Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
* * * * - 4 głosów

[opinie] slaskdatacenter.pl Livenet Sp. z o.o.

[opinie] slaskdatacenter.pl Livenet Sp. z o.o.

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
404 odpowiedzi na ten temat

[opinie] slaskdatacenter.pl Livenet Sp. z o.o.

#1 K.Krakowczyk

K.Krakowczyk

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisany 13 październik 2010 - 07:12

To co robią ze starymi klientami Livenetu to jest jakaś masakra. Nie odpowiadają konkretnie na pytania, zwodzą, kłamią, odsyłają ciągle do innych nie załatwiając sprawy do końca. W tej firmie panuje jeden wielki bałagan. Nie polecam nikomu.
  • 0

#2 Oxido

Oxido

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisany 13 październik 2010 - 11:50

Nie polecam tam kupować ;) Czekałem na serwer dedykowany 2 tygodnie.
  • 0

#3 pehape

pehape

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 34 postów

Napisany 15 październik 2010 - 17:51

Od 26 minut serwer nie działa.
  • 0

#4 pehape

pehape

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 34 postów

Napisany 17 październik 2010 - 12:31

Kolejny problem, w tym momencie pojawiło się :

#2002 - Serwer nie odpowiada (lub gniazdo lokalnego serwera MySQL nie jest skonfigurowane poprawnie)

PS. Czy ktoś z was zauważył w ostatnich 3 dniach problemy z tym hostingiem, czy nikt już dla własnego dobra nie trzyma tam stron www ?
  • 0

#5 www.mzone.uk

www.mzone.uk

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6192 postów
  • Skąd:Great Britain
  • Firma:MZone Group

Napisany 17 październik 2010 - 12:38

Z ich serwerami zawsze był problem, to nic nowego.
  • 0

#6 pehape

pehape

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 34 postów

Napisany 17 październik 2010 - 13:41

Już od ponad 70 minut nie działają bazy sql'owe w tym hostingu. Przesada.
  • 0

#7 pehape

pehape

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 34 postów

Napisany 17 październik 2010 - 16:15

Sytuacja wygląda na patową. Nie działa m.in. strona główna slaskdatacenter.pl już przeszło 150 minut. Nie pamiętam, jaki jest czas usunięcia awarii.

Czy to może być spowodowane brakiem zasilania, brakiem agregatu o którym pisali użytkownicy forum w temacie livenet.pl ?
  • 0

#8 matthewk

matthewk

    Często na forum

  • Użytkownicy
  • 75 postów
  • Skąd:Poznań

Napisany 17 październik 2010 - 16:24

Przecież to żadna nowość problemy były są i będą ;]
Ja się dziwię że jeszcze tam jesteście xD
  • 0

#9 pehape

pehape

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 34 postów

Napisany 17 październik 2010 - 18:10

Co oznacza taki błąd w phpmyadmin ?

#1 - Can't create/write to file '/var/lib/mysql_tmp/#sql_119f_0.MYI' (Errcode: 2)

Hosting ruszył niedawno, ale wysypały się bazy danych. Kilka tabel w bazach po prostu zniknęło ! Do obecnej chwili nie mogę uwierzyć w to, co zastałem od chwili ruszenia hostingu. Proszę uprzejmie o wskazanie przyczyny wystąpienia wyżej wymienionego błędu.
  • 0

#10 slimthug

slimthug

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisany 27 październik 2010 - 01:26

mam tam dedyka, cena dobra, ale co z tego jak na maile praktycznie nie odpowiadaja (tzn. raz na jakis czas uda sie uzyskac odpowiedz, ale wiekszosc pozostaje bez), telefon biura oblslugi obojetnie kiedy serwuje tylko muzyczke a dzwonilem o roznych porach, o 12 w piatek, o 20 w poniedzialek, o 8 rano we wtorek itd z nadzieja, ze ktos odbierze. Niestety nadzieja matka glupich.. fajnie poki wszystko dziala, boje sie co bezdie jak serwer padnie, bede czekal na restart miesiac??
  • 0

#11 outmc

outmc

    Regularny użytkownik

  • Firma Bronze
  • 96 postów
  • Skąd:Kraków
  • Firma:Valeo Autosystemy
  • Imię:Mariusz

Napisany 27 październik 2010 - 06:46

jaki jest problem żeby zrezygnować z ich usług i przejść do innej firmy ?
za mało jest ciekawych firm ? 
  • 0

#12 konar

konar

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 100 postów
  • Imię:Michał
  • Nazwisko:Konarski

Napisany 27 październik 2010 - 19:43

jaki jest problem żeby zrezygnować z ich usług i przejść do innej firmy ?
za mało jest ciekawych firm ?


Pewnie taki, że ktoś zainwestował jakieś pieniądze i chciałby teraz z tego korzystać, a nie szukać czegoś nowego i walczyć o odzyskanie kasy.
  • 0

#13 outmc

outmc

    Regularny użytkownik

  • Firma Bronze
  • 96 postów
  • Skąd:Kraków
  • Firma:Valeo Autosystemy
  • Imię:Mariusz

Napisany 28 październik 2010 - 12:50

To w czym problem ? Skoro sa problemy to domagać się zwrotu kasy który się należy i zmieniać firmę 
  • 0

#14 Lan Hikari

Lan Hikari

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 777 postów
  • Skąd:Katowice
  • Imię:Bartłomiej
  • Nazwisko:Łomnicki

Napisany 28 październik 2010 - 13:56

To w czym problem ? Skoro sa problemy to domagać się zwrotu kasy który się należy i zmieniać firmę 


W tym zwrocie również często leży problem.
  • 0

#15 slimthug

slimthug

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisany 28 październik 2010 - 14:08

outmc: nie medrkuj. doskonale wiem, ze moge zmienic serwerownie i to zrobie. ostrzegam jedynie ew. zainteresowanych, ze z kontaktem w tej firmie to nie jest zbyt dobrze..
  • 0

#16 outmc

outmc

    Regularny użytkownik

  • Firma Bronze
  • 96 postów
  • Skąd:Kraków
  • Firma:Valeo Autosystemy
  • Imię:Mariusz

Napisany 28 październik 2010 - 16:53

slimthug nie "medrkuje" tylko mowie co można zrobić jeśli nie jesteś zadowolony z obsługi / działania usługi
  • 0

#17 sz3kla

sz3kla

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 17 postów

Napisany 10 listopad 2010 - 19:49

Wiadomość tą piszę z nadzieją, że może "przypadkiem" (choć ja w przypadki nie wierzę, gdyż wszystko jest następstwem czegoś) Panowie z SDC mający do mnie lekceważący stosunek zauważą ten post i łaskawie zechcą zwrócić mi pieniądze.

Makumbie się udało, może i w moim przypadku post zaowocuje przebudzeniem firmy i nagłym pozornym zainteresowaniem moją osobą.



Nie mam nic do stracenia, a jedynie do zyskania. Może wreszcie zwrócicie mi moje pieniądze i zaczniecie troszkę respektować osobę szarego klienta, którego do tej pory mieliście w czterech literach, lekceważąc każdą jego próbę nawiązania kontaktu, wyjaśnienia sprawy.

Chciałbym również jeszcze na wstępie podkreślić, że chciałem sprawę załatwić polubownie, bez wywlekania tego brudu, o czym Państwu pisałem. To, że dołożyłem swoje trzy grosze do tematu opiniodawczego, który może mieć dla Was bolesne skutki wynika tylko i wyłącznie z tego, że mnie Państwo lekceważą - a tego nie cierpię, szczególnie gdy rozchodzi się o moje pieniądze.

A więc w skrócie przytoczę moją hiostorię. Historia ta opisuje sytuacje z obiema markami Livenet, mimo iż temat jest tylko o SDC. To dlatego, że gdybym umieścił tu tylko fragment o SDC to całość wycięta z kontekstu pozbawiona byłaby sensu.

1. Za czasów posiadania tam serwera, kilkukrotnie próbowano mnie oszukać poprzez skracanie ważności abonamentu. Ważność abonamentu za mój serwer zawsze kończyła się 25 dnia miesiąca. Mimo to, kilkukrotnie próbowano mnie naciągnąć, twierdząc, że abonament wygasa np.20 dnia miesiąca, czy 23. Cóż, firma ta miała o tyle niefart, że nie jestem głupcem, który pozwalałby sobie na to. Posiadam całą korespondencję z tą firmą od początku do końca współpracy, każdą wiadomość. Zwykle odpisywałem, że nie dam się naciągnąć gdyż abonament kończy się 25 dnia miesiąca oraz że w razie wątpliwości, mogę to udowodnić. Wtedy zazwyczaj Pan, który to miał mnie za głupca zaczynał milczeć i bez żadnych pytań akceptował rzeczywisty termin wygasania abonamentu. I tu mogę bez wahania stwierdzić, że obie firmy próbowały stosować na mojej osobie to wymuszenie. Stary Livenet kilkukrotnie próbował mnie naciągnąć. Raz nawet udało im się dorobić tych śmiesznych parunastu złotych na wymuszeniu związanym z moją maszyną, gdyż ja byłem za granicą, a obowiązkiem opłacenia abonamentu obarczyłem kolegę za jego zgodą. Niestety zapomniałem go ostrzec o praktykach firmy, a Ci wmówili mu że abonament kończy się kilka dni wcześniej niż w rzeczywistości. Kolega nie mając odpowiedniej wiedzy uwierzył, dał się naciągnąć i zapłacił dając tym samym napiwek firmie, przez którą straciliśmy kilka opłaconych dni użyteczności maszyny. SDC również na sam początek "dobrej współpracy" próbowało mnie naciągnąć na całe 5 dni. Jakby nie patrzeć, jest to 16% kwoty jaką płaciłem, więc nie mam zamiaru pozwalać sobie na takie praktyki.

2. Przeniesiono serwer bez mojej zgody. Również bez mojej zgody zmieniono jego adresację. W normalnym świecie, jak mi wiadomo, brak zgody oznacza odmowę. Jednak Panowie z serwerowni najwyraźniej żyją w innym świecie wyznając niedorzeczną myśl, że brak zgody, to akceptacja. Zarządałem więc przywrócenia serwerowi starej adresacji. Było to około 16-18 września. W odpowiedzi otrzymałem informację, że maksymalnie 21 września serwer zostanie uruchomiony. Termin minął, a mój stary adres ciągle był offline. Później przekładano kilkukrotnie termin, aż wreszcie straciłem cierpliwość i dnia 4 października zrezygnowałem z usług z powodu niekompetencji, nie dotrzymywania terminów i ogólnie rzecz biorąć, panującego tam syfu który jest niezgodny z zasadą jaką wyznaję, czyli "płacę więc wymagam".

3. Dnia 6 października wysłałem do SDC prośbę o zwrot miesięcznego abonamentu. Zwrot pieniędzy uzasadniony był bardzo prostym argumentem. Moja maszyna pod starym adresem była przez 11 dni offline. Wynikało to z nieumiejętnej próby przywrócenia mi starej adresacji, a to z kolei wynikało ze zmiany adresacji bez mojej zgody. Jednym słowem, porażka. Minęły dwa dni od momentu wysłania przeze mnie prośby o zwrot pieniędzy, ale oczywiście nikt z jaśniepanów nie był łaskaw mi odpisać, ustosunkować się do tego. Wysłałem więc dnia 8 października przypomnienie o mojej sprawie. Dnia 13 października Państwo byli łaskawi sobie ze mnie zakpić odpisując mi, że "Decyzją Prezesa informuję iż może otrzymać pan rabat wysokości żądanej kwoty.". Zabawne, 7 dni po zrezygnowaniu przeze mnie z usług wielmożni Państwo doznają oświecenia twierdząc, że mogę otrzymać rabat na usługi, z których już dawno zrezygnowałem i z którymi nigdy więcej nie chcę mieć nic wspólnego. Tego samego dnia odpisałem więc krótko i na temat, że nie chcę żadnego rabatu, a zwrotu moich pieniędzy, które straciłem w wyniku ich niekompetencji. Zastała cisza, kompletny brak odzewu, totalne lekceważenie. Dnia 18 października wysłałem więc kolejne przypomnienie w mojej sprawie. Nadal cisza, brak odpowiedzi. Wysłałem więc kolejne przypomnienie dnia 2 listopada. I kolejny z rzędu mail został zlekceważony.

Skoro już jestem tak szczegółowy, to warto również wspomnieć, że z powodu zmiany adresacji bez mojej zgody, pozbawienia mnie starego adresu na kilkanaście dni, za który przecież do cholery jasnej zapłaciłem, poniosłem liczne straty materialne i nie materialne jak również straciłem setki graczy przez co mój serwis podupadł. Reasumując? Całe miesiące pracy przy reklamie, rozwoju serwisu poszły jak krew w piach z powodu niekompetencji pracowników firmy.

Minął miesiąc i 4 dni, a SDC nadal lekceważy moje prośby o zwrot moich pieniędzy. Do dnia dzisiejszego nie ujrzałem ani pieniędzy

, ani żadnych przeprosin, ani maila z durną informacją o postępie w sprawie. Nic, kompletnie nic. SDC ma mnie gdzieś, olewa to, że może akurat potrzebuję tych pieniędzy, których oni mi nie chcą zwrócić.

Abyście nie spekulowali, zapewniam, że co do wszystkich opisanych wyżej spraw mam dowody. Całą korespondencję mailową, potwierdzenia przelewów.

Tym samym ponawiam swoją prośbę o zwrot moich pieniędzy. Adres do korespondencji Państwo znają. Numer rachunku bankowego na który należy zwrócić pieniądze również Państwu przesyłałem.

Może wtedy będę łaskaw napisać w tym temacie "sprostowanie" z podziękowaniem za zwrot pieniędzy.
:( 

BTW: bellerofont, przepraszam za tą dawną sprzeczkę i za zawracanie Ci głowy prośbą o usunięcie opinii o firmie, która jak się okazało z perspektywy czasu nie zasługuje na to.

Ps. Za niesprecyzowanie nazwy firmy lub ewentualne pomyłki, której poczynanie opisuję w punkcie pierwszym i drugim z góry przepraszam, lecz narobiliście tyle zamieszania, że śmiało mogę stwierdzić iż nie wiem, która z tych dwóch firm odpowiada konkretnie za opisane w punktach 1 i 2 żenujące praktyki.

Ps2. Jeśli ta wypowiedź nie przyniesie oczekiwanego skutku, nie zawaham się skierować sprawy w odpowiednie miejsca w celu wyegzekwowania należności.

I na koniec zacytuję pewnego Pana: "Mysle ze najblizszy rzecznik ochrony konsumenta bylby rownie zdziwiony co zadowolony.".  :)
  • 0

#18 LiveNet.pl

LiveNet.pl

    Czasami na forum

  • Nowy
  • 39 postów
  • Firma:Network Communication Sp. z o. o.

Napisany 12 listopad 2010 - 16:36

Ponieważ nasza szanowna konkurencja ignoruje wiadomości wysyłane na bok@slaskdatacenter.pl to może przy okazji zapoznawania się z opiniami swoich klientów, wysłuchają też naszej skromnej prośby o nie wysyłanie na nasze konta pocztowe danych do swoich serwerów hostingowych, danych do serwerów swoich klientów w postaci haseł. Także dane pozwalające rozliczać licencje w SPLA nie są nam do szczęścia potrzebne.

Z mniej istotnych wiadomości, które lawinowo otrzymujemy zacytuję jedną:

Load average Crossed allowed limit 15.0.
Hostname: vv2.slaskdatacenter.pl
Local Date & Time : Fri Nov 12 16:25:07 CET 2010
-------------------------------------------
System snapshot from top:
-------------------------------------------
top - 16:25:11 up 35 days, 22:23, 2 users, load average: 23.96, 10.39, 6.14
Tasks: 241 total, 2 running, 239 sleeping, 0 stopped, 0 zombie
Cpu0 : 8.3%us, 3.1%sy, 0.4%ni, 85.8%id, 2.4%wa, 0.0%hi, 0.0%si, 0.0%st
Cpu1 : 15.4%us, 5.7%sy, 1.5%ni, 63.0%id, 14.2%wa, 0.0%hi, 0.1%si, 0.0%st
Cpu2 : 6.6%us, 2.8%sy, 0.4%ni, 88.2%id, 2.0%wa, 0.0%hi, 0.0%si, 0.0%st
Cpu3 : 18.0%us, 6.1%sy, 0.5%ni, 69.1%id, 4.9%wa, 0.1%hi, 1.5%si, 0.0%st
Mem: 4146956k total, 3991796k used, 155160k free, 83020k buffers
Swap: 5245212k total, 75336k used, 5169876k free, 1716328k cached

PID USER PR NI VIRT RES SHR S %CPU %MEM TIME+ COMMAND
11829 nobody 16 0 222m 169m 6860 S 15.9 4.2 0:00.45 /usr/local/apache/b


Serdecznie pozdrawiam i życzę wielu sukcesów.
  • 0

#19 pehape

pehape

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 34 postów

Napisany 12 listopad 2010 - 17:13

wysłuchają też naszej skromnej prośby o nie wysyłanie na nasze konta pocztowe danych do swoich serwerów hostingowych, danych do serwerów swoich klientów w postaci haseł.

Jeśli to nie przysłowiowa podpucha to jestem w szoku. Czy takie dane nie są kodowane choćby MD5 ?
  • 0

#20 sz3kla

sz3kla

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 17 postów

Napisany 13 listopad 2010 - 00:47

 LiveNet.pl, zacznam Pana lubieć. :)
  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników