Skocz do zawartości
Tomasz Fiedoruk

cPanel vs cała reszta

Polecane posty

[ot] cPanel jest dla mnie osobiście jak przemo wśród skryptów for :P [/ot]

 

Bardzo, bardzo dobre ... :)

Ja bym dodał, że w większości korzystają z niego mało wprawieni użytkownicy lub też

osoby które kiedyś dawno, dawno przyzwyczaiły się do hostingów z za wielkiej wody ... :)

Osobiście go nie lubię z takiego powodu, że przypomina mi stare czasy tanich i kiepskich hostingów ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

nie wiem o co chodzi w dyskusji, ale popieram i BOSSa i Paula : ) heh

"stare, dobre czasy hostingu w USA" hehe..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Używałeś na dedyku jako admin czy skąd masz takie poglądy? :P Możesz rozwinąć?

 

Ja miałem okazję testować DA i to jak dla mnie jest trochę ubogie - nie tylko od strony usera - od strony admina to nie ma porównania. Szybkość - nie widziałem różnicy.

 

CP jest bardziej rozwinięty niż DA co odbija się trochę na cenie bo jest jakieś 5 razy droższy(sorry 4 razy). Pewnie dlatego pl firmy hostingowe lubią DA :)

W każdym momencie wybiorę tego 5 razy droższego cpanela niż bym miał zainstalować DA na serwerze - poprostu cpanel jest lepszy, ma więcej opcji, dodatków i lepszy wygląd.

 

Porównanie go do przemka jest nielogiczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Używałeś na dedyku jako admin czy skąd masz takie poglądy? :P Możesz rozwinąć?

 

Ja miałem okazję testować DA i to jak dla mnie jest trochę ubogie - nie tylko od strony usera - od strony admina to nie ma porównania. Szybkość - nie widziałem różnicy.

 

CP jest bardziej rozwinięty niż DA co odbija się trochę na cenie bo jest jakieś 5 razy droższy. Pewnie dlatego pl firmy hostingowe lubią DA :)

W każdym momencie wybiorę tego 5 razy droższego cpanela niż bym miał zainstalować DA na serwerze - poprostu cpanel jest lepszy, ma więcej opcji, dodatków i lepszy wygląd.

 

Porównanie go do przemka jest nielogiczne.

 

 

Porównanie do przema i innych molochów jest bardzo dobre...

 

Pomyśl, że coraz mniej osób chce używać cPanel (który jest przez Ciebie wychwalany ale przez większość nazywany dziurawym sitem), wiesz ile cPanel ma błędów, jak bardzo "zajerzdza" maszynę ??

 

cPanel od strony admina ?? Masz zapewne na myśli WHM ?

 

Jesli gotowy panel do tylko DirectAdmin, a i tak najlepsze są autorskie panele po tym można poznać hosting a Hosting.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Porównanie do przema i innych molochów jest bardzo dobre...

 

Pomyśl, że coraz mniej osób chce używać cPanel (który jest przez Ciebie wychwalany ale przez większość nazywany dziurawym sitem), wiesz ile cPanel ma błędów, jak bardzo "zajerzdza" maszynę ??

 

cPanel od strony admina ?? Masz zapewne na myśli WHM ?

 

Jesli gotowy panel do tylko DirectAdmin, a i tak najlepsze są autorskie panele po tym można poznać hosting a Hosting.

 

Wiem dokładnie ile cpanel zjada zasobów na około 30 różnych serwerach i wcale DA nie jest lepszy. O jakich błędach mówisz?

 

Wcale nie popierasz faktami swojego zdania. A autorskie panele są najsłabsze akurat według mnie - nie opłaca się tracić czasu robiąc coś co nie będzie lepsze od komercyjnie dostępnych produktów. Mało przykładów? Nazwa wprowadza crona do panela który w panelach komercyjnych jest od kilku dobrych lat. To jest przecież śmieszne. Prosty panel można w kilka tygodni napisać ale po co?

 

Teraz mi powiedz która inna firma oferuje to co my na DA lub autorskim panelu?

Automatycznie instalowane skrypty przez fantastico.

Panel dla najnowszych filtrów antyspamowych włącznie z logami.

2 opcje z wielu.

 

Tylko kei używając swojego panela oferuje podobne antyspamy. A gdzie reszta? Więc jeśli ktos mi mówi, że cpanel jest zły to poprostu nie wie co mówi bo pewnie go nie widział w akcji od strony admina lub nie patrzył zbyt dokładnie od strony usera(co nie jest trudne do zobaczenia, że jest dużo lepszy od DA) i powtarza marketingowe hasła ze strony DA.

 

Tyle odemnie - w zasadzie nie ma się co sprzeczać - tylko taka ignorancja razi w oczy.

 

p.s. Nie mówiłem tylko o whm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To o jakim adminie mówisz w cPanelu ??

Skoro twierdzisz, że autorskie panel są złe to pozwól że tego nie będę komentował ...

Powiem tylko jedno zobacz/porównaj panel Iq.pl i cPanel to wystarczy za cały komentarz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To o jakim adminie mówisz w cPanelu ??

Skoro twierdzisz, że autorskie panel są złe to pozwól że tego nie będę komentował ...

Powiem tylko jedno zobacz/porównaj panel Iq.pl i cPanel to wystarczy za cały komentarz.

 

Moze nie wiesz ale cp udostępnia adminowi dużo skryptów.

Iq ma funkcjonalny panel. Ale też nie ma powyższych wymienionych opcji. Więc nie rozumiem cię.

Nie masz argumentów aby poprzeć swoje zdanie. Każdy może przeczytać na stronie DA:

- Ease of use. DirectAdmin is the easiest to use control panel, period.

- Speed. DirectAdmin is programmed to be the fastest running control panel available.

- Stability. DirectAdmin avoids downtime by automatically recovering from crashes.

 

A potem sie powtarza - zwykły marketing - widać skuteczny :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wcale nie popierasz faktami swojego zdania. A autorskie panele są najsłabsze akurat według mnie - nie opłaca się tracić czasu robiąc coś co nie będzie lepsze od komercyjnie dostępnych produktów. Mało przykładów? Nazwa wprowadza crona do panela który w panelach komercyjnych jest od kilku dobrych lat. To jest przecież śmieszne. Prosty panel można w kilka tygodni napisać ale po co?

Lepszy panel to niekoniecznie ten z większą liczbą funkcji. Liczy się też łatwość obsługi i przejrzystość. Większość klientów i tak korzysta tylko z podstawowych opcji, a Ci bardziej zaawansowani -- z shella.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prohost, jakie chce fakty/agmunty ?? Poprostu moi zdaniem i zdaniem większości znanych mi osób cPanel jest kiepski przez swoją zawartość np. przez to, że ma coś takiego w siebie wbudowane jak Fantastico...

A co to Fantastico - to zbiór starych wersji kiepskich skryptów. Dlatego ja osobiście bym teraz nie kupił (co innego kilka 3-4 lata temu), bo po co mi Fantastico co sam nie potrafię sobie ściągnąć, polskiej najnowszej wersji interesującego mnie cms'a czy innego skryptu ...

Nie obrażając nikogo ale właśnie Fanstastico jest dla "gamoni" którzy nie potrafią wykonać kilku najprostszych rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lepszy panel to niekoniecznie ten z większą liczbą funkcji. Liczy się też łatwość obsługi i przejrzystość. Większość klientów i tak korzysta tylko z podstawowych opcji, a Ci bardziej zaawansowani -- z shella.
DA nie jest łatwiejszy w obsłudze moim zdaniem - ma duże braki według mnie w zarządzaniu bazami pod tym względem. Dla mnie jest to mało czytelne, komus może z pasuje.Co jest trudnego w cpanelu? - przecież tak samo opcje jak w DA czy innych są nazwane. Czy ktoś nie wie co to znaczy link konta pocztowe czy przeczytaj pocztę przez www (to trochę śmieszy prawda)? Zwykły marketing DA.Co do shella - to kto się będzie w shellu bawił, żeby sobie filtry spamowe ustawiać? Nie mówiąc o dostępności shella.
Prohost, jakie chce fakty/agmunty ?? Poprostu moi zdaniem i zdaniem większości znanych mi osób cPanel jest kiepski przez swoją zawartość np. przez to, że ma coś takiego w siebie wbudowane jak Fantastico...A co to Fantastico - to zbiór starych wersji kiepskich skryptów. Dlatego ja osobiście bym teraz nie kupił (co innego kilka 3-4 lata temu), bo po co mi Fantastico co sam nie potrafię sobie ściągnąć, polskiej najnowszej wersji interesującego mnie cms'a czy innego skryptu ...Nie obrażając nikogo ale właśnie Fanstastico jest dla "gamoni" którzy nie potrafią wykonać kilku najprostszych rzeczy.
Tu się mylisz. To nie są zawody kto co potrafi tylko kto to zrobi szybciej. Co z tego, że potrafię zainstalować sobie jakiś skrypt jak mogę kliknąć 2 razy i już jest - co zajmie kilkanaście razy mniej czasu. Bezsensowne myślenie - jasne, że sposób szybszy dający ten sam wynik jest lepszy z wielu względów. Jeśli mogę na czyms oszczędzić czas to po co sie męczyć? Żeby udawać pro bo umiem skrypt zainstalować? :) A skrypty są aktualne. Także wolę byc takim gamoniem uzywającym fantastico niż gamoniem który traci niepotrzebnie czas - tak samo uważa wielu naszych klientów patrząc na statystyki fantastico :P Jeśli przez to jest kiepski to ja już nic nie mówię :)

 

Jaką masz cenę na mysli kupując hosting to cię może wreszcie popchniemy gdzie trzeba bo OT się zrobił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DA nie jest łatwiejszy w obsłudze moim zdaniem - ma duże braki według mnie w zarządzaniu bazami pod tym względem. Dla mnie jest to mało czytelne, komus może z pasuje.Co jest trudnego w cpanelu? - przecież tak samo opcje jak w DA czy innych są nazwane. Czy ktoś nie wie co to znaczy link konta pocztowe czy przeczytaj pocztę przez www (to trochę śmieszy prawda)? Zwykły marketing DA.Co do shella - to kto się będzie w shellu bawił, żeby sobie filtry spamowe ustawiać? Nie mówiąc o dostępności shella.

Nie o ustawianie prostych opcji chodzi, tylko np. o crontaba. Jeśli ktoś potrafi obsłużyć go za pomocą `crontab -e` to mniej obawiam się, że powrzuca doń jakieś głupoty, które zaczną np. przeciążać serwer. Ponadto w natłoku "zaawansowanych" opcji przeciętny użytkownik może mieć problemy z odnalezieniem tych podstawowych. Tak naprawdę większość osób loguje się do panelu głównie po to, aby sprawdzić wykorzystane zasoby lub dodać/usunąć skrzynkę e-mail/alias/konto ftp/domene/subdomenę/bazę sql.

 

Tu się mylisz. To nie są zawody kto co potrafi tylko kto to zrobi szybciej. Co z tego, że potrafię zainstalować sobie jakiś skrypt jak mogę kliknąć 2 razy i już jest - co zajmie kilkanaście razy mniej czasu. Bezsensowne myślenie - jasne, że sposób szybszy dający ten sam wynik jest lepszy z wielu względów. Jeśli mogę na czyms oszczędzić czas to po co sie męczyć? Żeby udawać pro bo umiem skrypt zainstalować? :) A skrypty są aktualne. Także wolę byc takim gamoniem uzywającym fantastico niż gamoniem który traci niepotrzebnie czas - tak samo uważa wielu naszych klientów patrząc na statystyki fantastico :P Jeśli przez to jest kiepski to ja już nic nie mówię :)

Niestety dużą część użytkowników Fantastico (i podobnych rozwiązań) to osoby, które nie potrafią samodzielnie ściągnąć i zainstalować danego skryptu. Później często są oni źródłem najróżniejszych problemów z powodu braku elementarnej wiedzy. Nie wiem, czy jest to target na który warto przeznaczać równowartość małego serwera dedykowanego.

 

Ponadto opowieść o oszczędności czasu uważam za naciąganą -- ściągnięcie skryptu z oficjalnej strony i zainstalowanie go to przecież kilka minut i nie robi się tego codziennie. Zawsze bardziej ufałbym oficjalnej wersji niż tej umieszczonej przez developerów panelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie o ustawianie prostych opcji chodzi, tylko np. o crontaba. Jeśli ktoś potrafi obsłużyć go za pomocą `crontab -e` to mniej obawiam się, że powrzuca doń jakieś głupoty, które zaczną np. przeciążać serwer. Ponadto w natłoku "zaawansowanych" opcji przeciętny użytkownik może mieć problemy z odnalezieniem tych podstawowych. Tak naprawdę większość osób loguje się do panelu głównie po to, aby sprawdzić wykorzystane zasoby lub dodać/usunąć skrzynkę e-mail/alias/konto ftp/domene/subdomenę/bazę sql.

Niestety dużą część użytkowników Fantastico (i podobnych rozwiązań) to osoby, które nie potrafią samodzielnie ściągnąć i zainstalować danego skryptu. Później często są oni źródłem najróżniejszych problemów z powodu braku elementarnej wiedzy. Nie wiem, czy jest to target na który warto przeznaczać równowartość małego serwera dedykowanego.

 

Ponadto opowieść o oszczędności czasu uważam za naciąganą -- ściągnięcie skryptu z oficjalnej strony i zainstalowanie go to przecież kilka minut i nie robi się tego codziennie. Zawsze bardziej ufałbym oficjalnej wersji niż tej umieszczonej przez developerów panelu.

 

Jeśli hosting nie oferuje shella to musi mieć opcje ustawienia z panela. T wy macie crona w panelu?

 

Ja wolę jednak oszczędzić czas używając fantastico lub cpanela instalując skrypt. Nie będe wspominal już tych antyspamów bo sorry ale ich by ci sie nie chciało ustawiać z shella :P

A panel z definicji jest po to żeby zrobic co się tylko da przez niego - tutaj dyskusja jest niepotrzebna.

 

Jak mod czyta to niech wrzuci do luźnych bo straszny OT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[...]Ponadto w natłoku "zaawansowanych" opcji przeciętny użytkownik może mieć problemy z odnalezieniem tych podstawowych. Tak naprawdę większość osób loguje się do panelu głównie po to, aby sprawdzić wykorzystane zasoby lub dodać/usunąć skrzynkę e-mail/alias/konto ftp/domene/subdomenę/bazę sql.

Niestety dużą część użytkowników Fantastico (i podobnych rozwiązań) to osoby, które nie potrafią samodzielnie ściągnąć i zainstalować danego skryptu. Później często są oni źródłem najróżniejszych problemów z powodu braku elementarnej wiedzy. Nie wiem, czy jest to target na który warto przeznaczać równowartość małego serwera dedykowanego.[...]

Święta prawda !

Dlatego też sam nigdy nie używałem u siebie i nie będę używał tych gotowych paneli głównie właśnie ze w/w powodów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeśli hosting nie oferuje shella to musi mieć opcje ustawienia z panela. T wy macie crona w panelu?

Nie mamy i raczej nie będziemy mieć z powodu jak wyżej. Uważam, ze zbyt łatwa dostępność potencjalnie problemowych funkcji nie jest korzystna. Teraz tworzymy od podstaw (zmieni się całkowicie architektura) nową wersję panelu i będzie ona jeszcze, w pewnym sensie, uproszczona (choć pojawią się ze dwie funkcje o które prosili klienci).

 

Ja wolę jednak oszczędzić czas używając fantastico lub cpanela instalując skrypt. Nie będe wspominal już tych antyspamów bo sorry ale ich by ci sie nie chciało ustawiać z shella :P

Ustawienia antyspamu mieliśmy akurat od zawsze w panelu, na przykład greylisting mamy tam już prawie od roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie mamy i raczej nie będziemy mieć z powodu jak wyżej. Uważam, ze zbyt łatwa dostępność potencjalnie problemowych funkcji nie jest korzystna. Teraz tworzymy od podstaw (zmieni się całkowicie architektura) nową wersję panelu i będzie ona jeszcze, w pewnym sensie, uproszczona (choć pojawią się ze dwie funkcje o które prosili klienci). Ustawienia antyspamu mieliśmy akurat od zawsze w panelu, na przykład greylisting mamy tam już prawie od roku.
Oczywiście nie ustawiacie go z shella :)Co do crona sie nie zgadzam bo klient instalujący skrypt który go wymaga zwykla ma instrukcję co gdzie ma wkleić. A jeśli nie potrafi to poprosi support i potem może się czegoś nauczyć. Nie ma sensu limitowania użyteczności konta.
Święta prawda !Dlatego też sam nigdy nie używałem u siebie i nie będę używał tych gotowych paneli głównie właśnie ze w/w powodów.
To ci powiem, że mam takie fajne opcje, że mogę wyświetlać w panelu nawet jedną opcję dla klienta :)Mogę dowolnie ustawić co jaki klient ma mieć w panelu - może nawet mieć samą pocztę jeśli by chciał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście nie ustawiacie go z shella :P

Co do crona sie nie zgadzam bo klient instalujący skrypt który go wymaga zwykla ma instrukcję co gdzie ma wkleić. A jeśli nie potrafi to poprosi support i potem może się czegoś nauczyć. Nie ma sensu limitowania użyteczności konta.

Skoro nie ma sensu, to dlaczego nie udostępniasz shella? Jak widzisz jakieś "limity" są w każdej ofercie i cała zabawa sprowadza się do umiejętnego ich określenia.

 

Support. No właśnie, to kolejna wada. Support nie jest z gumy. Zbyt rozbudowany panel i będący przy okazji nieco na bakier z zasadami ergonomii (np. taki cpanel) zwiększa znacząco koszty supportu. Nie wiem, jak to wygląda u Ciebie (ale się domyslam :>), ale my np. niezwykle rzadko dostajemy jakiekolwiek pytania związane z używaniem panelu i jestem z tego bardzo zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście nie ustawiacie go z shella :P

Przecież @T chodziło o to, iż Klient mający wszystkie te usługi dostępne ot tak używałby je po prostu do zabawy, a tacy Klienci wiadomo ile są warci.

 

To ci powiem, że mam takie fajne opcje, że mogę wyświetlać w panelu nawet jedną opcję dla klienta :)Mogę dowolnie ustawić co jaki klient ma mieć w panelu - może nawet mieć samą pocztę jeśli by chciał.
Nie bardzo rozumiem co to ma w ogóle wspólnego w moim ostatnim postem.

Zresztą to jest aż taki duży problem zrobić dosłownie parę funkcji a nawet linijek aby takowa możliwość była? heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przecież @T chodziło o to, iż Klient mający wszystkie te usługi dostępne ot tak używałby je po prostu do zabawy, a tacy Klienci wiadomo ile są warci.

 

Nie bardzo rozumiem co to ma w ogóle wspólnego w moim ostatnim postem.

Zresztą to jest aż taki duży problem zrobić dosłownie parę funkcji a nawet linijek aby takowa możliwość była? heh

 

Nie wiem ile dla ciebie są klienci warci ale segregacja klientów na podstawie używania opcji w panelu...

 

To ma, że napisałeś mniej opcji = lepiej i dlatego nie zainstalujesz komercyjnego panela. To ja ci mówię, że cpanel może mieć mniej opcji jeśli tylko zechcę - zawsze mogę zostawić tylko 2 opcje poczty i baz mysql i mówić, że mam najlepszy panel bo jest taki prosty ma całe 2 opcje i cięzko ich nie znaleźć :P Mam nadzieję, że mnie zrozumiałeś teraz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przecież @T chodziło o to, iż Klient mający wszystkie te usługi dostępne ot tak używałby je po prostu do zabawy, a tacy Klienci wiadomo ile są warci.

Zazwyczaj jeszcze w pewnym momencie sami coś psują, a potem mają o to pretensje do całego świata. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy na prawdę nie rozumiesz lub nie wiesz że Klienci którzy patrzą wyłącznie na panel bo jest kolorowy, ma 152 dostępnych opcji do zabawy sprawiają dużo więcej problemów BOK niż Klient który chce tylko podpiąć domenę, utworzyć konto pocztowe?

Taki właśnie Klient chce mieć wszystko jasno ułożone w panelu a nie klikać 6 razy aby dostać się do opcji tworzenia kont pocztowych bo wszystko jest tak namieszane, panel ma wszystkie kolory tęczy...

 

Nie mówiąc już o dowolnych możliwościach wprowadzania zmian we własnych autorskich panelach w porównaniu do gotowców.

 

Czy ja gdzieś pisałem o segregacji Klientów?

Chyba jasno napisałem, że po prostu sprawiają więcej problemów, częściej kontaktują się z BOK bo nie mogą się połapać co gdzie jest w panelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy na prawdę nie rozumiesz lub nie wiesz że Klienci którzy patrzą wyłącznie na panel bo jest kolorowy, ma 152 dostępnych opcji do zabawy sprawiają dużo więcej problemów BOK niż Klient który chce tylko podpiąć domenę, utworzyć konto pocztowe?

Taki właśnie Klient chce mieć wszystko jasno ułożone w panelu a nie klikać 6 razy aby dostać się do opcji tworzenia kont pocztowych bo wszystko jest tak namieszane, panel ma wszystkie kolory tęczy...

 

Nie mówiąc już o dowolnych możliwościach wprowadzania zmian we własnych autorskich panelach w porównaniu do gotowców.

 

Czy ja gdzieś pisałem o segregacji Klientów?

Chyba jasno napisałem, że po prostu sprawiają więcej problemów, częściej kontaktują się z BOK bo nie mogą się połapać co gdzie jest w panelu.

 

Ale czy ty znasz jakieś statystyki, że tak twierdzisz? Przez tyle lat hostowania ludzi trzeba było tłumaczyć opcje dosłownie 4 osobom (+-3). Więc wytłumacz mi dlaczego? Cos twoja teoria pada. Uważasz, że ludzie są naprawdę takimi idiotami? Klient który pierwszą stronę zakłada i pyta o różne rzeczy nawet nie pomyślał aby zapytać jak się ustawia pocztę - sam sobie ustawił. Dlatego nie mogę się zgodzić z takim szufladkowaniem klientów. Pozatym dajemy tutoriale do wszystkich ważniejszych opcji więc nawet ktoś zielony sam potrafi się połapać. O psuciu czegoś przez panel nie będę rozmawiał bo tylko raz klient coś popsuł przez panel - swoją domenę bo kliknął wstecz :P - więc tu też się nie mogę zgodzić, że dodatkowymi opcjami zieloni klienci coś psują.

 

A tu moja wersja lite cpanela :) Chyba wprowadzę do oferty jako "lepsza" od DA :)

cplite.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale czy ty znasz jakieś statystyki, że tak twierdzisz? Przez tyle lat hostowania ludzi trzeba było tłumaczyć opcje dosłownie 4 osobom (+-3). Więc wytłumacz mi dlaczego? Cos twoja teoria pada.

Tia... lepiej odrazu mogłeś napisać, że wymyśliłem sobie to wszystko, ale informacje od Klientów którzy wcześniej korzystali z cPaneli i innych mówiące, że są bardzo mile zaskoczeni autorskim panelem, prostotą, ładem, działaniem mówią same za siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tia... lepiej odrazu mogłeś napisać, że wymyśliłem sobie to wszystko, ale informacje od Klientów którzy wcześniej korzystali z cPaneli i innych mówiące, że są bardzo mile zaskoczeni autorskim panelem, prostotą, ładem, działaniem mówią same za siebie.

 

Myślę, że ci kłamią albo używali Pleska czy DA :P Ja na serio mówię, że klienci nie zgłaszają praktycznie problemów z panelem.

W cp jak widać wszystko jest podzielone na sekcje i te bardziej zaawansowane opcje są na samym końcu (moim zdaniem jest to dobrze poukładane).

 

p.s. Właśnie patrzę na twój panel i sorry ale lista opcji nie jest wcale dla mnie intuicyjna. Mała czcionka bez ikonek - cięzko trafić, brak ikonek powoduje oczopląs opcji. Mogę ci powiedzieć, że jednak wolę cp o każdej porze dnia i nocy. Brak crona, nie ma ustawień antyspamowych, domeny można parkować czy tylko w katalog bo nie widzę opcji, chyba brak zmiany mxów, nie widzę statystyk www. Dalej nie chce mi się patrzeć. Ogólnie nie powiedziałbym, że to jest dobry panel nie mówiąc o tym, że jest lepszy od cp, nawet plesk i da są lepsze. Sorry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Myślę, że ci kłamią albo używali Pleska czy DA :)

Już mi się odniechciewa odpisywać na Twoje posty...

 

Prohost... przykro mi ale za podawanie fikcyjnych danych u mnie w firmie otrzymuje się bana w postaci dodanie IP do DROP'a

 

PS. wcale się nie dziwie Twojej takowej opinii zresztą gdy nawet nie zapoznałeś się z nim całkowicie, brakuje Ci w nim opcji których nawet nie ma w ofercie... eh

 

Już zostało powiedziane, jedni wolą mieć masę ikonek, wszystkie kolory, a inni odwrotnie.

 

Od kilkunastu miesięcy jakoś nikt się nie skarżył, że po paru sekundach patrzenia na panel dostaje oczopląsu :P

 

EOT z mojej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×