Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie AZ.pl Sp. z o.o.

Opinie AZ.pl Sp. z o.o. na rynku od 1996

Celem i misją firmy jest zapewnienie naszym Klientom jak najszerszej oferty domen polskich, globalnych i narodowych z całego Świata, w atrakcyjnych, niskich cenach. Oferujemy szereg produktów dopełniających, włącznie z API dla Partnerów, Giełdą Domen, kompleksowymi rozwiązaniami hostingowymi, Kreatorami Stron WWW. Zapewniamy innowacyjne i konkurencyjnie cenowo produkty, dostarczając przy tym najwyższą jakość obsługi Klienta. Nasz zespół, złożony z wysokiej klasy specjalistów, pracuje nieprzerwanie nad doskonaleniem oferty naszych produktów.

W 2001 roku jako pierwszy polski Rejestrator, zaoferowaliśmy naszym Klientom autorski, nowoczesny a za razem prosty w obsłudze Panel Klienta. Samodzielne administrowanie domenami stało się przyjemnością i jest możliwe przez 24/7.
 
Jesteśmy jedynym, liczącym się Rejestratorem domen w Polsce - z wolnymi, dostępnymi w Panelu Klienta kodami AuthInfo. Jest to podyktowane naszą troską o bezpieczeństwo Abonenta oraz prawem do swobodnego i nie skrepowanego procedurami wyboru Rejestratora.

Pokaż cały opis »

Średnia ocena firmy: 2,4/5

TOP100 - ranking:

Aktualna pozycja: #1
  • 31 osób poleca
  • 72 nie poleca
  • Ilość opinii: 103
Ocena ogólna: 2,4/5
  • Niezawodność: 2,32/5
  • Możliwości: 2,55/5
  • Cena / Jakość: 2,38/5
  • Support: 2,33/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 7 opinii 6 opinii 12 opinii 78 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • AdamG. - klient od marzec 2015 napisał, że: Dodano: 20 marzec 2016 | #1
    lilitup.pl Tragedia, ich obsługa klienta to jakaś porażka. Najpierw po jakimś czasie dowiedziałem się, że w koncie które wykupiłem mam za mało przydzielonej mocy fizycznej, ale przenieść postanowiłem się głównie ze względu na obsługę klienta. Odpowiadają za każdym razem po kilka dni, nie komunikują się między sobą, więc za każdym razem trzeba opisywać to samo. Kolejny problem był jak chciałem przetransferować domenę, milion dokumentów do wypełnienia, oczywiście olewanie i odpisywanie po kliku dniach na zadane pytania i brak możliwości wystawienia faktury na poprawne dane. Nie polecam nikomu!!!
    Strona Klienta: lilitup.pl
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • studiostylo - klient od marzec 2016 napisał, że: Dodano: 16 marzec 2016 | #2
    Po ostatnich zmianach na nowe AZ.PL kompletna porażka !!! Właśnie uciekam z AZ.PL i zabieram kilkudziesięciu Klientów , których trzymam na AZ od kilku lat !!! ... Na CPANELU kompletnie nic nie działa, a przez ich ostatnie manewry tracę kilkadziesiąt EURO miesięcznie na rezygnacji moich Klientów z usług, które na az.pl przestały działać !!! Popsuli mi strony na platformie WORDPRESS, bo nie posłuchali mnie jak zmienić ścieżkę do bazy danych, potem nie potrafili przywrócić ustawień i wypięli się na mnie... Sądzę, że bardzo szybko spadną w rankingu...
    • Ocena ogólna: 1,5/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 2/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • Info - klient od listopad 2008 napisał, że: Dodano: 15 marzec 2016 | #3
    Jakość usług beznadziejna, a ceny z kosmosu!!! Firma chamska i arogancka. Po ośmiu latach płacenia haraczu, jak chcieliśmy zmienić providera, tańszego o 80%, wynajdywali tysiące przeszkód, żeby nam nie wydać kodu outhinfo. Posunęli się do chamskich zagrywek, że w ogóle nie odpowiadali na nasze maile. Chamy, chamy i jeszcze raz chamy!!! Ostrzegamy każdego, komu przyszłoby do głowy korzystanie z ich usług.
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Domeny
  • objadowy123 - klient od marzec 2016 napisał, że: Dodano: 06 marzec 2016 | #4
    az.pl Zainteresowany jak oceniana jest ta firma sam zdobyłem się na odwagę wpisać coś. Po uprzednim przeczytaniu myślę że:<br />czas odpowiedzi i kontakt z az.pl jest 24h ale ROBOCZYCH a nie bieżących a to oznacza 3 dni minimum czekania z łaskawą i nie rozwiązującą problemu odpowiedzią! UWAGA problemu nie rozwiążesz bo... bo nie wiem sam czemu oni są tak odporni na pomoc...choć wszystkie dane z faktury dostali. <br />Nowy panel az.pl to dno podwójne. W starym panelu jeszcze szło zmienić dane do faktury.. firma ma chyba grubego kontrahenta skoro małych traktuje bardzo lekceważąco. <br />Przykład: czekałem 3 tygodnie po wysłaniu kilku maili i w sprawdzaniu telefonicznie czy korespondencja doszła i jest rozwiązywana spraw.. skandal. Szukam nowego dostawcy usług dla zarządzania kilkoma domenami. A może temu az o to właśnie chodzi żeby pozbyć się klientów lub po prostu nie ogarniają co się dzieje do okoła nich.
    Strona Klienta: az.pl
    • Ocena ogólna: 1,5/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 3/5
    w kategorii: Hosting
  • Obiektywny - klient od marzec 2002 napisał, że: Dodano: 05 marzec 2016 | #5
    www.sanitbuy.pl Miałem u nich 15 domen. Po kilku latach współpracy w końcu zainteresowałem się cenami jakie płacę. Ich ceny są chyba najwyższe na rynku ! Próbowałem negocjować, rozmawiać, że jestem wiernym klientem bo wciąż dokładam nowe domeny itp. Generalnie olewka, nikogo to nie ruszyło. Nawet jak zacząłem wyciągać domeny do innej firmy to nikogo to nie ruszyło. Dzisiaj płacę rachunki o 45 % niższe w innej firmie i nie widzę ŻADNEJ różnicy. Pozdrawiam firmę AZ :)
    Strona Klienta: www.sanitbuy.pl
    • Ocena ogólna: 1,5/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 3/5
    w kategorii: Domeny
  • nvu - klient od grudzień 2015 napisał, że: Dodano: 02 marzec 2016 | #6
    Najgorsza firma na rynku domen i hostingu. Infolinia płatna 60 groszy za minutę, długa kolejka do połączenia a na końcu "napisz Pan maila" Support odpisuje po 2-3 dniach na proste pytanie jak dokonać u was cesji bo w nowym panelu nie ma takiej możliwości. Ogółem ta firma to jedna wielka porażka.
    • Ocena ogólna: 1,25/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Domeny
  • klient8814 - klient od kwiecień 2007 napisał, że: Dodano: 10 luty 2016 | #7
    O ile przez wiele lat współpracy z firmą układało nam się gorzej lub lepiej (lepiej - dopóki nie było potrzeby korzystania z systemów bazodanowych, gorzej - po postawieniu stron korzystających z baz danych), o tyle od kilku miesięcy jest TRAGICZNIE. Po migracji opóźnionej o kilka tygodni w odniesieniu do wcześniejszych powiadomień serwisy nie działały przez kilkanaście godzin. Nie ma tygodnia, żeby nie było awarii poczty. Czasem kilkugodzinnej awarii. W tym czasie pomoc techniczna nie istnieje. Jeśli uda się dodzwonić na PŁATNĄ infolinię, w celu zgłoszenia awarii, to połączenie trwa nawet kilkadziesiąt minut, za które oczywiście pobierana jest dość słona opłata. Jako zadośćuczynienie firma oferuje niestety tylko przedłużenie swoich kiepskiej jakości usług.
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • Marlon - klient od październik 2014 napisał, że: Dodano: 23 styczeń 2016 | #8
    barf.waw.pl Jestem rozczarowany.<br />Na wszelkie odpowiedzi pomocy trzeba czekać kilka dni a często nie dostaje się odpowiedzi w ogóle (tak 5 na 10 razy).<br />Oferta firmy nie do końca jest rzetelna - na przykład w eShopie oferowane są bonusy, których w rzeczywistości nie ma. Pytania o taki stan rzeczy pozostają bez odpowiedzi.<br />Wykupiłem w AZ usługę konfiguracyjną niewielkiej usługi, jednak po kilku dniach bezczynności ze strony AZ samodzielnie dokonałem konfiguracji. Do dzisiaj firma się nie zainteresowała konfiguracją lub zwrotem mojej płatności za niewykonaną usługę.<br />Takie perełki wychodzą co jakiś czas i jest to frustrujące... NIE POLECAM!
    Strona Klienta: barf.waw.pl
    • Ocena ogólna: 2/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Hosting
  • malnet - klient od sierpień 2007 napisał, że: Dodano: 14 styczeń 2016 | #9
    www.mal.net.pl Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Po ponad 9 letniej współpracy firma Az podniosła mi z dnia na dzień ponad dwukrotnie ceny nie informując mnie o tym wcześniej. O zmianie cen dowiedziałem, że w momencie, gdy chciałem opłacić wygasłą domenę. Na moje próby wyjaśnienia sytuacji dostałem tylko lakoniczne, jednozdaniowe odpowiedzi, że ceny podnieśli, bo tak i już. Czekam już 5. dzień na uzyskanie kodów Authinfo do moich domen i nadal brak kontaktu ze strony firmy. To jawna kpina i skandal, żeby w taki sposób traktować wieloletniego klienta.
    Strona Klienta: www.mal.net.pl
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Domeny
  • klient0357 - klient od grudzień 2015 napisał, że: Dodano: 13 grudzień 2015 | #10
    Nowe AZ to wielki SYF odradzam wszystkim i przestrzegam! Miałem Hosta na starym AZ i wszystko było OK. Od roku mam Pocztę i WWW na nowym AZ z WWW raczej nie ma problemu jezeli jednak chodzi o pocztę to Tragedia, w tygodniu poczta działa tylko wieczorami i w weekendy, wiadomosci nie wychodzą i nie przychodzą - SPAM zalewa pocztę - obsługa to lamerzy nie mają pojęcia o czym piszą 0 "zero" kompetencji.
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting