Skocz do zawartości


 

Opinia o firmie HitMe.pl (ID: 29799)

  • 165 osób poleca
  • 17 nie poleca
  • Ilość opinii: 182
Ocena ogólna: 4,62/5
  • Niezawodność: 4,62/5
  • Możliwości: 4,71/5
  • Cena / Jakość: 4,67/5
  • Support: 4,49/5
  • nurgiel - klient od listopad 2015 napisał, że: Dodano: 18 wrzesień 2017 | Edytowano: 21 wrzesień 2017 | #1
    Jaki hosting jest dobry? Taki, który jest dobry wtedy, kiedy jest problem, bo gdy nie ma problemów każdy hosting można nazwać dobrym, a hitme nie należy do dobrych hostingów.<br />Korzystałem z hitme prawie dwa lata (pierwsza faktura 2015-11-21), tak więc nie piszę tego bez bagażu doświadczenia z tym usługodawcą. Gdy wystąpił spory problem support obdarował mnie 10 dniowym problemem z połączeniem serwera, co jest równoznaczne ze stratą użytkowników. Support odpowiadał tak 2-3 dni, dość szybko, gdy twój serwer leży. Problem można było rozwiązać w dzień, dwa (na nowym hostingu jak widać to rozwiązano i problemów nie ma)<br />Największą gorycz mam dlatego, że ten problem również powstał dzięki doradztwu supportu, który na dodatek pokazał butę i brak profesjonalizmu, olewając klientów i chyba nie mając bladego pojęcia jak support powinien się zachowywać i prowadzić rozmowę.<br /><br />Reasumując, jeżeli zależy ci na niezawodności, profesjonalności, odpowiednim traktowaniu, to omijaj ten hosting szerokim łukiem, ponieważ prędzej czy później trafi się jakiś problem, który będziesz chciał rozwiązać jak najszybciej, a nie będziesz miał czas na 10 dniowe dyskusje i głupie odzywki supportu, a jak pisałem i oceniłem, znajdziesz lepszy serwer o lepszych parametrach za niższą cenę.<br />
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    • Firma HitMe.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 18 wrzesień 2017

      Szanowny kliencie, szkoda, że zachowałeś anonimowość.
      Nie było w naszym supporcie zdarzenia czy też przerwy w niedostępności usług aby sięgały kilku godzin a co dopiero o czasie 10dni, o którym tutaj piszesz. Proszę pamiętać, że usługodawca nie odpowiada za błędy po stronie skryptów, czy też konfiguracji stron klienta.

      Nasz support w każdej sytuacji stara nakierować się klienta nawet gdy problem leży po stronie klienta czy jego stron. Dlatego powyższy komentarz nie jest rzetelny ani wiarygodny.

    w kategorii: Hosting