Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie nazwa.pl

Opinie nazwa.pl na rynku od 1997

nazwa.pl działa na rynku usług internetowych od 1997 roku. Od samego początku misją firmy jest ciągłe wsparcie w poszukiwaniu coraz ciekawszych rozwiązań technologicznych.
 
Oferując możliwości techniczne, nazwa.pl stwarza szanse poznawania ciągle czegoś nowego, możliwość wykorzystania okazji do rozwoju, kontaktu, wzrostu. Technologia służy do inspirowania, a inspiracja pozwala skuteczniej działać.
 
Liczba ponad 600 000 obsługiwanych domen daje nazwa.pl niekwestionowaną pozycję lidera polskiego rynku rejestracji domen i usług hostingowych. Opinie klientów na temat usług inspiruja firmę do ciągłego rozwoju, a otwarta, dwukierunkowa komunikacja łamie stereotypowe wyobrażenia o relacji klient – usługodawca.
 
nazwa.pl jest partnerem NASK oraz EURid. Jako pierwszy polski rejestrator otrzymała akredytację ICANN, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo obsługiwanych domen. nazwa.pl świadczy usługi hostingowe w oparciu o własne Data Center zlokalizowane w Krakowie. Własna infrastruktura zapewnia niezależność od zewnętrznych operatorów telekomunikacyjnych gwarantując niezawodność działania bliska 100%.

Pokaż cały opis »

Średnia ocena firmy: 3,48/5

TOP100 - ranking:

Aktualna pozycja: #1
  • 25 osób poleca
  • 11 nie poleca
  • Ilość opinii: 36
Ocena ogólna: 3,48/5
  • Niezawodność: 3,83/5
  • Możliwości: 3,39/5
  • Cena / Jakość: 3,13/5
  • Support: 3,57/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 6 opinii 5 opinii 4 opinii 21 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • robert0770 - klient od lipiec 2016 napisał, że: Dodano: 07 wrzesień 2017 | #1
    Korzystałem z 2 pakietów firmy nazwa.pl, ACTIVE CLOUD MINI oraz ACTIVE CLOUD BIZNES Dlaczego z dwóch? bo mini nie spełniał moich oczekiwań, stwierdziłem ze kupie dodatkowo ten "biznes" ale w sumie z biznesem nie ma nic do czynienia bo jedyne co można postawić to prostą stronę. Zacznę od jakości usług: Postawiłem niewielkiego bloga napisanego w symfony2, każdy request to była jakaś kpina, gołym okiem można było dostrzec że strona ładuje się zbyt wolno, nie mówiąc już o jakiś operacjach composerem lub poprzez jakieś operacje z command line, serwery są przeludnione poprzez overselling, a cena serwerów nie jest adekwatna do ich możliwości Support: Byłem zdziwiony że zadzwonili zapytać się jak mi się serwer podoba oraz czy sobie radze i że mogą pomóc, wszystko byłoby w porządku gdyby nie fakt że Pani na infolini to totalne dno, nie zna podstawowych pojęć a co dopiero pomóc klientowi. Zwykły PR dla osób którzy potrafią jedynie zrobić skrzynkę mailową i takim osobą faktycznie można "pomóc". Taki serwer to koszt max 1zł/mc u innego operatora. BARDZO NIE POLECAM.
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • klient1045 - klient od lipiec 2017 napisał, że: Dodano: 07 wrzesień 2017 | #2
    w65.pl być może miałem pecha, lecz kiedy chciałem złożyć zamówienie to panel się wykrzaczał, na drugi dzień już było ok... ale domena i hosting u innego dostawcy.
    Strona Klienta: w65.pl
    • Ocena ogólna: 1,25/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 2/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Domeny
  • - klient od wrzesień 2017 napisał, że: Dodano: 06 wrzesień 2017 | #3
    itdepth.pl Drogo, support znikomy, okropnie spore limity co do zużycia - sklep prestashop z 100 produktami potrafi załatwić cały serwer... Dla porównania w dhosting.pl mam taniej, support istnieje, 6 sklepów na preście (100-6000 produktów na każdym), 2 witryny oparte o wordpress, parę projektów... Nie wykorzystujemy w 30% podstawowych parametrów konta! :) Badziew i tyle.

    Najlepszy to mają marketing. Robią go dobrze; trzeba to przyznać!

    Broń Panie Boże nowych klientów NETART'u - choćby za darmo dawali, nie warto - po co się denerwować?
    Strona Klienta: itdepth.pl
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • graczu - klient od styczeń 2010 napisał, że: Dodano: 06 wrzesień 2017 | Edytowano: 06 wrzesień 2017 | #4
    Rok temu zrezygnowaliśmy z usługi z powodu poważnych problemów dotykających nas od działania tej firmy i supportu telefonicznego na którym pracowała najczęściej pani która nie potrafiła nam po prostu pomóc za każdym razem, problemy ze stabilnością strony ( przerwy w działaniu ), problemy z szybkością działania ( zawsze ale to zawsze zwalano wine na łącze klienta, a testowaliśmy to z 5ciu miejsc Polski na łączach 100 Mb/s ), najgorszy i najpoważniejszy problem był z pocztą elektroniczną, licząc od ilości spamu który napływał a filtry nazwy nie potrafiły sobie z nim poradzić po błędne synchronizacje i przerwy w działaniu. Z hostingu korzystaliśmy przez około 5 lat i w ciągu tych pięciu lat działanie 3 stron, sklepów z asortymentem ogrodniczym kulało, był wykupiony najwyższy pakiet hostingowy za spore pieniądze jak i też 4ry domeny za które przy przedłużaniu co roku coraz więcej się płaciło.<br /><br />Rok temu zmieniliśmy hosting ( można sprawdzić w postach na forum ) i jesteśmy zadowoleni z tego że to zrobiliśmy, uwolniliśmy się od firmy która zrzuca wszystkie problemy na klienta.<br /><br />Z opinią wstrzymywałem się rok, ale widząc to co się stało działam by przestrzec przyszłych klientów.<br /><br />Weryfikacje opini można sprawdzić poprzez posty na forum gdy zaczęliśmy szukać alternatywy z powodu całkowitego olewania klienta przy wysokich płatnościach.
    • Ocena ogólna: 1,25/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • Misza - klient od wrzesień 2001 napisał, że: Dodano: 05 wrzesień 2017 | #5
    Niestety współpracuje z tą firmą od 17 lat i doświadczyłem naprawdę wiele.
    -Admin nie przywróci kopii strony bo jest sobota a w sobotę admini nie pracują.
    -Za bardzo Pan obciąża serwer w ciągu dwóch dni pana konto zostanie usunięte
    -Zmieniamy zasady programu partnerskiego i traci Pan dotychczasowe przywileje
    Itd. itd.
    Naprawdę znam tą firmę od samego początku.
    • Ocena ogólna: 2,25/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 3/5
    w kategorii: Hosting
  • klient1311 - klient od sierpień 2017 napisał, że: Dodano: 20 sierpień 2017 | #6
    rzymianka.pl Niezawodność jak najbardziej wszystko działa jak powinno. Jeżeli chodzi o pomoc administratorów to brakuje czata. Forma kontaktu to telefon lub mail. Przez telefon często zdarza się że każdy z operatorów udziela innej odpowiedzi (niekiedy wprowadzając w błąd). Trzeba czytać uważnie regulaminy i cenniki bo można się zdziwić w następnym okresie rozliczeniowym. Panel klienta w miarę czytelny ale już dostęp do funkcji (domena, serwer) nie jest tak przejrzysty, nawet po roku czasu mam z tym problem. Nikt nie informuje że wysyłka faktury lub proformy pocztą polską jest dodatkowo płatna i trzeba samemu na to wpaść lub zapłacić.
    Strona Klienta: rzymianka.pl
    • Ocena ogólna: 3/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 2/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • replikant - klient od marzec 2010 napisał, że: Dodano: 30 maj 2017 | #7
    www.krismarmur.pl Dobry, stabilny hosting. Jestem zadowolony.
    Strona Klienta: www.krismarmur.pl
    • Ocena ogólna: 4,5/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Hosting
  • klient6486 - klient od lipiec 2010 napisał, że: Dodano: 27 kwiecień 2017 | #8
    www.andrzej-domagala.pl Hosting mnie nie zawiódł. Pomoc techniczna zawsze rozwiązuje sprawnie problemy.
    Strona Klienta: www.andrzej-domagala.pl
    • Ocena ogólna: 4,25/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Hosting
  • klient6645 - klient od kwiecień 2017 napisał, że: Dodano: 27 kwiecień 2017 | #9
    www.danrob.pl Ja tam nie narzekam. Wszystko działa póki co bez problemu.
    Strona Klienta: www.danrob.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Sonia - klient od kwiecień 2015 napisał, że: Dodano: 12 kwiecień 2017 | #10
    capitalstudio.pl Jestem bardzo zadowolona z tego hostingu. Nigdy nie było z nim problemów, support działa szybko i sprawnie. Cena adekwatna do jakości.
    Strona Klienta: capitalstudio.pl
    • Ocena ogólna: 4,75/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting