Skocz do zawartości

Web Hosting Talk

  • arubacloud.pl

    Partner technologiczny

    Aruba Cloud jest marką usług cloud na rynku europejskim. Została stworzona w celu dostarczenia firmom kompleksowych rozwiązań Cloud niezależnie od ich planów i projektów.

 

Opinie o firmie HitMe.pl

Opinie HitMe.pl na rynku od 2007

Jako jedni z pierwszych w Polsce wprowadziliśmy tak bogatą ofertę serwerów vps oraz tworząc chmurę "cloud computing w Polsce" wychodząc naprzeciw największym wymaganiom i potrzebom naszych klientów jak rewolucyjny na Polskim rynku Dedykowany hosting VPS z DirectAmin - Hosting VPS z DirectAdmin i pełna administracją. Całkowicie bez ograniczeń - bez limitu domen, skrzynek pocztowych, stron www, baz danych MySQL. Hosting dedykowany z indywidualną konfiguracją, pełną administracją PHP, MySQL, serwera poczty, DNS w Polsce!
 
Warto również sprawdzić nasze Serwery VPS XEN oraz serwery vps z windows.
 
O firmie:
HitMe.pl powstało z początkiem 2008 roku, nie jesteśmy kolejną zwykłą firmą hostingową, informatyczną. Nasz zespół tworzą doświadczeni administratorzy, programiści, graficy komputerowi, którzy swoją pracę wykonują z pasją i zaangażowaniem. Ciągle rozwijamy się, ulepszamy nasze usługi wraz z rozwojem nowych technologii, z myślą o naszych klientach i ich potrzebach. Od zawsze naszym priorytetem było i jest aby nasze usługi były świadczone na najwyższym możliwym poziomie. Dlatego też starannie wyselekcjonowaliśmy najlepsze rozwiązania technologiczne i sprzętowe oraz korzystamy z usług profesjonalnego Centrum Danych NEPHAX, które spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa, dostępności i niezawodności.

Pokaż cały opis »

Średnia ocena firmy: 4,56/5

TOP100 - ranking:

Aktualna pozycja: #83
  • 143 osób poleca
  • 17 nie poleca
  • Ilość opinii: 160
Ocena ogólna: 4,56/5
  • Niezawodność: 4,56/5
  • Możliwości: 4,64/5
  • Cena / Jakość: 4,63/5
  • Support: 4,42/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 26 opinii 16 opinii 10 opinii 108 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • Daczek - klient od styczeń 2017 napisał, że: Dodano: 26 kwiecień 2017 | Edytowano: 26 kwiecień 2017 | #1
    Jak do tej pory brak zarzutów. Na szczególne uznanie zasługuje support - instalują wszystkie potrzebne dodatki do serwera bez dodatkowych opłat. Oczywiście ma to pewnie swoje granice ale jak na razie jak napiszę konkretnie co jest potrzebne do zainstalowania to szybko i skutecznie jest do wdrażane.<br /><br />Polecam!
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Serwer dedykowany
  • - klient od październik 2016 napisał, że: Dodano: 13 kwiecień 2017 | #2
    Jak widac ponizej wpisy dodane przez pracowników hitme.pl . Awiec tak . NIE POLECAMY TEJ FIRMY! Fatalna obługa klienta. NIK TAM NIE ODBIERA TELEFONÓW. Zaraz ktoś z nich napisze że mozna zgłosić mailem. Pewnie że można. Można tez wysłac list na poczcie lub FAX. Tyle tylko ze to firma powinna byc dla klienta. A w hitme.pl to klient jest dla firmy. Ma tylko jedno zadanie. Zapłacic i nie zawracac głowy.
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    • Firma HitMe.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 13 kwiecień 2017

      Tak samo możemy się odnieść, że seria złych komentarzy jest pisana przez tą samą osobę bo nawet nie ma identyfikacji usługi, był Pan/Pani w ogóle naszym klientem?

    w kategorii: VPS
  • k-weeb - klient od październik 2016 napisał, że: Dodano: 09 kwiecień 2017 | Edytowano: 09 kwiecień 2017 | #3
    Doświadczenia moje z firmami hostingowymi sięgają większej ilości lat niż istnieje firma Hitme.pl. Współpraca z nimi rozpoczęła się trochę niezbyt pozytywnie od problemów z serwerem (VPS-HDD). Po przejściu na VPSa z SSD problemy zniknęły. Bardzo szybkie serwery VPS mają. Kontakt z Supportem bardzo pozytywny. Jeśli chodzi o awarie to zdarzają się wszędzie w każdej firmie i to nieunikniona złośliwość rzeczy martwych. Jeśli już pojawiają się jakieś tematy problemy, pytania itd. to max w ciągu jednego dnia idzie to załatwić. Są tematy, że można załatwić w kilka minut lub trudniejsze, wymagające czasu i to trzeba zrozumieć.

    Ostatnio zaskoczyli mnie bardzo pozytywnie. Na początku współpracy zadałem im pytanie czy pewna usługa będzie działać u nich. Powiedzieli, że nie ze względu na brak rozwijania pewnego oprogramowania przez jego producenta. Temat pozostawiłem bez echa (no cóż trudno). Ku mojemu zdziwieniu ostatnio znaleźli jakieś rozwiązanie i testują by usługa działała poprawnie, o którą pytałem kilka miesięcy wcześniej. Tak sami od siebie coś znaleźli i pamiętali, że kiedyś pytałem o coś takiego. Takiego podejścia do Klienta nie spotkałem w żadnej firmie hostingowej. Tak trzymać, oby tak dalej. Bo coraz więcej jest firm hostingowych, które zostają przejęte przez większych i Klient jest już mniej ważny.

    Moim zdaniem naprawdę warto korzystać z ich usług.
    • Ocena ogólna: 4,75/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: VPS
  • Desavil - klient od luty 2017 napisał, że: Dodano: 06 kwiecień 2017 | #4
    Jestem bardzo zadowolony z usług tej firmy. Indywidualne podejście do klienta i doskonała proporcja ceny do jakości. Polecam!
    • Ocena ogólna: 4,75/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Serwer dedykowany
  • marpyx - klient od styczeń 2016 napisał, że: Dodano: 05 kwiecień 2017 | #5
    Nie wiem skąd taka krytyczno-negatywna nagonka na Firmę HitMe.pl.

    Awaria może spotkać każdej firmy. Ja jestem klientem od początku 2016 roku i powiem tak podejście do Klienta na wysokim poziomie niż dotychczas miałem a Support na wiadomości emailowe odpowiada rzeczowo , konkretnie i nawet wyjaśnia jak masz jakieś uwagi , wątpliwości do jakiś usług. Na razie nie mam zamiaru zmieniać Firmy bo nie ma po co...!!!
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • klient5960 - klient od luty 2017 napisał, że: Dodano: 05 kwiecień 2017 | #6
    W życiu nie miałem tyle awarii ile u tego dostawcy, obsługa klienta jeszcze nigdy nie odebrała telefonu, zawsze jestem odsyłany do maila. Jak ktoś poważnie myśli o swoim serwisie to chyba najgorsze rozwiązanie jakie znam.
    • Ocena ogólna: 1,5/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 1/5
    • Firma HitMe.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 05 kwiecień 2017

      Zapraszam do kontaktu z nami w celu wyjaśnienia sytuacji odnośnie Pana usługi. Zawsze jesteśmy pomocni a nasz support pracuje cały czas.

    w kategorii: VPS
  • Baroszek - klient od kwiecień 2017 napisał, że: Dodano: 05 kwiecień 2017 | #7
    Jedna wielka klapa, mam u nich serwer VPS. W ciągu 2 tygodni co drugi dzień jest awaria i serwer nie odpowiada. Niestabilne łącze, serwery, mały uptime. Słaba obsługa klienta, brak odbierania telefonów. Totalne DNO.
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    • Firma HitMe.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 05 kwiecień 2017

      Zapraszam do kontaktu z nami w celu wyjaśnienia sytuacji odnośnie Pana usługi. Zawsze jesteśmy pomocni a nasz support pracuje cały czas.

    w kategorii: VPS
  • jotme - klient od marzec 2017 napisał, że: Dodano: 31 marzec 2017 | #8
    Nie wiem o co tyle krzyku, negatywne komentarze wystawione pod wpływem emocji, jakie dały się we znaki po ostatniej "awarii", która nawet nie była poważna i trwała zaledwie kilka godzin.
    Support bardzo szybko odpisywał na zapytania/zgłoszenia w sprawie braku dostępu do usług. Za co duży plus! Nikt tutaj chyba nie płaci za SLA 100%, prawda?
    Hosting VPS SSD z DA + root dla klienta za śmieszne pieniądze. Nie odczuwam żadnego przeciążenia, DA śmiga szybko, ładowanie plików raz dwa. Zero problemów, a support zawsze pomocny. Odnoszę wrażenie, że niektórzy myślą, że awarie są zaplanowane, a jak już się wydarzą to administratorzy doskonale wiedzą co się stało i przystępują do naprawy, analiza zbędna. Serwery przecież uruchamiają się w kilka sekund, fsck trwa kilka minut, a kontenery startują przed matką :)

    Miałem usługi w kilku firmach hostingowych - w HitMe jest przede wszystkim elastycznie, stabilnie i prokliencko. Tak trzymać! Polecam z czystym sumieniem
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • klient9926 - klient od styczeń 2017 napisał, że: Dodano: 31 marzec 2017 | Edytowano: 31 marzec 2017 | #9
    ararat.kosciolbozy.pl Porażka. Awaria za awarią. Telefonu nikt nie odbiera, a tekst „niezależnie od pory interweniujemy” przy usterce trwającej od 17:30 przez 3h jest trochę nie na miejscu.
    Strona Klienta: ararat.kosciolbozy.pl
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • Mwservices - klient od maj 2011 napisał, że: Dodano: 31 marzec 2017 | #10
    5lat współpracy z Hitme.pl i w tym czasie tylko teraz mieli drobne problemy z serwerem. Pomoc bardzo szyba i pomocna a przede wszystkim bardzo fachowa, potrafią doradzić i pomoc w konfiguracji usług. 5lat współpracy z Hitme i oby tak dalej. <br />
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: VPS