Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie hostit.pl

Opinie hostit.pl na rynku od 2005

Nasza firma istnieje od 2005 roku i od tego czasu nieprzerwanie dostarcza rozwiązania informatyczne.

Jako dostawca usług hostingowych i oprogramowania dedykowanego wyspecjalizowaliśmy się w obsłudze systemów hostingowych, serwerów wirtualnych, dedykowanych, rejestracji domen oraz wytwarzaniu aplikacji wspomagających sprzedaż i zarządzanie firmą poprzez internet.

Dysponując niezbędną wiedzą i doświadczeniem oferujemy pełen zakres usług w zakresie:

  • Hostingu i dzierżawy serwerów
  • Administracji i optymalizacji systemów Linux/Unix
  • Wytwarzania oprogramowania do zarządzania usługami hostingowymi w środowisku współdzielonym
  • Wytwarzania oprogramowania wspomagającego sprzedaż w Internecie
  • Rejestracji i utrzymaniu domen
  • Projektowania i budowy stron oraz aplikacji WWW
  • Pozycjonowanie i optymalizacji stron

Pokaż cały opis »

Średnia ocena firmy: 4,47/5

TOP100 - ranking:

Aktualna pozycja: #77
  • 21 osób poleca
  • 5 nie poleca
  • Ilość opinii: 26
Ocena ogólna: 4,47/5
  • Niezawodność: 4,68/5
  • Możliwości: 4,44/5
  • Cena / Jakość: 4,44/5
  • Support: 4,32/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 0 opinii 0 opinii 0 opinii 26 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • newface - klient od styczeń 2015 napisał, że: Dodano: 29 styczeń 2016 | #1
    newfacebeauty.de Super hosting. Nigdy nie miałem problemów z serwerem
    Strona Klienta: newfacebeauty.de
    • Ocena ogólna: 4/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Hosting
  • tromosz - klient od lipiec 2012 napisał, że: Dodano: 28 lipiec 2014 | #2
    Od paru lat jestem ich zadowolonym klientem. Serwer maja w polsce, zatem niski ping, naprawdę spore parametry. Największe na rynku w do kilkunastu - kilkudzieisęciu złotych. Dla przykładu 25% CPU, 400 MB ram na proces PHP 5.4, 300s dla procesu, kilka wersji php, obsługa kilkuset tysięcy zapytań na godzine i 200 GB HDD. Do tego wszystko mem cache dla prestashop. Nie jeden spory sklep można na ich hostingu utrzymąć.
    Do tego całkiem rzetelne wsparcie. Można ich polecać.
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • skrz - klient od październik 2012 napisał, że: Dodano: 05 czerwiec 2014 | #3
    stajniakrzyzanowice.pl Miła obsługa, świetna usługa. A do tego dostałem antywira i kupony na ich usługi (strona z certyfikatem). Lepszej firmy hostingowej nie spotkałem nigdy wcześniej :)
    Strona Klienta: stajniakrzyzanowice.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Crecha - klient od kwiecień 2013 napisał, że: Dodano: 04 czerwiec 2014 | #4
    quickstudio.pl Ja nie mogę powiedzieć złego słowa o tej firmie hostingowej, ponieważ mam tam od dłuższego czasu hosting i działa dobrze, nie ma żadnych przerw w dostawie usługi, a także gdy potrzebuję jakiejś pomocy z nim związanej dzwoniąc pod infolinie, zawsze Panowie byli bardzo mili i pomocni :)
    Strona Klienta: quickstudio.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • led500 - klient od czerwiec 2012 napisał, że: Dodano: 03 czerwiec 2014 | #5
    www.stanislawpozniak.pl Wszystko w porządku, serwery działaja bez przerwy. Najważniejsza jest dla mnie poczta odbieranie i wysyłanie. Poczta w hostit.pl jest naprawdę dobra - sam decyduję co jest spamem, a nie jakiś automat. POLECAM!!!!
    Strona Klienta: www.stanislawpozniak.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Nowy.Uzytkownik - klient od listopad 2009 napisał, że: Dodano: 10 sierpień 2013 | #6
    Wytrzymałem tam 4 lata, szok. Na początku było super, dobra cena, jakoś, miła i ekspresowa obsługa/pomoc techniczna. Z czasem coraz gorzej, wyłączenie kopii zapasowych z palca tłumacząc, że to dla bezpieczeństwa, awarie w działaniu strony, blokady serwera z powodu "Twój serwer dokonuje ataków". Później wyszło że to nie z mojego konta szły ataki lecz drugiego które znajdowało się na tym serwerze aż doszło do zarażenia moich plików gdzie musiałem sam zwalczyć szkodniki na stronach które utrzymuję bo kopie zapasowe podobno trzymają na innej maszynie ale jak poprosiłem o przywrócenie do stanu gdzie moje pliki nie były zarażone czyli 3 dni wstecz dostałem cenę 150 zł za przywrócenie. Teraz to już całkowicie porażka limity połączeń na FTP, przy wysyłaniu dużej liczby plików np. joomla, wordpress następują przerwy w wysyłani (wywala komunikat o zbyt dużej liczbie połaczeń z jednego IP). Serwery wolne, bardzo wolne. Teraz jestem na etapie przenoszenia wszystkich swoich usług do innego operatora. Zakupić dedyka i sprzedawanie wirtualnych kont to każdy potrafi, podstawa to zapewnić support 24/h i ogarnąć to wszystko, krótko mówiąc nie hostit.pl lecz domowyhostit.pl :D NIE POLECAM.
    • Ocena ogólna: 1,5/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 3/5
    w kategorii: Hosting
  • Nowy.Użytkownik - klient od grudzień 2009 napisał, że: Dodano: 10 sierpień 2013 | #7
    Wytrzymałem tam 4 lata, szok. Na początku było super, dobra cena, jakoś, miła i ekspresowa obsługa/pomoc techniczna. Z czasem coraz gorzej, wyłączenie kopii zapasowych z palca tłumacząc, że to dla bezpieczeństwa, awarie w działaniu strony, blokady serwera z powodu "Twój serwer dokonuje ataków". Później wyszło że to nie z mojego konta szły ataki lecz drugiego które znajdowało się na tym serwerze aż doszło do zarażenia moich plików gdzie musiałem sam zwalczyć szkodniki na stronach które utrzymuję bo kopie zapasowe podobno trzymają na innej maszynie ale jak poprosiłem o przywrócenie do stanu gdzie moje pliki nie były zarażone czyli 3 dni wstecz dostałem cenę 150 zł za przywrócenie. Teraz to już całkowicie porażka limity połączeń na FTP, przy wysyłaniu dużej liczby plików np. joomla, wordpress następują przerwy w wysyłani (wywala komunikat o zbyt dużej liczbie połaczeń z jednego IP). Serwery wolne, bardzo wolne. Teraz jestem na etapie przenoszenia wszystkich swoich usług do innego operatora. Zakupić dedyka i sprzedawanie wirtualnych kont to każdy potrafi, podstawa to zapewnić support 24/h i ogarnąć to wszystko, krótko mówiąc nie hostit.pl lecz domowyhostit.pl :D NIE POLECAM.
    • Ocena ogólna: 1,5/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 3/5
    w kategorii: Hosting
  • evanduril - klient od kwiecień 2012 napisał, że: Dodano: 04 czerwiec 2013 | #8
    Fatalna obsługa techniczna klienta. Lakoniczna informacja o złośliwym oprogramowaniu na serwerze (brak umyślnego działania klienta), zablokowany serwer i informacja, że klient ma sobie usunąć oprogramowanie. Żadnej informacji o tym gdzie to "szkodliwe oprogramowanie" się znajduje - czyli kliencie radź sobie sam, szukaj wśród kilkuset, czy nawet kilku tysięcy plików ten jeden, który został przez kogoś zarażony, a my w tym czasie mamy cie w dupie i blokujemy serwer.
    • Ocena ogólna: 3,5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Hosting
  • octopus - klient od maj 2011 napisał, że: Dodano: 25 maj 2013 | #9
    leki-opinie.pl Hostit.pl nie polecam nikomu, jako 3 letni klient w ich firmie nie dostałem nawet kopii zapasowych plików, po prostu odmówiono mi tłumacząc, że kopie zapasowe przechowują na innym serwerze.

    Druga sprawa - obciążenie, dwie mizerne strony oparte o Wordpress i generujące odwiedziny rzedu 400 dziennie i odsłon x1.5 obciążały według ich statystyk niemal maksymalnie ich host STANDARD - za nota bene 200zł za rok.

    Trzecia sprawa - fatalny support i co gorsze równie mizerne podejście do klienta. Kilka razy została strona unieruchomiona z powodu powyższych limitów. Nie otrzymałem żadnego kontaktu ze strony Hostitu ponadto moja strona została zablokowana i pojawiło się przekierowanie do firmy hostingowej. Na maile w ogóle nie odpowiadają, za to ślą faktury za usługi jakich nie zamawiałem.
    Strona Klienta: leki-opinie.pl
    • Ocena ogólna: 1,75/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Hosting
  • kochamirke - klient od wrzesień 2012 napisał, że: Dodano: 25 listopad 2012 | #10
    Wszystko na poziomie, przede wszystkim dobry kontakt z administratorem bez względu na godzinę i dzień. Jak będę się mógł do czegoś przyczepić, powiadomię
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: VPS