Skocz do zawartości

Polecane posty

Aż tak u ciebie źle ze zdolnością rozumienia czytanego tekstu?

Oczywistym jest, że od zdarzenia, które jest przedmiotem reklamacji.

Tak, jest u mnie z tym źle.

Jeśli to Ci nie pasuje to nie odpisuj.

 

Ciężko mi określić CO KONKRETNIE jest przedmiotem reklamacji, bo reklamowałem wszystko za co zapłaciłem, a czego nie otrzymałem w cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Tak, jest u mnie z tym źle.

Jeśli to Ci nie pasuje to nie odpisuj.

 

Ciężko mi określić CO KONKRETNIE jest przedmiotem reklamacji, bo reklamowałem wszystko za co zapłaciłem, a czego nie otrzymałem w cenie.

 

Nie rozumiem... To wiesz co jest przedmiotem (przyczyną) reklamacji czy nie?

 

Z twojej wypowiedzi można wywnioskować że kupiłeś VPSa i coś było nie tak, ale nie wiedziałeś co więc zgłosiłeś wszystko co ci przyszło do głowy co mogło być nie tak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem... To wiesz co jest przedmiotem (przyczyną) reklamacji czy nie?

 

Z twojej wypowiedzi można wywnioskować że kupiłeś VPSa i coś było nie tak, ale nie wiedziałeś co więc zgłosiłeś wszystko co ci przyszło do głowy co mogło być nie tak...

Nie chodzi o VPS a o hosting.

ale nie wiedziałeś co

Wszystko po kolei zaczęło się sypać, w różnych odstępach czasowych,

na co Hitme nigdy nie zareagował olewając zgłoszenia, lub zapewniając,

że problem zostanie za chwilę rozwiązany, jednak bez skutku i dalszych wyjaśnień - w skrócie pisząc.

 

Wystarczy przeczytać na poprzedniej stronie co konkretnie, nie chce mi się powtarzać.

 

Hitme to po prostu "firma" tworzona przez niekompetentnych ludzi i to widać.

A ja łatwo nie popuszczę - naciąganie to ostatnia rzecz, którą bym tolerował.

Edytowano przez Disip (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdzę, że hitme to nieskazitelne aniołki.

Ale jak formułujesz pismo reklamacyjne z zarzutami, że wszystko nie działa nie podając konkretnych informacji, to nie dziw się, że pozostaje ono bez_rozpatrzenia.

 

Przykłady tego, jak należy to robić - w dniu 04.07.2012 od godz. 23:00 (do godz. 23.59)/(do chwili obecnej) czas rozpoczęcia zwracania statycznej odpowiedzi przez serwer HTTP przekracza 5 sekund. W dniu 01.07 od godz. 11:00 do godz. 13:00 występował błąd łączności z serwerem bazodanowym.

Edytowano przez kafi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale jak formułujesz pismo reklamacyjne z zarzutami, że wszystko nie działa nie podając konkretnych informacji, to nie dziw się, że pozostaje ono bez_rozpatrzenia.

 

Tak właśnie zrobiłem na ich e-mail do reklamacji podany w regulaminie.

Nie pisałem, że wszystko nie działa, opisałem konkretne informacje.

Chyba nie sądzisz, że oryginalną treść reklamacji będę tutaj wypisywał...

Nie po to jest ten temat.

 

Nie rozumiem czemu przez 2 strony muszę odpychać zarzuty innych

tak, jakby temat dotyczył mnie, albo jakby ten temat był działem reklamacji.

Edytowano przez Disip (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Jakie zarzuty? Po prostu każdy oczekuje konkretów... Każdy może sobie w opiniach dowolnej firmy pisać że są niezadowoleni bo im nie działa... I tyle :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakie zarzuty? Po prostu każdy oczekuje konkretów... Każdy może sobie w opiniach dowolnej firmy pisać że są niezadowoleni bo im nie działa... I tyle smile.png

A mało komuś konkretów na poprzedniej stronie?

Czy wg Ciebie powinienem w każdym poście kopiować treść pierwszego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

A mało komuś konkretów na poprzedniej stronie?

Czy wg Ciebie powinienem w każdym poście kopiować treść pierwszego?

 

Każdy Twój post po pierwsze powinien być zrozumiały i nie może zawierać "wszystkiego" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Każdy Twój post po pierwsze powinien być zrozumiały i nie może zawierać "wszystkiego" smile.png

 

Myślę, że inni nie mają problemu ze zrozumieniem postów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, tylko, że takim tokiem myślenia, każda firma może podać e-mail do składania reklamacji typu reklamacje@firma.pl, który wcale nie istnieje, bo w końcu nie muszą odpowiadać i faktycznie udzielić reklamacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×