Skocz do zawartości

Polecane posty

Kiepsko,na początku same superlatywy,teraz widzę że ludzie zaczynają narzekać;) napisze ktoś na temat jakości zwykłego www hostingu tej firmy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witam,

 

jestem klientem Hitme od grudnia 08.

posiadam opcje managed vps 256.

 

niestety też mam problem z tzw. BOK firmy Hitme.

i niestety nie polecam tej firmy nikomu. owszem, serwery działają ok. natomiast komunikacja z firmą jest niemożliwa (ostatnio), albo pochłania zbyt dużo czasu na załatwienie czegokolwiek.

 

wiadomości wysyłam do odp. "departamentu" (bok@hitme.NET.pl), a mimo to na odpowiedzi czekam po kilka dni, albo i zupełnie ich nie otrzymuje. ostatni przykład:

5 dni temu napisałem w sprawie skonfigurowania mojej domeny w ich DNS'ie. 5 długich dni mineło, name serwery dalej nie przyjmują mojej domeny, a mój serwis czeka gotowy i powinien już działać.

 

2 dni temu napisałem z pytaniem jak się ma moje poprzednie zgłoszenie. po 1 dniu dostałem wiadomość systemową(sic!). Natomiast odp. z supportu nie ma!

 

Próbowałem też kontaktować się telefonicznie (bodajże we wtorek, ~15:30) - niestety nikt nie odbiera, włącza się sekretarka.

 

Numery zgłoszeń:

HNPL BOK #JEZ-817319 (wisi od 5 dni)

HNPL BOK #YDT-520506 (od 2 dni)

 

 

Dodam, iż to nie jest pierwszy raz kiedy taka sytuacja ma miejsce. Już w tej krótkiej współpracy z Hitme zdarzało się, że pan Dominik N. odpisywał na moje wiadomości o 2:30 w nocy, z częstotliwością raz na dobę, więc załatwianie czegoś trwało nawet i 8 dni. A dni abonamentu lecą...

 

Niestety nie mogę się zgodzić z powyższa opinią, ostatnio kiedy był przenoszony hosting wysłałem e-mail o 7rano odpowiedz była w przeciągu 10 min, dzisiaj miałem pytanie co do hostingu www, odpowiedź w parę sekund, możliwe że miałeś jakieś nie szczęści co do tego boka ja ogólnie jestem zadowolony z hitme, Posiadam u hitme resselera 20gb jeżeli ktoś by chciał przetestować konto www to mogę postawić na parę dni ;)

 

Pozdrawiam Michał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niestety nie mogę się zgodzić z powyższa opinią, ostatnio kiedy był przenoszony hosting wysłałem e-mail o 7rano odpowiedz była w przeciągu 10 min, dzisiaj miałem pytanie co do hostingu www, odpowiedź w parę sekund, możliwe że miałeś jakieś nie szczęści co do tego boka ja ogólnie jestem zadowolony z hitme, Posiadam u hitme resselera 20gb jeżeli ktoś by chciał przetestować konto www to mogę postawić na parę dni :D

 

Pozdrawiam Michał

 

Oczywiście zawsze jest ktoś bardziej i ktoś mniej zadowolony, to nie jest kwestia zgadzania się lub nie z opinią - każdy może mieć swoją, a to że coś ląduje w koszu, hmmm ... to decyzja moderacji, słuszna lub nie do końca ... ;)

Na pewno nie decyzja Markaxbx.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miałem pytanie co do hostingu www, odpowiedź w parę sekund

 

Nikt nie jest w stanie odpowiedzieć w "parę sekund", bo tyle to zajmuje np. wciśnięcie przycisku "odpowiedz".

A nawet jeśli byłoby to możliwe, to nie w wykonaniu Hitme.

 

możliwe że miałeś jakieś nie szczęści co do tego boka

 

A są tam inne "boki" ?

Hitme ma kilka usług (vps, budget vps, www, serwery gier) i związane z nimi "departamenty". Mnie wychodzi na to, że na wszystkie(?) zapytania odpowiada tylko pan Dominik, który też oprócz pracy ma zapewne życie osobiste itd. Jeśli jedna osoba odpowiada na mejle + telefony (z kilku usług) + nadzoruje stan serwerów, to się w sumie nie ma co dziwić, że tak to wygląda. Więc proszę nie wciskaj tu ludziom kitu o "paru sekundach", bo to jest po prostu śmieszne.

 

Piszę do BOK w hitme.NET.pl od ponad 2 miesięcy, i 1 albo 2 była sytuacja że dostałem odpowiedź "szybko i konkretnie". A tak zawsze jedno i to samo: powoli i bez profesjonalizmu żadnego.

 

Przykład z dzisiaj.

Udzieliłem się w tym wątku, po czym napisałem do BOK jak się mają moje poprzednie zgłoszenia, podając referencje:

HNPL BOK #JEZ-817319 (wysłany 5 dni temu)

HNPL BOK #YDT-520506 (2 dni temu)

 

Szybko, bo po 2h, przyszła mało pomocna odpowiedź:

"0 matching results found for "YDT-520506"

 

 

Takie zgłoszenie u nas nie istnieje...

 

 

Proszę napisać w 1 wiadomości co mamy zrobić;)"

 

Pan Dominik potrawi być zabawny. Mnie niestety do śmiechu nie jest. Okazało się, że moje 1 zgłoszenie nie istnieje, a odszukać 2 zgłoszenie to już chyba zbyt trudne.

 

I przeważnie mam z nimi takie "tasiemce". Ja rozumiem: są procedury, jest sobota, nie jestem jedynym klientem itd. Rozumiem też, że Hitme to nie jest home.pl czy 997, że dostajesz odp. niemal ad-hoc. Ale do cholery, płacę abonament (czy to jest 50, 100 czy 200pln) to jakiś support musi być.

 

 

Posiadam u hitme resselera 20gb jeżeli ktoś by chciał przetestować konto www to mogę postawić na parę dni

 

My tu rozmiawiamy o problemach z komunikacją z Hitme, a nie o jakości ich infrastruktury. Sam napisałem, że co do jakości serwerów nie mam zastrzeżeń, bo śmigają ładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

VPS jest dla osób, które mają choc troche podstawowej wiedzy o zarządzaniu takim serwerem albo wynajmą admina. Jeśli ktoś nie zna się na administracji takiego serwera, to kupuje shared'a i się temat zamyka. Support nie musi odpowiadac na niezbyt inteligentne zgłoszenia. Support nie zarządza Waszym serwerem, bo ma inne rzeczy do roboty  :D Po to się wkońcu kupuje VPS'a, żeby samemu nim zarządzac  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VPS jest dla osób, które mają choc troche podstawowej wiedzy o zarządzaniu takim serwerem albo wynajmą admina. Jeśli ktoś nie zna się na administracji takiego serwera, to kupuje shared'a i się temat zamyka. Support nie musi odpowiadac na niezbyt inteligentne zgłoszenia. Support nie zarządza Waszym serwerem, bo ma inne rzeczy do roboty  :D Po to się wkońcu kupuje VPS'a, żeby samemu nim zarządzac  ;)

 

Gdybyś czytał bardziej ze zrozumieniem..

 

Mam Managed VPS i to jest taka opcja VPS'a - w odróżnieniu od Root VPS - że płaci się przeważnie 2-3 razy więcej, właśnie za administrację opiekę admina nad serwerem i support do niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Support nie musi odpowiadac na niezbyt inteligentne zgłoszenia. Support nie zarządza Waszym serwerem, bo ma inne rzeczy do roboty  :D Po to się wkońcu kupuje VPS'a, żeby samemu nim zarządzac  ;)

 

To niech że pan Marek nie spamuje w requestach osób, które poszukują SHAREDa swoimi VPSami. A jeśli tak robi - to klienci myślą, że jakąś opiekę się im zapewnia, nieprawdaż?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To niech że pan Marek nie spamuje w requestach osób, które poszukują SHAREDa swoimi VPSami. A jeśli tak robi - to klienci myślą, że jakąś opiekę się im zapewnia, nieprawdaż?

Zgadzam się w 100% spam to nie jest dobra sprawa szczególnie na tak profesjonalnym forum jakie jest Wht. Ale chciałem się ciebie albo Pana Marka zapytać bo nie miałem styczności z Shared hostingiem tylko ze zwykłym hostingiem oraz vpsami, jedynie z definicji wiem co to jest. Czy jest możliwość skonfigurowania danego vpsa żeby działał jak shared hosting niezależnie na jakim vpsie stoi (moje pytanie jest postawione właśnie tutaj ponieważ ta firma prowadzi 2 rodzaje vpsów które zasadniczo różnią się od siebie poziomem swoistego rodzaju supportu prowadzonego dla danego rodzaju konta vps)??Oczywiście wiem że to jest off top ale to jest bardzo ważne pytanie które chciałem wyjaśnić w tym temacie ponieważ posiadam konta hostingowe i vpsy na różnych serwerach ale chciałbym się dowiedzieć czy można tak ustawić vpsa , nawet na tym koncie budgetowym oczywiście za dodatkową opłatą, niezależnie od tego jak ma wyglądać późniejszy support w końcu to indywidualne zlecenie i dana firma która tego się podejmuje ma świadomość swoich czynów. w końcu klient nasz Pan.

 

 

@jagon ja już pisałem na temat hostingu w hitme poczytaj sobie na wht

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie @mlen, odpisaliśmy Panu w zgłoszeniu nadesłanym dzisiaj - podane przez Pana numery zgłoszeń nie istnieją w systemie. Być może Pański serwer poczty w dalszym ciągu "widzi" stary adres IP serwera poczty dla hitme.net.pl i hitme.pl, chociaż nie powinien - ttl 8 godzin, zmiana miała miejsce jakiś czas temu. Na nowym serwerze otrzymaliśmy wiadomość i niezwłocznie jak Pan zauważył udzieliliśmy odpowiedzi. Ponadto przypominam o dostępności kontaktu telefonicznego zarówno bezpośrednio do administratorów (serwer managed) jak i przez infolinię.

 

Panie Flericio - jest Pan klientem ? To czemu wtyka się Pan w nieswoje sprawy ?

 

W koszu lądują posty nie będące na temat i dobrze Pan o tym wie, proszę nie oczerniać administracji WHT, która robi kawał dobrej roboty żeby nie dopuścić do zrobienia się tutaj śmietnika.

 

 

chciałbym się dowiedzieć czy można tak ustawić vpsa , nawet na tym koncie budgetowym oczywiście za dodatkową opłatą.

 

Tak - hitme.net.pl w cenie usługi

BudgetVPS.pl - opłata negocjowana indywidualnie - zapraszam do kontaktu.

 

 

 

Odnośnie postu Pana @mlen - wiadomość podana przez Pana w zgłoszeniu, które istnieje jest oznaczona jako Oczekuje na odpowiedź klienta.

 

Jest to jedna z niewielkiej liczby wiadomości gdzie Support Suite, który jest oprogramowaniem zewnętrznym sparsował email ale nie zmienił statusu zgłoszenia i ostatniej osoby odpowiadającej, co spowodowało nieprzeanalizowanie zgłoszenia - po prostu o nim nie wiedzieliśmy.

 

Przypominam, że ma Pan również możliwość kontaktu telefonicznego, tą sprawę oczywiście mógł by wyjaśnić 1 telefon. Wypadało by go wykonać zanim wystawi Pan tak negatywną opinię. Ja rozumiem, że to są pieniądze ale zachował się Pan wg. mnie nie w porządku wobec nas.

 

W dodatku operacja o której Pan wspomniał jest banalnie prosta do wykonania, nawet prostsza niż rejestracja na WHT i obsmarowanie kooperanta - wystarczy wejśc w dział DNS, kliknąć dodaj domenę, wpisać jej nazwę i wybrać IP z listy przypisanych do VPSa. Po tym klika Pan ok i gotowe - działa instant.

 

Staramy się zachować możliwie najkrótszy czas odpowiedzi na zgłoszenia i wykonujemy swoją robotę dobrze. Czasami jednak nie z naszej winy (jak tutaj - SupportSuite [aplikacja uznawana za najlepszą aplikację do supportu], problem zgłoszony do producenta) nie mamy możliwości realizacji zlecenia, za co oczywiście przepraszamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panie @mlen, odpisaliśmy Panu w zgłoszeniu nadesłanym dzisiaj - podane przez Pana numery zgłoszeń nie istnieją w systemie.

Być może Pański serwer poczty w dalszym ciągu "widzi" stary adres IP serwera poczty dla hitme.net.pl i hitme.pl, chociaż nie powinien - ttl 8 godzin, zmiana miała miejsce jakiś czas temu. Na nowym serwerze otrzymaliśmy wiadomość i niezwłocznie jak Pan zauważył udzieliliśmy odpowiedzi.

 

Aha.

Przeszukałem pocztę i wyszło mi, że moje zgłoszenia:

YDT-520506 - nie doszło do Was.

JEZ-817319 (3 dni przed ww.) - doszło, ale nie zostało zrealizowane do końca przez Was. Dopiero dzisiaj. Po 6 dniach. I "burzy" na WHT.

 

Ponadto przypominam o dostępności kontaktu telefonicznego zarówno bezpośrednio do administratorów (serwer managed) jak i przez infolinię.

 

Na stronie http://hitme.net.pl/index.php?adminpanel=kontakt są 2 numery tel, ale obydwa łączą z infolinią. O żadnych "bezpośrednim do administratorów" niestety nic mi nie wiadomo.

 

Odnośnie postu Pana @mlen - wiadomość podana przez Pana w zgłoszeniu, które istnieje jest oznaczona jako Oczekuje na odpowiedź klienta.

 

Jest to jedna z niewielkiej liczby wiadomości gdzie Support Suite, który jest oprogramowaniem zewnętrznym sparsował email ale nie zmienił statusu zgłoszenia i ostatniej osoby odpowiadającej, co spowodowało nieprzeanalizowanie zgłoszenia - po prostu o nim nie wiedzieliśmy.

 

Dla jednego zgłoszenia wina oprogramowania.

Dla drugiego zgłoszenia wina adresów IP poczty.

Dla wcześniejszych moich zgłoszeń inne powody.

A co będzie następnym razem?

Czy nie uważają Państwo tego za zbytni zbieg okoliczności?

 

 

Przypominam, że ma Pan również możliwość kontaktu telefonicznego, tą sprawę oczywiście mógł by wyjaśnić 1 telefon. Wypadało by go wykonać zanim wystawi Pan tak negatywną opinię. Ja rozumiem, że to są pieniądze ale zachował się Pan wg. mnie nie w porządku wobec nas.

 

Pragnę zauważyć, iż próbowałem nawiązać kontakt tel. - włączyła się sekretarka. Ja niestety nie mam czasu siedzieć przy tel. cały czas i próbować możliwości kontaktu tel.

Opinia jest negatywna bo działają Państwo negatywnie w komunikacji z klientem. Proponuję albo wziać sobie to do serca i zmienić funkcjonowanie firmy, albo - jak ktoś napisał poprzednio - każdy wyraża swoją opinię: można się z nią zgadzać lub nie. Jeśli się Pan ze mną nie zgadza, to może proponuję nie czytać moich postów ;]

 

W dodatku operacja o której Pan wspomniał jest banalnie prosta do wykonania, nawet prostsza niż rejestracja na WHT i obsmarowanie kooperanta - wystarczy wejśc w dział DNS, kliknąć dodaj domenę, wpisać jej nazwę i wybrać IP z listy przypisanych do VPSa. Po tym klika Pan ok i gotowe - działa instant.

 

Oo, nie wiedziałem, że można to rozwiązać przez panel. Przepraszam.

 

Rejestracja na WHT była 4 lata temu, więc nie pamiętam czy było to prostsze niż teraz.

 

Ale co nie zmienia faktu, że pan Dominik mógł mi odpisać iż mogę tego dokonać poprzez panel, zamiast pytać o IP a potem milczeć "z winy oprogramowania".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dobra. Ja też coś dodam :P

 

Jestem klientem hitme.net.pl od ok 2 tygodniu. W tym czasie otworzyłem 8 incydentów w SupportSuite i oceniam ich pracę dobrze.

 

Większość incydentów została rozwiązana (jeden jeszcze wisi, ale to pewnie z winy weekendu, bo dotyczy dodatkowego backupu). Jeden z problemów był dość poważny, bo na moim serwerze niezgadzała się wersja jądra z modułami i nie byłem w stanie uruchomić żadnego modułu jądra. Został on rozwiązany i muszę przyznać bez szkody dla reszty usługi.

 

Faktycznie jedyne zastrzeżenie do firmy można mieć z czasem reakcji. Zazwyczaj nie przekracza on paru - parunastu godzin, no ale są sytuacje (jak wspomniany wyżej błąd z jądrem i modułami), które chciałoby się rozwiązać natychmiast. Wkońcu usługa nie działa prawidłowo.

 

Pisałem już o tym wcześniej, ale napiszę i tu.

Firma hitme.net.pl jest młodą firmą. Usługi VPS świadczy od 6 sierpnia, czyli nawet nie rok. Jak na ten czas ich osiągnięcia, parametry są imponujące. Mam nadzieję, że w miarę dalszego rozwoju, zwiększania liczby klientów, firma zatrudni kolejnych adminów i czas reakcji skróci się do paru - parunastu minut.

 

Ja pozostanę ich klientem i mam nadzieję, że będą ich (klientów) mieli coraz więcej, bo wiadomo - więcej klientów = więcej pieniędzy = więcej adminów :P

 

Pozdr,

X

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam.

- brak informacji o tym, że konto wygasa (żeby była jasność, w cpanelu nie znalazłem info o dacie wygaśnięcia, a do panelu klienta nie mogłem się zalogować, żeby sprawdzić)

- zaraz domyśliłem się, że pewnie chodzi o ważność konta, zakupiłem kod i skorzystałem z ich skryptu do przedłużania, niestety nadaremnie

- skasowanie konta zaraz po wygaśnięciu

- po 2 dniach od napisania do supportu (pisałem zaraz jak zobaczyłem, że strony nie chodzą, czyli kilka h po wygaśnieciu bo wygasło chyba o 00:00) dowiedziałem się, że konto jest już skasowane i co najwyżej mogą utworzyć mi nowe za zakupiony kod.

- pisze na email z działu kontaktu a dostaje info ze wysłałem do departamentu gier. Chyba coś tu jest nie tak...

Cyrk objazdowy!

 

Dziękuje za taką współpracę, dobrze mieć backupy plików u siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz pretensje do nich, że zapomniałeś przedłużyć konta i "się skasowało" :P A to dobre!

 

Ja zapomnisz zahamować przed przejściem dla pieszych to będziesz mieć pretensje, że akurat ludzie byli na jezdni? -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Masz pretensje do nich, że zapomniałeś przedłużyć konta i "się skasowało" :P A to dobre!

 

Ja zapomnisz zahamować przed przejściem dla pieszych to będziesz mieć pretensje, że akurat ludzie byli na jezdni? -_-

Z tego, co widzę, to pretensji nie ma o to, że się skasowało, tylko o to, że nikt o mijającej ważności konta nie poinformował nawet. A support odpowiedział po dłuugim czasie na to pytanie.

 

Co do twojej analogii - to raczej tak, że na drodze z ograniczeniem prędkości 130km/h (nie autostradzie i ekspresowej...) pojawią ci się nagle światła i wtedy na przejściu dla pieszych będą ludzie. Pretensje będziesz mieć nie do tych tam będących , ale do drogowców, że ~km przed tym nie postawili znaku Uwaga Światła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

prosze was przeciez to hostink dwu czy cztero osobowa firma.Lepiej zamawiac hostingi w duzych firmach takich jak hetzner czy home, gdzie nie pracuej wiecej niz 5 osob

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prosze was przeciez to hostink dwu czy cztero osobowa firma.Lepiej zamawiac hostingi w duzych firmach takich jak hetzner czy home, gdzie nie pracuej wiecej niz 5 osob

 

a co w tym złego ?

przy takim podejściu żaden biznes na rynku nie ma szans ... bo nie zaczyna nigdy 200 osób. Moim zdaniem Hitme miało ostatnio wiele promocji i po prostu nie wyrabiają ;)

Mają słaby stosunek zasobów sprzętowych, klienckich do własnych możliwości i tyle ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zasada jest prosta. Konta tanio to trzeba sprzedac ich duzo. jesli duzo kont trzeba wiecej sprzetu, lacz ludzi ... to takie bledne kolo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja zapomnisz zahamować przed przejściem dla pieszych to będziesz mieć pretensje, że akurat ludzie byli na jezdni? :)

A to dobre! Tylko jeżeli przejście nie jest oznakowane i w żaden sposób nie możesz się dowiedzieć, że tam mogą być ludzie, idą sobie nieoznakowani i wbiegną CI przed maskę to jest Twoja wina?!

 

BRAK ŻADNEJ INFORMACJI KIEDY KONTO WYGASA (w panelu klienta do którego nie można się nawet zalogować), brak żadnego maila choćby 1 dzień przed wygaśnięciem. Czy według Ciebie, brak informacji o tym, że konto wygasło i w momencie wygaśnięcia kasowanie wszystko (w momencie wygaśnięcia o którym nie miałem możliwości się dowiedzieć!) jest normalne?

 

Nic nie zapomniałem o przedłużeniu! Nie było żadnej głupiej informacji nigdzie kiedy konto wygasa! Czytaj ze zrozumieniem.

No to ja nie chcę mieć już z Tobą do czynienia. Nie miałbym pretensji gdyby:

a) była info w panelu kiedy konto wygasa

;) była info na maila, że konto wygasa

c) było info że konto wygasło

d) konto by nie było skasowane w momencie wygaśnięcia (mogło stać choćby 1 dzień - same pliki i bazy)

e) po zakupie przedłużenia byłoby reaktywowane w jak najkrótszym czasie tj. zaraz po opłacie przedłużenia, a nie po 2 dniach

 

 

 

Jedną z powyższych podpunktów proszę sobie wybrać. Jeden by wystarczył. Ale profeska polska pełną gębą.

 

Pozdrawiam, miłego wieczoru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A to dobre! Tylko jeżeli przejście nie jest oznakowane i w żaden sposób nie możesz się dowiedzieć, że tam mogą być ludzie, idą sobie nieoznakowani i wbiegną CI przed maskę to jest Twoja wina?!

 

Hehe, niestety tak, poniewaz jako kierowca masz na nich uwazac ... (chyba ze sa pijani).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo po prostu miał Pan ustawiony mail kontaktowy na serwerze pocztowym, który cenzuruje Panu maile, np. wp.pl, które twierdzi, że np. wysyłanie klientowi loginu i hasła do jego zakupionego właśnie konta to już jest spam.

 

Proszę chociaż udawać umiejętność prowadzenia dyskusji na odpowiednim poziomie i potrafić przyznać się do błędu. Nikt za rączkę Pana nie będzie prowadził, trzeba zadbać o siebie, a nie potem płakać na forum, że nie zapłaciłem i nie mam. Umowa wygasła, konta niema - po temacie.

 

Ja wiem, że łatwiej winę zrzucić na kogoś, niż przyznać się do błędu, ale proszę chociaż trzymać się jakiś ram przyzwoitości.

 

 

a co w tym złego ?

przy takim podejściu żaden biznes na rynku nie ma szans ... bo nie zaczyna nigdy 200 osób. Moim zdaniem Hitme miało ostatnio wiele promocji i po prostu nie wyrabiają ;)

Mają słaby stosunek zasobów sprzętowych, klienckich do własnych możliwości i tyle ...

 

O sprzęt i ludzi bym się raczej nie martwił :-) Sprzęt jest w zapasie, ludzie wyrabiają. Po prostu każda usługa ma swój priorytet dostępu do supportu, im bardziej profesjonalna usługa tym ma wyższy, zaczynając od serwerów dedykowanych, potem VPSy, dopiero konta www. Dodatkowo w tym zgłoszeniu odpowiedzi nadchodziły bardzo szybko:

 

Historia zgłoszenia Pana aniolek681 była następująca - napisał rano, otrzymał pierwszą odpowiedź już o 10:50 tego samego dnia, po dłuższej chwili odpisał, po 1 godzinie i 2 minutach otrzymał odpowiedź ode mnie, ponownie napisał dopiero wieczorem, z racji wewnętrznych zasad supportu na odpowiedzi po godzinie 18 Pan aniolek681 miał niższy priorytet, otrzymał więc odpowiedź dopiero w nocy o godzinie 1 od mojego pracownika, który poinformował ostatecznie, że konto jest usunięte. Komunikacja zatem była i to nawet bardzo szybka :-) Od usługi za grosze jak to sam Pan aniolek681 ujął kontaktując się z supportem nie można wymagać supportu 24/7 z SLA na czas odpowiedzi 15 minut. Dodatkowo muszę powiedzieć, że zmieniliśmy trochę zasadę działania naszej infolinii, od teraz nie powinno być problemów z dodzwonieniem się w standardowych godzinach pracy. Były sytuacje, że pomimo obecności klienta w kolejce połączenie do nas nie dochodziło, teraz system jest nowy i wszystko powinno pracować bez zarzutu :)

 

Poprawiliśmy już skrypt kontrolujący konta www, tak aby zgodnie z naszą procedurą najpierw blokował konto, potem dopiero po ok. 7 dniach kasował.

 

 

 

Dodatkowo dla jasności tematu informuję, że w kwestii serwerów VPS w przypadku braku płatności są one blokowane na okres od 7-14 dni po uprzednich kilku przypomnieniach o konieczności opłacenia rachunku. Dopiero po 1-2 tygodniach są w pełni kasowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
O sprzęt i ludzi bym się raczej nie martwił :-) Sprzęt jest w zapasie, ludzie wyrabiają. Po prostu każda usługa ma swój priorytet dostępu do supportu, im bardziej profesjonalna usługa tym ma wyższy, zaczynając od serwerów dedykowanych, potem VPSy, dopiero konta www. Dodatkowo w tym zgłoszeniu odpowiedzi nadchodziły bardzo szybko:

Marku wszystko ładnie pięknie tylko, już chyba z 10-ta osoba się skarży na problemy z kontaktem z Wami ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadam VPS'a Large w ofercie BudgetVPS. Jak narazie sprawuje sie bardzo dobrze  ;) A co do supportu - wzialem BudgetVPS, bo jest taniej, a support jest w praktyce na takim samym poziomie co i na zwyklych vps'ach hitme.net.pl  :) Poza tym gdy sie pisze do bok'u, trzeba wejsc na otrzymany w mailu (dostarczonym po chwili automatycznie przez skrypt) link do zgloszenia w SupportSuite i ustawic Priorytet z niski na pilne (czy cos takiego  :) ), czego zapewne duza wiekszosc nie ustawia  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×