Skocz do zawartości
dan

Jak to jest z VPS i DirectAdmin - instalacja i użytkowanie?

Polecane posty

Witam,

 

mam wykupione konto resellera i trzymam tam trochę serwisów. Wychodzi jednak na to, że potrzebne mi coś niezależnego stąd pomyślałem o przejściu na VPS. I tu pojawia się pytanie:

jeżeli mam czystego VPS i wykupie licencje na DirectAdmina to kwestie instalacji mam załatwiona? W sensie postawienie poczty, php, mysql, apacha?

 

Potrafię skonfigurować mysql oraz php - nie mam doświadczenia z apachem i pocztą -czy instalacja DA mi to załatwi? Jak z kwestiami bezpieczeństwa?

 

Wiadomo ze najlepiej by było managedVPS ale jak wiadomo - budżet.

 

Podsumowując:

1. czy kupno licencji DA i instalacja zapewni bezpieczny serwer do użytku?

2. jeśli nie to co jest potrzebne? Wykupienie jednorazowe konfiguracji tegowoz? Jeśli tak to za ile i kogo polecacie?

 

Pozdrawiam i dziękuję z góry za wskazówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Podsumowując:

1. czy kupno licencji DA i instalacja zapewni bezpieczny serwer do użytku?

2. jeśli nie to co jest potrzebne? Wykupienie jednorazowe konfiguracji tegowoz? Jeśli tak to za ile i kogo polecacie?

 

 

ad1 jeżeli nie będziesz wpuszczać byle kogo to można uznać że tak

ad2 proponuję zamówić choćby jednorazowy config bo z DA np. nie dostaniesz firewalla antyspam leży antywira też nie ma, no i konfig php/apache/poczta też wymaga uwagi administratora - mały lifting się zawsze przyda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jeżeli mam czystego VPS i wykupie licencje na DirectAdmina to kwestie instalacji mam załatwiona? W sensie postawienie poczty, php, mysql, apacha?

 

Jeśli chodzi o php, mysql apache, poczte itp to musisz sobie je ręcznie zainstalowac i skonfigurowac  :P DA to tylko panel do obsługi, a nie instalator ze wszystkim, co trzeba miec na serverze, który dodatkowo sam skonfiguruje te ustawienia  :P

Udostępnij ten post


Link to postu