Skocz do zawartości


 

Opinia o firmie Kei.pl (ID: 29865)

  • 45 osób poleca
  • 11 nie poleca
  • Ilość opinii: 56
Ocena ogólna: 4,34/5
  • Niezawodność: 4,48/5
  • Możliwości: 4,38/5
  • Cena / Jakość: 3,98/5
  • Support: 4,52/5
  • michu73 - klient od styczeń 2003 napisał, że: Dodano: 03 styczeń 2018 | Edytowano: 03 styczeń 2018 | #1
    Byłem klientem firmy Kei ponad 13lat. Pod względem jakości i supportu nie mogę powiedzieć złego słowa. Ale możliwości techniczne a szczególnie ich korelacja do ceny to masakra totalna.<br />Na koniec odchodząc po przeniesieniu wszystkich usług z virtualki okazało się że sam system zajmował 40% mocy obliczeniowej.<br />Więc dla mnie to jest poprostu nieuczciwe. Oprócz tej kwestii częste błędy zajętości dyskowej (oczywiście na niekorzyść klienta). Myślę, ze firma Kei nie nadąża za szybko zmieniającym się rynkiem. Od dłuższego czasu miałem świadomość że przepłacam za usługi tłumacząc to supportem i jakością ale wszystko ma swoje granice. Niestety ale ta degradacji stosunku funkcjonalności do ceny usługi to równia pochyła. <br />Przesiadłem się ponad 3m-ce temu na bardziej zaawansowaną usługę do innej firmy i żałuje że tak późno...<br />A i koszty mi radykalnie spadły.
    • Ocena ogólna: 2,5/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Hosting