Skocz do zawartości
Gość Mkbewe

[opinie] i365.pl

Polecane posty

Gość arek_inc

Ja już zrezygnowałem z ich usług. Miałem dość. Przeszedłem na i365.pl. Mimo ze sa z USA (a nie jak ota.pl z europy), na razie sa zdecydowanie lepsi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też jestem zadowolony z i365.pl, korzystam od dwóch miesięcy, uptime naprawdę 99%. Teraz jeszcze mają promocję z podwajaniem transferu - szkoda trochę, że się nie załapałem :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja już zrezygnowałem z ich usług. Miałem dość. Przeszedłem na i365.pl. Mimo ze sa z USA (a nie jak ota.pl z europy), na razie sa zdecydowanie lepsi.

 

arek_inc mozesz to rozwinąć bo wlasnie zastanawiam sie nad zakupem hostingiu u nich i jezeli miales tam konto to twoje uwagi bylyby bardzo cenne.

 

 

korzystam od dwóch miesięcy, uptime naprawdę 99%

 

miaz jestem laikiem i czy moglbys powiedzie w jaki sposob mozna sprawdzic uptime danego serwera? Czy mozesz podac to na przykladzie serwera i365.pl, bo tam sprawdzales. Tak to zrozumialem z Twojej wypowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bobi: wez sobie 7 dni testu i sprawdz konto. Uptime mierze na swojej stronie za pomoca siteuptime. Mam 99,7% od polowy lipca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość arek_inc
arek_inc mozesz to rozwinąć bo wlasnie zastanawiam sie nad zakupem hostingiu u nich i jezeli miales tam konto to twoje uwagi bylyby bardzo cenne.

Jeśli chodzi ci o ota.pl to zapomnij. Serer pada (lub sie slimaczy) praktycznie codziennie. A co do i365 to tez nie ma co gadac. Bierz bo sa bardzo dobre serwery (wlasnie kupilem drugie konto)[/code]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystam z usług i365.pl od jakiegoś czasu i jestem z ich usług bardzo zadowolony :D A wszystko zaczęło się na tym forum... ;-)

 

GORĄCO POLECAM

Udostępnij ten post


Link to postu