Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie home.pl

Opinie home.pl na rynku od 1997

home.pl istnieje od 1997 roku i jest największym dostawca usług internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma specjalizuje się w hostingu serwisów internetowych, systemów kont poczty elektronicznej oraz udostępnianiu aplikacji biznesowych przez Internet. Z naszych usług korzysta już ponad milion użytkowników.

home.pl jest największym Partnerem NASK (Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej) w zakresie usług rejestracji domeny krajowej .PL. home.pl jest zdobywcą wielu prestiżowych nagród i wyróżnień. Firma stale współpracuje ze światowymi liderami technologicznymi w celu rozwoju oferty. Do grona kluczowych Partnerów naszej firmy należą m.in. AMD, Google, Microsoft. W roku 2009 firma otrzymała Złoty Laur Konsumenta oraz spełnia rygorystyczne standardy zarządzania bezpieczeństwem informacji, co potwierdzone zostało wdrożeniem systemu zgodnego z norm ISO 27001:2005 (w Polsce przeprowadzono dotychczas mniej, ni 100 certyfikacji tego typu - gównie w bankach i instytucjach zaufania publicznego).

Naszym celem jest świadczenie usług najwyższej jakości, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb i oczekiwań Klientów.

Do grona użytkowników naszych usług należą międzynarodowe koncerny, instytucje finansowe oraz jednostki administracji publicznej, m.in. Visa International, Unilever, Komfort, Dr Irena Eris, Unity Line, Hartwig, Volkswagen Bank Polska, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Novartis, Smg/Krc Poland media, Big Star, Gino Rossi, Comarch SA, AIG Polska, Yves Rocher i inni.

Pokaż cały opis »

Średnia ocena firmy: 2,42/5

TOP100 - ranking:

Aktualna pozycja: #3
  • 41 osób poleca
  • 89 nie poleca
  • Ilość opinii: 130
Ocena ogólna: 2,42/5
  • Niezawodność: 2,88/5
  • Możliwości: 2,36/5
  • Cena / Jakość: 2,13/5
  • Support: 2,3/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 3 opinii 1 opinii 18 opinii 108 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • bazanowski - klient od wrzesień 2017 napisał, że: Dodano: 05 wrzesień 2017 | #1
    www.bazanowski.pl Od bardzo dawna korzystam z tego hostingu i jeszcze nigdy nie miałem żadnych problemów, także jestem zadowolony.
    Strona Klienta: www.bazanowski.pl
    • Ocena ogólna: 4,25/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • klient9455 - klient od sierpień 2008 napisał, że: Dodano: 02 sierpień 2017 | #2
    www.dom-pasywny.com Korzystam z usług tej firmy od prawie 10 lat. Pierwsze lata były bez zarzutu. Wszystko działało a obsługa była szybka, sympatyczna i kompetentna. To zaczęło się zmieniać w ostatnich latach, ciągłe zmiany w i "ulepszenia" w działaniu serwera. Potem wprowadzono obsługę techniczną Premium, czyli to co było do tej pory w cenie stało się dodatkowo płatne. Obecna pomoc techniczna to porażka, zgłoszenia przekazywane są przez osoby obsługujące do informatyków, a informacje zwrotne z powrotem. Trochę na zasadzie głuchego telefonu. Proste sprawy udaje się załatwić, bardziej skomplikownaych już nie, zaczyna to przypominać sławetną "Niebieską linię" Telekounikacji Polskiej.
    Strona Klienta: www.dom-pasywny.com
    • Ocena ogólna: 1,75/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 3/5
    • Firma home.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 03 sierpień 2017

      Dziękuję bardzo za zgłoszenie, jednakże z uwagi na pominięcie kilku ważnych aspektów musimy przedstawić pełną historię.
      Pana strona internetowa od początku lipca regularnie wysyłała spam ze skryptów, ze względu na luki w aplikacji CMS zainstalowanej na serwerze. Począwszy od 4 lipca nasze biuro obsługi kontaktowało się z Panem w tej sprawie 48 razy w formie odpowiedniej wiadomości email, w tym 2 razy wykonano próbę telefoniczną. W każdej wiadomości email staraliśmy się dokładnie wyjaśnić, które skrypty odpowiadały za wysyłkę spamu z konta, tak aby mógł Pan dokonać stosownych zmian w aplikacji lub usunąć wspomniane skrypty. Pragnę również dodać, że powyższe działania były wykonywane bez dodatkowej blokady konta (zawsze staramy się wyjść na przeciw oczekiwaniom klientów). 31 lipca otrzymaliśmy od Pana prośbę o zablokowanie funkcji PHPmail, prośba została skierowana do naszych administratorów i wykonana tego samego dnia. W tym miejscu dodam, że blokada nie była wykonana w ramach wszystkich serwisów www utrzymywanych na koncie, dlatego po uzyskaniu od Pana dodatkowego zgłoszenia podjęliśmy decyzję o globalnej blokadzie dla funkcji phpmail - zostało to wykonane tego samego dnia od uzyskania od Pana zgłoszenia mailowego.
      Biorąc pod uwagę skalę zgłoszeń oraz informacji wysyłanych do Pana przez naszych konsultantów uważamy, iż ocena wystawiona przez Pana jest krzywdząca. Z naszej strony prowadzimy nieustanne działania, które mają za zadanie podnieść jakość usługi oraz zadowolenie klienta. M.in. dlatego też zgłoszenia się przyjmowane przez wykwalifikowanych konsultantów i przekazywane do realizacji do administratorów - pozwala to na zachowanie płynnej i ciągłej pracy przez zespół techniczny, co ma potwierdzenie w wykonaniu zgłoszeń przesłanych przez Pana.

    w kategorii: Hosting
  • klient4343 - klient od czerwiec 2017 napisał, że: Dodano: 27 lipiec 2017 | #3
    Niestety przychylam się do negatywnych opinii poprzedników. W home.pl zadowolony byłem jedynie na samym początku. Później już same schody, helpdesk to w ogóle jakaś porażka porażek. Chcę żeby mi wystawili korektę do faktury to oni mi żebym ja sam sobie znalazł jakiś szablon, wystawił i im wysłał do podpisania. Zwracam uwagę, że mają błędy w szablonie gdzie suwak chyba jest tylko po to żeby się pokazał bo jest kompletnie niefunkcjonalny. Już po samym najechaniu myszką znika a co dopiero mówić o złapaniu i przeciągnięciu. Po dwóch dniach czekania sam się odezwałem i łaskawie odpowiedzieli że osoby od projektowania powiedziały, że "tak ma być". Kolejne próby nie dały żadnego rezultatu więc można powiedzieć, że nie mogę skorzystać z tego co kupiłem i oferują jako w pełni funkcjonalne. Odradzam jeżeli ktokolwiek wejdzie sprawdzić opinie zanim kupi u nich usługę !
    • Ocena ogólna: 2,25/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Inne
  • klod - klient od kwiecień 2017 napisał, że: Dodano: 03 kwiecień 2017 | #4
    Wielokrotnie myślałem o zmianie platformy sklepu ale odkładałem tę decyzję. Teraz jestem już w trakcie przenoszenia ponieważ nie da się z nimi współpracować. Najpierw w niektórych produktach zmienione ceny powróciły do stany poprzedniego, infolinia stwierdziła że jest to wina indywidualnej skórki. Po kolejnej aktualizacji sklepu niektóre produkty w sklepie przestały się wyszukiwać a plik XML do Ceneo przestał się generować. Na poprawę błędów czekałem miesiąc. Teraz w pliku XML jest błąd i zupełnie się nie generuje. Oferta nie może być wczytana co za tym idzie oferta zniknęła z ceneo. Minęło dwa tygodnie i nie wiadomo kiedy błąd zostanie usunięty. Najpierw tłumaczono że to wina opisu produktu. Po skasowaniu produktu na którym był błąd, plik dalej jest wadliwy i podobno pracują nad rozwiązaniem problemu.
    • Ocena ogólna: 2/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 3/5
    w kategorii: Inne
  • klient9243 - klient od marzec 2017 napisał, że: Dodano: 05 marzec 2017 | #5
    Firma to wielka katastrofa. Kończymy współpracę i NIGDY WIĘCEJ.
    Ceny z kosmosu, ostatnie faktura (2016) 50 procent więcej niż poprzednia (2017). Niekompetentny Help desk. Radzę omijać z daleka.
    • Ocena ogólna: 1,25/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Poczta
  • rafgal - klient od luty 2017 napisał, że: Dodano: 22 luty 2017 | #6
    Nie wiem, co się z nimi dzieje, ale w ostatnim czasie, to jakaś tragedia i masakra. Dzieje się to mniej więcej od kiedy sprzedali się Niemcom. Nie wiem, mam 3 hostingi równolegle, w ostatnim czasie praktycznie większość stron u nich została zainfekowana. Na innych hostingach wszystko jest ok. Albo mają słabe zabezpieczenia, skoro nie odczuli takich ataków, albo sam nie wiem. Nie otrzymuje się ostatnio w ogóle żadnych ostrzeżeń, że są pliki zainfekowane, serwer potem wpada na czarną listę i jest bagno. W ostatnim czasie,
    za jakąkolwiek operację, zgłoszoną przez helpdesk, żądają dodatkowych opłat. Opanujcie się, dawniej byliście najlepsi, teraz to jest PORAŻKA!!!!! OBUDŹCIE SIĘ, ZMIEŃCIE POLITYKĘ PROSZĘ !!!! JA OD NICH UCIEKAM !!!!!
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    • Firma home.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 23 luty 2017

      Dziękuję za zgłoszenie. W pierwszej kolejności chciałbym poinformować że zainfekowanie strony może wynikać z wielu aspektów tj. np. stara wersja aplikacji, która posiada luki w bezpieczeństwie. Z naszej strony regularnie staramy się informować klientów iż posiadają na serwerze stare CMSy które nie są bezpieczne. Nasi administratorzy mogą również wykonać skan zawartości serwera w poszukiwaniu takich "słabych punktów". W celu weryfikacji Pana zgłoszenia proszę o kontakt w wiadomości prywatnej na Facebooku lub tutaj na forum - postaramy się dokładnie przeanalizować Pana usługę.

    w kategorii: Hosting
  • uzytkownik Clik - klient od luty 2017 napisał, że: Dodano: 22 luty 2017 | #7
    ZAłozyliśmy sklep internetowy Click Shop na platformie home,pl po założeniu sklepu nic nie jest zgodne z tym co obiecują, sklep ma pełno ograniczeń, nawet podstawowych funkcji nie ma np. kiedy klient zakupi na naszym sklepie 2 szt. produktow to sklep nie dolicza opłaty za wysyłkę a home nie poczuwa sie aby rozwiązać tą niedogodność. Obiecują 1,7% marżę dla płatności PayU a w ostatnim punkcie umowy zmuszają do podpisania 2,5% marży. Gdyby nie to że wprowadzone zostały produkty na sklep to nie marnowałabym czasu z tymi ludźmi. UWAŻAJCIE !!!
    • Ocena ogólna: 1,25/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Inne
  • - klient od luty 2003 napisał, że: Dodano: 16 luty 2017 | #8
    ***Kolejny kamyczek (a raczej kamien) do ogrodka ...
    ***Po pol roku przepychanek wkoncu wprost stwierdzili:

    • Ocena ogólna: 1,75/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 1/5
    • Firma home.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 16 luty 2017

      Witam serdecznie, będę wdzięczny za pełny opis zgłoszenia.

    w kategorii: Hosting
  • daniel_kkw - klient od czerwiec 2010 napisał, że: Dodano: 01 luty 2017 | #9
    Cena w porównaniu z konkurencją dość wysoka

    W tej chwili wykupiłem drugi hosting (nie chciało mi się zmieniać na inny z uwagi na fakt, iż jestem u nich od 2010 roku). Wykupiłem płatne przeniesienie domeny wraz ze sklepem z jednego hgostingu na drugi. Niestety przeniesienie zostało wykonane bardzo nieudolnie. Przez 3 dni sklep całkowicie nie działał. W tej chwili działa bardzo wolne z uwagi na błędy - prawdopodobnie cały skrypt sklepu nie został przeniesiony prawidłowo. NIE POLECAM

    BRAK WSPARCIA!
    • Ocena ogólna: 1,75/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 2/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 3/5
    w kategorii: Hosting
  • klient9553 - klient od luty 2016 napisał, że: Dodano: 12 styczeń 2017 | #10
    nastawienie dupą do klienta. infolinia w formie automatycznej sekretarki,pod kazdym wyborem tematu rozmowy. przy zakupie domeny włączyli mi 8 dodatkowych nie potrzebnych nie chcianych po czym po roku wysłali pro-formę na wszystkie 8. Kiedy po roku przy płatności źle kliknęłam i wybrałam nie tą domenę z długiej listy włączonych mi na sile (różnica jednego myślnika) nie zgodzili się na przeksięgowanie środków na poprawną. Jedyne zaproponowane rozwiązanie - proszę zakupić kolejną... odstąpienie od umowy podobno nie obowiązuje... ;/
    • Ocena ogólna: 1,25/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Domeny