Skocz do zawartości

Polecane posty

Gość GrandBB
C:\Users\Andrzej Wywrocki>ping unixstorm.org

Badanie unixstorm.org [77.79.241.202] z 32 bajtami danych:
Odpowiedź z 77.79.241.202: bajtów=32 czas=31ms TTL=57
Odpowiedź z 77.79.241.202: bajtów=32 czas=30ms TTL=57
Odpowiedź z 77.79.241.202: bajtów=32 czas=29ms TTL=57
Odpowiedź z 77.79.241.202: bajtów=32 czas=31ms TTL=57

Statystyka badania ping dla 77.79.241.202:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0
        	(0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 29 ms, Maksimum = 31 ms, Czas średni = 30 ms

C:\Users\Andrzej Wywrocki>tracert unixstorm.org

Śledzenie trasy do unixstorm.org [77.79.241.202]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

 1	<1 ms	<1 ms	<1 ms  192.168.1.1
 2 	*    	*    	* 	Upłynął limit czasu żądania.
 3	29 ms	31 ms	31 ms  lub-r1.tpnet.pl [80.50.156.25]
 4	35 ms	36 ms	34 ms  war-ar3.tpnet.pl [195.205.0.210]
 5	32 ms	31 ms	31 ms  80.50.129.46
 6	33 ms	35 ms	35 ms  lt-5-2-0.5.r2.isp-r2.tpnet.atman.pl [194.153.134
.2]
 7	34 ms	35 ms	35 ms  r1-atm.unixstorm.org [217.149.243.58]
 8	32 ms	34 ms	32 ms  unixstorm.org [77.79.241.202]

Śledzenie zakończone.

C:\Users\Andrzej Wywrocki>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No teraz już wygląda na to, że jest w porządku, ale przez circa godzinę było nieciekawie...

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

|------------------------------------------------------------------------------------------|
|                                      WinMTR statistics                                   |
|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|                   No response from host -  100 |   21 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   lodz-ru2.neo.tpnet.pl -    0 |  100 |  100 |   41 |   51 |  265 |   46 |
|                        lodz-r2.tpnet.pl -    0 |  100 |  100 |   41 |   56 |  429 |   43 |
|                        war-ar3.tpnet.pl -    0 |  100 |  100 |   42 |   55 |  264 |   43 |
|                            80.50.129.46 -    0 |  100 |  100 |   42 |   55 |  434 |   55 |
|     lt-5-2-0.5.r2.isp-r2.tpnet.atman.pl -    0 |  100 |  100 |   42 |   56 |  434 |   47 |
|                    r1-atm.unixstorm.org -   42 |   39 |   23 |    0 |   64 |  258 |   45 |
|                           unixstorm.org -   40 |   41 |   25 |   44 |   48 |   80 |   45 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|
  WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider

 

Jakieś tam problemy widać na routerze US.

Owszem, można by rzec, że nie jest obowiązkiem routera obsługiwanie icmp.

Ale lossy przenoszone dalej + informacje o problemach z usługami tcp jednak owe problemy potwierdzają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ktoś pakietował naszą sieć (ewidentnie celowane w IP naszego głównego serwera). Z tego też powodu chwilami mogło zrywać połączenia.

Obserwujemy co i jak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problemy z dostępnością do UnixStorm zdaje się, że były pomiędzy ~20:30 a ~21:08 oraz pomiędzy ~21:52 a ~22:08, a obecnie od ~22:22 i trwają (aktualny czas tego postu: 22:33).

 

Też tego doświadczyłem, natomiast teraz wszystko śmiga, jak powinno ;)

Edytowano przez palmiarnia (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomiędzy 14:20 a 15:00 czasu polskiego były problemy z dostępnością do UnixStorm (przynajmniej do serwerów z hostingiem współdzielonym, k1-k8), ale teraz takich problemów nie widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, zdechł.

 

Wczoraj działo się to samo, w identycznych godzinach. DDoS?

 

Z Crowleya gubi większość pakietów, z OVH w Bordeaux to samo.

Edytowano przez eRIZ (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leży na glebie. Ani unixstorm.org, ani moja strona u nich nie odpowiada

 

Ich strona jest widoczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

(...)

Wczoraj działo się to samo, w identycznych godzinach. DDoS?

(...)

 

Dziś od ok. 14:00 do ok. 14:18. (serwer k5 dłużej).

Wczoraj od ok. 02:48 do ok. 03:18. @eRIZ: Problemów w godzinach popołudniowych NIE zauważyłem.

Wcześniej po pierwszej rano 12-ego stycznia (ok. 16-18 minut).

Poza tym ze 3 (wczoraj i dziś) krótsze przerwy w zakresie 1-2 minut.

 

Informacyjnie.

Edytowano przez Piotr GRD (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ich strona jest widoczna

Niestety, też leżała.

 

Hmm, pamiętam że wczoraj też miałem problemy w godzinach popołudniowych...

 

k3 wstał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj, po raz trzeci w tym tygodniu był przeprowadzany atak na nasze łącza. Dwa poprzednie w godzinach nocnych, dzisiaj około godz. 14:00. Doprowadziło to do 10-15 minutowych problemów z działaniem sieci.

Problem został rozwiązany, nie powinien ponownie wystąpić.

 

Z osobą, która w ostatnim czasie tak się do nas "przywiązała" będziemy już rozmawiać na innej drodze.

 

 

była przerwa 20 minutowa. trzeba uciekać, bo Unixstrom w wydaniu 3servicesfactory to porażka :/

Jeśli dla Pana prawie 100% dostępność łącz jest tak bardzo niewystarczające to my również będziemy szczęśliwi mogąc się z Pana osobą pożegnać. Tym bardziej czytając nie pierwszy raz tak nonsensowne i posty, które ewidentnie pokazują, że nie podoba się Panu nic - w zasadzie bez znaczenia jaka byłaby przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź na ticketa, że były ataki na ich sieć. Ogólnie jestem zadowolony z ich usług, tylko żeby udało się wyeliminować te ataki i tym samym pady naszych stron.

Edytowano przez konar (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na zachodzie odpowiedz na takiego posta z problemem zazwyczaj brzmiałaby "co moge zrobic, aby Panu pomoc?", a tutaj sami zobaczcie...

Po zmianie hostingu na inny, mam bardziej miły support, a to się ceni. O klienta podobno trzeba dbać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Ciekawe na jaki... :)

 

Hosting do pierwszego padu... Więcej czasu stracisz na przenoszenie się niż na odzyskanie sprawności serwera :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×