Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kiu

Rady dla laika

Polecane posty

na wstępie, po lekturze jednego z postów administratora powiem ze nie szukam konkretnych ofert hostingu:-)))

chciałbym Was prosić o kilka rad w kwestii wyboru firmy hostingowej;

planuje rozpoczęcie działalności gospodarczej, której głównym fillarem byłaby strona internetowa, a ponieważ komputerem posługuję się dobrze lecz jestem kompletnym laikiem w dziedzinie tworzenia/administrowania stron internetowych chciałbym wiedzieć:

1. gdzie najlepiej/najtaniej wykupić domenę?

2. czy do tworzenia zawartosci graficznej strony firmy hostingowe udostepniają jakies szablony? chodzi mi o to, czy po umieszczeniu domeny na jakims serwerze dalej robie wszystko sam? od czego w ogóle powinienem zaczac przy tworzeniu strony?

3. czy na udostępnionym przez firme hostingowa serwerze mozna instalowac jakies programy? np umozliwiajace zarzadzanie czy obsługe sklepu internetowego? a jesli tak to czy robie to (instaluje) ja czy ktos z tej firmy?

4. jaki miesieczny limit ruchu wybrac przy załozeniu ze bedzie sporo wejsc na strone i duzo emaili do mnie?

5. na razie planuje działalność w Polsce;-)), wobec tego czy najlepiej jest z punktu widzenia szybkosci ładowania strony i działania całego serwisu jesli serwis jest na serwerze znajdujacym sie w Polsce/Niemczech czy lepiej w stanach (podobno taniej)

6. czy taki kompletny laik w tej dziedzinie jak ja moze liczyc w firmach hostingowych na pomoc, czy wrecz "poprowadzenie za raczke" przynajmniej na poczatku?

moze powyzsze pytania wywołały smiech albo usmiech politowania, ale chciałbym sie tego dowiedzieć od najlepszych;-)) pytan mam jeszcze z miliard, ale te wytypowałem jako pierwsze z chyba dłuższej serii

dzieki i pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość voytar