Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie AZ.pl Sp. z o.o.

Opinie AZ.pl Sp. z o.o. na rynku od 1996

Celem i misją firmy jest zapewnienie naszym Klientom jak najszerszej oferty domen polskich, globalnych i narodowych z całego Świata, w atrakcyjnych, niskich cenach. Oferujemy szereg produktów dopełniających, włącznie z API dla Partnerów, Giełdą Domen, kompleksowymi rozwiązaniami hostingowymi, Kreatorami Stron WWW. Zapewniamy innowacyjne i konkurencyjnie cenowo produkty, dostarczając przy tym najwyższą jakość obsługi Klienta. Nasz zespół, złożony z wysokiej klasy specjalistów, pracuje nieprzerwanie nad doskonaleniem oferty naszych produktów.

W 2001 roku jako pierwszy polski Rejestrator, zaoferowaliśmy naszym Klientom autorski, nowoczesny a za razem prosty w obsłudze Panel Klienta. Samodzielne administrowanie domenami stało się przyjemnością i jest możliwe przez 24/7.
 
Jesteśmy jedynym, liczącym się Rejestratorem domen w Polsce - z wolnymi, dostępnymi w Panelu Klienta kodami AuthInfo. Jest to podyktowane naszą troską o bezpieczeństwo Abonenta oraz prawem do swobodnego i nie skrepowanego procedurami wyboru Rejestratora.

Pokaż cały opis »

Średnia ocena firmy: 2,37/5

TOP100 - ranking:

Aktualna pozycja: #1
  • 34 osób poleca
  • 80 nie poleca
  • Ilość opinii: 114
Ocena ogólna: 2,37/5
  • Niezawodność: 2,3/5
  • Możliwości: 2,53/5
  • Cena / Jakość: 2,35/5
  • Support: 2,3/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 6 opinii 11 opinii 14 opinii 83 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • Pan-Piotr - klient od kwiecień 2014 napisał, że: Dodano: 21 lipiec 2016 | #1
    Dobry hosting, ale zbyt wysokie ceny. Na szczęście można negocjować. Ogólnie polecam.
    • Ocena ogólna: 3,5/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Hosting
  • PKunio - klient od czerwiec 2016 napisał, że: Dodano: 25 czerwiec 2016 | #2
    pkunio.com Krutko i na temat:

    - firma posiada przedpotopowy system obsługi problemów, na wszystko trzeba wypełniać wnioski i bardzo długi okres oczekiwania na odpowiedź

    - nie wystawiają podczas kupna domeny Registry key (oni nazywają to AuthInfo) więc jak liczysz na szybkie przeniesienie domeny do innego systemu hostingowego to zapomnij, podczas wystapienia o ten kod trzeba wypełnić formularz pdf, podać nr pesel oraz załączyć kopie dokumentu tożsamości!!! złożyć podpis odręczny - jednym słowem jakaś masakra

    - UWAGA! W ich systemie odpięcie domeny powoduje fizyczne usunięcie plików z servera, tak straciłem swoją stronę, aby je odzyskać należy złożyć kolejny wniosek, płatny 30zł za pliki ftp + 30zł za bazę MySQL + podatek, wniosek złożyłem odpowiedź przyszła po 2 dniach!!! gdzie stwierdzono, że nie są w stanie odzyskać moich plików

    - bardzo zła komunikacja mailowa, jeżeli zgłosisz problem przez formularz i odpowiesz w mailu to spychają Cie podobno na koniec kolejki co wydłuża czas obsługi!!!!


    Strona Klienta: pkunio.com
    • Ocena ogólna: 1,75/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 3/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Hosting
  • dotservice - klient od czerwiec 2011 napisał, że: Dodano: 14 czerwiec 2016 | #3
    restauracja-studnia.pl Świetny hosting , świetny bardzo miły i pomocny support , dobry panel zarządzania , jakość usług na bardzo wysokim poziomie. Naprawdę polecam w czystym sumieniem bez wazeliniarstwa
    Strona Klienta: restauracja-studnia.pl
    • Ocena ogólna: 4,75/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • MESSIAH - klient od maj 2015 napisał, że: Dodano: 29 maj 2016 | Edytowano: 14 czerwiec 2016 | #4
    az.pl Ostrzegam przed tym pseudo hostingiem. W okolicach grudnia wyłączali serwer non stop rekord to chyba 3 dni pod rząd i kilka razy w krótkich odstępach. Straciłem pozycję w google w mgnieniu oka. Firma zaproponowała mi Wykupienie w cenie promocyjnej certyfikatu SSL i teraz o niczym nie wiedzą i każą sobie zapłacić za certyfikat normalną cenę odnowienia 99zł. Zostałem oszukany aby mnie "przytrzymać" w tej firmie pełnej klaunów. Support odpisuje po 2 dniach lub więcej - mi odpisali po 14 DNIACH!!! Dopiero jak się upomniałem. Jak ja mam wydać u nich ponad 100zł za pseudo hosting to wole zgubić te pieniądze przynajmniej ktoś będzie zadowolony. Najlepsze jest to że nie da się zainstalować PHPBB 3.1 :) a support mi mówi że można zainstalować w Panelu klienta - jak im wysłałem screenshota strony Panelu Klienta to mi przyznali rację :) Te klauny w tym cyrku nawet nie mają pojęcia co można zainstalować poprzez Panel Klienta. <br />Update: 31.05.2016<br />Mój hosting wygasł 29.05.2016 i miałem otrzymać 2 dni wcześniej potwierdzenie zamówienia certyfikatu SSL. Niestety nie otrzymałem a otrzymałem dopiero 30.05.2016 i proszę mi powiedzieć jak można potwierdzić żądanie wydania certyfikatu jeśli nasz serwer jest wyłączony i nie mamy możliwości zalogowania się na pocztę admina. Jest to nie możliwe! Od wczoraj próbuję skontaktować się z ich supportem aby zapytać czy można przenieść emaile na nowy serwer bez ich usuwania bo jest tam email z żądaniem certyfikatu. I najlepsze na koniec - wisienka na torcie - skontaktowałem się z wydawcą certyfikatu SSL gdzie az.pl poprzez home.pl (az.pl przejęło home.pl) złożyło zamówienie na certyfikat i co się okazało? az.pl podało mojego starego emailia sprzed roku który jest już nie aktualny i nawet mnie nie zapytano o to ani nie poinformowano na jaki email zostanie wysłany certyfikat. I jak mam niby zdobyć certyfikat kiedy nie mam możliwości zalogowania się na stary email? Brawo az.pl - uwaga na zagrywki az.pl podczas naszej konwersacji z az.pl konsultant ni z tego ni z owego (nawet mnie nie poinformował) przekazał naszą korespondencję do home.pl i tam złożono mi propozycję zakupu usług w pseudo korzystnych cenach. Rozumiecie? az.pl zobaczyło że jestem niezadowolony i chcę odejść zaproponowali mi za plecami usługi w home.pl gdzie podobno az.pl przejęło home.pl. Oj tak się nie robi.<br />Update: 06.06.2016<br />Dzisiaj po morderczych wysiłkach z tymi debilami otrzymałem swój certyfikat. Wcześniej wysyłali mi do akceptacji z niepoprawnym mailem i na prośbę o zmianę owego maila odsyłali znowu to samo w kółko dopiero pomogło złożenie reklamacji oraz zaznaczeniu iż sprawa trafi na policję z artykułu Art. 286, KK oraz skierowaniu sprawy do SĄDU! Od otrzymania tego pisma nagle kontakt z az.pl się poprawił i zaczęli częściej odpisywać na moje zapytania. <br /><br />UWAGA NIE POLECAM!!!
    Strona Klienta: az.pl
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • klient9543 - klient od kwiecień 2016 napisał, że: Dodano: 28 kwiecień 2016 | #5
    az.pl Hosting i kontakt z klientem to jakieś nieporozumienie. Od miesiąca zastanawiam się czy oni robią mi łaskę że sprzedają mi jeden z najdroższych hostingów w Polsce? Po przejściu na nowe serwery zero komunikacji, brak informacji o potrzebie zmiany wpisów na zewnętrznej domenie. Nie polecam.
    Strona Klienta: az.pl
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • Marlon - klient od październik 2014 napisał, że: Dodano: 25 kwiecień 2016 | #6
    barf.waw.pl Aktualizacja opinii z dnia: 23-01-2016
    Nie jestem zadowolony
    Strona Klienta: barf.waw.pl
    • Ocena ogólna: 2,5/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 2/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Hosting
  • krety3345 - klient od październik 2014 napisał, że: Dodano: 17 kwiecień 2016 | #7
    Co tu pisać...mieli swoje problemy pod koniec poprzedniego roku, ale teraz jest już znacznie lepiej, a i support potrafi mile zaskoczyć (obsuwy kilkudniowe to już chyba przeszłość). Na plus: hostingi z dużą pojemnością, ktora nie jest sztucznie przycinana jak u niektórych providerow. Mam u nich pakiet Starter i działa spokojnie jako typowy storage pod pliki, do tego postawiona strona na Wordpressie - śmiga bezproblemowo. Widać, że powoli starają sie odbudowywać zaufanie. Na minus - troche specyficzny panel klienta,kilka opcji opisana językiem suahili. No i spoko panel poczty - działa dobrze na telefonie. Usuneli ostatnio głupi bug z logowaniem. Teraz jest ok.
    • Ocena ogólna: 4/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Inne
  • AdamG. - klient od marzec 2015 napisał, że: Dodano: 20 marzec 2016 | #8
    lilitup.pl Tragedia, ich obsługa klienta to jakaś porażka. Najpierw po jakimś czasie dowiedziałem się, że w koncie które wykupiłem mam za mało przydzielonej mocy fizycznej, ale przenieść postanowiłem się głównie ze względu na obsługę klienta. Odpowiadają za każdym razem po kilka dni, nie komunikują się między sobą, więc za każdym razem trzeba opisywać to samo. Kolejny problem był jak chciałem przetransferować domenę, milion dokumentów do wypełnienia, oczywiście olewanie i odpisywanie po kliku dniach na zadane pytania i brak możliwości wystawienia faktury na poprawne dane. Nie polecam nikomu!!!
    Strona Klienta: lilitup.pl
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • studiostylo - klient od marzec 2016 napisał, że: Dodano: 16 marzec 2016 | #9
    Po ostatnich zmianach na nowe AZ.PL kompletna porażka !!! Właśnie uciekam z AZ.PL i zabieram kilkudziesięciu Klientów , których trzymam na AZ od kilku lat !!! ... Na CPANELU kompletnie nic nie działa, a przez ich ostatnie manewry tracę kilkadziesiąt EURO miesięcznie na rezygnacji moich Klientów z usług, które na az.pl przestały działać !!! Popsuli mi strony na platformie WORDPRESS, bo nie posłuchali mnie jak zmienić ścieżkę do bazy danych, potem nie potrafili przywrócić ustawień i wypięli się na mnie... Sądzę, że bardzo szybko spadną w rankingu...
    • Ocena ogólna: 1,5/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 2/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • Info - klient od listopad 2008 napisał, że: Dodano: 15 marzec 2016 | #10
    Jakość usług beznadziejna, a ceny z kosmosu!!! Firma chamska i arogancka. Po ośmiu latach płacenia haraczu, jak chcieliśmy zmienić providera, tańszego o 80%, wynajdywali tysiące przeszkód, żeby nam nie wydać kodu outhinfo. Posunęli się do chamskich zagrywek, że w ogóle nie odpowiadali na nasze maile. Chamy, chamy i jeszcze raz chamy!!! Ostrzegamy każdego, komu przyszłoby do głowy korzystanie z ich usług.
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Domeny