Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie nazwa.pl

Opinie nazwa.pl na rynku od 1997

nazwa.pl działa na rynku usług internetowych od 1997 roku. Od samego początku misją firmy jest ciągłe wsparcie w poszukiwaniu coraz ciekawszych rozwiązań technologicznych.
 
Oferując możliwości techniczne, nazwa.pl stwarza szanse poznawania ciągle czegoś nowego, możliwość wykorzystania okazji do rozwoju, kontaktu, wzrostu. Technologia służy do inspirowania, a inspiracja pozwala skuteczniej działać.
 
Liczba ponad 600 000 obsługiwanych domen daje nazwa.pl niekwestionowaną pozycję lidera polskiego rynku rejestracji domen i usług hostingowych. Opinie klientów na temat usług inspiruja firmę do ciągłego rozwoju, a otwarta, dwukierunkowa komunikacja łamie stereotypowe wyobrażenia o relacji klient – usługodawca.
 
nazwa.pl jest partnerem NASK oraz EURid. Jako pierwszy polski rejestrator otrzymała akredytację ICANN, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo obsługiwanych domen. nazwa.pl świadczy usługi hostingowe w oparciu o własne Data Center zlokalizowane w Krakowie. Własna infrastruktura zapewnia niezależność od zewnętrznych operatorów telekomunikacyjnych gwarantując niezawodność działania bliska 100%.

Pokaż cały opis »

Średnia ocena firmy: 4,13/5

TOP100 - ranking:

Aktualna pozycja: #1
  • 25 osób poleca
  • 5 nie poleca
  • Ilość opinii: 30
Ocena ogólna: 4,13/5
  • Niezawodność: 4,47/5
  • Możliwości: 3,94/5
  • Cena / Jakość: 3,76/5
  • Support: 4,35/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 0 opinii 1 opinii 6 opinii 23 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • replikant - klient od marzec 2010 napisał, że: Dodano: 30 maj 2017 | #1
    www.krismarmur.pl Dobry, stabilny hosting. Jestem zadowolony.
    Strona Klienta: www.krismarmur.pl
    • Ocena ogólna: 4,5/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Hosting
  • klient6486 - klient od lipiec 2010 napisał, że: Dodano: 27 kwiecień 2017 | #2
    www.andrzej-domagala.pl Hosting mnie nie zawiódł. Pomoc techniczna zawsze rozwiązuje sprawnie problemy.
    Strona Klienta: www.andrzej-domagala.pl
    • Ocena ogólna: 4,25/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Hosting
  • klient6645 - klient od kwiecień 2017 napisał, że: Dodano: 27 kwiecień 2017 | #3
    www.danrob.pl Ja tam nie narzekam. Wszystko działa póki co bez problemu.
    Strona Klienta: www.danrob.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Sonia - klient od kwiecień 2015 napisał, że: Dodano: 12 kwiecień 2017 | #4
    capitalstudio.pl Jestem bardzo zadowolona z tego hostingu. Nigdy nie było z nim problemów, support działa szybko i sprawnie. Cena adekwatna do jakości.
    Strona Klienta: capitalstudio.pl
    • Ocena ogólna: 4,75/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • strazak-sam - klient od listopad 2010 napisał, że: Dodano: 31 marzec 2017 | #5
    samochody-straz.pl Nazwa.pl to najlepszy hosting w Polsce. Niezawodność i ogromna wiedza działu obsługi klienta to największe zalety.
    Strona Klienta: samochody-straz.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Ayek - klient od lipiec 2005 napisał, że: Dodano: 09 marzec 2017 | #6
    www.anamaja.pl Na początku było kusząco - program partnerski, zbieranie punktów, chodziło to dobrze. Teraz żałuję, że wkopałem klientów, bo co jakiś czas podnoszą ceny, przy spadku jakości usług. Serwery w hostingu współdzielonym zrobiły bardzo ślamazarne.
    Strona Klienta: www.anamaja.pl
    • Ocena ogólna: 2,75/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 2/5
    • Cena/Jakość: 3/5
    • Niezawodność: 3/5
    w kategorii: Hosting
  • klient0107 - klient od listopad 2014 napisał, że: Dodano: 20 listopad 2016 | #7
    lublinlokalnie.pl Mieliśmy swego czasu konto - problemów większych nie bylo.
    Strona Klienta: lublinlokalnie.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • ebinx - klient od styczeń 2004 napisał, że: Dodano: 12 listopad 2016 | #8
    ebinx.pl Korzystam z serwisu od czasów, gdy była to jednoosobowa działalność gospodarcza Piotra N. "NetArt" z siedzibą w Wieliczce k/Krakowa. W pierwszych latach tego wieku hostowaliśmy tam strony i pocztę kilkudziesięciu klientów. Od 2004 roku tj. przez ostatnich 12 lat trzymam u nich swoją prywatną stronę piwowarczyk.com.pl. i kilka innych innych projektów. Obecnie w kontekście olbrzymiej konkurencji relacja ceny do możliwości jakie daje hosting są takie sobie. Ogromnym plusem natomiast jest fakt, że awarie zdarzają się bardzo rzadko. Jeżeli szukacie stabilnego hostingu w Polsce dla strony firmowej + poczty w domenie firmowej to mogę polecić nazwa.pl. Jeżeli macie duże techniczne wymagania serwisu www, przyzwyczajeni jesteście do panlu cpanel/directadmin i chcecie płacić mało to raczej trzeba szukać za zachodnią granicą. Podsumowując, jeżeli zależy wam na stabilności hostingu (nie wymagającej) www, chcecie mieć stronę i pocztę hostowaną w Polsce to warto zastanowić się nad nazwa.pl
    Strona Klienta: ebinx.pl
    • Ocena ogólna: 3,5/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • klient6689 - klient od październik 2014 napisał, że: Dodano: 31 październik 2016 | #9
    Korzystam z poczty od 2 lat i na prawdę nie ma powodu do narzekań.
    • Ocena ogólna: 4/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Poczta
  • Grafpro - klient od wrzesień 2005 napisał, że: Dodano: 15 wrzesień 2016 | #10
    uroczyskoporszewice.pl Teraz niestety już mam tylko negatywne odczucia z nazwa.pl. W tym roku 3 awarie + zmiana systemu powoduje niedziałanie stron z html. Kontakt z firmą skandaliczny, bardzo długi czas oczekiwania i brak kompetencji i możliwości pomocy w sprawach technicznych. Wszystko trzeba wysyłać na ich kontakt, a tam czas oczekiwania kilka dni. Ogólnie NIE POLECAM.
    Strona Klienta: uroczyskoporszewice.pl
    • Ocena ogólna: 1,5/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting