Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie netmark.pl

  • 27 osób poleca
  • 8 nie poleca
  • Ilość opinii: 35
Ocena ogólna: 3,33/5
  • Niezawodność: 3,31/5
  • Możliwości: 3,44/5
  • Cena / Jakość: 3,13/5
  • Support: 3,44/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 0 opinii 1 opinii 1 opinii 33 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • elmix - klient od styczeń 2012 napisał, że: Dodano: 11 czerwiec 2017 | #1
    Na początku współpracy nie było się do czego przyczepić, niskie ceny, przejrzysty interface, działający support.
    Obecnie to jest tragedia, co chwilę problemy z mailem i brak reakcji na zgłoszenia! Od ostatniego zgłoszenia czekam 10 dni, nie mogę wysłać maila do klienta, pozostaje wysłać z darmowej poczty onetu chyba.
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • reconx2 - klient od styczeń 2013 napisał, że: Dodano: 28 listopad 2016 | #2
    Z usługami firmy netmark spotkałem się przypadkiem. Znajomy polecił mi ją kiedy rozmawialiśmy kto i gdzie trzyma swoje strony. Korzystam z kilku pakietów hostingowych na różnych domenach od mini po maxi. Uważam że najlepszy jest support, naprawdę szybko potrafią rozwiązywać problemy a i sam panel zarządzania jest bardzo przyjemny. Mogę z czystym sumieniem ich polecić.
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • rzufjg - klient od listopad 2010 napisał, że: Dodano: 27 wrzesień 2016 | #3
    Korzystam z usług firmy Netmark od listopada 2010 r. i zdecydowanie polecam. Rewelacyjne wsparcie techniczne. Jeśliczegoś nie mogę/nie umiem zrobić sam w cPanelu błyskawicznie reagują na zgłoszenia (nawet w nocy). Mam tam kilka hostingów i kilkanaście domen. Żadnych problemów z działaniem, transferami czy pocztą. Uczciwe ceny. Czego chcieć więcej? :)
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • klient0929 - klient od styczeń 2014 napisał, że: Dodano: 20 lipiec 2016 | #4
    Drobne zapytania do mysql wykonują się okropnie długo. Jeśli ktoś chce korzystać tam z czymś poważniejszym niż blog na który wchodzi 5 osób miesięcznie to nie polecam. Kontakt ok.
    • Ocena ogólna: 2,5/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 3/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Hosting
  • Twój splogin - klient od marzec 2016 napisał, że: Dodano: 04 marzec 2016 | #5
    Tak wyglada korespondencja z firmą Netmark do dyrektora Szkoły i placówki publicznej. Na prośbę aby zamiast faktury proforma, firma wystawiła zwykłą fakturę. Straszenie prawnikiem, upieranie sie przy swoim i stawianie warunków.
    cytuję:
    1. Nie ma niestety możliwości abyśmy wystawili Państwu fakturę VAT przed opłaceniem.
    2.Jeśli więc taki system rozliczenia nie jest dla Państwa odpowiedni sugeruję skorzystanie z usługi świadczonej przez inny podmiot, które spełni Państwa wymagania.
    3.w związku z Pani działaniami na szkodę firmy NETMARK proszę o usunięcie bezpodstawnych oskarżeń z wszelkich serwisów internetowych w jakich próbuje Pani oczerniać mnie lub moich pracowników w ciągu 24 godzin.
    4. Kłamstwo jakiego Pani użyła na witrynie webhostingtalk.pl sugeruje, że poinformowaliśmy Pani, iż nie zostanie dla Pani wystawiona faktura VAT co nie jest prawdą.
    (patrz punkt 1.)


    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • Twój logSPin - klient od marzec 2016 napisał, że: Dodano: 03 marzec 2016 | #6
    spzabnica.wordpress.com AROGANCKA OBSŁUGA KLIENTA
    PRZYKŁAD JEDNEJ Z WIELU KORESPONDENCJI Z PROŚBA O WYSTAWIENIE FAKTURY ZAMIAST FAKTURY PROFORMA

    KLIENT:
    1.
    Sprawa dotyczy usług księgowości.
    Jako szkoła, jesteśmy jednostka państwową nie mamy możliwosci zapłaty faktury proforma. takie mamy wytyczne z organu prowadzacego czyli wójta gminy. Wasza Ksiegowość Pani Katarzyna Piechnik odmawia wystawienia zwykłej faktury VAT.

    Nadmieniam, ze Szkoła ma obowiązek płacenia faktur w terminie, w tym przypadku bez faktury VAT jest to NIEMOŻLIWE!

    Faktura pro forma nie figuruje w polskich przepisach – taki dokument nie służy ani jako potwierdzenie przychodu, ani jak dowód na poniesienie kosztu. Zatem w świetle prawa dla jednostki państwowej nie jest dokumentem księgowym!

    Dyrektor

    Dyrektor szkoły nie ma obowiązku pokrywać
    Strona Klienta: spzabnica.wordpress.com
    • Ocena ogólna: 1,25/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 2/5
    • Firma netmark.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 11 marzec 2016

      Witam,

      nie jest prawdą, że odmówiono Pani wystawienia faktury VAT.
      W korespondencji informowaliśmy, że faktura zostanie wystawiona po zaksięgowaniu wpłaty dotyczącej wygenerowanej proformy.

      Przypomnę, że usługę zamówiła Pani w ubiegłym roku i wówczas taka procedura Pani odpowiadała ( zaakceptowała Pani także regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną ).
      Wówczas także opłaciła Pani proformę a następnie otrzymała Pani faktury VAT.

    w kategorii: Hosting
  • extemplo - klient od maj 2015 napisał, że: Dodano: 08 maj 2015 | #7
    www.osuszacz-budowlane.pl Korzystam od paru lat i jest super, nie mam żadnych zastrzeżeń.
    Strona Klienta: www.osuszacz-budowlane.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • sevenwaw - klient od grudzień 2014 napisał, że: Dodano: 04 grudzień 2014 | #8
    bdkbr.pl Super support! Odpowiedzi w 10 minut to standard! Hosting raczej dla mniejszych i mniej wymagających stron, brak kompresji gzip. Cenowo bardzo pozytywnie. Strona+domena ok. 100 zł brutto za rok.

    Polecam dla małych stron.
    Strona Klienta: bdkbr.pl
    • Ocena ogólna: 4/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 3/5
    w kategorii: Hosting
  • klient9119 - klient od maj 2009 napisał, że: Dodano: 26 sierpień 2013 | #9
    Od 2012 r. znaczące pogorszenie jakości usługi: długi czas wykonywanie zapytań do MySQL, bardzo niski limit czasu procesora.
    • Ocena ogólna: 2,25/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 3/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Hosting
  • gregorius - klient od marzec 2011 napisał, że: Dodano: 08 marzec 2013 | #10
    Firma raczej Ok ale SUPPORT .........
    Odpowiedzi na odczepnego z ewidentna irytacją jak to klient śmie im zawracać ...gitarę.

    Aby nie być gołosłownym kopia korespondencji poniżej:

    From: NETMARK Dział Techniczny [mailto:suport@netmark.pl]
    Sent: Tuesday, March 05, 2013 10:11 PM
    To: Grzegorz
    Subject: [Ticket ID: 645974] Joomla [MERGED]



    Otrzymał Pan już wcześniej informację, że zmiana konfiguracji nastąpi do kilku dni. ( autor: Dzisiaj jest 08-03-2013 a zgłoszenie było 28-02- 2013. Kilka dni .... to już ponad tydzień !)
    Nie mogę przedstawić dokładnego terminu lecz nastąpi do końca tego tygodnia. (autor: to stwierdzenie idealnie podsumowuje niemoc tam panującą)

    Paweł Zieliński

    NETMARK
    ul. Emilii Plater 5
    33-300 Nowy Sącz
    NIP 734-289-91-02
    tel +48 018 540 62 13
    fax +48 018 540 62 52

    ----------------------------------------------
    Numer zgłoszenia: #645974
    Temat: Joomla [MERGED]
    Status: Odpowiedziano
    Adres URL zgłoszenia: http://www.netmark.pl/viewticket.php?tid=645974&c=riaM4GTb
    ----------------------------------------------



    • Ocena ogólna: 2,5/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 3/5
    • Niezawodność: 3/5
    w kategorii: Inne