Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
* * * * - 4 głosów

[opinie] slaskdatacenter.pl Livenet Sp. z o.o.

[opinie] slaskdatacenter.pl Livenet Sp. z o.o.

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
403 odpowiedzi na ten temat

[opinie] slaskdatacenter.pl Livenet Sp. z o.o.

#21 Lan Hikari

Lan Hikari

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 777 postów
  • Skąd:Katowice
  • Imię:Bartłomiej
  • Nazwisko:Łomnicki

Napisany 13 listopad 2010 - 01:12

Również życzę wielu sukcesów. Swoją drogą ładnie się podziało. Namieszanie z domenami, nazwami spółek etc. spowodowało, że nie ma się co dziwić zaistniałym efektom. Nie zmienia to faktu, że Livenet w Łodzi coś stara się robić, SDC brak reakcji. 
  • 0

#22 atomek

atomek

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 5 postów
  • Firma:ITSERVICE24
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Kras

Napisany 14 listopad 2010 - 09:22

Witam,
chciałem się odnieść wypowiedzi Pana livenet.pl, wątku żle kierowanych mail lub tego czy ktoś coś robi czy nie robi. Nie mam zamiaru nikogo usprawiedliwiać sdc czy livenet.pl. Kilka razy prosiłem livenet.pl o wyczyszczenie bazy ripe i zrobienie z tym prządku. Do dzisiaj się nie doczekałem ciągle otrzymuje raporty abuse z waszych adresów ip. Taka prośba na przyszłość zróbcie porządek na swoim podwórku a później obrzucajcie błotem innych.
  • 0

#23 pehape

pehape

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 34 postów

Napisany 08 luty 2011 - 20:46

Czy ktoś może sprawdzić obecnie serwer1 .19 w sdc ?
  • 0

#24 Devil

Devil

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 514 postów
  • Skąd:Amsterdam
  • Firma:Rackspace.com
  • Imię:Kamil

Napisany 08 luty 2011 - 21:26

Od czego masz BOK ?
  • 0

#25 pehape

pehape

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 34 postów

Napisany 08 luty 2011 - 21:32

Od zapytań o pogodę.

Znasz BOK tejże firmy ? Prawdopodobnie nie, w innym przypadku nie pytałbyś. BOK w SDC odpowiada na wybrane przez siebie zapytania, szczególnie nie odpowiada na te nie "wygodne".
  • 0

#26 sz3kla

sz3kla

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 17 postów

Napisany 05 marzec 2011 - 19:14

pehape, a Ty nadal się babrasz z tą firmą? Pisałeś przecież, że będziesz omijał szerokim łukiem... ;)
  • 0

#27 pehape

pehape

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 34 postów

Napisany 05 marzec 2011 - 20:02

Zostawiłem w SDC jedynie jedną, mniej ważną domenę.
  • 0

#28 koniq

koniq

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisany 05 kwiecień 2011 - 19:10

Postanowiłem opisać swoja przygodę z firmą livenet.pl, której właścicielem jest Network Communication.

Posiadałem serwer w slaskdatacenter.pl i postanowiłem się przenieść do livenetu.
Przy ustaleniach mailowych nie było najmniejszego problemu, mieli przenieść mój serwer do siebie , a raczej dane na nowy serwer. Podczas korespondencji poinformowano mnie, iż drobne sprawy administracyjne mi załatwią np padniecie sql, restart serwera.

Przekonał mnie dobry kontakt mailowy jak i szybkość udzielania odpowiedzi.
Zamówiłem serwer opłaciłem i zaczęła się moja przygoda z tą firmą.

Okazało sie ze w ramach przenosin zaproponowano mi dwie opcje:
a. postawienie wirtualnej maszyny na dedyku
b. kopie 1:1.

Nie zgodziłem się się na maszynę wirtualną i prosiłem o instalacje oprogramowania i przerzucenie danych. Jednak przezucono system 1:1. Trwało to wieki bez podania planowanego zakończenia, gdy napisałem, iż jestem niezadowolony z takiej obsługi zadzwoniono do mnie i wygłaszano pretensje ze technik nie może pracować bo ja ciągle pisze maile. ( nie podano mi kiedy dostane serwer do użytku )

Po instalacji i oddaniu serwera do użytku nie działało dodawanie domen. Po mimo licznych dyskusji, gdyż Technicy z livnet twierdzili, ze działa i ja nie umiem zmienić dns Wystosowałem ostrego maila i trafiłem na kogoś, kto miał pojęcie i przyznał, iż był błąd i o dziwo udało się go naprawić.

Warto zwrócić uwage, iż nie zainstalowano oprogramowania w takiej specyfikacji na jaką złożyłem zamówienie. O doinstalowanie musiałem prosić albo posługiwać się zewnętrznym administratorem.

Przygody zaczęły się gdy serwer się zawiesił. Po restarcie na który jak na wszytko w tej firmie musiałem czekać przestał działać sql . Zleciłem naprawę administratorowi zapłaciłem te 29 pln. Problem został naprawiony do kolejnego zwisu serwera, po kolejnym restarcie znów przestał działać sql i po wysłaniu kolejnego maila z pretensjami i chęci zapłacenia kolejnych 29 pln otrzymałem taką to odpowiedz która moim zdaniem dyskwalifikuje tą firmę:

Data: 2011-02-10 15:38:44 ID klienta: Dział techniczny LiveNet.pl Wiadomość": Witam,
Wykonamy napraw" bezpłatnie, ale proszę więcej nam nie zgłaszać problemów zwaizanych z systemem. Proszę zatrudnic zewnętrznego administratora, gdyż wobec licznych Pana pretensji do naszych us!ug administracyjnych nie jesteśmy zainteresowani wykonywaniem dodatkowych usług.


Dzięki bogu udało mi się z nimi zakończyć przygodę i powiem szczerze w gorszej firmie nie byłem. Klient jest dobry jak wykupuje usługę ale jak oni dali ciała bo przenieśli serwer 1:1 to ja jestem winny bo mam pretensje. Nie dziwo kupując serwer liczyłem ze dostane sprawną maszynę do działania a nie każde zapytanie do suportu koczy się odpowiedzią o zapłaceniu za prace administratora. Przez przerwy w pracy serwera straciłem więcej nerwów i pieniędzy niż to wszytko było warte.

Także ja ze swojej strony zdecydowanie nie polecam.

  • 0

#29 Network Communication

Network Communication

    Czasami na forum

  • Partner WHT
  • 28 postów
  • Firma:Network Communication

Napisany 05 kwiecień 2011 - 20:45

Witam,

Pana serwer został przeniesiony bezpłatnie w ramach umowy między nami dotyczącej migracji. Został Pan poinformowany że serwer nie posiada usługi administracji. Nasi pracownicy nie mają prawa zalogować się na Pana serwer bez każdorazowego zlecenia. Usługa serwera dedykowanego polega na zapewnieniu Panu sprawności maszyny od strony sprzętowej, dostarczenia łącza, zasilania. Wszystko co dzieje się na Pana serwerze z oprogramowaniem nie wchodzi w zakres naszych kompetencji. Ponieważ dokonywaliśmy migracji danych z poprzedniej lokalizacji zapewne sądził Pan że w przypadku awarii apacha, mysql itp będziemy bezpłatnie usuwać usterki. Został Pan poinformowany że tego typu usługi dodatkowe są płatne. Godzina pracy administratora to koszt od 29 zł brutto. Osobiście nie sądzę że jest to wygórowana kwota.

Wiele osób kupujących serwery dedykowane oszczędza na wykupieniu usługi administracyjnej, w momencie pierwszych trudności lub awarii sądzi że nasi pracownicy będą bezpłatnie usuwać tego typu problemy. Niestety tak nie jest. I jeżeli prowadzi się działalność gospodarczą opartą np o świadczenie usług hostingowych nie można liczyć na to że panel DirectAdmin czy Plesk nigdy nie odmówi posłuszeństwa.

Nasze usługi są jednymi z najtańszych na rynku. Jednocześnie staramy się zapewnić maksymalną niezawodność. I to nam się udaje. Od momentu zakończenia migracji serwerów do Łodzi klienci posiadający usługi w Livenet.pl nie mieli ani jednej awarii łącza czy zaniku zasilania. Jednak trzeba pamiętać że wykupując serwer dedykowany płaci się za określony zakres usług. Każda dodatkowa usługa jest płatna zgodnie z cennikiem usług dodatkowych.

A jeżeli ktoś ma pretensje że musi zapłacić za godzinę pracy administratora 29 zł brutto. Z czego korzysta najczęściej raz na kilka miesięcy to może zamiast 170 zł brutto abonamentu płacić nam za ten sam serwer dedykowany 299 zł miesięcznie. W takim przypadku obiecuję że drobne interwencje administracyjne nie przekraczające dwóch godzin w miesiącu będziemy wykonywać "gratis".

Pozdrawiam,
  • 15
Serwery dedykowane, kolokacja, hosting - Network Communication

#30 koniq

koniq

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisany 06 kwiecień 2011 - 01:06

Witam,

Pana serwer został przeniesiony bezpłatnie w ramach umowy między nami dotyczącej migracji. Został Pan poinformowany że serwer nie posiada usługi administracji. Nasi pracownicy nie mają prawa zalogować się na Pana serwer bez każdorazowego zlecenia. Usługa serwera dedykowanego polega na zapewnieniu Panu sprawności maszyny od strony sprzętowej, dostarczenia łącza, zasilania. Wszystko co dzieje się na Pana serwerze z oprogramowaniem nie wchodzi w zakres naszych kompetencji. Ponieważ dokonywaliśmy migracji danych z poprzedniej lokalizacji zapewne sądził Pan że w przypadku awarii apacha, mysql itp będziemy bezpłatnie usuwać usterki. Został Pan poinformowany że tego typu usługi dodatkowe są płatne. Godzina pracy administratora to koszt od 29 zł brutto. Osobiście nie sądzę że jest to wygórowana kwota.




Pański wywód ma sie ni jak do przedstawionego opisu ! Naszczeście ja zakonczyłem " współprace " z wasza " firmą" i szkoda mi czasu i sił aby szczegółowo odpowiadać na Pańskie wywody.

Edytowany przez koniq, 06 kwiecień 2011 - 01:06.

  • 0

#31 zrio

zrio

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 358 postów

Napisany 06 kwiecień 2011 - 06:40

koniq, zadam Ci proste pytanie. Czy kupując samochód w salonie masz w nim zawartego kierowcę?

serwer dedykowany != serwer dedykowany + administracja
  • 0
Pozdrawiam

#32 www.ionic.pl

www.ionic.pl

    Weteran WHT

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1909 postów
  • Skąd:Kraków

Napisany 06 kwiecień 2011 - 07:00

koniq, zadam Ci proste pytanie. Czy kupując samochód w salonie masz w nim zawartego kierowcę?

serwer dedykowany != serwer dedykowany + administracja


Masz rację to dwie różne usługi, z tego c oczytam to koniq-owi chodzi o co innego ;-) Ale nie znamy całości sprawy.
Aczkolwiek, to jest bodaj drugie forum na którym czytam ten post - takie krzyczenie w internecie moim zdaniem wymaga dużo wolnego czasu ;)
  • 0

#33 koniq

koniq

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisany 06 kwiecień 2011 - 14:34

Masz rację to dwie różne usługi, z tego c oczytam to koniq-owi chodzi o co innego ;-) Ale nie znamy całości sprawy.
Aczkolwiek, to jest bodaj drugie forum na którym czytam ten post - takie krzyczenie w internecie moim zdaniem wymaga dużo wolnego czasu ;)


Dzięki za zrozumienie tematu. Nie oczekiwałem administracji darmowej , grzecznie płaciłem jak było trzeba 29 pln. Zatrudniałem sobie zew administratora. Tyle ze to nie ja tak przeniosłem serwer ze były same problemy. Gdyby zrobiono to prawidłowo,nie było by problemów i pewnie bym był dalej ich klientem

Co do wolnego czasu aż tak dużo go nie mam, ale tyle ile go zatraciłem na konwersacjach z ta firmą. Ile kosztowało mnie to nerwów to akt mojej osobistej dezaprobaty i z przyjemnością poświeciłem parę chwil na napisane powyższego tekstu
  • 0

#34 kubek

kubek

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • Imię:Jakub

Napisany 31 lipiec 2011 - 14:17

Witam,

Miesiąc temu zakupiłem u nich serwer dedykowany - na początku zostałem mile zaskoczony średnio odpowiedzi na bok dostawałem w kilkanaście minut. Niestety po miesiącu wszystko dramatycznie się zmieniło i najprawdopodobniej od przyszłego miesiąca będę musiał zrezygnować z tej firmy. Dlaczego? 0 kontaktu, 0 odpowiedzi na bok od tygodnia, wczoraj zawiesił mi się dedyk (niestety nie da się nawet samemu zrestartować sprzętu bo po rebbocie serwer sie nie wlacza) napisałem do nich prosząc o restart serwera - 0 odpowiedzi, 0 reakcji wszystkie 3 telefony milczą a dziwne bo jak na stronie pisze:
Dział Techniczny 
bok@slaskdatacenter.pl
+48 32 450 88 88
(24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu)
oraz
Zapewniamy konkurencyjne cenowo usługi, najwyższą jakość obsługi klienta. [/font]
[font="Arial, sans-serif"]Nasz zespół administratorów, złożony z wysokiej klasy specjalistów, pracuje nieprzerwanie nad zapewnieniem nieprzerwanego działania państwa usług.



Fakt faktem ceny dedyków z oferty wyprzedażowej kuszą jednak chyba juz wiem dlaczego... dziwi mnie, że takie firmy mogą sobie pozwalać na coś takiego...

Edytowany przez kubek, 31 lipiec 2011 - 14:19.

  • 0

#35 kubek

kubek

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • Imię:Jakub

Napisany 31 lipiec 2011 - 15:45

@ nie wiem czy mam się płakać czy śmiać - dostałem odpowiedź, że serwer został zrestartowany i że odpowiada na ping - a co najlepsze serwer wciąż leży i kwiczy ciekawe czy będę musiał czekać następne 24h na ponowny restart (bo pewnie znowu jutro przeczytają mój ticket) - reasumując uruchomienie serwera w firmie SLASK DATA CENTER trwa około 48 godzin, tragedia, padaka nie wiem co jeszcze napisać...
  • 0

#36 kubek

kubek

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • Imię:Jakub

Napisany 14 sierpień 2011 - 23:48

Jednak problem z odpaleniem leżał po mojej stronie - jakis program blokowal ssh. Zostało to z ich strony naprawione, więc cofam ostatnie posty aczkolwiek kontakt mógłby być szybszy.
  • 0

#37 GyniO

GyniO

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 307 postów

Napisany 01 wrzesień 2011 - 08:53

Dawno tu nikt nie pisał, dostałem ciekawą ofertę z tej firmy, tylko nie wiem czy warto do nich przejść.

Czy któryś z klientów może podzielić się swoją opinią na temat firmy(bok, działanie serwerów, ping, uptime itd) byłbym bardzo wdzięczny.
  • 0

#38 is_wm

is_wm

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 928 postów

Napisany 01 wrzesień 2011 - 08:56

Po zakupie serwera BOK w zasadzie nie istnieje :)
  • 0

#39 GyniO

GyniO

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 307 postów

Napisany 01 wrzesień 2011 - 11:22

Po zakupie serwera BOK w zasadzie nie istnieje :)


Jak długo jesteś w tej firmie? Posiadasz 1 czy więcej serwerów?
  • 0

#40 Śląsk Data Center

Śląsk Data Center

    Regularny użytkownik

  • Firma Bronze
  • 87 postów
  • Skąd:Tarnowskie Góry
  • Firma:Livenet Sp. z .o.o.

Napisany 01 wrzesień 2011 - 12:26

Po zakupie serwera BOK w zasadzie nie istnieje :)


Czy na pewno nie myli nas Pan z inną firmą ? jeśli nie chętnie poznam uzasadnienie Pana wypowiedzi, w jakich okolicznościach zasłużyliśmy sobie na taka opinie, szczególny mile widziane nie tylko dla nas ale również dla osób czytających ten watek.
  • 0





1 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych użytkowników