Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie AZ.pl Sp. z o.o.

Opinie AZ.pl Sp. z o.o. na rynku od 1996

Celem i misją firmy jest zapewnienie naszym Klientom jak najszerszej oferty domen polskich, globalnych i narodowych z całego Świata, w atrakcyjnych, niskich cenach. Oferujemy szereg produktów dopełniających, włącznie z API dla Partnerów, Giełdą Domen, kompleksowymi rozwiązaniami hostingowymi, Kreatorami Stron WWW. Zapewniamy innowacyjne i konkurencyjnie cenowo produkty, dostarczając przy tym najwyższą jakość obsługi Klienta. Nasz zespół, złożony z wysokiej klasy specjalistów, pracuje nieprzerwanie nad doskonaleniem oferty naszych produktów.

W 2001 roku jako pierwszy polski Rejestrator, zaoferowaliśmy naszym Klientom autorski, nowoczesny a za razem prosty w obsłudze Panel Klienta. Samodzielne administrowanie domenami stało się przyjemnością i jest możliwe przez 24/7.
 
Jesteśmy jedynym, liczącym się Rejestratorem domen w Polsce - z wolnymi, dostępnymi w Panelu Klienta kodami AuthInfo. Jest to podyktowane naszą troską o bezpieczeństwo Abonenta oraz prawem do swobodnego i nie skrepowanego procedurami wyboru Rejestratora.

Pokaż cały opis »

Średnia ocena firmy: 3,07/5

TOP100 - ranking:

Aktualna pozycja: #1
  • 31 osób poleca
  • 33 nie poleca
  • Ilość opinii: 64
Ocena ogólna: 3,07/5
  • Niezawodność: 2,95/5
  • Możliwości: 3,13/5
  • Cena / Jakość: 3,08/5
  • Support: 3,11/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 10 opinii 2 opinii 29 opinii 23 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • roosack - klient od październik 2014 napisał, że: Dodano: 23 październik 2014 | #1
    Jestem z AZ od trzech lat. Gdyby nie mnogość usług, które posiadam, na pewno już ze 4 razy przeniósł bym się do konkurencji.

    Dopóki wszystko działa, to jest OK. Ale średnio raz na pół roku są problemu, trwające po kilka tygodni. A to serwerey są atakowane, a to przeciążone, a to awaria jakaś.

    Niestety support wcale nie pomaga, bo za każdym razem twierdzi, że to klineta wina. Na odpowiedź mailową czeka się dwa dni, jeśli napiszę się skargę na profilu na facebooku. Jeśli się tego nie zrobi, to nie wiem ile trwa odpowiedź, ale 3-4 dni czekałem, aż napisałem zażalenie na fb i uzyskałem odpowiedź.

    Nie polecę wrogowi!
    • Ocena ogólna: 2,75/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • xylen - klient od październik 2014 napisał, że: Dodano: 20 październik 2014 | #2
    hemoroidy.net Wlaśnie minęły 24h od zgłoszenia wyłączenia jednej z moich stron przez ingerencję w folder "public_html_off". Oczywiście żadnego zawiadomienia o przyczynie tego działania. Mam na ten temat swoją teorię - okazuje się, że c-panel, narzucony przez az.pl, ma funkcje zabezpieczenia strony przed crosslinkowaniem. Włączyłem to sobie i po kilku miesiącach okazało się, że żadna ze stron postawionych na tym wirtualu nie daje się uruchomić przez link z wyszukiwarki. Na telefoniczne zgłoszenie problemu, buc z az olał mnie i nawet nie zadał sobie trudu sprawdzenia co się dzieje. Oczywiście zwalił wszystko, a to na przeglądarkę, a to na wyszukiwarkę. Zadałem sobie trud i sprawdziłem, że bez względu co szuka i przez jaką przeglądarkę efekt jest ten sam. Następnego dnia trafiłem na panienkę, która próbowała ze mną gadać jak buc z dnia poprzedniego, ale mając pewność, że to serwer coś krzaczy wsiadłem ostro na panienkę i ta raczyła łaskawie odnotować zgłoszenie informując mnie, że przekazała sprawę adminom i za kilka godzin sprawa się wyjaśni. Po kilkunastu godzinach okazało się , że sprawa się nie wyjaśni bo... adminy poszły do domu(sic!!!). Następnego dnia inny buc z az przysłał mi maila, że to moja wina, bo włączyłem opcję zabezpieczenia przed crosslinkami. Gdybyśmy żyli w normalnym kraju to moje wnuki żyłyby z odszkodowania od az. Żyjemy jednak w jewrosojuznym kondominium i tylko moge sobie poszczekac na szmondakow z az. Sądzę, że dlategoustawili mi public_html na off, bo odgłosy moego szczekania dotarły do nich. Jutro mam naradę z papugą czy przypadkiem nie da się ich skopać po workach mosznowych w Sądzie.;-)
    Strona Klienta: hemoroidy.net
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • Filipinczyk - klient od październik 2012 napisał, że: Dodano: 20 październik 2014 | #3
    www.przepisnazdrowie.pl Na początku za hosting jest cena promocyjna, a jak się zagapisz to potem przedłużenie kosztuje odpowiednio więcej. Mają sporo bonusów dla nowych klientów np. kupon Adwords i całą masę innych dodatków. Jeśli nie masz dużych oczekiwań albo chcesz wykorzystać bonusy to ok. Prosty blog na wordpressie daje radę ale szukam innego hostingu żeby poprawić prędkość ładowania strony.
    Strona Klienta: www.przepisnazdrowie.pl
    • Ocena ogólna: 3/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 3/5
    • Cena/Jakość: 3/5
    • Niezawodność: 3/5
    w kategorii: Hosting
  • xylen - klient od październik 1998 napisał, że: Dodano: 20 październik 2014 | #4
    hemoroidy.net Po kilku ostatnich numerach właśnie kończę wieloletnią współpracę z az.pl. Totalne lekceważenie klienta, gwałtowny spadek jakości usług i... Wczoraj w nocy stwierdziłem, że żadna ze stron nie chodzi - zaglądam na serwer a tu katalog "public_html" przemianowany na "public_html_off". Oczywiście nie raczyli odpowiedzieć na zgłoszenie. Właśnie się wyprowadzam od nich. Omijajcie az.pl szeeeerokim łukiem
    Strona Klienta: hemoroidy.net
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • Irys - klient od sierpień 2012 napisał, że: Dodano: 10 październik 2014 | #5
    solectwogrodek.pl DNO! Jednym słowem... Przeszedłem z Personal na Professional - chwilowo było ok... od 3 dni (a dają sobie 10 godzin) nie mam informacji dlaczego serwer MYSQL restartuje się przeciętnie co 40 minut... (po wyłączeniu wszelkich serwisów (!!!)) W szumnie nazwanym NOWYM AZ nie znajdziecie już bezpośredniego kontaktu e-mail tylko formularz... uciekam stąd gdzie pieprz rośnie... że też tak długo dałem się mamić na promocje... nie polecam!!!
    Strona Klienta: solectwogrodek.pl
    • Ocena ogólna: 1,25/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • totem - klient od luty 2014 napisał, że: Dodano: 25 wrzesień 2014 | #6
    transport-jankes.pl Ogólnie ok, chociaż nie mam dużego porównania. Tylko bardzo duża biurokracja u nich panuje takie mam wrażenie.
    Strona Klienta: transport-jankes.pl
    • Ocena ogólna: 3/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 3/5
    • Cena/Jakość: 3/5
    • Niezawodność: 3/5
    w kategorii: Hosting
  • kewinobanano - klient od wrzesień 2014 napisał, że: Dodano: 08 wrzesień 2014 | #7
    Przede wszystkim moja ocena opiera się na tym, że z hostingu... Ogólnie mówiąc się nie da skorzystać z powodu tego, że firmie AZ.pl posypał się panel administratora i nie można odczytać danych dostępowych do FTP, a cóż ja bez tego zrobie to zostawiam Państwu do rozwagi (zaznaczę również, że menedżer plików też nie działa). Pytanie tylko po co mi hosting na, który nie można nic wgrać..... Porażka.
    No ale wiadomo to są też ludzie, a ludzie jak wiadomo popełniają błędy - pomyślałem sobie - zadzwonie więc do obsługi technicznej, która niczym królewicz uratuje swoją królewne z opresji i pomoże...
    Nic bardziej mylnego, infolinia nie działa....
    Ale Ale chwila !!
    Działa numer dla użytkowników z zagranicy :)
    Po długich bataliach Ja vs Automatyczne menu AZ.pl w, którym pada nawet pytanie co jadłem na śniadanie dobiłem się do konsultanta.
    Podzielił on moją opinię i wypowiedział jak to mądre słowa:
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • pyp - klient od sierpień 2014 napisał, że: Dodano: 05 sierpień 2014 | #8
    sem.pyp.com.pl Makabrycznie chamska obsługa, pretensje do klienta, że dzwoni, cytat: kolega pracuje od 10:00 a na e-maile odpowiadamy w terminie do 10 godzin roboczych !!!!!

    To jest jakość obsługi, OMIJAĆ AZ SZEROKIM ŁUKIEM. STRATA CZASU I PIENIĘDZY.
    Strona Klienta: sem.pyp.com.pl
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • oslo24 - klient od lipiec 2014 napisał, że: Dodano: 30 lipiec 2014 | #9
    oslo24.eu Te serewry w AZ.p to jakaś porażka !!! Serwer na Commodore 64 szybciej by chodził niż serwery w AZ.pl
    Nie polecam !!! Szkoda czasu, pieniędzy i nerwów na nich !!!
    Strona Klienta: oslo24.eu
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • Lowka - klient od kwiecień 2013 napisał, że: Dodano: 25 lipiec 2014 | #10
    mspinfo.pl Świetny hosting. Nie ma się do czego przyczepić.
    Strona Klienta: mspinfo.pl
    • Ocena ogólna: 4,75/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting