Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie home.pl

Opinie home.pl na rynku od 1997

home.pl istnieje od 1997 roku i jest największym dostawca usług internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma specjalizuje się w hostingu serwisów internetowych, systemów kont poczty elektronicznej oraz udostępnianiu aplikacji biznesowych przez Internet. Z naszych usług korzysta już ponad milion użytkowników.

home.pl jest największym Partnerem NASK (Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej) w zakresie usług rejestracji domeny krajowej .PL. home.pl jest zdobywcą wielu prestiżowych nagród i wyróżnień. Firma stale współpracuje ze światowymi liderami technologicznymi w celu rozwoju oferty. Do grona kluczowych Partnerów naszej firmy należą m.in. AMD, Google, Microsoft. W roku 2009 firma otrzymała Złoty Laur Konsumenta oraz spełnia rygorystyczne standardy zarządzania bezpieczeństwem informacji, co potwierdzone zostało wdrożeniem systemu zgodnego z norm ISO 27001:2005 (w Polsce przeprowadzono dotychczas mniej, ni 100 certyfikacji tego typu - gównie w bankach i instytucjach zaufania publicznego).

Naszym celem jest świadczenie usług najwyższej jakości, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb i oczekiwań Klientów.

Do grona użytkowników naszych usług należą międzynarodowe koncerny, instytucje finansowe oraz jednostki administracji publicznej, m.in. Visa International, Unilever, Komfort, Dr Irena Eris, Unity Line, Hartwig, Volkswagen Bank Polska, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Novartis, Smg/Krc Poland media, Big Star, Gino Rossi, Comarch SA, AIG Polska, Yves Rocher i inni.

Pokaż cały opis »

Średnia ocena firmy: 2,44/5

TOP100 - ranking:

Aktualna pozycja: #2
  • 42 osób poleca
  • 89 nie poleca
  • Ilość opinii: 131
Ocena ogólna: 2,44/5
  • Niezawodność: 2,9/5
  • Możliwości: 2,37/5
  • Cena / Jakość: 2,15/5
  • Support: 2,32/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 1 opinii 1 opinii 6 opinii 123 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • marton - klient od luty 2018 napisał, że: Dodano: 04 luty 2018 | #1
    mrfashion.pl Bardzo stabilny hosting i jeden z najlepszych supportów jeśli chodzi o firmy hostingowe. Trochę wysoka cena, ale płaci się za jakość.
    Strona Klienta: mrfashion.pl
    • Ocena ogólna: 4,5/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • bazanowski - klient od wrzesień 2017 napisał, że: Dodano: 05 wrzesień 2017 | #2
    www.bazanowski.pl Od bardzo dawna korzystam z tego hostingu i jeszcze nigdy nie miałem żadnych problemów, także jestem zadowolony.
    Strona Klienta: www.bazanowski.pl
    • Ocena ogólna: 4,25/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • klient9455 - klient od sierpień 2008 napisał, że: Dodano: 02 sierpień 2017 | #3
    www.dom-pasywny.com Korzystam z usług tej firmy od prawie 10 lat. Pierwsze lata były bez zarzutu. Wszystko działało a obsługa była szybka, sympatyczna i kompetentna. To zaczęło się zmieniać w ostatnich latach, ciągłe zmiany w i "ulepszenia" w działaniu serwera. Potem wprowadzono obsługę techniczną Premium, czyli to co było do tej pory w cenie stało się dodatkowo płatne. Obecna pomoc techniczna to porażka, zgłoszenia przekazywane są przez osoby obsługujące do informatyków, a informacje zwrotne z powrotem. Trochę na zasadzie głuchego telefonu. Proste sprawy udaje się załatwić, bardziej skomplikownaych już nie, zaczyna to przypominać sławetną "Niebieską linię" Telekounikacji Polskiej.
    Strona Klienta: www.dom-pasywny.com
    • Ocena ogólna: 1,75/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 3/5
    • Firma home.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 03 sierpień 2017

      Dziękuję bardzo za zgłoszenie, jednakże z uwagi na pominięcie kilku ważnych aspektów musimy przedstawić pełną historię.
      Pana strona internetowa od początku lipca regularnie wysyłała spam ze skryptów, ze względu na luki w aplikacji CMS zainstalowanej na serwerze. Począwszy od 4 lipca nasze biuro obsługi kontaktowało się z Panem w tej sprawie 48 razy w formie odpowiedniej wiadomości email, w tym 2 razy wykonano próbę telefoniczną. W każdej wiadomości email staraliśmy się dokładnie wyjaśnić, które skrypty odpowiadały za wysyłkę spamu z konta, tak aby mógł Pan dokonać stosownych zmian w aplikacji lub usunąć wspomniane skrypty. Pragnę również dodać, że powyższe działania były wykonywane bez dodatkowej blokady konta (zawsze staramy się wyjść na przeciw oczekiwaniom klientów). 31 lipca otrzymaliśmy od Pana prośbę o zablokowanie funkcji PHPmail, prośba została skierowana do naszych administratorów i wykonana tego samego dnia. W tym miejscu dodam, że blokada nie była wykonana w ramach wszystkich serwisów www utrzymywanych na koncie, dlatego po uzyskaniu od Pana dodatkowego zgłoszenia podjęliśmy decyzję o globalnej blokadzie dla funkcji phpmail - zostało to wykonane tego samego dnia od uzyskania od Pana zgłoszenia mailowego.
      Biorąc pod uwagę skalę zgłoszeń oraz informacji wysyłanych do Pana przez naszych konsultantów uważamy, iż ocena wystawiona przez Pana jest krzywdząca. Z naszej strony prowadzimy nieustanne działania, które mają za zadanie podnieść jakość usługi oraz zadowolenie klienta. M.in. dlatego też zgłoszenia się przyjmowane przez wykwalifikowanych konsultantów i przekazywane do realizacji do administratorów - pozwala to na zachowanie płynnej i ciągłej pracy przez zespół techniczny, co ma potwierdzenie w wykonaniu zgłoszeń przesłanych przez Pana.

    w kategorii: Hosting
  • rafgal - klient od luty 2017 napisał, że: Dodano: 22 luty 2017 | #4
    Nie wiem, co się z nimi dzieje, ale w ostatnim czasie, to jakaś tragedia i masakra. Dzieje się to mniej więcej od kiedy sprzedali się Niemcom. Nie wiem, mam 3 hostingi równolegle, w ostatnim czasie praktycznie większość stron u nich została zainfekowana. Na innych hostingach wszystko jest ok. Albo mają słabe zabezpieczenia, skoro nie odczuli takich ataków, albo sam nie wiem. Nie otrzymuje się ostatnio w ogóle żadnych ostrzeżeń, że są pliki zainfekowane, serwer potem wpada na czarną listę i jest bagno. W ostatnim czasie,
    za jakąkolwiek operację, zgłoszoną przez helpdesk, żądają dodatkowych opłat. Opanujcie się, dawniej byliście najlepsi, teraz to jest PORAŻKA!!!!! OBUDŹCIE SIĘ, ZMIEŃCIE POLITYKĘ PROSZĘ !!!! JA OD NICH UCIEKAM !!!!!
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    • Firma home.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 23 luty 2017

      Dziękuję za zgłoszenie. W pierwszej kolejności chciałbym poinformować że zainfekowanie strony może wynikać z wielu aspektów tj. np. stara wersja aplikacji, która posiada luki w bezpieczeństwie. Z naszej strony regularnie staramy się informować klientów iż posiadają na serwerze stare CMSy które nie są bezpieczne. Nasi administratorzy mogą również wykonać skan zawartości serwera w poszukiwaniu takich "słabych punktów". W celu weryfikacji Pana zgłoszenia proszę o kontakt w wiadomości prywatnej na Facebooku lub tutaj na forum - postaramy się dokładnie przeanalizować Pana usługę.

    w kategorii: Hosting
  • - klient od luty 2003 napisał, że: Dodano: 16 luty 2017 | #5
    ***Kolejny kamyczek (a raczej kamien) do ogrodka ...
    ***Po pol roku przepychanek wkoncu wprost stwierdzili:

    • Ocena ogólna: 1,75/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 1/5
    • Firma home.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 16 luty 2017

      Witam serdecznie, będę wdzięczny za pełny opis zgłoszenia.

    w kategorii: Hosting
  • daniel_kkw - klient od czerwiec 2010 napisał, że: Dodano: 01 luty 2017 | #6
    Cena w porównaniu z konkurencją dość wysoka

    W tej chwili wykupiłem drugi hosting (nie chciało mi się zmieniać na inny z uwagi na fakt, iż jestem u nich od 2010 roku). Wykupiłem płatne przeniesienie domeny wraz ze sklepem z jednego hgostingu na drugi. Niestety przeniesienie zostało wykonane bardzo nieudolnie. Przez 3 dni sklep całkowicie nie działał. W tej chwili działa bardzo wolne z uwagi na błędy - prawdopodobnie cały skrypt sklepu nie został przeniesiony prawidłowo. NIE POLECAM

    BRAK WSPARCIA!
    • Ocena ogólna: 1,75/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 2/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 3/5
    w kategorii: Hosting
  • eliptor - klient od maj 2000 napisał, że: Dodano: 20 grudzień 2016 | #7
    Bez wdawania się w szczegóły muszę potwierdzić większość opinii poprzedników. Niegdyś super - kontakt tel. powodował szybkie połączenie z administratorem który w kilka minut rozwiązywał problem - skorzystałem może ze 2-3 razy z przeciągu 15 lat ale natychmiastowe profesjonalne rozwiązanie problemu było wystarczające aby zostać z tą firmą mimo dużo wyższych cen niż konkurencja. Niestety zdarzenie sprzed pół roku uświadomiło mnie, że wiele się zmieniło - przynajmniej dla klientów "nie-premium" jakim jestem. Dziury w skryptach powodowały wysyłanie spamu (ataki z zewnątrz) - jednakże enigmatyczne automatyczne e-mail'e że muszę zaktualizować Joomlę i Wordpress'a którego nie mam i nie miałem oraz zrobić "audyt bezpieczeństwa" (drogi home.pl - część Waszych klientów jest "zwykłymi użytkownikami" a nie specami od IT) - i to w okresie wakacji (byłem na urlopie) spowodowały blokadę usług. Teraz kontakt wygląda już inaczej - łączysz się z konsultantem który "przekaże sprawę adminowi" Po wielu telefonach i zabiegach łaskawie, warunkowo odblokowano mi dostęp do serwera po ok. tygodniu - to długo jak się ma sklep internetowy... prawda? Na razie jeszcze pół roku mam serwer opłacony. Domeny częściowo właśnie się kończą - kody AuthInfo dostałem bezzwłocznie - dziękuję. Właśnie natknąłem się na ten wątek szukając innego rejestratora (chyba będzie to .ohv - 1/2 ceny home) - na serwer przyjdzie czas za pół roku. W sprawach przedłużania serwera wydzwanialiście kilka razy na tydzień - jak są problemy - to Waszą odpowiedzią jest blokada usług. Obiecałem po tym zajściu że się Wam odwdzięczę - co niniejszym czynię. Brawo home.pl - tak się właśnie traci klientów...
    • Ocena ogólna: 2,25/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 4/5
    • Firma home.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 21 grudzień 2016

      Dziękuję bardzo za opinię. Postaramy się z naszej strony usprawnić proces kontaktowy, tak aby w przyszłości czas realizacji zgłoszenia został skrócony, a sama komunikacja związana z aspektami technicznymi poprawiona. Nie mniej pragnę poinformować że blokada konta nastąpiła po 15 próbach kontaktu z abonentem w sprawie wysyłki spamu z serwera. Doskonale rozumiemy, iż tego typu blokada może być z perspektywy użytkownika bardzo uciążliwa, aczkolwiek działania tego typu podejmowane są również w trosce o bezpieczeństwo danych - spamujący adres IP może trafić na listy RBL, co w konsekwencji zablokuje dostarczanie wiadomości email na serwery zewnętrzne. Chciałbym również dodać, że blokada jest ostatecznością - w pierwszej kolejności staramy się, aby użytkownik został poinformowany, iż na serwerze ulokowane są szkodliwe skrypty.

    w kategorii: Hosting
  • - klient od grudzień 2016 napisał, że: Dodano: 16 grudzień 2016 | #8
    digital-si.pl Brak kontaktu z działem technicznym. Obsługa na bardzo niskim poziomie, operator infolinii przekazuje informacje do działu technicznego, następnie czekasz na odpowiedź od kilku do kilkudziesięciu godzin. Sam dział techniczny nie pomaga, odpowiada lakonicznie, nie rozwiązuje problemu tylko oddala problem na drugi plan.
    Strona Klienta: digital-si.pl
    • Ocena ogólna: 1,75/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 2/5
    • Firma home.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 19 grudzień 2016

      Dziękujemy za opinię, każda ocena jest dla nas bardzo ważna, gdyż dokładamy starań aby w każdej sytuacji abonenci zostali obsłużeni prawidłowo. Nie mniej uważamy że ta wypowiedź jest dla nas krzywdząca, gdyż nie posiada wielu istotnych informacji.
      Po weryfikacji zgłoszeń klienta chcielibyśmy wspomnieć, że wysyłaliśmy do niego 10-krotnie komunikaty o lukach w skryptach, które wysyłają spam z serwera. Mimo działań naszych administratorów monitorujących ruch na serwerze, nie zostały podjęte przez niego żadne działania, które mogłyby przyczynić się do ograniczenia wysyłki spamu. Z uwagi na fakt, iż tak abuzywne działanie wpływa również na działanie innych usług klientów - podjęliśmy decyzję o blokadzie serwera do czasu aktualizacji skryptów. Dopiero po wspomnianej blokadzie abonent zgłosił się do naszego Biura Obsługi z prośbą o wyjaśnienie. Odpowiedź uzyskał na infolinii po kilku minutach, jak również został zrealizowany na jego prośbę skan zawartości serwera - wynik ekspertyzy został wysłany po 6 godzinach (z uwagi na zajętość konta proces ten był długotrwały). Klient otrzymał od razu w wiadomości email od naszych administratorów pełną listę zainfekowanych/przestarzałych skryptów, które musi zmienić bądź usunąć. W ramach dalszej dyskusji klient został również poinstruowany jak tego dokonać, a ostatecznie serwer został odblokowany.

    w kategorii: Hosting
  • Tobas - klient od marzec 2008 napisał, że: Dodano: 15 grudzień 2016 | #9
    www.segal.pl Jakość oferowanych usług spada z roku na rok. Ceny rosną z roku na rok. Jeszcze 5 lat temu było bardzo przyzwoicie, szybko i niezawodnie, ale od 5 lat jest coraz gorzej. Coraz wolniej wszystko działa, coraz więcej problemów. Nie inwestują w swój sprzęt od lat, zwiększając tylko ilość obsługiwanych stron. Niestety wydajność ich serwerów pozostawia wiele do życzenia, jest obecnie dużo lepszych i dużo tańszych firm.
    Strona Klienta: www.segal.pl
    • Ocena ogólna: 2/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 3/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 1/5
    • Firma home.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 15 grudzień 2016

      Dziękuję za opinię. Każdy głos klienta jest dla nas bardzo ważny, nawet ten krytyczny. Nie mniej zawsze staramy się weryfikować opinie oraz przyczyny wystawienia negatywnej oceny. W tym przypadku ostatnie zgłoszenie techniczne, jakie otrzymaliśmy od Pana pochodzi z września i owszem - serwer działał przez kilka dni wolniej, nie mniej nasi administratorzy przenieśli konto na inną maszynę i problem został rozwiązany. Od tamtego czasu nie otrzymaliśmy żadnych sygnałów, iż Pana strona WWW działała wolniej, a monitoring usług nie wykazał aby serwer był niedostępny. Dlatego też ocena niezawodności jest w naszym przekonaniu mocno krzywdząca i nie ma pokrycia ze stanem faktycznym usługi. Jakkolwiek przyjmujemy do wiadomości, iż może Pan mieć negatywne zdanie na temat naszych usług. Jeżeli możemy w czymś pomóc - jesteśmy dla Pana dostępni przez 24 godziny na dobę.

    w kategorii: Hosting
  • klient7807 - klient od styczeń 2000 napisał, że: Dodano: 12 grudzień 2016 | #10
    W home.pl jesteśmy od około 2000 roku, czyli prawie 17 lat. W tym czasie awarii było dosłownie kilka, zostały szybko usunięte. Usługi bardzo stabilne, chociaż wydajnością nie grzeszą.
    Ceny z kosmosu.
    Fajny panel i świetny webmail + bardzo dobre filtry antyspamowe (chyba dlatego ciągle tam siedzimy, mimo cen...)
    Support odpowiada zwykle po 4-6 godzinach.
    Rozwalają mnie dopłaty za rzeczy które wydają się oczywiste jak np. dostęp do logów apacza. Jeśli chcesz coś niestandardowego, nawet błahostkę jak zmiana jakiejś mało ważnej opcji w konfiguracji php - nie ma szans.
    Dziwne ograniczenia jak np. brak możliwości łączenia się z php z zewnętrznymi bazami MySQL.
    Jeśli zależy Ci na bardzo dobrej poczcie i filtrach, to polecam. W przeciwnym wypadku możesz znaleźć coś innego za ułamek ceny w home.
    • Ocena ogólna: 3,25/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 3/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 5/5
    • Firma home.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 13 grudzień 2016

      Dziękujemy za opinię. W kwestii logów serwera WWW - każdy abonent ma do nich dostęp poprzez panel administracyjny https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-sprawdzic-logi-wwwhttp-dla-mojego-serwera/ - dostępne są wszystkie dane z ostatnich 14 dni, natomiast w przypadku dłuższego okresu niezbędny jest kontakt z naszym biurem obsługi. Połączenia skryptów z zewnętrznymi bazami są rzeczywiście niedostępne, podyktowane jest to jednak kwestią bezpieczeństwa i zachowaniem spójności działania samej platformy hostingu współdzielonego.

    w kategorii: Hosting