Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

Orange obsługa klienta - sklep internetowy

Orange obsługa klienta - sklep internetowy

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
62 odpowiedzi na ten temat

Orange obsługa klienta - sklep internetowy

#61 Gość_N3T5kY_*

Gość_N3T5kY_*
  • Goście

Napisany 19 sierpień 2009 - 21:21

A powiedzcie mi, jaki jest sens brania abonamentu skoro prepaid wychodzi taniej?


Popieram wypowiedź Bella.
Na karcie albo masz pakiet danych, albo minut do własnej sieci itp.

A w abonamencie masz i minuty, i do wszystkich sieci (oprócz plej) oraz internet.

Wracając do tematu, siadam przed kompem, wchodzę na stronę Inteligo, wklepuję kwotę po kilku minutach ew. godzinach przelew jest wysłany.
Z Inteligo za darmo można wysłać potwierdzenie faxem, wiec po 5 minutach płatność jest zaksięgowana w Orange :)
  • 0

Reklama

#62 Marek607

Marek607

    Weteran WHT

  • WHT+
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1649 postów
  • Firma:Biznes-Host.pl sp. z o.o.
  • Imię:Marek
  • Nazwisko:Drzewiecki

Napisany 24 wrzesień 2009 - 12:19

Ja już 7 lat jestem w Plusie i jakoś nigdy większych problemów nie bylo........... Najpierw był abonament ( na ojca) - rachunki przychodziły zabójcze więc kupiłem telefon na kartę - Nokie 3410 za 449 zł. Od 2 lat przesiadłem się z simplusa do MIX-a i nie narzekam - no może poza tym że nie licząc tej nokii to pozostałe telefony wytrzymały max 1 rok .

Oczywiście ze zerwaniem umowy nie bylo problemu.

pół roku temu ojciec znowu wziął abonament no i umowa przyszła pocztą , telefon również - Konsultantka powiedziała ,,telefon przyjdzie tego i tego dnia w godz. 11-13" i rzeczywiście parę minut po 12 był kurier.

Wkurza mnie jedynie to że w święta , noc sylwestrową w godz. 23 - 1 nie można się nigdzie dodzwonić.

Poza tymi drobnymi uwagami mogę śmiało polecić plusa - niezależnie czy na kartę czy abonament.
Chociaż telefony by mogli poprawić - albo trefne modele się trafiały ( już 6 w kolekcji - od sagema, przez plusfony, nokie po samsunga). Obecnie uzywam nokii 3410 - wymieniłem tylko klawiature i śmiga bez problemu już 7 lat :)
  • 0

#63 Gość__*

Gość__*
  • Goście

Napisany 24 wrzesień 2009 - 13:24

Ja tylko potwierdzę wypowiedź przedmówcy.. czasem coś schrzanią, ale jest to na tyle okazjonalne, że idzie im to wybaczyć.. i czasem reagują z opóźnieniem na ruchy cenowe konkurencji.. ale koniec końców jest to najmniej syfiasta sieć... bo wiadomo... poziom obsługi klienta, ceny, usługi, telefony rok-dwa "za murzynami" (w porównaniu do Zachodu)... no ale i tak nie jest aż tak źle..

Ja im to często mówię, gdy jestem w salonie po cokolwiek, że "wkurzacie mnie, ale jesteście i tak mniej do kitu niż reszta konkurencji"... mój staż chyba 10 latek jakoś wkrótce będzie... ciągle ten sam numer.. : )
  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników