Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie ovh.pl (profil nieoficjalny)

  • 48 osób poleca
  • 38 nie poleca
  • Ilość opinii: 86
Ocena ogólna: 3,24/5
  • Niezawodność: 3,42/5
  • Możliwości: 3,3/5
  • Cena / Jakość: 3,35/5
  • Support: 2,89/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 2 opinii 0 opinii 7 opinii 77 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • Adrian Bienias - klient od listopad 2017 napisał, że: Dodano: 18 styczeń 2018 | #1
    Po wykupieniu hostingu okazało się, że możliwe jest utworzenie tylko jednego konta FTP, oraz, że nie ma możliwości zdalnego łączenia się z bazą danych.

    Kontakt z pomocą techniczną bardzo słaby - zasłaniają się, że mają 14 dni na odpowiedź, przez co konwersacja na dany temat trwa bardzo długo.

    Poinformowałem obsługę, że jestem niezadowolony z usługi tj. że brakuje mi powyższych opcji i proszę o ich włączenie albo zmianę usługi np. na VPSa (podczas promocji w okresie świąt był w podobnej cenie).

    Dostałem informację, że nie przyjmują mojej reklamacji i zamknęli sprawę.

    Zostałem z bublem i poczuciem, że obsługa ma wywalone na klienta.
    • Ocena ogólna: 1,75/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Hosting
  • TwóKemotj login - klient od wrzesień 2008 napisał, że: Dodano: 02 sierpień 2017 | #2
    Tania oferta dla niewymagających. Przez 9 lat strony na hostingu oferowanym przez ovh były niedostępne przez ponad 84 tygodni. Co miesiąc jakaś awaria, zmiana konfiguracji albo przecięty kabel we Frankfurcie. Na odzew w sprawie zgłoszenia często czekałem ponad 48 godzin. Fatalny kontakt. Nie polecam. Nie mam więcej czasu na taką zabawę. W tym roku, po ostatnich kilku awariach zmieniłem dostawcę usług.
    • Ocena ogólna: 2/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 3/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Hosting
  • sunsara - klient od kwiecień 2017 napisał, że: Dodano: 12 kwiecień 2017 | #3
    sunsara.pl Generalnie mogę poleicć
    Strona Klienta: sunsara.pl
    • Ocena ogólna: 4,25/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • kjohn - klient od marzec 2017 napisał, że: Dodano: 24 marzec 2017 | #4
    canvas.printeo.pl Poczta ma codziennie problemy. Wsparcie nie istnieje. Pracownicy zaklinają rzeczywistość, twierdząc, że nie ma awarii mimo, że ich strona prace.ovh.pl pokazuje np. dwudniową awarię. Nie chcą rozwiązać umowy i zwrócić pieniędzy.
    Strona Klienta: canvas.printeo.pl
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • SEO Master - klient od marzec 2017 napisał, że: Dodano: 15 marzec 2017 | #5
    purum.pl OVH to jeden z najbardziej profesjonalnych hostingów. Korzystam tam z serwera dedykowanego - wszystko zautomatyzowane - bajka po prostu.
    Strona Klienta: purum.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • MAXY - klient od marzec 2017 napisał, że: Dodano: 08 marzec 2017 | #6
    Przeniosłem się z taniego hostingu na ovh. Jedyny plus jest taki że strona szybciej się ładuje. Reszta to minusy. Panel jest bardzo mało intuicyjny. Co jakiś czas wyświetlają mi się opcje w panelu po francusku !! Nie wszystko jest przetłumaczone. Do jednej z domen mam włączone jakieś dziwne usługi (które jak pan w obsłudze powiedział - musiało się przypadkowo samo włączyć) 3 razy zgłaszane do wyłączenia nadal brak odzewu. Joomla ładowała się na przez ftp 4,5 godziny !! Gdy zadzwoniłem uzyskałem informacje że tak się czasami dzieje gdyż musiało być duże nasilenie na serwerze ... Wcześniej na tanim serwerze ładowałem to kilka razy szybciej.
    Gdy pojawił się problem z niedziałającą joomlą odpisał do mnie pan Artur
    tak się podisuje pod mailami: Artur :) bez nazwiska bo takie tam mają standardy. A więc Pan Artur nie czytał mojego problemu. Powklejał mi pare linków że mam sobie sprawdzić albo zadzwonić do googla itp :) jego odpowiedz na maila to ok 7 linijek : ok 20 linijek w jego odpowiedzi. To reklamy : kody rabatowe na lepszy serwer, informacje o firmie, adres, nip itp.

    jestem niemile zaskoczony OVH - Jak dla mnie to przereklamowane gówno. a support to w mojej ocenie w 70% gimbaza która robi wklej/wytnij. Trafiłem na kilka osób które rzeczowo mi pomogły - z tym jest jednak w OVH cięzko - to muszę napisać bo na pewno tych kilku ekspertów którzy rzeczywiście znają się na rzeczy bym mógł urazić. Jeśli więc potrzebujecie pomocy dzwońcie - szczęscia życze abyście na taką osobę trafiły. Ja jednak mam już dosyć OVH !
    • Ocena ogólna: 1,25/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Hosting
  • kotschrodingera - klient od marzec 2010 napisał, że: Dodano: 08 marzec 2017 | #7
    astrosalus.pl Korzystałam z ovh od wielu lat i wcześniej nie miałam powodów do narzekania. Odpowiadano na maile szybko, a podczas kontaktu telefonicznego robili wszystko, aby pomóc. Od ostatnich kilku miesięcy zaś są ciągłe problemy. Padły im serwery. Ok, zdarza się, chociaż problemy trwały aż niemal dobę. Wciąż problemy z bazą danych, które utrudniają moim klientom korzystanie z mojej platformy. Zgłaszałam, nie naprawione do dziś. Dzwonię do pomocy technicznej: "My się tym nie zajmujemy, zgłosić to do niedostępności usługi". Zgłaszam do niedostępności usługi: "my się tym nie zajmujemy, trzeba zgłosić do pomocy technicznej". Zlikwidowali możliwość zgłaszania problemów mailem, można zgłaszać jedynie przez panel lub dzwoniąc. Jak dzwonisz, nastaw się na 5 minut automatu, potem na pół godziny czekania, a na ostatku na wielkie rozczarowanie, że otrzymasz pomoc. Pomoc przez panel? Dawno temu skorzystałam po raz pierwszy - do tej pory zero odpowiedzi. Co do ostatniego razu nawet otrzymałam odpowiedź, ale nie rozwiązano mojego problemu. Nie mogę na tym hostingu aktualizować platformy, bo się wysypuje (hosting pro). Ponadto minusem jest brak support po 18 i w weekendy. Panel zmienili na mniej intuicyjny i naszpikowany zachętami do kupna rzeczy, których Ci nie trzeba. Reklamują się, że możesz u nich za 1 kliknięciem zainstalować parę pakietów - licz się z tym, że ich aktualność wygasła wiele lat temu. Kolejnym minusem, że pakiety instalujesz tylko do domeny określonej jako główna. Do innych nie możesz mieć nawet osobnego maila. Jedyny plus to nielimitowany transfer. Wyprowadzam się z przyjemnością z tego hostingu. Gdzie indziej oferty są lepsze, a i kontakt z obsługą użyteczniejszy
    Strona Klienta: astrosalus.pl
    • Ocena ogólna: 2/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Hosting
  • klient3009 - klient od styczeń 2016 napisał, że: Dodano: 09 styczeń 2017 | #8
    gopak.pl Jak na razie jestem pozytywnie zaskoczony , obsługa i działanie jak najbardziej ok.
    Strona Klienta: gopak.pl
    • Ocena ogólna: 4/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Hosting
  • Kartoszka - klient od grudzień 2016 napisał, że: Dodano: 04 grudzień 2016 | #9
    Niestety muszę odradzić ten hosting w Ovh. W piątek dostałem wiadomość z automatu: "Your hosting has been compromised and is currently used for fraudulent purposes (spam sending, web redirections, DDoS attacks, malwares distribution... Your hosting is now closed until the cleaning is done.). " Nawet nie przetłumaczyli całej wiadomości na j. Polski. Stało się to w piątek. Po g. 18 BOK jest zamkniety a nr telefonu na ich stronie poza godzinami pracy BOK przekierowuje do Kanady.

    Tam w Kanadzie miły pan powiedział po kilku minutach rozmowy i zbierania moich danych że nie może nic zrobić na hostingu współdzielonym i żebym zadzwonił w sobotę to odbiorą z tego nr (717 182 370) we Francji gdzie działa obsługa domen i shared hosting.

    W sobotę dzwonię ponownie a tu - tak znów Kanada. Pan mówi że da mi nr bezpośrednio do Francuskiego OVH który pracował ale nikt tam nie mówi po angielsku więc jak nie znam francuskiego to lepiej abym poczekał do poniedziałku ?!!!! Nie znam francuskiego więc czekam do poniedziałku, dzisiaj niedziela hosting wciąż nie działa. email admin@ovh.pl w ogóle nie istnieje.

    Dodam tylko że większość firm hostingowych działa rzeczywiście 24g i 7 dni w tygodniu w razie zainfekowanych plików wyłączany jest konkretny serwis i folder a admin w sobotę i niedzielę np. w Home zawsze Ci pomoże. Ludzie tez dzwonią i wysyłają sms-a w razie wyłączenia hostingu i co ważne np. w AZ jest możliwość po wyczyszczeniu plików i zabezpieczeniu serwisu przywrócenia samemu do działania serwisu WWW.

    Tak więc odradzam ludziom którzy zarabiają na stronach i dla których 3 dni nie działania serwisów to straty materialne.
    • Ocena ogólna: 1,5/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • niezawodowlony_klient - klient od listopad 2016 napisał, że: Dodano: 17 listopad 2016 | #10
    TOTALNA PORAŻKA, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. Usługa nie aktywna z powodu brakujących danych, samemu nie można wprowadzić poprawnych danych ponieważ formularz nie przepuszcza walidacji. Panel klienta po polsku, wszystkie komunikaty po francusku. Niby pracują od 8, ale o 8:30 dodzwonić się nie można do żadnego działu. Na zapytania mailowe i zgłoszenia techniczne w panelu nie odpowiadają, mają klienta w głębokim poważaniu.
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting