Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie ovh.pl (profil nieoficjalny)

  • 48 osób poleca
  • 38 nie poleca
  • Ilość opinii: 86
Ocena ogólna: 3,24/5
  • Niezawodność: 3,42/5
  • Możliwości: 3,3/5
  • Cena / Jakość: 3,35/5
  • Support: 2,89/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 2 opinii 0 opinii 7 opinii 77 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • Adrian Bienias - klient od listopad 2017 napisał, że: Dodano: 18 styczeń 2018 | #1
    Po wykupieniu hostingu okazało się, że możliwe jest utworzenie tylko jednego konta FTP, oraz, że nie ma możliwości zdalnego łączenia się z bazą danych.

    Kontakt z pomocą techniczną bardzo słaby - zasłaniają się, że mają 14 dni na odpowiedź, przez co konwersacja na dany temat trwa bardzo długo.

    Poinformowałem obsługę, że jestem niezadowolony z usługi tj. że brakuje mi powyższych opcji i proszę o ich włączenie albo zmianę usługi np. na VPSa (podczas promocji w okresie świąt był w podobnej cenie).

    Dostałem informację, że nie przyjmują mojej reklamacji i zamknęli sprawę.

    Zostałem z bublem i poczuciem, że obsługa ma wywalone na klienta.
    • Ocena ogólna: 1,75/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Hosting
  • Lovemyweb - klient od styczeń 2018 napisał, że: Dodano: 03 styczeń 2018 | #2
    W tych cenach nie ma lepszych dedykow! super nie jest najszybszy to fakt ale stosując failover można z tym żyć ;)
    • Ocena ogólna: 4,75/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Serwer dedykowany
  • TwóKemotj login - klient od wrzesień 2008 napisał, że: Dodano: 02 sierpień 2017 | #3
    Tania oferta dla niewymagających. Przez 9 lat strony na hostingu oferowanym przez ovh były niedostępne przez ponad 84 tygodni. Co miesiąc jakaś awaria, zmiana konfiguracji albo przecięty kabel we Frankfurcie. Na odzew w sprawie zgłoszenia często czekałem ponad 48 godzin. Fatalny kontakt. Nie polecam. Nie mam więcej czasu na taką zabawę. W tym roku, po ostatnich kilku awariach zmieniłem dostawcę usług.
    • Ocena ogólna: 2/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 3/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Hosting
  • sunsara - klient od kwiecień 2017 napisał, że: Dodano: 12 kwiecień 2017 | #4
    sunsara.pl Generalnie mogę poleicć
    Strona Klienta: sunsara.pl
    • Ocena ogólna: 4,25/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • kjohn - klient od marzec 2017 napisał, że: Dodano: 24 marzec 2017 | #5
    canvas.printeo.pl Poczta ma codziennie problemy. Wsparcie nie istnieje. Pracownicy zaklinają rzeczywistość, twierdząc, że nie ma awarii mimo, że ich strona prace.ovh.pl pokazuje np. dwudniową awarię. Nie chcą rozwiązać umowy i zwrócić pieniędzy.
    Strona Klienta: canvas.printeo.pl
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • SEO Master - klient od marzec 2017 napisał, że: Dodano: 15 marzec 2017 | #6
    purum.pl OVH to jeden z najbardziej profesjonalnych hostingów. Korzystam tam z serwera dedykowanego - wszystko zautomatyzowane - bajka po prostu.
    Strona Klienta: purum.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • klient2225 - klient od styczeń 2016 napisał, że: Dodano: 10 marzec 2017 | #7
    www.pozyczkidlugoterminowe.pl Posiadam tam domenę już 2 lata. Przekonało mnie do niej prostota konfiguracji, możliwości konfiguracji domeny samemu oraz łatwość podczas odnawiania domeny - chodzi mi o płatność online i FV. Domena zawsze aktywna. Po prostu nie można na nic narzekać.
    Strona Klienta: www.pozyczkidlugoterminowe.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Domeny
  • MAXY - klient od marzec 2017 napisał, że: Dodano: 08 marzec 2017 | #8
    Przeniosłem się z taniego hostingu na ovh. Jedyny plus jest taki że strona szybciej się ładuje. Reszta to minusy. Panel jest bardzo mało intuicyjny. Co jakiś czas wyświetlają mi się opcje w panelu po francusku !! Nie wszystko jest przetłumaczone. Do jednej z domen mam włączone jakieś dziwne usługi (które jak pan w obsłudze powiedział - musiało się przypadkowo samo włączyć) 3 razy zgłaszane do wyłączenia nadal brak odzewu. Joomla ładowała się na przez ftp 4,5 godziny !! Gdy zadzwoniłem uzyskałem informacje że tak się czasami dzieje gdyż musiało być duże nasilenie na serwerze ... Wcześniej na tanim serwerze ładowałem to kilka razy szybciej.
    Gdy pojawił się problem z niedziałającą joomlą odpisał do mnie pan Artur
    tak się podisuje pod mailami: Artur :) bez nazwiska bo takie tam mają standardy. A więc Pan Artur nie czytał mojego problemu. Powklejał mi pare linków że mam sobie sprawdzić albo zadzwonić do googla itp :) jego odpowiedz na maila to ok 7 linijek : ok 20 linijek w jego odpowiedzi. To reklamy : kody rabatowe na lepszy serwer, informacje o firmie, adres, nip itp.

    jestem niemile zaskoczony OVH - Jak dla mnie to przereklamowane gówno. a support to w mojej ocenie w 70% gimbaza która robi wklej/wytnij. Trafiłem na kilka osób które rzeczowo mi pomogły - z tym jest jednak w OVH cięzko - to muszę napisać bo na pewno tych kilku ekspertów którzy rzeczywiście znają się na rzeczy bym mógł urazić. Jeśli więc potrzebujecie pomocy dzwońcie - szczęscia życze abyście na taką osobę trafiły. Ja jednak mam już dosyć OVH !
    • Ocena ogólna: 1,25/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Hosting
  • kotschrodingera - klient od marzec 2010 napisał, że: Dodano: 08 marzec 2017 | #9
    astrosalus.pl Korzystałam z ovh od wielu lat i wcześniej nie miałam powodów do narzekania. Odpowiadano na maile szybko, a podczas kontaktu telefonicznego robili wszystko, aby pomóc. Od ostatnich kilku miesięcy zaś są ciągłe problemy. Padły im serwery. Ok, zdarza się, chociaż problemy trwały aż niemal dobę. Wciąż problemy z bazą danych, które utrudniają moim klientom korzystanie z mojej platformy. Zgłaszałam, nie naprawione do dziś. Dzwonię do pomocy technicznej: "My się tym nie zajmujemy, zgłosić to do niedostępności usługi". Zgłaszam do niedostępności usługi: "my się tym nie zajmujemy, trzeba zgłosić do pomocy technicznej". Zlikwidowali możliwość zgłaszania problemów mailem, można zgłaszać jedynie przez panel lub dzwoniąc. Jak dzwonisz, nastaw się na 5 minut automatu, potem na pół godziny czekania, a na ostatku na wielkie rozczarowanie, że otrzymasz pomoc. Pomoc przez panel? Dawno temu skorzystałam po raz pierwszy - do tej pory zero odpowiedzi. Co do ostatniego razu nawet otrzymałam odpowiedź, ale nie rozwiązano mojego problemu. Nie mogę na tym hostingu aktualizować platformy, bo się wysypuje (hosting pro). Ponadto minusem jest brak support po 18 i w weekendy. Panel zmienili na mniej intuicyjny i naszpikowany zachętami do kupna rzeczy, których Ci nie trzeba. Reklamują się, że możesz u nich za 1 kliknięciem zainstalować parę pakietów - licz się z tym, że ich aktualność wygasła wiele lat temu. Kolejnym minusem, że pakiety instalujesz tylko do domeny określonej jako główna. Do innych nie możesz mieć nawet osobnego maila. Jedyny plus to nielimitowany transfer. Wyprowadzam się z przyjemnością z tego hostingu. Gdzie indziej oferty są lepsze, a i kontakt z obsługą użyteczniejszy
    Strona Klienta: astrosalus.pl
    • Ocena ogólna: 2/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Hosting
  • opalejro - klient od luty 2017 napisał, że: Dodano: 16 luty 2017 | #10
    Witam, kupiłem serwer dedykowany 10.02.2017, dziś mamy 16.02.2017 mineło równo 6 Dni odkąd kupiłem u Nich serwer i zaczeły się kłopoty.

    Do tej pory nie dostałem serwera dedykowanego kimsufi, nie dostałem ani jednej odpowiedzi od Nich ! a pisałem i tickety i na maila, kontaktu telefonicznego nie posiadają, no to pomyślałem skoro kimsufi ma mnie w poważaniu zadzwonie do ich głównego hostingu wspaniałego OVH, które jak się okazuje ma mnie jeszcze bardziej w poważaniu i odsyła do wspaniałej pomocy kimsufi ;]

    W końcu zmarnowany czekaniem wzywam ich do oddania pieniędzy, kimsufi się nie odzywa od OVH dostaję informację że płatnośc była płacona w euro oni nie mogą jej anulować ...
    Śmiech na sali, komedia na hosting.
    Nie polecam !
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Serwer dedykowany