Skocz do zawartości
Malitek

[opinie] Unixstorm.org

Polecane posty

Jak na razie nie polecam!

Zamówiłem konto wczoraj, dokonałem płatności online jeszcze nie mam konta, a sprawa jest pilna! :[

Na wczorajszy email mi nie odpowiedzieli (nie zareagowali), na dzisiejszy również, mamy już 10:22 i czuje że mają mnie w .....

Jak założą mi konto, dam znać.

Pozdrawiam.

 

Firma hostingowa to nie straż pożarna

 

Aż 15 godz czekałeś :)

:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra może trochę byłem nerwowy ... ale myślałem, że trochę szybciej odpowiadacie na email'e niestety odpowiedź otrzymałem dopiero dzisiaj o 10:40

Ale już konto mam i przystępuje do wgrywania backupa.

Jeżeli chodzi o kontakt telefoniczny jest prawidłowy.

 

Jeżeli chodzi o "Firma hostingowa to nie straż pożarna " w przypadku Malitek, to powiem Ci tak, nad hostingiem powinien ktoś cały czas czuwać, a jeżeli nie to przynajmniej to powinno być trochę zautomatyzowane, to nie problem napisać skrypt który będzie zakładał konta w DA automatycznie po opłaceniu przez dotpay.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dobra może trochę byłem nerwowy ... ale myślałem, że trochę szybciej odpowiadacie na email'e niestety odpowiedź otrzymałem dopiero dzisiaj o 10:40

Ale już konto mam i przystępuje do wgrywania backupa.

Jeżeli chodzi o kontakt telefoniczny jest prawidłowy.

Nigdzie nie zapewniamy kontaktu całodobowego i odpowiadania zawsze na emaile wysłane po godz. 23...

 

nad hostingiem powinien ktoś cały czas czuwać

Nad hostingiem cały czas ktoś czuwa, ale nie oznacza to odpowiadania na emaile bądź realizowania zamówień w godzinach nocnych. Oczywiście najłatwiej jest wysuwać błędne wnioski i zjechać firmę za to, że nie odpisała na maila przed północą i nie uruchomiła usługi w ciągu 5 minut, prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja na razie mam w tej firmie tylko konto testowe, z którego jestem bardzo zadowolony. Konto zostało utworzone zaraz po zamówieniu. Mało tego, potrzebowałem więcej przestrzeni, w ciągu kilku minut ją dostałem i to więcej niż było mi potrzebne.

Zatem moim zdaniem firma ta działa EKSPRESOWO.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Również mogę z całą pewnością firmę Unixstorm polecić.

 

Pan Michał podchodzi do każdej sprawy bardzo indywidualnie i zawsze znajduje sposób aby problemowi zaradzić.

 

Hosting jest bardzo szybki, lokalizacja PL, pieniądze niewielkie a jakość na najwyższym poziomie.

 

Raz jeszcze polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zupełnie nie dawno, bo wczoraj zakupiłem u Pana Michała Hosting. Kontakt jest profesjonalny, szybki i rzeczowy.

 

Świetna jakość do świetnej ceny. Pieniądze przelałem w godzinach po południowych, a jeszcze tego samego dnia otrzymałem hosting. Fakt, że w tym samym banku przelew leci moment, ale liczy się fakt, że konto zostało założone.

 

Mogę w pełni polecić Unix Storm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

unixstorm ma bardzo dobrą opinię pod względem serwerów gier, dzisiaj zamówiłem serwer www max1 narazie jest wszystko za***iście i śmiga jak lh.pl, a może i nawet szybciej. ahh gdyby nie ta promocja... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z hostingu WWW jestem bardzo zadowolony.

Posiadam pod swoimi skrzydłami 2xBiznes.

 

Co cechuje tą firmę to:

  • 100% bezawaryjność
  • Bardzo szybkie działanie (na próbę ściągałem przez wgeta 21MB instalkę firefoxa i szkło 20MB/s)
  • Cena: porównajcie to sobie z home.pl...
  • Szybka aktywacja: w niedzielę 21:00 zapłacone, w pn rano już było
  • Odpowiedzialna obsługa
  • Żadnych bad geatway itp

Kilka miesięcy temu przez 2 dni trochę dyski muliły, ale potem wszystko wróciło do normy

Polecam 100%

Strona hostowana na unixstorm.org: http://serwery.wiaderko.com/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Autor pisze o innej stronie niż Ty sprawdzasz.

serwery a forum to znaczna różnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam serwer www w pakiecie Biznes od kilku dni i jako, że jestem bardzo zadowolony pozwolę sobie wyrazić swoją opinie na temat Unixstorma.

 

Zamówienie zostało zrealizowane w ciągu kilku godzin, przy czym dostałem maila z informacją, że tak długi czas był spowodowany instalacją nowego serwera.

Szybkość działania, możliwość backupu dowolnych danych w dowolnym momencie (co akurat przydało mi się mimo tak krótkiego czasu), dostęp w standardzie do kilku webmaili połączona z błyskawiczną reakcją na pytania pozwala mi z pełną odpowiedzialnością polecić hosting u tego dostawcy.

 

Porównując z Netartem w którym mam firmowe konta - brak problemów z dostępem przez ssh i sftp (co niestety zdarza się nagminnie u konkurencji), zdecydowanie większe możliwości (w Netarcie przy najdroższym resellerze nie mogłem ustawić dostępu do MySQL z zewnątrz bez kontaktu z supportem).

 

Jedyne co widzę in minus porównując z firmą Netart to łatwośc obsługi panelu - jednak (chyba autorski?) panel największego providera w Polsce wydaje się być bardziej intuicyjny i lepiej spełniać swoje wymagania w stosunku do DirectAdmina dostępnego w panelu Unixstorm.

 

Myślę, że jak jakość konta i uptime (o którym teraz nie mogę za wiele powiedzieć) utrzyma się na takim poziomie, to w czerwcu przeniosę resellera do w/w.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam Biznes 1 i nie mam dobrego zdania o tej firmie oto w ostatnim czesie (od 10 stycznia do teraz mieli 4 awarie) , a na poprzednia , admin mi odpisał ze jak sie nie podoba to nie musze u nich korzystać z usług - to nie jest profesjonalna firma (takie jest moje zdanie) , oraz napisał mi że nigdzie nie podpisywali ze mna umowy na 100% uptime w skali roku . Oni chyba dbają o klientow jak ktoś kupi usługe za 1000pln wtedy może obsługa jest bardziej rzetelna o nie pisze klientom jak mi :

 

 

Witam,

 

Jest to pierwsza awaria, do tego trwała 30 minut.

Jeśli nie odpowiadają Panu nasze usługi - proszę z nich zrezygnować.

 

Nigdzie nie podpisał Pan umowy z nami, że gwarantowany będzie uptime

100% w skali roku.

 

Takie cos dostałem na mail-a słowo w słowo ...

Wczesniej napisałem ze mam servery cs-a podłaczone do strony i jak strona nie dziala to crashuje i domagam sie rekompensaty , no ale oczywiscie kupujac server za 12,20 jestem nikim i jest to tej firmie obojetne czy bede u nich hostował stron e czy nie...

 

Ja ich uptime oceniam na 75% ... Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stanowczo odradzam hosting. Mialem tam strone ponad pol roku, czeste awarie, timeouty to chleb powszedni. Niejednokrotnie zdarzalo sie ze strony nie dzialaly po pare godzin.....Moze w pakiecie ladnie to wyglada co oferuja ale jakiejs wielkiej stabilnosci tutaj niestety nie ma. Cena niby przystepna ale...no wlasnie te "ale". Jakosc uslug jest na miernym poziomie. Nie polecam hostingu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że chociaż IP zmieniliście. Dobrze że większość użytkowników z tego forum potraktuje Wasze posty z przymrużeniem oka. uptime 75% i jeden post o tym ? czeste awarie i tylko jeden wątek o danej firmie i to bardzo mocno wymieszany z pochwałami ? Jak już chcecie bruździć do tego stopnia, to podajcie jakieś wiarygodne informacje o uptime ( np z jakiegoś monitora Waszych stron ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ze dopiero od niedawna takie cos sie dzieje. Mialem tam pakiet kolo 6 miesiecy i dopiero od okolo 2 sa powazne problemy. Pisalem do nich o tym dolaczylem do tego dowody to odpisali ze to nie problem od nich zgloszenie zostalo zamkniete, nie naprawiajac w zaden sposob bledow wystepujacych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak ogolnie grałem na serverze do cs-a na unixstorm i nie mam zastrzezej niski ping nawet mialem , ale nie wiem jak servery do gier sie maja , przestrzegam tylko zeby nie kupowac serverow pod strone bo wszystko pada i czesto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to po kolei z tymi kłamstwami...

 

 

 

Ja tez mam Biznes 1 i nie mam dobrego zdania o tej firmie oto w ostatnim czesie (od 10 stycznia do teraz mieli 4 awarie) , a na poprzednia , admin mi odpisał ze jak sie nie podoba to nie musze u nich korzystać z usług - to nie jest profesjonalna firma (takie jest moje zdanie) , oraz napisał mi że nigdzie nie podpisywali ze mna umowy na 100% uptime w skali roku . Oni chyba dbają o klientow jak ktoś kupi usługe za 1000pln wtedy może obsługa jest bardziej rzetelna o nie pisze klientom jak mi :

 

Od 10 stycznia zdarzyły się DWIE awarie JEDNEGO serwera (teoretycznie trzy, jeśli jedną kilku minutową przerwę można nazwać awarią). Pierwsza awaria trwała ~30-40 minut, o czym był temat w "host is down". Po tej awarii napisałeś w sposób.. mówiąc delikatnie.. "nieelegancki", że domagasz się za to rekompensaty. Odpowiedź była taka jak wkleiłeś i zdanie podtrzymuję. Była to PIERWSZA taka przerwa na tej maszynie od co najmniej kilku miesięcy. Nawet WDC nie daje gwarancji takiego uptimu, więc domaganie się od nas rekompensaty z takiego powodu jest niepoważne i wręcz absurdalne.

 

 

Druga awaria była dwa dni temu, gdzie trwała trochę dłużej. Część problemów występowało w okolicach godz. 22-24, większość ruszyło w ciągu ~60 minut. Osoby, które się z nami po tym skontaktowały w sposób rozsądny, otrzymały wyjaśnienie co i jak + rozwiązanie problemu (przenosiny na inną maszynę - jeszcze trwają).

 

Mówienie, że mieliśmy cztery awarie jest wierutnym KŁAMSTWEM i liczę, że to publicznie udodownisz bo robienia nam czarnego PR nie będę tolerował.

 

Co najbardziej zabawne - Twoje konto już od dawna obciąża serwer na poziomie, przy którym prawie każda firma w Polsce wysłałaby klientowi wypowiedzenie. Widzę, że jednak czasami nie opłaca się iść klientowi na rękę.

 

No i skoro wklejamy emaile...

 

 

Popieram , nie ktore firmy i ich wlasciciele nie dorosly do internetu...

 

 

* Oczywiście jest to aluzja w moim kierunku, kompletnie bez powodu, nagle i bez kontekstu.

 

Jeśli ktoś takim tonem prowadzi z nami wszystkie rozmowy to ciężko zachować delikatne podejście.

 

Ja ich uptime oceniam na 75% ... Pozdrawiam

 

No więc PRAWDZIWE statystyki, niezależne, monitorowane do 5 minut:

 

 

Router: klik

 

ATM-8 (serwer, o którym piszesz): klik

 

Niższy uptime w styczniu jest spowodowany ZAPOWIADANĄ, kilkugodzinną przerwą na prace techniczne w środku nocy. Obecnie mamy problemy techniczne z tą maszyną i klienci są przenoszeni już na nowe platformy, a serwer pojedzie do serwisu. Od prawie miesiąca nowi klienci nie są uruchamiani na tym serwerze.

 

 

Przy okazji polecam zobaczyć uptime za rok 2009...

 

 

Stanowczo odradzam hosting. Mialem tam strone ponad pol roku, czeste awarie, timeouty to chleb powszedni. Niejednokrotnie zdarzalo sie ze strony nie dzialaly po pare godzin.....Moze w pakiecie ladnie to wyglada co oferuja ale jakiejs wielkiej stabilnosci tutaj niestety nie ma. Cena niby przystepna ale...no wlasnie te "ale". Jakosc uslug jest na miernym poziomie. Nie polecam hostingu.

Kłamiesz jak z nut. Poproszę o Twoje ID usługi - z pewnością nie istnieje.

 

Biorąc pod uwagę 1 post i zaraz po "masimo" stawiam, że to ta sama osoba albo "kolega z CS'a". Jeśli nie pokażesz żadnych informacji potwierdzających swoich słów to mam nadzieję, że każdy będzie miał jasną sprawę.

 

 

Moderatorów proszę o usunięcie jego postu, jeśli nie przedstawi żadnych informacji na ten temat, o ile na tym forum dzieci kłamiące z nut nie są tolerowane. Statystyki uptime'u z atm8 są wyżej, więc ze swojej strony mogą wszystko potwierdzić. Z innych maszyn również chętnie pokażę statystyki - są znacznie wyższe niż z atm8.

 

 

Dobrze że chociaż IP zmieniliście. Dobrze że większość użytkowników z tego forum potraktuje Wasze posty z przymrużeniem oka. uptime 75% i jeden post o tym ? czeste awarie i tylko jeden wątek o danej firmie i to bardzo mocno wymieszany z pochwałami ? Jak już chcecie bruździć do tego stopnia, to podajcie jakieś wiarygodne informacje o uptime ( np z jakiegoś monitora Waszych stron ).

Dokładnie - będę wdzięczny za reakcję, jeśli potwierdzą się te bajki.

 

Dlatego ze dopiero od niedawna takie cos sie dzieje. Mialem tam pakiet kolo 6 miesiecy i dopiero od okolo 2 sa powazne problemy. Pisalem do nich o tym dolaczylem do tego dowody to odpisali ze to nie problem od nich zgloszenie zostalo zamkniete, nie naprawiajac w zaden sposob bledow wystepujacych.

Proszę o podanie ID usług, informacji o wysłanych zgłoszeniach, itd. Chętnie sprawdzę. Jeśli wysyłałeś do nas "dowody" to proszę o podanie adresu nadawcy - mamy wszystkie archiwa od prawie 3 lat.

 

Tak ogolnie grałem na serverze do cs-a na unixstorm i nie mam zastrzezej niski ping nawet mialem , ale nie wiem jak servery do gier sie maja , przestrzegam tylko zeby nie kupowac serverow pod strone bo wszystko pada i czesto...

 

Wniosek jest jeden - bardzo złe grono klientów sprowadziliśmy do siebie przez serwery gier. Niestety zbyt późno doszliśmy do wniosku, że ta branża to jeden wielki błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to po kolei z tymi kłamstwami...

 

 

 

Od 10 stycznia zdarzyły się DWIE awarie JEDNEGO serwera (teoretycznie trzy, jeśli jedną kilku minutową przerwę można nazwać awarią). Pierwsza awaria trwała ~30-40 minut, o czym był temat w "host is down". Po tej awarii napisałeś w sposób.. mówiąc delikatnie.. "nieelegancki", że domagasz się za to rekompensaty. Odpowiedź była taka jak wkleiłeś i zdanie podtrzymuję. Była to PIERWSZA taka przerwa na tej maszynie od co najmniej kilku miesięcy. Nawet WDC nie daje gwarancji takiego uptimu, więc domaganie się od nas rekompensaty z takiego powodu jest niepoważne i wręcz absurdalne.

 

 

Druga awaria była dwa dni temu, gdzie trwała trochę dłużej. Część problemów występowało w okolicach godz. 22-24, większość ruszyło w ciągu ~60 minut. Osoby, które się z nami po tym skontaktowały w sposób rozsądny, otrzymały wyjaśnienie co i jak + rozwiązanie problemu (przenosiny na inną maszynę - jeszcze trwają).

 

Mówienie, że mieliśmy cztery awarie jest wierutnym KŁAMSTWEM i liczę, że to publicznie udodownisz bo robienia nam czarnego PR nie będę tolerował.

 

Co najbardziej zabawne - Twoje konto już od dawna obciąża serwer na poziomie, przy którym prawie każda firma w Polsce wysłałaby klientowi wypowiedzenie. Widzę, że jednak czasami nie opłaca się iść klientowi na rękę.

 

No i skoro wklejamy emaile...

 

 

 

* Oczywiście jest to aluzja w moim kierunku, kompletnie bez powodu, nagle i bez kontekstu.

 

Jeśli ktoś takim tonem prowadzi z nami wszystkie rozmowy to ciężko zachować delikatne podejście.

 

 

 

No więc PRAWDZIWE statystyki, niezależne, monitorowane do 5 minut:

 

 

Router: klik

 

ATM-8 (serwer, o którym piszesz): klik

 

Niższy uptime w styczniu jest spowodowany ZAPOWIADANĄ, kilkugodzinną przerwą na prace techniczne w środku nocy. Obecnie mamy problemy techniczne z tą maszyną i klienci są przenoszeni już na nowe platformy, a serwer pojedzie do serwisu. Od prawie miesiąca nowi klienci nie są uruchamiani na tym serwerze.

 

 

Przy okazji polecam zobaczyć uptime za rok 2009...

 

 

 

Kłamiesz jak z nut. Poproszę o Twoje ID usługi - z pewnością nie istnieje.

 

Biorąc pod uwagę 1 post i zaraz po "masimo" stawiam, że to ta sama osoba albo "kolega z CS'a". Jeśli nie pokażesz żadnych informacji potwierdzających swoich słów to mam nadzieję, że każdy będzie miał jasną sprawę.

 

 

Moderatorów proszę o usunięcie jego postu, jeśli nie przedstawi żadnych informacji na ten temat, o ile na tym forum dzieci kłamiące z nut nie są tolerowane. Statystyki uptime'u z atm8 są wyżej, więc ze swojej strony mogą wszystko potwierdzić. Z innych maszyn również chętnie pokażę statystyki - są znacznie wyższe niż z atm8.

 

 

 

Dokładnie - będę wdzięczny za reakcję, jeśli potwierdzą się te bajki.

 

 

Proszę o podanie ID usług, informacji o wysłanych zgłoszeniach, itd. Chętnie sprawdzę. Jeśli wysyłałeś do nas "dowody" to proszę o podanie adresu nadawcy - mamy wszystkie archiwa od prawie 3 lat.

 

 

 

Wniosek jest jeden - bardzo złe grono klientów sprowadziliśmy do siebie przez serwery gier. Niestety zbyt późno doszliśmy do wniosku, że ta branża to jeden wielki błąd.

 

No to zaczynamy :

Po pierwsze tak pierwsza awaria była okolo 10 stycznia w sobote (nie pamietam jaki to byl dzien weekend w kazdym razie) , zapowiadane to bylo to ze w nocy z soboty na niedziele , bedzie przerwa w dostepie - a zaczelo sie w godzinach okolo g 12 rano w sobote (usuneliscie awarie ) + ta zapowiadana w nocy przerwa .

 

Awarii bylo wiecej nie moge ich udowodnic jedynie pisze o tych ktore moge , piszesz o awariach ktore ty pamietasz to potwierdzenie awarii z 13 lutego kiedy odpisales mi :

 

Kamil K pisze:

> Witam , mam problem poniewaz posiadam strone www.****-*******.pl na

> waszych serverach a od rana cos sie stalo i strona nie dziala , nie wiem

> czy to moja wina ale raczej nie , poniewaz ja nic ze strona nie robilem

> wiec prosze o pilne wyjasnienie sprawy poniewaz strone mam polaczona ze

> swoimi serverami do gry w cs-a a awarie strony powoduja ze crashuja mi

> sie servery i jestem na tym bardzo stratny ... Pozdrawiam masimo...

>

 

Witam,

 

Awaria była wczoraj.

Jeśli jakaś tabela została oznaczona jako uszkodzona, należy ją "naprawić".

 

Można to zrobić w panelu phpmyadmin oraz DirectAdmin ("Konfiguracja

MySQL" -> zaznaczyć bazę -> przycisk "Repair").

 

--

Pozdrawiam, Michał Gottlieb - [michal.gottlieb@unixstorm.org]

 

To mail z 14 lutego swiadczacy ze awaria byla 13 to juz 2 awaria , może zacznij mowić prawde?

 

Trzecia awaria 2 dni temu jak napisał pan Michał .

 

Nie raz macie awarie w nocy juz mowie w jakiej dokladnie godzinie 09.03.2010r , okolo g. 23 (zapewne ta ktora napisał pan michał) , a awaria 08.03.2010r okolo g 18?? ( ja chyba sie pomylilem mieliscie 5 awarii

 

Wprowadziliscie limity ok , no ale bez przesady wprowadziliscie je 15.02.2010r. przy czym u was usługe wykupiłem od chyba 12 lutego na miesiac a wiadomoze przy sieci 4 serverow do cs-a potrzebuje wiecej zapytan .Może jakies wyprzedzenie co?? wydaje mi sie ze tydzien w moim przypadku bylby ok , ale powinniscie o limitach informowac przynajmniej z miesiecznym wyprzedzeniem a nie od razu z dnia na dzien wchodze na server a tu zbanowac sie nieda . Tak przyznaje napisałem aluzje gdyz bylem rozczarowany tak naglym ograniczeniem bez wczesniejszej zapowiedzi . Ni mniej jednak napisałem to po drugiej awarii ...

 

Pozdrawiam masimo

 

EDIT :

+ awaria z 04.03.2010r. okologodziny 2 w nocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to zaczynamy :

Po pierwsze tak pierwsza awaria była okolo 10 stycznia w sobote (nie pamietam jaki to byl dzien weekend w kazdym razie) , zapowiadane to bylo to ze w nocy z soboty na niedziele , bedzie przerwa w dostepie - a zaczelo sie w godzinach okolo g 12 rano w sobote (usuneliscie awarie ) + ta zapowiadana w nocy przerwa .

 

Awarii bylo wiecej nie moge ich udowodnic jedynie pisze o tych ktore moge , piszesz o awariach ktore ty pamietasz to potwierdzenie awarii z 13 lutego kiedy odpisales mi :

 

 

To mail z 14 lutego swiadczacy ze awaria byla 13 to juz 2 awaria , może zacznij mowić prawde?

 

No właśnie potwierdziłeś moje słowa. Awarie były dwie + jedna kilkuminutowa przerwa w dostępie do serwera. Na upartego więc licząc te kilka minut, mamy 3 awarie w CIĄGU 12 MIESIĘCY!

 

Nie raz macie awarie w nocy juz mowie w jakiej dokladnie godzinie 09.03.2010r , okolo g. 23 (zapewne ta ktora napisał pan michał) , a awaria 08.03.2010r okolo g 18?? ( ja chyba sie pomylilem mieliscie 5 awarii

 

Zaczynam tracić cierpliwość. Wyżej masz statystyki, monitorowane CAŁĄ DOBĘ. W którym więc miejscu masz jakiekolwiek awarie w nocy?!

 

 

Jeśli chcesz dalej pisać takie bajki bez żadnych potwierdzeń to ok - nam nie zostanie więcej nic poza skierowaniem sprawy na drogę sądową. Mamy statystyki z dwóch niezależnych systemów monitoringu, łącznie prowadzone od ponad 2 lat. Każdy podany przez Ciebie termin możemy potwierdzić i nie ma żadnych awarii w nocy!

 

 

Wprowadziliscie limity ok , no ale bez przesady wprowadziliscie je 15.02.2010r. przy czym u was usługe wykupiłem od chyba 12 lutego na miesiac a wiadomoze przy sieci 4 serverow do cs-a potrzebuje wiecej zapytan .Może jakies wyprzedzenie co?? wydaje mi sie ze tydzien w moim przypadku bylby ok , ale powinniscie o limitach informowac przynajmniej z miesiecznym wyprzedzeniem a nie od razu z dnia na dzien wchodze na server a tu zbanowac sie nieda . Tak przyznaje napisałem aluzje gdyz bylem rozczarowany tak naglym ograniczeniem bez wczesniejszej zapowiedzi . Ni mniej jednak napisałem to po drugiej awarii ...

 

To dość ciekawe, że masz z tym problemy, bo limity o których piszesz istniały całe dwa dni... Po dwóch dniach od wprowadzenia wycofaliśmy je w całości i nie ma ich od co najmniej miesiąca. Wnioskuję więc, że mamy tutaj bardziej do czynienia z jakimiś urojonymi problemami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wprowadziliscie limity ok , no ale bez przesady wprowadziliscie je 15.02.2010r. przy czym u was usługe wykupiłem od chyba 12 lutego na miesiac a wiadomoze przy sieci 4 serverow do cs-a potrzebuje wiecej zapytan .Może jakies wyprzedzenie co?? wydaje mi sie ze tydzien w moim przypadku bylby ok , ale powinniscie o limitach informowac przynajmniej z miesiecznym wyprzedzeniem a nie od razu z dnia na dzien wchodze na server a tu zbanowac sie nieda . Tak przyznaje napisałem aluzje gdyz bylem rozczarowany tak naglym ograniczeniem bez wczesniejszej zapowiedzi . Ni mniej jednak napisałem to po drugiej awarii ...

To jak potrzebujesz więcej zapytań, to wykup sobie do tego swojego CSa prywatny serwer MySQL, którego nikt ci nie będzie limitował.

 

PS: Tak to się kończy rozdawanie dostępu zewnętrznego do bazy danych dzieciakom...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ehh, typowych dzieci CSa nawet nie nauczono mówić per pan do osób, których się nie zna i nawet nie ma się do nich krzty szacunku :P

<!-- OT -->

Cóż to za wypas serwery sobie tam zagwarantowaliście, skoro tak zagotowała się DB, u mnie 5 serwerów, każdy wpięty do banów w MySQL na osobnym serwerze i każdy z nich obsługujący tysiące graczy dziennie, całość działa bezproblemowo, obciążenie DB góra 2-3 procent, a sprzęt mam na pewno gorszy od Unixa. :P

<!-- / OT -->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie juz sobie kupiłem lepszy server , kolegów nie masz co sprowadzać zeby sie wypowiedzieli , ja koncze rozmowe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

EDIT :

+ awaria z 04.03.2010r. okologodziny 2 w nocy

 

Mówiłem, że kłamiesz i obiecałem, że to udowodnię, więc zapraszam: http://raven.unixstorm.org/NOC-outages.png

 

 

Pokaż mi proszę awarię, o której piszesz.

 

W ramach ścisłości - te przerwy, które tam widać (poniżej minuty) to fałszywe komunikaty błędu. Każdy, kto kiedyś korzystał z OpenNMS pewnie wie, że zdarza mu się prawie zawsze wyłapać na kilka sekund fałszywy komunikat błędu, który po chwili jest korygowany (to samo można przeczytać na stronie OpenNMS). Po tym zrzucie widać więc, że nie było wtedy żadnej przerwy.

 

Jeśli te dwie osoby nie potwierdzą tego, co piszą to ponawiam prośbę do moderatorów o usunięcie postów, w których wypisane są te bajki. Nie chciałbym, aby ktoś kiedyś sugerował się jakimiś historiami wyssanymi z palca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×