Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Śledziu

Kiedy PHP5?

Polecane posty

Jestem programistom i właśnie przymierzam się do nowego projektu. I tu się właśnie naciąłem. Otóż będzie to projekt pomocny w prowadzneiu hostingu, i nie wiem w której wersj php miałbym go pisać. I tu nasuwa się pytanie. Czy/kiedy planujesie wprowadzenie php5 na swoje maszyny? Potrzebuje tej informacji gdyż chciałbym napisać swój system obiektowo pod php5, bo by to znacznie uprościło i przyspieszyło proces tworzenia tego programowania, a zarazem chciałbym się dopasować do was (providerów hostingu bo to do was skierowy jest ten soft).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy/kiedy planujesie wprowadzenie php5 na swoje maszyny?

Mysle, ze w ciagu pol roku - do roku na wiekszosci serwerach bedzie juz php5 (ale php4 tez zostanie).

Potrzebuje tej informacji gdyż chciałbym napisać swój system obiektowo pod php5,

imho lepiej pisac pod php4 niz opierac sie na nowych technologiach.

Ja jakos nie trawie programowania obiektowego wiec nie rozumiem, w czym masz problem :P

 

pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fo

niektórzy już mają :P