Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam. W sumie to żaden problem - raz na rok może każdemu się zdarzyć :)

Mam nadzieję, że to awaria, bo o jakiejś wymianie sprzętu czy przenosinach to powinni email wysłać klientom, żeby można było zrobić swój backup :)

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam. W sumie to żaden problem - raz na rok może każdemu się zdarzyć :)

 

w tym roku im sie to juz zdarzalo wiec to jest poza kolejnoscia wpadka :/

 

Mam nadzieję, że to awaria, bo o jakiejś wymianie sprzętu czy przenosinach to powinni email wysłać klientom, żeby można było zrobić swój backup :)

 

leza strony, poczta, ftp i na dodatek strona glowna progreso + extranet

lezy wlasciwie wszystko co moze polec (z "widocznych" rzeczy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Witam. W sumie to żaden problem - raz na rok może każdemu się zdarzyć :)

Mam nadzieję, że to awaria, bo o jakiejś wymianie sprzętu czy przenosinach to powinni email wysłać klientom, żeby można było zrobić swój backup :)

 

Żaden problem??

 

Serwer leży dokładnie od 18.30 - prawie godzinę. Nie sądzę aby był to 'żaden problem'. Godzina 19 to prawie szczyt dzienny.. tak długi pad to dramat, który przekłada się na realne straty, a nie 'żaden problem'.

 

Paweł

(klient progreso)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK

witam

 

ja również jestem klientem progreso ( p16 ) od ssh pod extranet WSZYTKO DOWN :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panikujecie, też mam u nich dwa konta i z ciekawości wpadłem do was pogadać, wiedziałem od razu, że będzie " jechane " na Progreso :)

 

@bald, dokładnie kolego, wszystko leży. Poważnie to nie pierwszy raz ? Siedzę prawie 6 godzin na swoich serwisach i pierwszy raz mi się trafiło, ale tak jak pisałem... zdarza się nawet najlepszym :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiedziałem od razu, że będzie " jechane " na Progreso :)
Standard na takich forach.

 

PS. ktoś oczywiście dzwonił do firmy by zasięgnąć informacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panikujecie, też mam u nich dwa konta i z ciekawości wpadłem do was pogadać, wiedziałem od razu, że będzie " jechane " na Progreso :)

 

 

publiczne "obsmarowanie" ma sens, zostaje informacja na "zawsze", potencjalny _rozsadny_ klient zainteresowany firma bedzie mial wiarygodne informacje na temat dzialania firmy

 

Standard na takich forach.

 

jw

 

PS. ktoś oczywiście dzwonił do firmy by zasięgnąć informacji?

 

a myslisz ze to przyspieszy usuniecie problemu?

smiem watpic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

406.. "nie raz" chodziło o to, że nie dzisiaj "nie raz", tylko "ostatnimi czasy".. ja w sumie tam nic nie mam, tzn. od tygodnia mam pocztę dziewczyny i wróciłem do sprawdzania konta pocztowego w domenie civ.pl.. no i mam smutną dziewczynę teraz :) ...konto z progreso mam też w host-trackerze, z ciekawości... no i mam swoją ciekawość, heh..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Adrian, dokładanie :)

Co do telefonu do nich... zadzwonię, ale jutro. Dziś pewnie mają już dosyć telefonów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK
zadzwonię, ale jutro. Dziś pewnie mają już dosyć telefonów :)

 

 

to jest ich praca :) dzwoń teraz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz

Istotnie trwa awaria - padlo nam cos z osprzetu sieciowego. Termin usuniecia awarii w tym momencie nie jest mi znany.

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No. Widzicie :) Wszystko jasne. Dzięki za informację :)

 

 

super. wszystko jasne. 1,5 godzinny pad (póki co...) w szczytowych godzinach wieczornych, każdemu moze sie zdarzyć? padniety sprzet na glownym węźle (zakładam tak, bo leży chyba wszystko) powinien być wymieniony w 15minut, takie są standardy na świecie.

 

@406 - sorry ze sie czepiam akurat Twoich postów, ale ten pad to żenada nie trzymająca standardów poprawnego hostingu

 

PK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK

to może Progreso.pl da nam jaka rekompesate w ramach tego padu ( np przedluzenie serwera :) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to może Progreso.pl da nam jaka rekompesate w ramach tego padu ( np przedluzenie serwera :) )

 

Wolalbym miec pewny swiety spokoj niz kolejna juz rekonpensate. Progreso nawala na calej lini, 1-2 razy na miesiac: fizycznego skonczenia sie miejsca na dysku - strony nie chodza (cache), nawet pol godzinne przerwy gdy serwer ma zadyszke (load pow 40 i strony nie chodza), a to dzisiaj, to juz wogole przeroslo wszystko. Jej.. myslalem, ze za takie pieniadze chociaz beda te serwery beda mialy podwojne lacza, itp.. gdy jedno padnie to drugie bedzie - mala szansa, na dlugi down time.. bardzo nie fajnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na infolinii - automat podaje info: przewidywany czas usunięcia awarii - godzina 22.

to jest chore że sprzęt i łącze nie są jakoś zduplikowane.. to są straty idące w tysiące pln..

 

PK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proponuję hosting dedykowany :)

Można samemu usuwać usterki w 15 minut jeśli parę godzin awarii powoduje straty rzędu kilku tysięcy złotych :)

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Proponuję hosting dedykowany :)

Można samemu usuwać usterki w 15 minut jeśli parę godzin awarii powoduje straty rzędu kilku tysięcy złotych :)

Pozdrawiam.

 

nie ma takiego ruchu który wymagałby dedykowanego. potrzebny jest pewny serwer, czy to będzie dedyk czy wirtualne konto - niewiele to zmienia (może poza jakimiś ewentualnymi przeciążeniami generowanymi przez inne konta).

inna sprawa że w przypadku wykupienia dedyka obsługa techniczna bardzo często wolniej reaguje na awarie niż w dzielonych - bo przeciez tam wisi tylko jeden klient, a nie 100.. znane z autopsji..

zresztą nasza decyzja odnośnie wybranego rozwiązania (być może rzeczywiście błędna w świetle zainstniałej sytuacji..) to nie temat na ten wątek..

 

pozdrawiam,

PK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to są straty idące w tysiące pln..
Jak ja to uwielbiam...

Klient inwestuje w hosting współdzielony ~400-500zł ROCZNIE, a przerwa ~2-4 godzin powoduje u niego straty w tysiącach złotych... eh

 

Jeżeli firma świadczy usługę zgodnie z umową tj. dopuszczalny czas przerwy w świadczeniu usługi nie jest przekroczony to o co w ogóle chodzi?

 

Klient jest wyłącznie sam sobie winien skoro zarabia przez te parę godzin tysiące złotych, a nie inwestuje w hosting z odpowiednimi gwarancjami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Proponuję hosting dedykowany :)

Można samemu usuwać usterki w 15 minut jeśli parę godzin awarii powoduje straty rzędu kilku tysięcy złotych ;)

Pozdrawiam.

 

Ja mam w Progreso serwer dedykowany i leży jak wszystko inne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak ja to uwielbiam...

Klient inwestuje w hosting współdzielony ~400-500zł ROCZNIE, a przerwa ~2-4 godzin powoduje u niego straty w tysiącach złotych... eh

 

tu objawia sie ludzka pazernosc i glupota

place malo ale wymagam duzo... stara historia

az wierzyc sie nie chcezeby ktos kto zarabia naprawde powazne pieniadze ze strony www byl na tyle glupi zeby w pelni zaufac hostingowi wspoldzielonemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak ja to uwielbiam...

Klient inwestuje w hosting współdzielony ~400-500zł ROCZNIE, a przerwa ~2-4 godzin powoduje u niego straty w tysiącach złotych... eh

 

Jeżeli firma świadczy usługę zgodnie z umową tj. dopuszczalny czas przerwy w świadczeniu usługi nie jest przekroczony to o co w ogóle chodzi?

 

Sam Klient jest wyłącznie sam sobie winien.

 

z powyższego wynika że na wirtualnych można stawiać wyłącznie strony domowe i wystawiać zdjęcia z wakacji.

umowa umową a rzeczywistość jest taka że takie pady nie mają prawa bytu. jesień - sezon dla wszystkich internetowych 'biznesów' + godziny wieczorne i efekt sprzedażowy jest taki jaki jest.

co zmienia postawienie dedyka poza większą wydajnością sprzętu i - czasami - osobnego łącza? czy dedyki stoją w osobnych serwerowniach w firmach hostingowych? (ok, czasami stoją, ale rzadko, w usa miałem styczność z dwoma dużymi serwerowniami w TX i IL i wszystko było walnięte praktycznie w jedno pomieszczenie)

 

PK

 

ps.

@bald i Adrian Szczepanik -> patrz post igni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nadchodzą czasy gdzie hosting współdzielony i np. hosting dedykowany z wysokimi gwarancjami to jedno i to samo... a jedyna różnica to kilkukrotnie większa cena więc po co mam płacić więcej skoro to i to, to jedno i to samo :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@igni, czyli to padł po prostu GTS, skoro dedyk z Progreso też nie działa. Znaczy się tak myślę, że GTS bo Progreso właśnie tam ma swoje maszynki - chyba ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×