Skocz do zawartości


 

Warunki publikacji

SZCZEGÓŁOWE WARUNKI PUBLIKACJI

§ 1. Warunki Ogólne

1. Nick, podawany podczas rejestracji nie może być wulgarny ani obraźliwy. Użytkownicy z takim Nickiem nie będą mogli dokończyć Rejestracji, niezbędnej do korzystania z Forum.
2. Użytkownik powinien publikować posty odpowiadające tematowi dyskusji.
3. Zakazuje się publikowania bądź umieszczania linków do programów typu rootkit, exploit, wirus, robak internetowy itp.
4. Użytkownik uprawniony jest do reklamowanie podmiotów świadczących usługi webhostingowe oraz do publikowania swoich Ofert w odpowiednim forum, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
5. Ofertę można zaprezentować w dziale Oferty poprzez założenie tematu o swojej (reprezentowanej) firmie.
6. Wszelkie problemy techniczne należy zgłaszać do administratora lub moderatora. Użytkownicy proszeni są o upewnienie się, że zaistniały problem nie wynika z ich niewłaściwego korzystania z Serwisu.
7. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że decyzje Usługodawcy lub moderator są ostateczne i jakiekolwiek próba ich podważenia może zostać uznana za naruszenie Regulaminu. W przypadku braku akceptacji decyzji Usługodawcy Użytkownik powinien złożyć reklamację w sposób opisany w Regulaminie.

§ 2 Pisanie Postów.

Użytkownik powinien:
1) publikować Posty w odpowiednim forum, zgodnie z tematem;
2) nie umieszczać tego samego Postu/tematu w więcej niż jednym forum;
3) publikować podwójnych Postów,
4) publikować Posty jeden pod drugim, tylko edytujemy poprzedni swój post;
5) publikować Posty w języku polskim;
6) starać się unikać literówek oraz błędów ortograficznych i stylistycznych. Popraw dokonujemy używając "Zmień";
7) Forum nie jest miejscem na prywatne rozmowy.
8) Użytkownik zobowiązany jest do powstrzymania się od używania wulgaryzmów na Forum, w tym do manipulowania autocenzurą poprzez dodanie spacji, kresek itp.
9) Użytkownik powinien powstrzymać się od formatowania czcionki (pogrubiona czcionką, nie używamy rozmiaru "duży" i "ogromny"), od kolorowania oraz pisania Postów WIELKIMI literami.
10. Użytkownik powinien powstrzymać się od używania słów typu: tesh, jush itd. (slang)
11. Zabrania się publikowanie odnośników do programów partnerskich (ref linków) w jakiejkolwiek postaci z wyłączeniem linków własnych firm
12. Użytkownik powinien wyłączyć dopisywanie przez urządzenie mobilne modelu telefonu czy innych automatycznych informacji w szczególności dotyczy to aplikacji Tapatalk
13. Zabrania się publikowania kodów rabatowych w jakiejkolwiek postaci z wyłączeniem kodów własnych firm
14. Zabrania się publikowania ofert sprzedaży wirtualnej waluty.


§ 3. Zasady publikowania ofert na zamieszczane PROŚBY Użytkowników

1. Przez PROŚBĘ rozumie się każde zapytanie Użytkownika o polecenie usługi, itp. bez względu w jakim dziale forum PROŚBA jest umieszczona.

2. Parametry publikowanej oferty nie mogą być mniejsze od parametrów z PROŚBY.

3. Cena publikowanej oferty nie może być wyższa od ceny z PROŚBY. Cena podana w PROŚBIE jest ceną brutto i w takiej cenie należy przedstawić ofertę, chyba że Użytkownik zamieszczający PROŚBĘ zaznaczył inaczej.

4. Oferta może zostać opublikowana na forum lub przesłana poprzez prywatne wiadomości (komunikator). Zabronione jest odsyłanie do kontaktu z BOK oraz informowanie na forum o przesłanej ofercie na PW.

5. Oferty mogą publikować Użytkownicy reprezentujący firmy i zobowiązani są do publikacji z konta firmowego, w którym są uzupełnione dane firmowe (minimum nazwa firmy, adres, NIP) lub w przypadku zwykłego konta dane te należy podać przy publikacji oferty. W opublikowanej ofercie musi się znaleźć nazwa pakietu spełniająca parametry PROŚBY wraz z linkiem do strony WWW z tym pakietem lub w przypadku braku odpowiedniego pakietu należy przedstawić ofertę indywidualną wyszczególniając wszystkie parametry oraz cenę oferty indywidualnej.
6. Użytkownicy nie reprezentujący konkretnej firmy mogą dodawać swoje propozycje z odnośnikami do ofert, ale tylko i wyłącznie jeśli sami są użytkownikami firmy, którą polecają.
7. Odpowiedzi na zapytania opublikowane na PROŚBY powinny być udzielane w terminie 7 dni od dnia opublikowania PROŚBY.

§ 4. Sygnatura (podpis):

1. Podpis powinien mieć maksymalnie cztery linijki tekstu.
2. Zezwala się na umieszczenie w podpisie reklamy firmy.
3. Zabrania się umieszczanie w podpisie linków do innego konkurencyjnego forum lub serwisu.
4. Zabrania się umieszczania w podpisie banerów i innych grafik.
5. Maksymalny rozmiar czcionki w sygnaturce to rozmiar '2'
6. Podpis nie może zawierać żadnych słów niecenzuralnych i ogólnie uważanych za obraźliwe.
7. Zabrania się publikowanie odnośników do programów partnerskich (ref linków) w jakiejkolwiek postaci z wyłączeniem linków własnych firm.
8. Zabrania się publikowania kodów rabatowych w jakiejkolwiek postaci z wyłączeniem kodów własnych firm.

§ 5. Emblematy :
1. Maksymalny rozmiar emblematu to 80 na 80 pikseli, a maksymalna waga pliku 10kB.
2. Zabrania się stosowania jako emblematu obrazków rang.
3. Emblemat nie może przedstawiać treści pornograficznych oraz innych, które mogłyby być niezgodne z prawem.

§ 6. Reputacja :
1. Reputację przyznajemy za wartość merytoryczną wypowiedzi. Ktoś pomógł +, ktoś był ewidentnie chamski -.
2. Nie oceniamy składni, jakości języka.
3. Nie przyznajemy reputacji "za całokształt".
4. Nie minusujemy za zły dział bądź złą nazwę tematu.
5. Reputacja nie służy do polemiki.
6. Wszelkie nadużycia zgłaszamy moderatorom.
7. Oceniamy uczciwie, wszelkie próby zmowy / gnębienia / zyskiwania będą ustalane a wobec tych użytkowników wyciągane konsekwencje.
8. Namawianie / nagabywanie osób o celowe plusowanie / minusowanie będzie prowadziło do filtru a w konsekwencji do bezterminowego usunięcia z rankingu.

Z reputacji wyłączone są działy:
- Oferty
- Host is down (serwer nie działa)
- Informacje od firm hostingowych
- Oferty Pracy
- Giełda
- Piaskownica
- Dyskusje WHT

Osoba łamiąca regulamin reputacji ponosi konsekwencje:
1. Filtr - wykluczenie z rankingu i brak możliwości głosowania na czas adekwatny do naruszenia regulaminu.
2. Ban czasowy - 30 dni.
3. Wykluczenie z WHT.
Wg kolejności ostrzeżeń.

§ 7. Postanowienia końcowe :

1. Niniejsze postanowienia stanowią zasady internetowej netykiety.
2. W celu właściwego korzystania z Serwisu konieczne jest zapoznanie się z treścią Regulaminu.
3. Za nieprzestrzeganie Regulaminu, Usługodawca uprawniony jest do zablokowania lub usunięcia kont Użytkownika. Otrzymanie 3 ostrzeżeń oznacza spełnienie przedmiotowej przesłanki.
4. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt : admin@webhostingtalk.pl