Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie AZ.pl Sp. z o.o.

Opinie AZ.pl Sp. z o.o. na rynku od 1996

Celem i misją firmy jest zapewnienie naszym Klientom jak najszerszej oferty domen polskich, globalnych i narodowych z całego Świata, w atrakcyjnych, niskich cenach. Oferujemy szereg produktów dopełniających, włącznie z API dla Partnerów, Giełdą Domen, kompleksowymi rozwiązaniami hostingowymi, Kreatorami Stron WWW. Zapewniamy innowacyjne i konkurencyjnie cenowo produkty, dostarczając przy tym najwyższą jakość obsługi Klienta. Nasz zespół, złożony z wysokiej klasy specjalistów, pracuje nieprzerwanie nad doskonaleniem oferty naszych produktów.

W 2001 roku jako pierwszy polski Rejestrator, zaoferowaliśmy naszym Klientom autorski, nowoczesny a za razem prosty w obsłudze Panel Klienta. Samodzielne administrowanie domenami stało się przyjemnością i jest możliwe przez 24/7.
 
Jesteśmy jedynym, liczącym się Rejestratorem domen w Polsce - z wolnymi, dostępnymi w Panelu Klienta kodami AuthInfo. Jest to podyktowane naszą troską o bezpieczeństwo Abonenta oraz prawem do swobodnego i nie skrepowanego procedurami wyboru Rejestratora.

Pokaż cały opis »

Średnia ocena firmy: 2,7/5

TOP100 - ranking:

Aktualna pozycja: #1
  • 31 osób poleca
  • 51 nie poleca
  • Ilość opinii: 82
Ocena ogólna: 2,7/5
  • Niezawodność: 2,6/5
  • Możliwości: 2,85/5
  • Cena / Jakość: 2,69/5
  • Support: 2,67/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 6 opinii 7 opinii 15 opinii 54 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • imees - klient od październik 2009 napisał, że: Dodano: 23 czerwiec 2015 | #1
    Miarka się przebrała, rozpoczynam wynoszenie wszystkich serwisów z AZ.pl. Odpowiedź biura ok. 4 dni, brak ustawień indywidualnych dla domen, coraz to większe awarie, serwer zaspamowany, ciąkłe ataki wirusów, słabe zabezpieczenia, no stop problemy z pocztą, niedochodzące maile, problemy z połączeniami ftp - ilość wad mogłabym wymieniać w nieskończoność. Ale przede wszystkich ich obługaklienta - JEDEN WIELKI DRAMAT! 4 dni odpowiedzi kiedy jest jakaś awaria obsługa powinna reagoować w ciągu tego samego dnia! No i ceny nieadekwatne do tego jak usługi coraz to na niższym poziomie. Jeden wielki dramat!
    • Ocena ogólna: 1,75/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 3/5
    w kategorii: Hosting
  • BartCom - klient od styczeń 2015 napisał, że: Dodano: 13 czerwiec 2015 | #2
    Zdecydowanie najgorsza obsługa klienta z jaką kiedykolwiek się spotkałem. Nie polecam nikomu, jeśli nie chcesz marnować swojego czasu i nerwów omijaj tę firmę szerokim łukiem.
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • xylen - klient od czerwiec 1998 napisał, że: Dodano: 05 czerwiec 2015 | #3
    hemoroidy.net Radosny dzień nam dziś nastał, tj.01.06.2015:-) Właśnie, po 17 latach współpracy, rozstałem się ze szmondactwem!!! Nie mam u tych [----] z az.pl ŻADNYCH serwerów i domen:-)))<br /><br /><br />Radość napełnia me serce, kiedy czytam opinie o szmondactwie z ostatnich 9 miesięcy. Mam nadzieję, że niedługo usłyszymy wielkie BUM jak az padnie na pysk:-)<br /><br />
    Strona Klienta: hemoroidy.net
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • az185772 - klient od maj 2013 napisał, że: Dodano: 06 maj 2015 | #4
    Zdarzają się niedostępności usług trwające non stop przez 3-5 dni. Pomoc techniczna przy każdym kontakcie powtarza, że w ciągu 20 minut do godziny problemy powinny ustąpić (i tak przez wiele dni). Wykonują planowane przerwy techniczne i zmiany w oprogramowaniu za dnia nie powiadamiając użytkowników. Zdarzyło się, że przywrócili backup sprzed dłuższego czasu nadpisując ostatnią wersję serwisów też powiadomienia. Usługi nie są warte ceny i nerwów.
    • Ocena ogólna: 1,25/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • Mikolaj77 - klient od kwiecień 2015 napisał, że: Dodano: 24 kwiecień 2015 | #5
    www.podprad.net Około 5 lat temu oferta była bardzo konkurencyjna cenowo. W miarę upływu czasu stawała się jednak coraz bardziej przeciętna w stosunku do innych firm hostingowych.
    Strona Klienta: www.podprad.net
    • Ocena ogólna: 2,5/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 3/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Hosting
  • klient5934 - klient od luty 2015 napisał, że: Dodano: 11 kwiecień 2015 | #6
    Zdecydowanie nie polecam!
    Obsługa klienta wolna i zupełnie bezużyteczna - nie rozwiązują problemów, większość odpowiedzi na pytania sprowadza się do "poszukaj sobie w google jak nie wiesz". Co chwila są jakieś problemy z pocztą, do tego maile z domen hostowanych przez nich trafiają do spamu gmail.
    Z tak słabą i nieprzyjemną obsługą klienta nie miałem od dawna do czynienia!
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • Madeline - klient od marzec 2015 napisał, że: Dodano: 05 marzec 2015 | #7
    punktfirm.pl Kompletne dno! Nie ma gorszej firmy hostingowej. Nie lubię się rozpisywać, (a o sytuacjach z AZ można by spokojnie napisać kilkudziesięcio stronnicową książkę), dla tego w skrócie:

    Awarie:
    - średno raz w tyg. w godz. połódniowych pada serwer HTTP (najczęście razem z pocztą SMTP)
    - żadziej, co parę mies. większa awaria, HTTP i FTP potrafią nie działak kilka godziń, poczta nawet kilka dni!

    Obsługa klienta:
    - automat specjalnie skonfigurowany tak żeby klient musiał wcisnąć 8-10 liczb i słuchać przy tym rozbudowanego menu, trwa to ponad minutę, po tych
    Strona Klienta: punktfirm.pl
    • Ocena ogólna: 1,25/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • klient9342 - klient od grudzień 2014 napisał, że: Dodano: 28 luty 2015 | #8
    Strona często nie dostępna. Po zainstalowaniu WordPress'a - muli jak nie wiem. Jedyne do czego się nadaje to własne proste strony lub bardzo lekki CMS (sam obecnie zainstalowałem LekkiCMS 2). Jednymi słowy tragedia. Czego ja się spodziewałem po hostingu przecenionym z 55zł na 9. Nigdy więcej.
    • Ocena ogólna: 1,5/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Hosting
  • klient4654 - klient od marzec 2014 napisał, że: Dodano: 12 luty 2015 | #9
    dobry-majster.pl Aktualizacja opinii z dnia: 11-11-2014
    Nie jestem już klientem - bardzo niska jakość usług zmusiła mnie do zmiany dostawcy hostingu.
    Strona Klienta: dobry-majster.pl
    • Ocena ogólna: 1,5/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • domelz - klient od luty 2013 napisał, że: Dodano: 03 luty 2015 | #10
    Bardzo drogo, jak chciałem od nich odejść utrudniali jak najbardziej mogli, stosunkowo częste problemy techniczne
    • Ocena ogólna: 1,25/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Domeny