Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
szukamdedyka

Admin potrzebny...

Polecane posty

--------------------------------------------------------------------------------

Witam!

W przyszłym tygodniu będe miał serwer, niestety nie znam się na jego administracji.

Poszukuje kogoś, kto doradziłby mi w wyobrze panela. Niestety nie mam do wyboru cpanela, mogę wziać darmowego confixxa, pleska za 59 zł miesiecznie, bądz DA, za 29$ miesięcznie + 49 zł instalacja.

Jestem raczej za DA, ale może ktoś doradzi mi inaczej.

 

Poszukuję tagże, kogoś, kto wprowadził by mnei w świat administracji serwerem, oraz na początki skonfigurował i zabezpieczył serwer, oraz prowadził go przez 2-3 miesiące, oczywiście za stosowna opłatą.

 

W zwiażku z tym, że nie posiadam aktualnei za dużo pieniążków, poszukuja kogoś kto zrobiłby to tanio.

 

Czekam na wasze propozycje. Wybieram najlepszy stusunek ceny do "jakości" admina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
--------------------------------------------------------------------------------

Witam!

W przyszłym tygodniu będe miał serwer, niestety nie znam się na jego administracji.

Poszukuje kogoś, kto doradziłby mi w wyobrze panela. Niestety nie mam do wyboru cpanela, mogę wziać darmowego confixxa, pleska za 59 zł miesiecznie, bądz DA, za 29$ miesięcznie + 49 zł instalacja.

Jestem raczej za DA, ale może ktoś doradzi mi inaczej.

 

Poszukuję tagże, kogoś, kto wprowadził by mnei w świat administracji serwerem, oraz na początki skonfigurował i zabezpieczył serwer, oraz prowadził go przez 2-3 miesiące, oczywiście za stosowna opłatą.

 

W zwiażku z tym, że nie posiadam aktualnei za dużo pieniążków, poszukuja kogoś kto zrobiłby to tanio.

 

Czekam na wasze propozycje. Wybieram najlepszy stusunek ceny do "jakości" admina