Skocz do zawartości

Polecane posty

Dobrze by było zacząć wątek o hitme.pl. Oferują serwery gier, ale także vps-y choć na razie jeszcze nie umieścili cenników i parametrów na stronie głównej (ale strona vps-ów jest zrobiona http://hitme.pl/index.php?id=vps) Posiadam VPS plan 2:

# Plan 2 (lokalizacja Polska)

# Ilość adresów ip: 1

# Dysk twardy: 10 GB

# Pamięć RAM: 128 MB GWARANTOWANE, możliwe bezpłatne użycie do 512 MB RAM

# Ruch sieciowy wliczony w cenę(traffic): 75 GB

# Abonament: 49 zł brutto / miesiąc

# Instalacja: 0 zł

 

VPS śmiga baaardzo dobrze ;), mam tam jeden serwis. Na początku naszej "przygody" było z mojej strony trochę niedomówień, ale przez to jakoś przebrnąłem wynajmując admina - jak zapewniali zrobią mi już skonfigurowanego vps-a, ale zrozumieli że mają mi wrzucić tylko php5 surowego i mysql5. Ogólnie polecam, zwłaszcza że jest to tania opcja i w Polsce ;)

 

Minus to od tygodnia niestety nie odpowiada nikt na moje maile i notki na gg. Może mają mnie dość, ale mogliby chociaż odpisać "ok, życzę miłego użytkowania vps-u", albo "bujaj się, to vps, nie shared hosting".

 

Ktoś miał oprócz mnie styczność z tą firma ?

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ relayed sorry ale nie tylko u nas są ale także w nephax jeśli się nie mylę więc nie musisz nie obrażaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam dałeś do zrozumienia że serwery w livenet to źle ;) mój klient miał w livenet może mają w gda ok nie spieram się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Exe wystarczy pisać do mnie maile na które ja lub technik odpowiadamy za dnia. Na GG bywam wyłącznie w nocy, przeważnie po 22.

 

A jeśli chodzi o wypowiedź Relayed

 

Serwery gier świadczymy w Gdańsku a dokładniej:

oferta 1 - Nephax

oferta 2- SD

 

Oferta VPS nie jest jeszcze do końca dopracowana dlatego też nie są opublikowane. Prowadzimy rozmowy aby wybrać dobrą lokalizacje i warunki, obecnie są one utrzymywane w livenet.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie daje do zrozumienia że źle tylko teraz zrzucasz wszystko co złe to livenet a tak nie jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Relayed zwróć uwagę iż napisałeś zwrot Oczywiście Livenet

nie odnoszący się do niczego jakby wyrwany z jakiegoś kontekstu, który nie wiadomo jak dobierać, więc jeśli wyrażasz swoją opinnie uwagi, rozwijaj je może bardziej byśmy wiedzieli do czego je dopasowujesz, bo ów zwrot każdemu wygląda jakbyś zastosował do ogółu wyraznie Exe napisac co oferuje HitMe.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marekxbx dobrze nie sprzeczam się (choć minimum 4 maile bez eha wysyłałem) ;) działa wszystko ok, choć zaniepokoiły mnie informacja o przenosinach :)

 

Prowadzimy rozmowy aby wybrać dobrą lokalizacje i warunki, obecnie są one utrzymywane w livenet.pl.

 

Oferta VPS nie jest jeszcze do końca dopracowana dlatego też nie są opublikowane.

 

Jako królik doświadczalny oceniam vps-y bardzo dobrze, jednak każdy przyzna, że hosting po minimum pół roku można oceniać więc poczekamy zobaczymy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, Pan z Hitme.pl miał być o 22:00 a już jest kwadrans po terminie. Chyba jestem jedynym klientem jeśli chodzi o ich vps, albo którymś to już mniejsza o to.

 

Sprzedaje jeden serwis i wystawiłem go na allegro. Wracam z wykładów, stronka nie działa, panel vps także, ssh jak wcześniej. Na szczęście miałem numer telefonu do osoby która zarządza tym wszystkim. Fajnie rozmowa wyglądała, spytałem się co się dzieje, a pan powiedział że "rozwiązali umowę z serwerownią i mityczny "technik" zobaczy co się da zrobić i będzie o 22:00".

 

Lekko szlak mnie trafił, aukcja na allegro, nawet nie poinformowali że będzie brak dostępu, przecież z dnia na dzień się nie rozwiązuje umowy.

 

Załamać ręce po prostu. Ehh, oczywiście inteligenty "exe" nie zrobił backupu danych. To akurat jest moja wina i prosiłbym nie dyskutować na ten temat, bardziej chciałbym zwrócić uwagę na "lekki" brak jakiegoś średniego profesjonalizmu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na chwile obecna nie jestem zadowolony z usług hitme.pl ..

 

Zamówiłem serwer gier w poniedziałek, odrazu zapłaciłem, do dzisiaj czekam na aktywacje! Przez 5 dni nie dac rady zainstalowac serwera gry, co pochłonie 15 minut? Jak narazie zawiodłem sie na hitme.pl, choć mam u nich hosting, tam wszystko elegancko śmiga..

 

Szkoda, że juz mam opłacony serwer, teraz muszę czekać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm..

Szkoda myślałem ze jest to dobry hosting. Wysłałem kilka maili i pw na tym forum ale ciągle głucho.

Parę osób się już na mnie denerwuje co z serwerem a z strony hitme ciągle cisza jak by się zapadli pod ziemię :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PW dotałem przed chwilą, w drodze wyjątku odpiszę Panu na nie - forum to nie jest nasze BOK...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na e-mail też pisałem ale nie dostając odpowiedzi więc postanowiłem napisać na forum wiadomośc PW

pozatym wysłałem parę wiadomości PW i parę e-mail

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety musze zgodzic sie z kolega wyzej. Zemna bylo to samo. Aktualnie rezygnuje z oferty hitme.pl i przechodze na inny host.. Nie polecam jednym slowem ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Na e-mail też pisałem ale nie dostając odpowiedzi więc postanowiłem napisać na forum wiadomośc PW

pozatym wysłałem parę wiadomości PW i parę e-mail

 

Chętnie poznam numery zgłoszeń (na PW) aby przeanalizować sprawę "nieodpisywania na e-mail'e" :D

 

Dodatkowo proszę rozróżniać - hitme.pl - serwery gier, budgetvps.pl, hitme.net.pl - serwery VPS, konta www, serwery dedykowane.

 

HitMe.net.pl ma inne SLA

HitMe.pl też

i Budget jeszcze inne

 

Dodatkowo z tego co kojarzę jest Pan klientem z oferty BudgetVPS, gdzie gwarancja czasu odpowiedzi wynosi ZERO. Nie ma gwarancji. Taką ofertę Pan wybrał, płaci Pan grosze, może Pan liczyć na bardzo wydajny serwer VPS, który będzie pracował zgodnie z umową, ale na support w ramach tej oferty nie ma Pan co liczyć. BudgetVPS To nie jest oferta dla osób, które wymagają supportu, jeśli zależy Panu na supporcie proszę rozważyć migrację do oferty HitMe.net.pl.

 

 

 

Niestety musze zgodzic sie z kolega wyzej. Zemna bylo to samo. Aktualnie rezygnuje z oferty hitme.pl i przechodze na inny host.. Nie polecam jednym slowem ..

 

Ależ bardzo proszę, jest wolny rynek, jeśli uważa Pan, że jakość naszych usług jest niska proszę zmienić dostawcę.

 

Jest za to ogromna ogromna większość klientów, która się z Panem nie zgodzi i wygłosi odmienne zdanie, szczególnie klientów ofert HitMe.net.pl oraz BudgetVPS co zostało w wielu postach bardzo pozytywnie przedstawione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja np się nie zgadzam. kontakt z firmą mogę ocenić na dobry

 

generalnie nie było maila na który nie dostałbym odpowiedzi.

 

pamiętajcie ludzie że maile w takiej firmie są sortowane, pierw jest odpowiedź na pytania z wyższym priorytetem, następnie- z niższym.

czas jak i sama odpowiedź na pytanie w duzej mierze zależy od samego pytania. pytania ogólnikowe np czemu moja strona nie dziala! ? nie dziwie się że pozostaną bez odpowiedzi...

 

ale to P. Marka broszka żeby to tłumaczył...;-)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jest za to ogromna ogromna większość klientów, która się z Panem nie zgodzi i wygłosi odmienne zdanie, szczególnie klientów ofert HitMe.net.pl oraz BudgetVPS co zostało w wielu postach bardzo pozytywnie przedstawione.

Temat chyba wyraźnie mówi o Hitme.pl, czyli o serwerach gier,

 

a nie o czy to hit-net'owych czy budget'owych vpsach...

 

 

 

I to nie pierwszy post na wht, na którym klienci serwerów gier narzekają na brak obsługi przez support. Czyżby firma Hitme traktowała te gry jako piąte koło u wozu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Temat chyba wyraźnie mówi o Hitme.pl, czyli o serwerach gier,

 

a nie o czy to hit-net'owych czy budget'owych vpsach...

 

 

 

I to nie pierwszy post na wht, na którym klienci serwerów gier narzekają na brak obsługi przez support. Czyżby firma Hitme traktowała te gry jako piąte koło u wozu?

 

Wystaczy zadzwonić na infolinie;) Iwonka ci opowie całą sytuacje.

 

A tak przy okazji:

 

hitme.net.pl (VPS) - jak najbardziej OK! 0 uwag, 1-2 GB jak sie przekroczy to nie zabiją

hitme.net.pl (hosting) - mogło być lepiej. Hostingu bym raczej nie polecał innym. Pada, czasem bazy danych mulą, a pomocy technicznej "praktycznie brak" (tj. zrobią to co trzeba, ale następnym razem straszą opłatami za technika co mnie oburzyło)

budgetvps - tutaj OK tylko zawiesili mi niechcący konto. Szkoda, że nie zaczekałem z tym do rana bo chociaż sla 99% by przekroczyli :-)

Support (ogólnie) - szybko, spawnie czasem "miło". Najlepiej przez telefon - pan Marek jest bardzo miły, nie zbywa ludzi.

Gry - słyszałem, że serwery "podobno lagują"(GTA) jednak tego nie mogę potwierdzić, ponieważ nie mam tam serwera i nie zamierzam mieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chętnie poznam numery zgłoszeń (na PW) aby przeanalizować sprawę "nieodpisywania na e-mail'e" :D

 

Dodatkowo proszę rozróżniać - hitme.pl - serwery gier, budgetvps.pl, hitme.net.pl - serwery VPS, konta www, serwery dedykowane.

 

HitMe.net.pl ma inne SLA

HitMe.pl też

i Budget jeszcze inne

 

Dodatkowo z tego co kojarzę jest Pan klientem z oferty BudgetVPS, gdzie gwarancja czasu odpowiedzi wynosi ZERO. Nie ma gwarancji. Taką ofertę Pan wybrał, płaci Pan grosze, może Pan liczyć na bardzo wydajny serwer VPS, który będzie pracował zgodnie z umową, ale na support w ramach tej oferty nie ma Pan co liczyć. BudgetVPS To nie jest oferta dla osób, które wymagają supportu, jeśli zależy Panu na supporcie proszę rozważyć migrację do oferty HitMe.net.pl.

 

 

 

 

 

Ależ bardzo proszę, jest wolny rynek, jeśli uważa Pan, że jakość naszych usług jest niska proszę zmienić dostawcę.

 

Jest za to ogromna ogromna większość klientów, która się z Panem nie zgodzi i wygłosi odmienne zdanie, szczególnie klientów ofert HitMe.net.pl oraz BudgetVPS co zostało w wielu postach bardzo pozytywnie przedstawione.

 

 

Nie wiem czy nie wyraznie napisalem, ale mowa tu o hitme.pl ! Chodzi o serwery gier, mam serwer cs i jestem nie zadowolny z serwera jak i supportu.

 

Natomiast posiadam forum na hosting.hitme.pl i jestem bardzo zadowolony. To sa 2 rozne sprawy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dodatkowo z tego co kojarzę jest Pan klientem z oferty BudgetVPS, gdzie gwarancja czasu odpowiedzi wynosi ZERO. Nie ma gwarancji. Taką ofertę Pan wybrał, płaci Pan grosze, może Pan liczyć na bardzo wydajny serwer VPS, który będzie pracował zgodnie z umową, ale na support w ramach tej oferty nie ma Pan co liczyć. BudgetVPS To nie jest oferta dla osób, które wymagają supportu, jeśli zależy Panu na supporcie proszę rozważyć migrację do oferty HitMe.net.pl.

a to ciekawe bo chyba support na poziomie podstawowym powinien być nie zależnie od rodzaju konta

 

a swoją drogą kontakt z supportem hitme w sprawie vpsa jest średni , długo czekałem ale odpowiedź się pojawiła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siema kupiłem serwer na HitMe.pl "Counter Strike 1.6 [DE - Frankfurt] priv" zakupiłem go w niedziele 16 listopada 2009r pieniądze wpłaciłem 17-11-2009r o16 do dzisiaj nie mam żadnej odpowiedzi na wpłatę już w niedziele pisałem na marek@hitme.pl i tez nie dostałem odpowiedzi.

 

Ważny do

2009-01-01

 

Zwróćcie uwagę do kiedy jest ważny serwer. Tak mi się wyświetla na stronce http://www.gryhitme.pl. Jeszcze poczekam i napiszę kilka emaili jeżeli to nie pomoze to co mam zrobic? Mój nr gg 9431402. Proszę o podpowiedzi albu tu albo na gg.

 

Siema kupiłem serwer na HitMe.pl "Counter Strike 1.6 [DE - Frankfurt] priv" zakupiłem go w niedziele 16 listopada 2009r pieniądze wpłaciłem 17-11-2009r o16 do dzisiaj nie mam żadnej odpowiedzi na wpłatę już w niedziele pisałem na marek@hitme.pl i tez nie dostałem odpowiedzi.

 

Ważny do

2009-01-01

 

Zwróćcie uwagę do kiedy jest ważny serwer. Tak mi się wyświetla na stronce http://www.gryhitme.pl. Jeszcze poczekam i napiszę kilka emaili jeżeli to nie pomoze to co mam zrobic? Mój nr gg 9431402. Proszę o podpowiedzi albu tu albo na gg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak rozumiem nie potrafi Pan na tyle się opanować żeby nie spamować na tym forum i musiał Pan skopiować swoją wiadomość jeszcze tutaj, zatem i tutaj udzielę Panu odpowiedzi.

 

Jeśli wpłacił Pan pieniądze wczoraj, do tego po 16, to jeśli wpłata nie była realizowana z mBanku to pieniądze pojawiły się na naszym rachunku dopiero dzisiaj, zatem nie minęły nawet 24 godziny. Natomiast jeśli dokonał Pan wpłaty na poczcie to czas realizacji w skrajnych przypadkach może zbliżyć się do 2 tygodni. Nie nasza wina.

 

Proszę o wysłanie potwierdzenia wpłaty na naszego maila i zapamiętanie - forum to nie jest BOK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest pan nie rzetelną osobą. pisze pan żebym wysłał skan chociaż już to zrobiłem w poniedziałek i pisałem już w niedziele pytając się o ten serwer czy to steam czy non steam i do dzisiaj nie dostałem żadnej odpowiedzi.

Proszę zajrzeć do tematu który założyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Także czekam na odpowiedź od firmy Hitme.pl. Usługę opłaciłem poprzez portfel elektroniczny więc było to wpłata natychmiastowa, nie tak jak w przypadku przelewów bankowych (chyba, że ktoś coś wie o opóźnieniach w tej formie). Jako, że wyjeżdżam za granicę to czekam na odpowiedź od firmy do jutra. Jeżeli takowej nie otrzymam to kontaktować się będę poprzez Rzecznika Praw Konsumenta (bo taką właśnie się czuje, konsumentem, który zapłacił za usługę ale jeszcze nie miał okazji jej skonsumować).

 

Proszę także o Pana, który wypowiadał się w tym temacie w imieniu firmy (nie wiem kim dokładnie jest) o nie pisanie mi, że wszystko jest ok tylko wysłanie maila z odpowiedzią na moje zapytania a jeśli będzie twierdził, że żadnej informacji nie otrzymał to proszę o kontakt na adres victory.masta@gmail.com (chyba moge liczyć na kontakt?)

 

Pozdrawiam serdecznie,

Tomczak Grzegorz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×