadnie przypadkiem, też jakiś gostek na jakimś forum Ci napisze to samo. Zobaczymy jak Ci będzie miło.

Pisanie mi "jak dorośniesz" jest trochę potraktowaniem mnie z góry, co jest niepotrzebne.

W mojej obecnej sytuacji jestem adminem dwóch serwerowni, z czego w jednej z nich właśnie prowadzony jest jako taki hosting, tyle, że bardziej dla konkretnych projektów na konkretne zapotrzebowanie, aniżeli komercyjnie i jakoś nie ma problemu. Oczywiście, wszystko się może rozsypać i tak się często dzieje.

Powiem szczerze, że może faktycznie potraktowałem firmę z góry. Niewykluczam, że sprawa jest taka a nie inna, natomiast swoje uwagi wniosłem i pod nimi się chętnie podpiszę.

Weźmy takie rootnode na ten przykład, mają jakiś hosting w home i strona rootnodestatus.net jest widzialna nawet jakby się ich holenderska serwerownia spaliła. Mogą wówczas napisać co jest nie tak i myślę, że to powinna być rada na przyszłość dla securityhostów i innych "jednoserwerowych" firm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miałem tu na myśli choćby shareda w byle jakiej firmie, przecież to nie są jakieś gigantyczne koszta

Tak polecam serwery z tagiem mzone w RIPE, świetna reklama.

 

Mnie osobiście bardzo uspokoiłoby odebranie telefonu od razu i informacja o tym jaka jest awaria i ile potrwa.

 

Powinien odebrać ktoś z biura, ale jak to jest jednoosobowa firma, to ma mówić 300 klientom że serwer będzie online za 12 godzin?

 

Pisanie mi "jak dorośniesz" jest trochę potraktowaniem mnie z góry, co jest niepotrzebne.

 

To była przenośnia, nie skierowana konkretnie do Ciebie. Jednak Twój tekst o śmiechu z awarii był co najmniej nie na miejscu w tym temacie.

Pamiętaj, że Securityhost to w zasadzie nowa firma, nie ma takiego doświadczenia jak inne dłużej działające firmy (no i zaplecza, dla nas wydanie kilkuset złotych na nowy serwer nie stanowi problemu, dla nich może już tak, tak więc trochę wyrozumiałości). Wszystko wychodzi w "praniu", szczególnie jak nie miałeś takich przypadków wcześniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Powinien odebrać ktoś z biura, ale jak to jets jednoosobowa firma to ma mówić 300 klientom że serwer będzie online za 12 godzin?

Wystarczyłoby nagrać zajawkę na pocztę głosową i wyłączyć telefon. Zawsze znajdzie się sposób.

Ja kupiłem sobie program jak jeszcze miałem telefon na symbianie, w którym mogłem zrobić sobie taki IVR dla połączeń przychodzących.

Coś typu - dzwoni taki właściciel mzone group i słyszy: "W aktualnej chwili trwa awaria związana z awarią dysku twardego w serwerze. Planowany czas zakończenia awarii to Niedziela godzina 22.00. Aby mimo tego połączyć się z biurem wybierz 9". I jak łatwo się domyślić, wciskasz 9 i łączysz się do szefa.

Wtedy połowę połączeń przychodzących mam z głowy, bo ludzie wiedzą w czym jest problem i łączą się ze mną jedynie frustraci i Ci co mają za dużo czasu, no chyba, że mają jakąś inną sprawę.

 

To była przenośnia, nie skierowana konkretnie do Ciebie. Jednak Twój tekst o śmiechu z awarii był co najmniej nie na miejscu w tymn temacie.

Znając wiele firm hostingowych mam świadomość tego, że backupy są jedynie w ofercie.

Mam nadzieję, że ta firma nie należy do nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znając wiele firm hostingowych mam świadomość tego, że backupy są jedynie w ofercie.

Mam nadzieję, że ta firma nie należy do nich.

Ale już OffTop klepiecie ;) To wybierz taką, która robi backupy. Proste.

 

Niemożliwe żeby w ofercie OVH tak długo wymieniali dysk. Za to w Kimsufi bywa różnie. Zależy jaki humor mają technicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie dane mamy z tym nie będzie problemu ,mecze ich bo sam bym chciał otrzymać jakaś odpowiedz.

 

Powiem krotko zawiodłem się na OVH i to strasznie rozumiem jest sobota czy niedziela lecz ktoś mógłby się zając ta sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mamy uszkodzenie dysków to już nie moja wina ze serwerownia OVH (francja) wymienia to 12h.

 

Od: Monitoring OVH

Dla : ***********

Data : 2011-04-09 14:55:47

 

Wykrylismy, ze dysk na serwerze ns390194.ovh.net

jest uszkodzony. Zostanie wymieniony przez

naszych technikow. W celu zabezpieczenia danych,

prosimy o wykonanie kopii. Po wykonaniu niezbednych

operacji prosimy o odpowiedz na to zgloszenie.

 

Od: *************

Dla : OVH Help desk

Data : 2011-04-09 15:07:51

Witam

 

Proszę o wymianę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzenie dysków czy dysku? Przynajmniej raid 1 nie było?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzenie dysków czy dysku? Przynajmniej raid 1 nie było?

A to duża róznica dla zwykłego uzytkownika stronki na ich hostingu? Pytam, bo jedyne co mnie dotyczy to dopilnowanie opłaty hostingu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×