Skocz do zawartości

Polecane posty

Mamy do dyspozycji oprogramowanie Parallels pozwalające na świadczenie w zasadzie dowolnych usług hostingowych oraz powiązanych z nimi. Jest to pierwsze i jedyne wdrożenie w Polsce. Z ciekawszych rozwiązań, w przypadku hostingu współdzielonego każde konto działa de facto w czymś w rodzaju sandboxa / microvps pozwalającego na głęboką izolację poszczególnych kont. Dzięki temu możemy zapewniać bardzo wysokie SLA oraz płynnie skalować wydajność usług.

Co w tym nowego? (sandboxy)

Wiele firm korzysta z podobnych rozwiązań, nawet taki "potentat" jak home.pl.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U nas nazywamy to "kontenerami" i działa juz przeszło 1,5 roku... Więc nie taki "najnowocześniejszy" tylko może jako jeden z ostatnich wydarzając takowe rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorry, że Wam przerywam w dyskusji smile.png

Napisałem wczoraj zgłoszenie do BOK'u, by dowiedzieć się w jaki sposób zmienić nazwę domeny w cudownym panelu, z którego korzysta uti (nigdy więcej plesk..). Dzisiaj otrzymałem informację, że dział techniczny się tym zajął, a po 15 minutach drugą wiadomość, że już wszystko działa okey. Szkoda tylko, że zamiast napisać mi to, o co pytałem, usunęliście i dodaliście jeszcze raz moją domenę w panelu, przez usunęliście mi wszystkie pliki oraz ustawienia dns. "Szczere gratulacje" za czytanie zgłoszeń ze zrozumieniem i podejście w stylu "my wiemy lepiej, o co klientowi chodzi". Napisałem zgłoszenie, mam nadzieję, że przywrócicie mi spowrotem pliki, chociaż biorąc pod uwagę to, co się wydarzyło, pewnie nie macie ich kopii. Jeszcze raz gratuluję i polecam zatrudnić kogoś kompetentnego w Biurze Obsługi Klienta.

Edytowano przez Lan Hikari (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież plesk to największa porażka i wie o tym każdy kto z niego korzystał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież plesk to największa porażka i wie o tym każdy kto z niego korzystał...

 

Niestety również przyszło mi tego doświadczyć, ale większym cyrkiem niż ten panel jest zachowanie osób pracujących w firmie, której

usługi są najnowocześniejsze w Polsce
:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystamy z Parallels Plesk od samego początku, i informacja, że panel zarządzania jest właśnie taki, napisana jest na naszej stronie. Niektórzy lubią ten panel, inni nie, kwestia indywidualna. Jeżeli ktoś woli cPanel lub DA, wybiera innego dostawcę usług.

 

@Lan Hikari, daj na pw lub wrzuć tutaj swój ticket, będę mogła powiedzieć dlaczego zrobiono tak jak zrobiono. Widocznie tak wynikało z jego treści. Backup danych robiony jest regularnie, więc wszystko powinieneś odzyskać bez problemów. Napisz ticket.

 

Podejrzewam, że chciałeś, aby Twoja własna domena była ustawiona jako domena główna, tak? Zasada jest taka, że do konta hostingowego przypisywana jest bezpłatna domena, którą otrzymujesz wraz z hostingiem. Jeżeli chcesz ją zamienić na inną, to wymaga to skasowania poprzedniego konta i utworzenia nowego. Nie wiem jak wyglądało zgłoszenie, które wysłałeś. Wnioskuję, że tak zostało odczytane.

 

Jeżeli chciałeś widzieć swoje pliki pod jakimś innym adresem niż domyślny, wystarczyło zaparkować lub podpiąć Twoją własną domenę. Do tego BOK nie jest potrzebny i można zrobić to w swoim panelu.

 

Jeżeli idzie ticket, to mamy tylko jego treść i na podstawie tego reagujemy. Nie wiemy, czy ktoś ma jakieś pliki, nie ingerujemy w prywatność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystamy z Parallels Plesk od samego początku, i informacja, że panel zarządzania jest właśnie taki, napisana jest na naszej stronie. Niektórzy lubią ten panel, inni nie, kwestia indywidualna. Jeżeli ktoś woli cPanel lub DA, wybiera innego dostawcę usług.

 

@Lan Hikari, daj na pw lub wrzuć tutaj swój ticket, będę mogła powiedzieć dlaczego zrobiono tak jak zrobiono. Widocznie tak wynikało z jego treści. Backup danych robiony jest regularnie, więc wszystko powinieneś odzyskać bez problemów. Napisz ticket.

 

Podejrzewam, że chciałeś, aby Twoja własna domena była ustawiona jako domena główna, tak? Zasada jest taka, że do konta hostingowego przypisywana jest bezpłatna domena, którą otrzymujesz wraz z hostingiem. Jeżeli chcesz ją zamienić na inną, to wymaga to skasowania poprzedniego konta i utworzenia nowego. Nie wiem jak wyglądało zgłoszenie, które wysłałeś. Wnioskuję, że tak zostało odczytane.

 

Jeżeli chciałeś widzieć swoje pliki pod jakimś innym adresem niż domyślny, wystarczyło zaparkować lub podpiąć Twoją własną domenę. Do tego BOK nie jest potrzebny i można zrobić to w swoim panelu.

 

Jeżeli idzie ticket, to mamy tylko jego treść i na podstawie tego reagujemy. Nie wiemy, czy ktoś ma jakieś pliki, nie ingerujemy w prywatność.

 

Pliki już przywrócone. Niestety, również i Ty masz problem z tym, o co pytałem smile.png Wiadomość brzmiała:

"Witam. Chciałbym zapytać, w jaki sposób w Państwa panelu mogę zmienić nazwę istniejącej domeny? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam"

 

Prawie każdy normalny panel ma opcję zmiany nazwy dodanej w panelu domeny. Pytałem jak to zrobić, gdybym w przyszłości chciał zmienić domenę z domena.costam na domena.costaminnego i nie utracić plików oraz posiadać je pod nową domeną bez konieczności ręcznego przenoszenia. Niestety Wasz support od razu wyciągnął dziwne wnioski i się "zajął" sprawą wink.png Trochę szacunku do klienta. Skoro zadałem sprecyzowane pytanie, liczyłem na konkretną odpowiedź. Nigdzie nie prosiłem o tą "pomoc". Mam nadzieję, że w przyszłości będziecie na to uważać :)

 

Pozdrawiam

Edytowano przez Lan Hikari (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jest co prawda nieprecyzyjne, ale BOK powinien był udzielić odpowiedzi na pytanie, a nie działać, nie wiem czemu tak zrobił. Mam nadzieję, że pomimo nadopiekuńczości BOK w tym przypadku, dalsze użytkowanie hostingu będzie pozytywnym doświadczeniem. Gdyby w przyszłości były problemy z podpięciem czy zaparkowaniem nowej domeny proszę pytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Właśnie założyłem domenę ".com" i chciałbym zmienić DNS-y.

Ile mniej więcej muszę czekać na tą możliwość ???

W tej chwili nie widzę w panelu klienta takiej funkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dns-y możesz przestawić od razu. Mam nadzieję, że w BOK Tobie powiedzieli gdzie znajdziesz te opcje albo sam znalazłeś. Przestawione dns-y będą poprawnie wskazywały na serwer po 48 godzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak już rozmawiałem na czacie i wiedziałem od razu gdzie mam je przestawić. DNS-y odświeżały mi się około godziny, lecz problem na starcie był tego typu, że domena była "w trakcie przygotowania" i dlatego nie mogłem ich zmienić. Chodziło o jakąś popsutą wtyczkę, która rejestruje domeny automatycznie. Trafiłem na czas zamawiania, w którym była uszkodzona i Pan na czacie uti.pl uaktywnił mi ją z palca i powiedział o co chodzi.

Edytowano przez endriu1987 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że uzyskałeś wszystkie potrzebne informacje. Tak w ramach przypomnienia:

- konsultanci na czacie dostępni są w godzinach: 8.30-16.30

- infolinia: 022 100 60 66 czynna jest przez całą dobę

- przez całą dobę również można wysyłać zgłoszenia pod adresem: http://bok.uti.pl/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Dużo piszecie o tym Plesku i innych rozwiązaniach Parallels. A o tych dziurach czytaliście ? Niezły dym z tego może być :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dużo piszecie o tym Plesku i innych rozwiązaniach Parallels. A o tych dziurach czytaliście ? Niezły dym z tego może być smile.png

 

Nie bardzo rozumiem po co to piszesz, skoro twój poziom wiedzy jest marny, co można stwierdzić na podstawie postów (ten mnie najbardziej rozbawił http://www.webhostingtalk.pl/topic/35797-apache-241/page__view__findpost__p__301451 ). Więc domniemam że przeczytałeś trochę info i za bardzo się podjarałeś i udajesz mądrego. Także po prostu skończ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Pawel_15 Masz na myśli te 2 dziury, które znane były od września? Parallels wypuścił do nich poprawki już we wrześniu, także nie mówimy tu o niczym nowym. A to, że niektórzy nie zaktualizowali Pleska i w ten sposób prawdopodobnie powalono witrynę Federalnej Komisji Handlu, to inna bajka. Pilnujemy, żeby dane naszych klientów były bezpieczne, także nie martw się :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

@tym -

 

@Pati - uti.pl - Tak, mam na myśli te dziury właśnie. Jeżeli trzymacie rękę na pulsie i aktualizujecie na bieżąco wszystko no to OK, nie mam się czego przyczepić w takim razie smile.png

Edytowano przez Pawel_15 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym ostrzec wszystkich chętnych do skorzystania z oferty "voucher na hosting" tej firmy: http://www.uti.pl/voucher/na-hosting/

Okazuje się że mimo pogrubionego hasła reklamowego:

"nieograniczona ilość domen i kont pocztowych na hostingu" - hasło to dotyczy wyłącznie parkowania i przekierowywania domen, zaś serwisów działających na koncie można mieć tylko dwa. Za możliwość przypisania kolejnych serwisów do hostingu należy zapłacić...

Nie żebym za 10 zł. spodziewał się cudów, ale uażam że oferta jest źle napisana i zwyczajnie myląca.

 

Pomijam juz kwestię koszmarku zwanego panelem użytkownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupując voucher na hosting za 10zł, kupowany jest pełnoprawny pakiet Uti Pike 10. To nie jest jakaś okrojona wersja czy coś podobnego. Jest to dokładnie ta sama usługa, która ma standardową cenę 127zł + VAT. Pełne parametry hostingu wraz z informacjami o dopłatach dostępne są pod adresem http://www.uti.pl/uslugi/hosting/wspoldzielony/cennik/ oraz w bazie wiedzy http://bok.uti.pl/index.php?/Knowledgebase/Article/View/82/10/specyfikacja---hosting Jest tam również wyraźnie napisane, że korzystamy z Parallels Plesk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, dla Was nieograniczona ilość domen które można podpiąć pod hosting nie ma nic wspólnego z ilością (2) serwisów które można na hostingu umieścić.

Uważam jednak że dla większości domena = serwis, dlatego oferta jest źle napisana i może wprowadzać w błąd.

Edytowano przez so-hu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak już mówiłam, kupując voucher na hosting za 10zł kupuje się pakiet Uti Pike 10, także wszystkie parametry hostingu podane są bazie wiedzy i przy opisie hostingu. Linki podałam wyżej. Dzwoniąc na infolinię czy korzystając z czatu również można poznać wszystkie parametry pakietu. Gdyby był to zupełnie inny pakiet, to wtedy podane byłyby wszystkie parametry, ale w tej sytuacji nie ma takiej potrzeby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał wątpliwości to z pewnością zapytałbym na helpdesku, tak się jednak składa że we wszystkich hostingach z jakimi miałem dotychczas do czynienia, określenie "nieograniczona ilość domen" oznaczało to samo - nieograniczona ilość serwisów które można podpiąć pod hosting. Zresztą proponuję wpisać to hasło w google i zobaczyć jak wygląda to w innych firmach.

Spoko, macie prawo do własnych rozwiązań, w tym wypadku uważam jednak że są dla klienta mylące.

Ja straciłem tylko 10 zł., Wy w perspektywie kolejne dutki z mojego konta. Tyle z mojej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że opis na stronie http://www.uti.pl/uslugi/hosting/wspoldzielony/cennik/ nie jest przyjazny klientowi np. ten pakiet uti pike 10

Linia "www/FTP" - No limit a poniżej w nawiasie mniejsza czcionką (2 gratis*) i dopiero pod tabelka wytłumaczenie gwiazdki.

Jest to niezrozumiałe i nie wiadomo do czego się odnosi. Jeżeli chcecie być uczciwą firmą to powinno być napisane: "www/FTP" - 2 - każdy następny 35 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co Wy macie z tą infolinią? Dodzwonić się nie można od 2 dni. Zaczyna mnie to irytować bo jak tak działa u Was support to dziękuję bardzo za taki profesjonalizm. Jak mam się skontaktować pomocą techniczną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co Wy macie z tą infolinią? Dodzwonić się nie można od 2 dni. Zaczyna mnie to irytować bo jak tak działa u Was support to dziękuję bardzo za taki profesjonalizm. Jak mam się skontaktować pomocą techniczną?

 

Miałem to samo. Na maile również niekrótki czas odpowiedzi. Próbuj kontaktować się przez livechat, u mnie to poskutkowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ludzie jak te ślepe mioty, od wieków myślą że można coś dobrego dostać za darmo (lub za grosze). Co parę miesięcy pojawia się jakaś "superwy***anawkosmos" oferta, a wraz z nią lamenty że jednak nie jest tak idealnie. Miejcie choć tyle honoru, żeby napluć sobie w brodę, a nie płaczecie publiczne jak najgorsze baby (z góry przepraszam wszystkie kobiety wink.png ).

Edytowano przez is_wm (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×