Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie AZ.pl Sp. z o.o.

Opinie AZ.pl Sp. z o.o. na rynku od 1996

Celem i misją firmy jest zapewnienie naszym Klientom jak najszerszej oferty domen polskich, globalnych i narodowych z całego Świata, w atrakcyjnych, niskich cenach. Oferujemy szereg produktów dopełniających, włącznie z API dla Partnerów, Giełdą Domen, kompleksowymi rozwiązaniami hostingowymi, Kreatorami Stron WWW. Zapewniamy innowacyjne i konkurencyjnie cenowo produkty, dostarczając przy tym najwyższą jakość obsługi Klienta. Nasz zespół, złożony z wysokiej klasy specjalistów, pracuje nieprzerwanie nad doskonaleniem oferty naszych produktów.

W 2001 roku jako pierwszy polski Rejestrator, zaoferowaliśmy naszym Klientom autorski, nowoczesny a za razem prosty w obsłudze Panel Klienta. Samodzielne administrowanie domenami stało się przyjemnością i jest możliwe przez 24/7.
 
Jesteśmy jedynym, liczącym się Rejestratorem domen w Polsce - z wolnymi, dostępnymi w Panelu Klienta kodami AuthInfo. Jest to podyktowane naszą troską o bezpieczeństwo Abonenta oraz prawem do swobodnego i nie skrepowanego procedurami wyboru Rejestratora.

Pokaż cały opis »

Średnia ocena firmy: 2,47/5

TOP100 - ranking:

Aktualna pozycja: #1
  • 31 osób poleca
  • 66 nie poleca
  • Ilość opinii: 97
Ocena ogólna: 2,47/5
  • Niezawodność: 2,35/5
  • Możliwości: 2,65/5
  • Cena / Jakość: 2,46/5
  • Support: 2,41/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 6 opinii 4 opinii 13 opinii 74 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • klient8814 - klient od kwiecień 2007 napisał, że: Dodano: 10 luty 2016 | #1
    O ile przez wiele lat współpracy z firmą układało nam się gorzej lub lepiej (lepiej - dopóki nie było potrzeby korzystania z systemów bazodanowych, gorzej - po postawieniu stron korzystających z baz danych), o tyle od kilku miesięcy jest TRAGICZNIE. Po migracji opóźnionej o kilka tygodni w odniesieniu do wcześniejszych powiadomień serwisy nie działały przez kilkanaście godzin. Nie ma tygodnia, żeby nie było awarii poczty. Czasem kilkugodzinnej awarii. W tym czasie pomoc techniczna nie istnieje. Jeśli uda się dodzwonić na PŁATNĄ infolinię, w celu zgłoszenia awarii, to połączenie trwa nawet kilkadziesiąt minut, za które oczywiście pobierana jest dość słona opłata. Jako zadośćuczynienie firma oferuje niestety tylko przedłużenie swoich kiepskiej jakości usług.
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • Marlon - klient od październik 2014 napisał, że: Dodano: 23 styczeń 2016 | #2
    barf.waw.pl Jestem rozczarowany.<br />Na wszelkie odpowiedzi pomocy trzeba czekać kilka dni a często nie dostaje się odpowiedzi w ogóle (tak 5 na 10 razy).<br />Oferta firmy nie do końca jest rzetelna - na przykład w eShopie oferowane są bonusy, których w rzeczywistości nie ma. Pytania o taki stan rzeczy pozostają bez odpowiedzi.<br />Wykupiłem w AZ usługę konfiguracyjną niewielkiej usługi, jednak po kilku dniach bezczynności ze strony AZ samodzielnie dokonałem konfiguracji. Do dzisiaj firma się nie zainteresowała konfiguracją lub zwrotem mojej płatności za niewykonaną usługę.<br />Takie perełki wychodzą co jakiś czas i jest to frustrujące... NIE POLECAM!
    Strona Klienta: barf.waw.pl
    • Ocena ogólna: 2/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Hosting
  • malnet - klient od sierpień 2007 napisał, że: Dodano: 14 styczeń 2016 | #3
    www.mal.net.pl Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Po ponad 9 letniej współpracy firma Az podniosła mi z dnia na dzień ponad dwukrotnie ceny nie informując mnie o tym wcześniej. O zmianie cen dowiedziałem, że w momencie, gdy chciałem opłacić wygasłą domenę. Na moje próby wyjaśnienia sytuacji dostałem tylko lakoniczne, jednozdaniowe odpowiedzi, że ceny podnieśli, bo tak i już. Czekam już 5. dzień na uzyskanie kodów Authinfo do moich domen i nadal brak kontaktu ze strony firmy. To jawna kpina i skandal, żeby w taki sposób traktować wieloletniego klienta.
    Strona Klienta: www.mal.net.pl
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Domeny
  • klient0357 - klient od grudzień 2015 napisał, że: Dodano: 13 grudzień 2015 | #4
    Nowe AZ to wielki SYF odradzam wszystkim i przestrzegam! Miałem Hosta na starym AZ i wszystko było OK. Od roku mam Pocztę i WWW na nowym AZ z WWW raczej nie ma problemu jezeli jednak chodzi o pocztę to Tragedia, w tygodniu poczta działa tylko wieczorami i w weekendy, wiadomosci nie wychodzą i nie przychodzą - SPAM zalewa pocztę - obsługa to lamerzy nie mają pojęcia o czym piszą 0 "zero" kompetencji.
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • klient0977 - klient od grudzień 2015 napisał, że: Dodano: 04 grudzień 2015 | #5
    Niestety kompletna porażka.

    W AZ.pl hostowałem się przez kilka lat na zwykłym hostingu współdzielonym, później przeniosłem się do USA bo trafiła się fajna oferta.
    Pod koniec listopada wróciłem do AZ.

    Wybrałem VPS Standard bo zależało mi na kilku modułach typu pagespeed oraz apc. Obsługa serwera prosta, jednak wydajność zadowalająca tylko przez pierwszy dzień.
    Serwer bardzo wolny, przez 2 tygodnie 2 awarie. Support reaguje po 24 godzinach i niestety kompletnie olewa treść pytania - odpowiedzi częściowe, szablonowe, zupełnie bezwartościowe.
    Przed zakupem oferty zostałem wprowadzony w błąd w kwestii ceny i promocji a specjalnie telefonicznie dopytywałem się o tą konkretną rzecz - oczywiście temat został olany przez obsługę czyli należy przyjąć, że to czego się dowiemy przez telefon wcale nie musi być prawdą - brać wszystko na piśmie!
    Każdy telefon do AZ.pl wiąże się z opłatą - pobierają około 60 gr za każdą minutę a czas oczekiwania najczęściej w granicach 10-15 minut!

    Zawiodłem się bardzo i po 2 tygodniach przenoszę się w inne miejsce, nigdy więcej AZ, szkoda bo dobrze ich wspominałem - ale widać to stare dzieje.

    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: VPS
  • klient8188 - klient od styczeń 2015 napisał, że: Dodano: 28 listopad 2015 | #6
    www.marlenakucinska.pl to chamstwo czatuje z panem od pomocy technicznej a pan stwierdza że nie odnotowali awarii i się rozłącza czat nie aktywny, ja nadal nie mogę się zalogować na pocztę,od dwóch dni proszę o authinfo żeby przenieść domene z tego koszmaru jakim jest AZ od początku same problemy, pomoc zerowa, non stop włamania na hosting i dodawanie jakichś plików przez osoby nieautoryzowane AZ umywa ręce ODRADZAM,ODRADZAM, ODRADZAM
    Strona Klienta: www.marlenakucinska.pl
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • pejotl - klient od luty 2011 napisał, że: Dodano: 07 listopad 2015 | #7
    www.intercedo.pl Firma handluje domenami, ale hostinguje strony przy okazji. (swoją drogą, ceny domen mają koszmarnie wysokie). Ostatnie pół roku, to ciągłe (średnio raz na miesiąc!) problemy z mailami polegające albo na trafianiu maili na czarną listę, albo na wysyłaniu tego samego maila po kilkadziesiąt razy. Oczywiście dodzwonić się na infolinię, to minimum kilkanaście minut czekania. Odpowiedzi na maile do pomocy technicznej, kilka dni, a nie obiecane 24h.

    Po ostatniej awarii (kolejnej z serii) dostałem komórkę do jednej z osób z pomocy technicznej. Fajna sprawa pomyślałem... ale kilka dni później znów mieli awarię.

    Domeny też polecam przenieść, bo .pl można mieć za 49 zł brutto i to bez promocji (!).
    Strona Klienta: www.intercedo.pl
    • Ocena ogólna: 1,5/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • stypa1110 - klient od lipiec 2015 napisał, że: Dodano: 12 wrzesień 2015 | #8
    Ta firma to jeden wielki żart. Od lipca nie mogę zrobić cesji domen zakupionych u nich z jednego konta na inne konto też u nich. Konsultanci czy to meilowo czy telefonicznie są na poziomie tresowanych małp. Po tygodniu (gdzie i tak musiałem kilka razy tłumaczyć o co chodzi bo konsultanci mnie zbywali) uzyskałem informacje jaki dokument muszę przygotować i im wysłać w sprawie cesji. Dokument został wysłany pocztą tradycyjną na początku sierpnia a do dzisiaj cisza. Wczoraj się z nimi kontaktowałem (meilowo, skany dokumentów i z pytaniem co się dzieje w tej sprawie) otrzymałem informację, że dokument jest ważny tylko 30 dni i mam wysłać nowy z podanego adresu (wniosek różniący się tylko dodatkowym polem ID Klienta, którego nie mamy bo prosiliśmy ich od początku również o założenie konta, bo samemu nie można założyć konta bez kupna jakiejś usługi). Po rozmowie telefonicznej i poinformowaniu ich, że przecież te dokumenty leżą u nich od początku sierpnia więc ten tekst, że tylko 30 dni jest ważny jest nie poważny otrzymałem informację, że wysłałem na złym wzorze. Na wiadomość, że taki wzór otrzymałem od nich pracownika firma umywa ręce i ma to gdzieś. Strony powinniśmy mieć podpięte do 15 września dlatego sprawę cesji zaczęliśmy załatwiać pod koniec lipca, niestety firma jedyne co potrafi to napisać przepraszam a na niewygodne pytania czy pokryją koszty jeśli otrzymamy kary za nie dotrzymanie terminów to milczą
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Domeny
  • mironez - klient od listopad 2009 napisał, że: Dodano: 09 wrzesień 2015 | #9
    mironcegiela.com Nowe az.pl przyprawia mnie o ból głowy, jest tak źle, że w końcu ich odpuszczam. Klienci dzwonią z pretensjami ze strona wolno działa albo nie działa wcale. Pomoc techniczna to kiepski żart. Ostatnio jedna strona wyświetlała zaślepkę "proszę skontaktować się z administratorem" bez żadnego ostrzeżenia, nic, przypadkiem to odkryłem, nie wiem jak długo to trwało. Po telefonie za (0,6zł minuta czekania) Pani powiedziała że już włączyła stronę, i ze wystarczyło zadzwonić i powiedzieć, niema żadnego problemu...
    Strona Klienta: mironcegiela.com
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • xpy - klient od lipiec 2014 napisał, że: Dodano: 04 wrzesień 2015 | Edytowano: 04 wrzesień 2015 | #10
    Utrzymywałem kilka prostych stron na Wordpressie, Joomli i niewielką chmurę na Owncloudzie na starym AZ i nie było większych problemów. Po przejściu do Nowego AZ hosting jest praktycznie bezużyteczny. Ownclouda dla kilku GB nie da się postawić. Pomoc techniczna sprowadza się do 'poszukaj sobie rozwiązanie na google'. Odradzam każdemu. Szkoda nerwów, czasu i pieniędzy. Chyba najdroższy hosting w Polsce.
    • Ocena ogólna: 1,25/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting