Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
AlbertPL

Z: [opinia] Ncgroup.pl / Is-partners

Polecane posty

serwer ruszyl w środe (17.05.06) okolo godziny 15. Podobno było dużo błedów na starym dysku i dlatego sie preciagnelo.

 

Teraz po raz kolejny uzbrajam sie w cierpliwośc - mail wyslany 18.05.06 o 9:52. Pytanie czy mirror juz działa oraz o backup dysków ktory jest w ofercie firmy .... bez odpowiedzi jak na chwilę obecna :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po trzecim e-mail dostalem odpowiedz(dzis). Tym razem poszlo na admin @ i podzialo.

 

"bok@" byl jest na urlopie ... lol

 

no nic ... jak na razie serwer smiga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, jestem ich klientem gdzieś tak od października zeszłego roku.

Dostałem dobrą ofertę na managed reseler, wydawało się, że dobrą.

Mam bardzo cienką maszynę, taką ze szrotu, na allegro chodzą po 450 zł.

Ale nie w tym rzecz, wiedziałem co biorę.

Jednak od samego początku mam też z nc kłopoty. Najpierw nie odebrali podpisanej

umowy, list polecony wrócił. Potem po kolei wychodziło, że konfiguracja

sprzętu i oprogramowania jest różna od tej w umowie. Obiecywano poprawki.

Niektóre rzeczy poprawiano. Inne okazały się niemożliwe. W pewnym momencie

zaproponowano mi zmianę panelu "bo ten jest niebezpieczny i nie będziemy

go już supportować". Nowy miał kosztować drugie tyle co reseler. Dogadaliśmy

warunki ugodowe. Znowu wyglądało wszystko dobrze. Do czasu aż okazało się,

że maszyna od samego poczatku ma tylko połowę pamięci RAM ustalonej w umowie.

Panowie z nc nie mogli znaleźć mojej umowy u siebie, musiałem im wysłać skan

z podpisem ich przedstawiciela, że faktycznie mam mieć więcej RAMu.

Mieli szybciutko dołożyć. Ot problem, nie mają takiej. Chciałem im dosłać własne

kości na własny koszt. Niestety "serwer" ma tylko dwa banki pamięci.

Mijają tygodnie, miesiące, opłacam faktury VAT a pamięci nadal nie ma.

Ostatnio przestali odpisywać na e-maile. Zastanawiam się z prawnikiem

nad sprawą o odszkodowanie z tytułu niewywiązania się z warunków umowy

i celowe działanie na szkodę mojej firmy.

Jak to któryś z panów nc przeczyta to doskonale mnie namierzy ale już mi to zwisa,

trochę się zastanawiałem czy podczepić się pod jakiś wątek z [opinią] no i miarka

się przebrała. Co z tego, że płacę mniej skoro dostaję jeszcze mniej? Łaskę mi robią.

I tyle. Zobaczymy co będzie dalej. Na razie przeglądam oferty gdzie by przenieść

tych paru klientów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciąg dalszy ...

 

Panowie sie staraja ale ... nie do konca im to wychodzi ...

 

- nadal nie dostalem umowy

- zdarzylo sie ze serwer zostal wylaczony bo prowadzone sa na nim prace bez powiadomienia mnie o tym ( chodz w dobrej wierze bo zostal wsadzony lepszy kontroler). Wystarczył by mail

- dzis pisze tego posta bo juz drugi raz lacze padło. Pierwszy raz rano na 10-15 minut ... teraz znowu ... a ze akurat pracuje na maszynie to jestem z tego powodu srednio zadowolony

- z tego co widze nie maja zadnego backup ktore by w czasie rzeczywistym rutowało ruch .... a miały byc 2 niezalerzne łącza backup ... wstalo ... przerwa 10 minut ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ciąg dalszy ...

 

Panowie sie staraja ale ... nie do konca im to wychodzi ...

 

- nadal nie dostalem umowy

- zdarzylo sie ze serwer zostal wylaczony bo prowadzone sa na nim prace bez powiadomienia mnie o tym ( chodz w dobrej wierze bo zostal wsadzony lepszy kontroler). Wystarczył by mail

- dzis pisze tego posta bo juz drugi raz lacze padło. Pierwszy raz rano na 10-15 minut ... teraz znowu ... a ze akurat pracuje na maszynie to jestem z tego powodu srednio zadowolony

- z tego co widze nie maja zadnego backup ktore by w czasie rzeczywistym rutowało ruch .... a miały byc 2 niezalerzne łącza backup ... wstalo ... przerwa 10 minut ...

 

 

Tak były dzisiaj dwie przerwy pierwsza trwała 5 min łącze zostało przełączone na zapasowe. Druga przerwa też 5 min kiedy z łącza zapasowego wracali na podstawowe. Dzięki zapasowej lini nie było dzisiaj przerwy kilkugodzinnej.

 

Za problemy w imieniu Ncgroup przepraszam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

znowu jakas awaria. serwer nie chodzi, ncgroup.pl tez ... maja cos naprawic w przyszlym tygodniu, moze wlasny AS bedzie .... na razie lipa

 

... i działa. jakies 5-7 minut przerwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam kupilem u nich ostatnio resellera i jak narazie chodzi wyśmienicie narazie mam okres testowy i sprawdzam ale wedlug mnie lepszy o wiele od poprzedniego mojego uslugodawcy a wy macie jakies opinie na temat tej firmy prosze o pomoc czy oplaca się u nich zostać a jak nie to u kogo. Pzodrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@KoNN - masz u nich resellera?

Nie widze u nich w ofercie resellerów oprócz 1 "managed"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@KoNN - masz u nich resellera?

Nie widze u nich w ofercie resellerów oprócz 1 "managed"...

 

 

Managed Reseller to nie do konca jest zwykly reseller. Jest to serwer dedykowany ale administrowany przez nc. Czyli ty masz dostęp do samego panelu oczywiście z poziomu administratora no i dostep po ssh tez mozesz miec ale mocno ograniczony. Jezeli oni biora odpowiedzialnosc za to ze serwer ma dzialac to nie pozwalaja na mieszanie w konfiguracji przez klienta. Tak wiec dostajesz cos w rodzaju konta resellerskiego ale z poziomem admina ( w panelu ). Serwer oczywiscie tez nie jest dzielony z innymi userami i masz mozliwosc na wlasna konfiguracje czyli jezeli chcesz miec Tomcat konkrenta wersje bazy itp mozesz sobie zamowic.

 

Mozna powiedzec ze konta resellerskie to Virtual 10 i 20 choc w nazwie nie ma reseller to funkcjonalnosc wlasciwie tak jest.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz to znaczy, że w koncie Virtual 10G jest naprzykład panel Pleska dla resellerów (nie użytkowników)? A jeśli tak to czy z jakimiś limitami domen czy kont użytkowników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaraz zaraz to znaczy, że w koncie Virtual 10G jest naprzykład panel Pleska dla resellerów (nie użytkowników)? A jeśli tak to czy z jakimiś limitami domen czy kont użytkowników?

 

Najlepiej gdybyś poprosil ich bezposrednio o wyjasnienie bo ja bardziej orientuje sie w kwestii serwerow dedykowanych ale:

 

Plesk ma troszke dziwnie to wszystko zaplanowane. Admin dodaje klienta ( czyli resellera ) a ten reseller moze dodać domenę czyli użytkownika domeny ( odpowiednik klienta resellera ). Liczba domen jest nieograniczona i tak samo użytkowników ale chyba jest takie ograniczenie że jedna domena jeden klient końcowy. Lub jakoś tak ;) Dokładniej powinien wiedzeć Partyk lub Patrick z WHT widziałem gdzieś się wypowiadał w sprawie pleska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A więc tak masz mozliwosc zakładania kont ale jest jedno ale u nich klient nie dostaje własnego panelu ty zarzadzasz wszytsko z jednego panelu taki ból. A takto masz wszystko na zasadzie resellera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy w ncgroup ktoś w ogóle odbiera telefony i maile? Od 30 minut usiłuję się dodzwonić i nic. Nie wspominam o wcześniejszym e-mailu. Tego właśnie nie potrafię zrozumieć w firmach hostingowych. Skoro podaje się numer telefonu (stacjonarny) i dodatkowo infolinię 0801 ... to chyba nie po to żeby ładnie wyglądało na stronie? Wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A czy w ncgroup ktoś w ogóle odbiera telefony i maile? Od 30 minut usiłuję się dodzwonić i nic. Nie wspominam o wcześniejszym e-mailu. Tego właśnie nie potrafię zrozumieć w firmach hostingowych. Skoro podaje się numer telefonu (stacjonarny) i dodatkowo infolinię 0801 ... to chyba nie po to żeby ładnie wyglądało na stronie? Wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę...

maja średni czas odpowiedzi na maila 6 godzin..reakcja kilkanascie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A więc tak masz mozliwosc zakładania kont ale jest jedno ale u nich klient nie dostaje własnego panelu ty zarzadzasz wszytsko z jednego panelu taki ból. A takto masz wszystko na zasadzie resellera.

 

Strasznie wszystko skomplikowałeś można to uprościć: w opcji Virtual 10 i 20 nie ma resellera jest tylko możliwość podłaczenia wielu domen, jak zresztą w wiekszości hostingów. Czyli żaden z tego reseller.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A czy w ncgroup ktoś w ogóle odbiera telefony i maile? Od 30 minut usiłuję się dodzwonić i nic. Nie wspominam o wcześniejszym e-mailu. Tego właśnie nie potrafię zrozumieć w firmach hostingowych. Skoro podaje się numer telefonu (stacjonarny) i dodatkowo infolinię 0801 ... to chyba nie po to żeby ładnie wyglądało na stronie? Wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę...

 

A ja pod kom. dodzwonilem sie w 3 min. Bez problemow polecam. Tel na stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak u nich SLA i uptime wygląda? Od 10 minut widzę, że ncgroup.pl leży i ani zipnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś, kto jest klientem u ncgroup.pl, może powiedzieć, czy jego konto/serwer też nie działa?

Serwer znajomego działa, podobno też niektórym działa strona ncgroup.pl (chociaż wolno) - być może jakieś problemy z dnsami, albo atak DDOS?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niedawno wstał ncgroup.pl. Cóż... pytałem o SLA. Hmm. Przerwa trwała chyba jakieś 4-5 godzin. Ciekawy jestem jak często zaliczają tak długie pady. Wiecie coś o tym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  

×