Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie ovh.pl (profil nieoficjalny)

  • 47 osób poleca
  • 37 nie poleca
  • Ilość opinii: 84
Ocena ogólna: 3,24/5
  • Niezawodność: 3,39/5
  • Możliwości: 3,31/5
  • Cena / Jakość: 3,36/5
  • Support: 2,9/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 1 opinii 2 opinii 13 opinii 68 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • TwóKemotj login - klient od wrzesień 2008 napisał, że: Dodano: 02 sierpień 2017 | #1
    Tania oferta dla niewymagających. Przez 9 lat strony na hostingu oferowanym przez ovh były niedostępne przez ponad 84 tygodni. Co miesiąc jakaś awaria, zmiana konfiguracji albo przecięty kabel we Frankfurcie. Na odzew w sprawie zgłoszenia często czekałem ponad 48 godzin. Fatalny kontakt. Nie polecam. Nie mam więcej czasu na taką zabawę. W tym roku, po ostatnich kilku awariach zmieniłem dostawcę usług.
    • Ocena ogólna: 2/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 3/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Hosting
  • sunsara - klient od kwiecień 2017 napisał, że: Dodano: 12 kwiecień 2017 | #2
    sunsara.pl Generalnie mogę poleicć
    Strona Klienta: sunsara.pl
    • Ocena ogólna: 4,25/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • kjohn - klient od marzec 2017 napisał, że: Dodano: 24 marzec 2017 | #3
    canvas.printeo.pl Poczta ma codziennie problemy. Wsparcie nie istnieje. Pracownicy zaklinają rzeczywistość, twierdząc, że nie ma awarii mimo, że ich strona prace.ovh.pl pokazuje np. dwudniową awarię. Nie chcą rozwiązać umowy i zwrócić pieniędzy.
    Strona Klienta: canvas.printeo.pl
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • SEO Master - klient od marzec 2017 napisał, że: Dodano: 15 marzec 2017 | #4
    purum.pl OVH to jeden z najbardziej profesjonalnych hostingów. Korzystam tam z serwera dedykowanego - wszystko zautomatyzowane - bajka po prostu.
    Strona Klienta: purum.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • klient2225 - klient od styczeń 2016 napisał, że: Dodano: 10 marzec 2017 | #5
    www.pozyczkidlugoterminowe.pl Posiadam tam domenę już 2 lata. Przekonało mnie do niej prostota konfiguracji, możliwości konfiguracji domeny samemu oraz łatwość podczas odnawiania domeny - chodzi mi o płatność online i FV. Domena zawsze aktywna. Po prostu nie można na nic narzekać.
    Strona Klienta: www.pozyczkidlugoterminowe.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Domeny
  • MAXY - klient od marzec 2017 napisał, że: Dodano: 08 marzec 2017 | #6
    Przeniosłem się z taniego hostingu na ovh. Jedyny plus jest taki że strona szybciej się ładuje. Reszta to minusy. Panel jest bardzo mało intuicyjny. Co jakiś czas wyświetlają mi się opcje w panelu po francusku !! Nie wszystko jest przetłumaczone. Do jednej z domen mam włączone jakieś dziwne usługi (które jak pan w obsłudze powiedział - musiało się przypadkowo samo włączyć) 3 razy zgłaszane do wyłączenia nadal brak odzewu. Joomla ładowała się na przez ftp 4,5 godziny !! Gdy zadzwoniłem uzyskałem informacje że tak się czasami dzieje gdyż musiało być duże nasilenie na serwerze ... Wcześniej na tanim serwerze ładowałem to kilka razy szybciej.
    Gdy pojawił się problem z niedziałającą joomlą odpisał do mnie pan Artur
    tak się podisuje pod mailami: Artur :) bez nazwiska bo takie tam mają standardy. A więc Pan Artur nie czytał mojego problemu. Powklejał mi pare linków że mam sobie sprawdzić albo zadzwonić do googla itp :) jego odpowiedz na maila to ok 7 linijek : ok 20 linijek w jego odpowiedzi. To reklamy : kody rabatowe na lepszy serwer, informacje o firmie, adres, nip itp.

    jestem niemile zaskoczony OVH - Jak dla mnie to przereklamowane gówno. a support to w mojej ocenie w 70% gimbaza która robi wklej/wytnij. Trafiłem na kilka osób które rzeczowo mi pomogły - z tym jest jednak w OVH cięzko - to muszę napisać bo na pewno tych kilku ekspertów którzy rzeczywiście znają się na rzeczy bym mógł urazić. Jeśli więc potrzebujecie pomocy dzwońcie - szczęscia życze abyście na taką osobę trafiły. Ja jednak mam już dosyć OVH !
    • Ocena ogólna: 1,25/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Hosting
  • kotschrodingera - klient od marzec 2010 napisał, że: Dodano: 08 marzec 2017 | #7
    astrosalus.pl Korzystałam z ovh od wielu lat i wcześniej nie miałam powodów do narzekania. Odpowiadano na maile szybko, a podczas kontaktu telefonicznego robili wszystko, aby pomóc. Od ostatnich kilku miesięcy zaś są ciągłe problemy. Padły im serwery. Ok, zdarza się, chociaż problemy trwały aż niemal dobę. Wciąż problemy z bazą danych, które utrudniają moim klientom korzystanie z mojej platformy. Zgłaszałam, nie naprawione do dziś. Dzwonię do pomocy technicznej: "My się tym nie zajmujemy, zgłosić to do niedostępności usługi". Zgłaszam do niedostępności usługi: "my się tym nie zajmujemy, trzeba zgłosić do pomocy technicznej". Zlikwidowali możliwość zgłaszania problemów mailem, można zgłaszać jedynie przez panel lub dzwoniąc. Jak dzwonisz, nastaw się na 5 minut automatu, potem na pół godziny czekania, a na ostatku na wielkie rozczarowanie, że otrzymasz pomoc. Pomoc przez panel? Dawno temu skorzystałam po raz pierwszy - do tej pory zero odpowiedzi. Co do ostatniego razu nawet otrzymałam odpowiedź, ale nie rozwiązano mojego problemu. Nie mogę na tym hostingu aktualizować platformy, bo się wysypuje (hosting pro). Ponadto minusem jest brak support po 18 i w weekendy. Panel zmienili na mniej intuicyjny i naszpikowany zachętami do kupna rzeczy, których Ci nie trzeba. Reklamują się, że możesz u nich za 1 kliknięciem zainstalować parę pakietów - licz się z tym, że ich aktualność wygasła wiele lat temu. Kolejnym minusem, że pakiety instalujesz tylko do domeny określonej jako główna. Do innych nie możesz mieć nawet osobnego maila. Jedyny plus to nielimitowany transfer. Wyprowadzam się z przyjemnością z tego hostingu. Gdzie indziej oferty są lepsze, a i kontakt z obsługą użyteczniejszy
    Strona Klienta: astrosalus.pl
    • Ocena ogólna: 2/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Hosting
  • opalejro - klient od luty 2017 napisał, że: Dodano: 16 luty 2017 | #8
    Witam, kupiłem serwer dedykowany 10.02.2017, dziś mamy 16.02.2017 mineło równo 6 Dni odkąd kupiłem u Nich serwer i zaczeły się kłopoty.

    Do tej pory nie dostałem serwera dedykowanego kimsufi, nie dostałem ani jednej odpowiedzi od Nich ! a pisałem i tickety i na maila, kontaktu telefonicznego nie posiadają, no to pomyślałem skoro kimsufi ma mnie w poważaniu zadzwonie do ich głównego hostingu wspaniałego OVH, które jak się okazuje ma mnie jeszcze bardziej w poważaniu i odsyła do wspaniałej pomocy kimsufi ;]

    W końcu zmarnowany czekaniem wzywam ich do oddania pieniędzy, kimsufi się nie odzywa od OVH dostaję informację że płatnośc była płacona w euro oni nie mogą jej anulować ...
    Śmiech na sali, komedia na hosting.
    Nie polecam !
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Serwer dedykowany
  • departament - klient od grudzień 2016 napisał, że: Dodano: 03 luty 2017 | #9
    Od strony technicznej i dzialania usługi jest ok, właściwie nie mam zastrzeżeń. Natomiast tak jak większość opini na forum. mam pretensje do suportu ktory jest KARYGODNY, to zbiorowisko ludzi z ulicy ktorzy "pracuja" w stylu przeciętnego marketera sprzedającego odkurzacze przez telefon.

    Zero merytorycznej pomocy, ich pomoc sprowadza sie do wystawienia faktury i włącznie przycisku power. Dziś po raz kolejny skasowano mi tiket w sprawie poszerzenia partycji po przejściu na wyższy poziom. Zwyczajne chamstwo i brak jakiekolwiek kultury i poszanowania dla klienta który tam kladzie nie małe przecież pieniądze.
    Ta firma to niestety ogromny moloch który zatrudnia ludzi z przypadku którzy nie maja zielonego pojęcia o sprzedaży czy o obsłudze klienta... większość tych ludzi jest nieprzyjemna w rozmowie telefonicznej tak samo jak w odpisywanych listach.

    Jak mówiłem warstwa sprzętowa i dzialanie samych serwerów jest prima sort ale co z tego jak sie bujasz tym sam. Suport jest kluczowym elementem ktory buduje całość takich usług, to sa takie podstawy i fundament, ze az dziw mnie bierze ze o tym w ogolę pisze, w dzisiejszych czasach?
    W każdym razie będę robic wszystko by skopiować całość i odejść z tamtad jak najszybciej.
    Jesli jesteś mega kozakiem który nic nie potrzebuje od suportu który istnieje tylko w teorii to sobie poradzi jeśli jesteś sredniozaawansowany i czasem masz pytanie, to zapomnij, zostajesz sam.
    Generalnie dla mnie istotne sa dwa elementy takich uslug, jeśli jedna z nich nie działa to całościowo jest źle. NIE POLECAM
    • Ocena ogólna: 2/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: VPS
  • mieti150 - klient od styczeń 2017 napisał, że: Dodano: 16 styczeń 2017 | #10
    Z DALEKA OD TEGO GÓWNA! PRZELAŁEM PIENIĄDZE ZA VPSA I CZEKAM 4 DNI , PO CZYM DOWIADUJĘ SIĘ ŻE MAM PRZESŁAĆ KSEROKOPIĘ SWOJEGO DOWODU OSOBISTEGO NA KTÓRYM WIDNIEJE MÓJ PESEL!!! SPRAWĘ BĘDĘ MUSIAŁ SKIEROWAĆ NAJPRAWDOPODOBNIEJ DO SĄDU. TELEFON NIE ODPOWIADA NIGDY! W ŻYCIU NIE MIAŁEM TAKIEJ SYTUACJI.
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: VPS