Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Lukash110

Przenoszenie strony z serwera na serwer

Polecane posty

Jestem początkujący. Znajomy prosił mnie abym przeniusł mu stronę na serwery home.pl, zrobiłem jak prosił ale strona się nie odpala (jest tylko białe tło). Poprzednio strona znajdowała się na serwerach risp.pl i z tego co wiem korzystała z mysql. Skopiowałem tylko pliki z ftp, nie umiałem skopiować tej bazy i nie umiem jej utworzyć i skonfigurować na obecnych serwerach? Co mam zrobić żeby strona działała? Proszę o pomoc. adres strony www.baczkowski.art.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej poprosić support nowego hosta, zazwyczaj takie operacje przeprowadzane są za darmo w ramach wykupionej usługi hostingowej i gwarantują, że strona będzie działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze trzeba bylo się nei brać za coś skoro nei do końca wiesz.

 

Dwa suport

 

Trzy - Wchodzisz w coś takiego jak phpmyadmin zazwyczaj zgrywasz baze zapisujesz ja w pliku SQL , zip i sciagasz nadysk. Nastepnie zazwyczaj mala edycja, choć czasem nie / zazwyczaj nie i wgrywasz zapytanie lub dajesz na upload plikow do bazy. Ogolnie chodzi o to by zgrac pliki ze strej bazy i zaladowac je do nowej :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszysto fajnie ale nie mam możliwości zgrania starej bazy (serwer został zlikwidowany)

 

To w zasadzie, jak to się mówi: Już po ptakach ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie myślę, że Twój znajomy powinien zmienić znajomych na takich, którzy maja pojęcie o tym co robią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się