Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Jor.pl

Z: [opinia] Ncgroup.pl / Is-partners

Polecane posty

zgody nigdy nie bedzie jesli w gre wchodzi kasa

firmy najwyzej beda sie "tolerowaly"

Nie do końca, wymieniłbym ze 3 firmy hostingowe z którymi firma przeze mnie reprezentowana żyje w zgodzie, co więcej wiem, że w pewnym kwestiach mogę liczyć na te firmy,a one na nas i nie ma tu żadnej rywalizacji.

Jedak uważam, że nie należy zbaczać z tematu. Ja z ciekawości przesłałem dokumenty i otrzymałem konto - chce zobaczyć jak działa hosting na innych serwerach w serwerowni w której jest Jor.pl.

W najbliższym czasie napisze tutaj co i jak.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem klientem ncgroup od kilku okresow rozliczeniowych, ciagle jestem wiec nei jest tragicznie, ale nie na tyle dobrze zebym odwazyl sie wykorzystywac swoje VIRTUAL10 do dzialalnosci komercyjnej, nie umiescilbym na tym koncie zadnego klienta, powody:

- na rozwiazanie niektorych problemow, drobych technicznie typu brak statystyk itp czekalem czasem kilka miesiecy, przypominajac sie kilkukrotnie

- brakuje informacji technicznych na stronei pomimo ze sa deklaracje ze na tej i tej stronei beda (np jest, pad, przerwa a informacji zero)

- strony na koncie (lacznie z panelem administracyjnym) sa czesto niedostepne (czesto to pojecie wzgledne, ale wporownaniu z innymi kontami u innych providerow to naprawde czesto), np teraz od 4rech godzin moje konto jest w kosmosie, ogolnie ostatnio wlaczylem monitoring z ciekawosci, nie ma dnia bez przerw, czasami lacznie kilkugodzinnych w ciagu doby

- ostatnio problemy z poczta wysylana, zgloszenie nic nie daje, juz sie chyba z tym pogodzilem ze mam jednostronna poczte

- wysylanie zgloszen na helpdesk nie powoduje nawet automatycznej informacji zwrotnej o przyjeciu przez system ;) kiedys to dzialalo

- wprowadzanie istotnych zmian bez informowania uzytkownikow kont, chyba ze dowiem sie po fakcie ze strony.

Wszytkie problem zglaszam, ale rzadko sa rozwiazywane szybciej niz po kilku miesiacach i zgloszeniach, niektore nigdy.

 

Na plus:

- bardzo mila obsluga w infolinii i przynajmniej wykazuje chec pomocy, nei zawsze moze bo temat idzie do "administratora" i ginie, dlatego ciesze sie ze nastepuja w tamtym dziale zmiany.

- oczywiscie cena

 

Ciagle jestem klientem bo mam nadzieje na zmiany, dwa nie mam tam zadnych stron ktore wolalyby o normalna usluge, ale to nie powoduje ze nie chcialbym, w koncu place i chcialbym miec oferowana usluge. Trzy z lenistwa i braku czasu nie chce mi sie tego wszystkiego co jest przerzucac gdzies indziej. Dlatego pozostaje w nadziei na pozytywne zmiany i ze nie bede musial zmianic, a taka ochota nastepuje zawsze gdy przychodzi mi placic za nastepny okres i probuje wyegzekwowac reakcje na zgloszone w okresie abonamentowym problemy.

 

powodzenia

 

Marcin

 

PS

No i sobie wykrakalem, godzina prawie 23 a serwisy i Plesk ciagle w kosmosie ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie

 

Oferowane pakiety nie są w promocji a zostały zaproponowane osobom prowadzącym działalność gospodarczą ponieważ oferta pakietów hostingowych jest skierowania właśnie do nich. Pakiety o których mowa nie przez przypadek można „zakupić” za symboliczną złotówkę na łamach forum WebHostingTalk.pl. Jest to największe forum tematyczne w naszym kraju więc gdzie jak nie tutaj powinna przebiegać dyskusja na temat naszych usług hostingowych. W ostatnich miesiącach w naszej firmie dokonało się wiele zmian których pozytywne skutki powinny być coraz bardziej dostrzegalne. Najwyższy czas więc poddać dyskusji także usługi hostingowe. Wasze sugestie dotyczące zmian w pakietach będą brane pod uwagę podczas dokonywania korekty ich zawartości. Przecież nam tak samo jak każdej firmie zależy aby wszyscy klienci otrzymali produkt spełniający w jak największym zakresie pokładane oczekiwania.

 

Oczywiście do rejestracji zapraszam wszystkie firmy bez znaczenia jaki rodzaj działalności wykonują w dzisiejszych czasach w sieci Internet miejsce jest dla każdej firmy nawet tej najmniejszej oferującej usługi na rynku lokalnym.

 

Z poważaniem, Przemysław Solecki

Network Communication

Infolinia: 0 801 2222 59

email: info@ncgroup.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałem się zarejestrować ale po kliknięciu [GO] mam:

 

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server during query in /var/www/vhosts/ncgroup.pl/httpdocs/sz/moduly/szk/sql.php on line 10

 

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/ncgroup.pl/httpdocs/sz/moduly/szk/sql.php:10) in /var/www/vhosts/ncgroup.pl/httpdocs/sz/moduly/szk/klient.php on line 125

 

chlip. chlip :-( pewno brakło kont

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie Przemysławie,

Proponuję najpierw uregulować swoje zobowiązania finansowe, a dopiero potem rozdawać darmowe konta! Proszę o natychmiastowy kontakt w doskonale Panu znanej sprawie.

 

Kamil Matysik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Proszę o natychmiastowy kontakt

Ja tu nieraz narzekałem na nc, nie twierdzę, że nie, ale opisywałem konkretnie o co szło

a to tutaj wygląda na jakieś prywatne rozrachunki i raczej chyba nie powinno mieć miejsca

na forum "opinie o hostingu", od tego jest PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie supportu niepodoba mi się grafika trochę lipna mnie np. to by odstraszyło nieweim jak inni ale mi się to niepodob. Ale flash jest ładny ale co tam patrzy sie co jest w środku i bardzo polecam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
- na rozwiazanie niektorych problemow, drobych technicznie typu brak statystyk itp czekalem czasem kilka miesiecy, przypominajac sie kilkukrotnie

 

- Obecnie wszystkie statystyki działają poprawnie. Nie wiem czy u Pana ale jeden klient miał problem z nazwą bazy danych która powodowała problemy z generowaniem statystyk. Troszkę czasu zajęło dojście jaki jest związek braku statystyk z nazwą bazy danych klienta. Co cóż Plesk ...

 

- brakuje informacji technicznych na stronei pomimo ze sa deklaracje ze na tej i tej stronei beda (np jest, pad, przerwa a informacji zero)

 

Takie informacje są przynajmniej od roku w dziale Centrum Obsługi Klienta ( komunikaty techniczne ).

 

 

- strony na koncie (lacznie z panelem administracyjnym) sa czesto niedostepne (czesto to pojecie wzgledne, ale wporownaniu z innymi kontami u innych providerow to naprawde czesto), np teraz od 4rech godzin moje konto jest w kosmosie, ogolnie ostatnio wlaczylem monitoring z ciekawosci, nie ma dnia bez przerw, czasami lacznie kilkugodzinnych w ciagu doby

 

Możliwe że pewne przerwy występowały ale kilkugodzinne w ciągu doby to chyba delikatnie mówiąc przesada. Uptime obecnie wynosi 99,5%. Zdajemy sobie sprawę że nie jest to wynik którym można się pochwalić i pracujemy nad tym aby był lepszy.

 

- ostatnio problemy z poczta wysylana, zgloszenie nic nie daje, juz sie chyba z tym pogodzilem ze mam jednostronna poczte

- wysylanie zgloszen na helpdesk nie powoduje nawet automatycznej informacji zwrotnej o przyjeciu przez system :lol: kiedys to dzialalo

 

- I już działa. Obecnie w systemie helpdesk nie ma ani jednego aktywnego zgłoszenia. Średnia dla ostatnich 2 miesięcy wynosi 0,4 zgłoszenia dziennie.

 

- wprowadzanie istotnych zmian bez informowania uzytkownikow kont, chyba ze dowiem sie po fakcie ze strony.

Wszytkie problem zglaszam, ale rzadko sa rozwiazywane szybciej niz po kilku miesiacach i zgloszeniach, niektore nigdy.

 

 

- W helpdesku nie ma obecnie aktywnych zgłoszeń tak więc prawdopodobnie po kilku miesiącach oczekiwania Pana zgłoszenia zostały wzięte pod uwagę :P

 

 

Na plus:

- bardzo mila obsluga w infolinii i przynajmniej wykazuje chec pomocy, nei zawsze moze bo temat idzie do "administratora" i ginie, dlatego ciesze sie ze nastepuja w tamtym dziale zmiany.

- oczywiscie cena

 

 

- Cieszymy się niezmiernie że plusy także jakieś występują obiecujemy że będziemy się starali aby ich liczba była znacznie większa.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
- Obecnie wszystkie statystyki działają poprawnie. Nie wiem czy u Pana ale jeden klient miał problem z nazwą bazy danych która powodowała problemy z generowaniem statystyk. Troszkę czasu zajęło dojście jaki jest związek braku statystyk z nazwą bazy danych klienta. Co cóż Plesk ...

ten klient to ja :lol: wydawalo mi sie ze dosc czytelnie wyjasnilem dlaczego problemem nie mogla byc nazwa bazy, ale widocznie jednak nie :P zreszta gdyby faktycznie to byl problem tak jak zostalo mi przedstawione to jeszcze kilka innych serwisow by nie chodzilo ; ) ze nie wspomne iz jeden w dalszym ciagu ma baze o nazwie ktora powinna generowac problem a nie generuje :) chyba ze chodzilo o TE konkretnie jedna baze :P srednio interesowala mnie dyskusja o przyczynach, cieszylem sie ze w koncu ruszlo

 

Takie informacje są przynajmniej od roku w dziale Centrum Obsługi Klienta ( komunikaty techniczne ).

owszem, tylko ze sa duzo rzadziej niz wystepuja problemy :P poza tym informacja np z 22.05 iz tego wlasnie dnia nastapi zmiana domyslnego interpretatora faktycznie daje czas na przygotowanie serwisow do tego i sprawdzenie ;) a to nie jedyna taka sytuacja o informowaniu w dniu lub juz po fakcie

Możliwe że pewne przerwy występowały ale kilkugodzinne w ciągu doby to chyba delikatnie mówiąc przesada. Uptime obecnie wynosi 99,5%. Zdajemy sobie sprawę że nie jest to wynik którym można się pochwalić i pracujemy nad tym aby był lepszy.

niestety, ale nie przesada, moze po prostu mam konto na pechowej maszynce, ale mialem na tyle dosc komunikatow od uzytkownikow ze serwisy nie sa dostepne, iz od pewnego czasu monitoruje jeden z nich i trudno o dzien bez przerw (jeszcze pojedyncze krotkie sa akcpetowalne bo rozumiem ze czasem trzeba zrestartowac maszyne, ale prawie codziennie? ), a co pewien czas dluzsze przerwy, czesto jest tak iz serwer jest pingowany ale http nie dziala, w razie czego moge podeslac informacje.

- I już działa. Obecnie w systemie helpdesk nie ma ani jednego aktywnego zgłoszenia. Średnia dla ostatnich 2 miesięcy wynosi 0,4 zgłoszenia dziennie.

Nie rozumiem sformulowania i juz ,czyli juz dziala czy caly czas dzialalo? Informacje umiescilem nie na podstawie gdybania tylko na podstawie kilku wykonanych zgloszen na ktore nie dostalem odpowiedzi z automatu, ktore kiedys wystepowaly, ani odpowiedzi z helpdesku.

- W helpdesku nie ma obecnie aktywnych zgłoszeń tak więc prawdopodobnie po kilku miesiącach oczekiwania Pana zgłoszenia zostały wzięte pod uwagę

byc moze ;) ale raczej zauwazam tendencje realizacji po telefonach ;) a osobiscie jakos sie przyzwyczailem ze otrzymuje jakas informacje zwrotna gdy zglaszam komus problem ;)

 

- Cieszymy się niezmiernie że plusy także jakieś występują obiecujemy że będziemy się starali aby ich liczba była znacznie większa.

Tez na to licze, swoje problemy z dostepnoscia serwisow zwalam gdzies w myslach na maszyne a nie firme i licze ze gdzies przy jakichs zmianach w koncu ona tez sie zmieni i problemy sie skoncza ;) i ogolnie jakos to dziala, choc jak pisalem chcialbym zeby dzialalo tak abym kiedys mogl umiescic na koncie takze klientow a nie tylko znajomych z niekomerycjnymi stronami.

 

pozdrawiam,

 

Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
od pewnego czasu monitoruje jeden z nich i trudno o dzien bez przerw (jeszcze pojedyncze krotkie sa akcpetowalne bo rozumiem ze czasem trzeba zrestartowac maszyne, ale prawie codziennie? )
W żadnym porządnym hostingu nie resetuje się maszyn codziennie jeśli są dobrze skonfigurowane. Unix to nie windows.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W żadnym porządnym hostingu nie resetuje się maszyn codziennie jeśli są dobrze skonfigurowane. Unix to nie windows.
1) Linux to nie Unix,

2) To, ze Ty resetujesz Windowsa codziennie, nie znaczy, ze inni tez tak robia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To, ze Ty resetujesz Windowsa codziennie, nie znaczy, ze inni tez tak robia.

Ja go nie resetuję, On to robi za mnie. :lol: Brakuje jeszcze stwierdzenia że BSD to nie Unix :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.ncgroup.pl/sz/moduly/szk/?out=zamow

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'admin'@'194.24.174.41' (using password: TAK) in /home/virtual/webs/ncgroup/ncgroup.pl/sz/moduly/szk/sql.php on line 10

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/virtual/webs/ncgroup/ncgroup.pl/sz/moduly/szk/sql.php:10) in /home/virtual/webs/ncgroup/ncgroup.pl/sz/moduly/szk/klient.php on line 128

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W związku z pracami administracyjnymi ( zmiana oprogramowania na serwerach ) mogą pojawić się błędy w formularzu rejestracyjnym. Mimo to dane są zapisywane do bazy danych. Od jutra już powinno działać poprawnie. Wybraliśmy niedziele na przeprowadzenie tych prac jak widać w tej dzień też są chętni do wypełnienia formularza.

 

 

Przy okazji chciałbym przypomnieć że nie jest to Biuro Obsługi Klienta i informacje o błedach na stronie można bez obaw zgłaszać na adres email: bok@ncgroup.pl :P

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W związku z pracami administracyjnymi ( zmiana oprogramowania na serwerach ) mogą pojawić się błędy w formularzu rejestracyjnym. Mimo to dane są zapisywane do bazy danych. Od jutra już powinno działać poprawnie. Wybraliśmy niedziele na przeprowadzenie tych prac jak widać w tej dzień też są chętni do wypełnienia formularza.

A jakos nie widze nawiazujac do wczesniejszej rozmowy informacji o tym w dziale komunikatow technicznych, a jak widac operacja moze miec wplyw na dzialanie skryptw na serwerach :)

 

pozdr.

 

Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  

×