Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie MasterNET.pl

Opinie MasterNET.pl na rynku od 2004

MasterNET.pl jest platformą usług hostingowych istniejącą od 2004 roku.
Celem naszej Firmy jest dostarczanie profesjonalnych rozwiązań informatycznych wysokiej jakości po konkurencyjnych cenach dla Firm oraz Klientów indywidualnych.
Ofertę MasterNET.pl stanowią usługi związane z rejestracją i utrzymywaniem domen internetowych, serwerami wirtualnymi oraz kreacją serwisów WWW.
Najwyższą jakość obsługi Klienta umożliwia specjalnie zaprojektowany autorski system zarządzania zapewniający automatyczne oraz bezpieczne zamawianie usług 24h/dobę. System zintegrowany jest z kanałami najpopularniejszych płatności online zapewniając całkowicie usługi samoobsługowe.

Pokaż cały opis »

Średnia ocena firmy: 2,03/5

TOP100 - ranking:

Aktualna pozycja: #48
  • 14 osób poleca
  • 30 nie poleca
  • Ilość opinii: 44
Ocena ogólna: 2,03/5
  • Niezawodność: 2,28/5
  • Możliwości: 2,11/5
  • Cena / Jakość: 2,17/5
  • Support: 1,56/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 0 opinii 2 opinii 1 opinii 41 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • missaga - klient od lipiec 2017 napisał, że: Dodano: 09 lipiec 2017 | #1
    Zero profesjonalizmu, firma krzak z którą nie ma kontaktu. Po kilkunastu próbach odzyskania autinfo nadal mi się to nie udało. Mają nierynkowe ceny za przedłużenie domeny, właściciel firmy jest po prostu naciągaczem. Nikomu nie polecam!!!!!
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • tomczas - klient od czerwiec 2014 napisał, że: Dodano: 25 czerwiec 2017 | #2
    Uwaga!

    MasterNET został zhackowany. Od kilku godzin na wszystkich moich stronach firmowych jest podstawiona strona KraLHackera. Hosting przez kilka godzin nie działał (nie pierwszy raz niestety). Nie wiem, czy wszystkie ich serwery zostały przejęte, czy tylko s4.*.
    Logując się przez ftp/ssh wyskakuje tymczasowy certyfikat (który jest nieważny, więc może to być też coś podstawionego przez hackera).

    Dopiero teraz udało mi się przywrócić kopię moich stron (dobrze, że na własną rękę zrobiliśmy backup).

    Ta firma to chyba jakaś kpina.
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • klient9149 - klient od marzec 2015 napisał, że: Dodano: 13 marzec 2017 | #3
    galeriadruku.com.pl DRAMAT - brak kontaktu z firmą, chcę dokonać transferu swojej domeny do innego operatora i nikt nie wydaje kodu authinfo, mimo wypełnienia
    Strona Klienta: galeriadruku.com.pl
    • Ocena ogólna: 1,5/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • bialydam - klient od październik 2016 napisał, że: Dodano: 18 październik 2016 | #4
    alejadlo.pl To jest dramat k... dramat
    Strona Klienta: alejadlo.pl
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Hosting
  • dormaz - klient od maj 2011 napisał, że: Dodano: 27 lipiec 2016 | #5
    Bardzo zły kontakt, a w zasadzie brak kontaktu telefonicznego. Odpowiedzi na maile przychodzą po dłuższym czasie, często dopiero po ponagleniu. Jak ktoś jest klientem, który lubi czuć się bezradnie, gdy potrzebuje pomocy, to polecam MasterNet.
    • Ocena ogólna: 2,25/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Domeny
  • santino.c@wp.pl - klient od marzec 2016 napisał, że: Dodano: 14 marzec 2016 | #6
    Tragedia...brak jakiegokolwiek kontaktu: telefonu nikt nie odbiera, mail milczy, wysłałem reklamację na piśmie drogą pocztową za potwierdzeniem odbioru, oczywiście nikt nie odebrał...Żenujące - oby jak najmniej takich firm na polskim rynku.
    • Ocena ogólna: 2,25/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 3/5
    w kategorii: Poczta
  • CeeM - klient od styczeń 2013 napisał, że: Dodano: 05 styczeń 2016 | #7
    abiznes.pl Najtańsze domeny na rynku.
    Strona Klienta: abiznes.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Domeny
  • klient8090 - klient od styczeń 2008 napisał, że: Dodano: 16 grudzień 2015 | Edytowano: 16 grudzień 2015 | #8
    Po raz kolejny kontakt z MasterNET znika! Tym razem od tygodnia nikt nie odbiera telefonu podanego w KONTAKT. Nie odpisują na maile! Z taką amatorką się jeszcze nie spotkałem! Dotąd zdarzało się, że telefonu nikt nie odbierał np. do godziny 13, może spał, ale przez tydzień? Na wakacje wyjechał ???? PS: w końcu na moje narzekania o tydzień nieodbierania telefonu BOK odpisał mi "nie gwarantujemy obsługi
    każdego połączenia". Niech to dla Was będzie wyznacznik tego co ostatnio dzieje się w tej firmie. Żenada. Zdecydowanie nie polecam !!!
    • Ocena ogólna: 2/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 2/5
    • Niezawodność: 2/5
    • Firma MasterNET.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 16 grudzień 2015

      Zgłoszeń niecenzuralnych, chamskich, a tym bardziej ich autorów nikt nie będzie realizował.

    w kategorii: Hosting
  • klient6615 - klient od listopad 2015 napisał, że: Dodano: 20 listopad 2015 | #9
    masternet.pl Przykre:-(<br />Strasznie koszmarna obsługa klienta.<br />(Przez 3 dni zablokowany dostęp do serwerów poczty )<br />Całkowity brak mozliwości kontaktu z BOK ;<br />-faks jest wyłaczony(przepraszamy ...uzytkownik nie dopowiada)<br />-stacjonarny wyłaczony (przepraszamy ...uzytkownik nie dopowiada)<br />-telefon komórkowy (przepraszamy ...uzytkownik nie dopowiada)<br />-sms nie odpowiada<br />-email info@masternet.pl nie odpowiada<br />Po co taki hosting który nie działa? Z adminem nie ma kontaktu?!<br />Nie muszę opisywać czym się kończy brak komunikacji mail w kilku firmach jednocześnie przez kilka dni.<br />Po przywróceniu częściowego połaczenia maile przysyłane na skrzynkę hostingu w międzyczasie przerwy zostały skasowane!!! <br />Takie lanie ciepłym moczem na klienta. Dziękuję nie polecam.<br />
    Strona Klienta: masternet.pl
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    • Firma MasterNET.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 21 listopad 2015

      Nie było blokady przez 3 dni, totalne wyolbrzymienie.
      Nie ma takiej formy kontaktu jak telefon komórkowy a tym bardziej jakieś sms'y, na stronie usługodawcy są wszystkie dane kontaktowe.
      Admin nie jest od kontaktu z klientami.
      Hosting działa, były poważne problemy tylko z jedną usługą, taki problem nie miał miejsca od ponad 10 lat, więc jego usuwanie musiało trwać dłużej.
      Email oczywiście odpowiada, ale jeżelu użytkownik podaje jako zwrotny kontakt adres email który w danej chwili nie działa to przecież oczywiste, iż nie otrzyma odpowiedzi.
      Żadne dane nie zostały skasowane, nie było takiej możliwości technicznej ani teoretycznej.
      "..lanie ciepłym moczem.." - brawo 'Panie Kliencie', oby jak najmniej takich, jednak mając taką kulturę nie ma się co dziwić, iż człowiek nie chce podać adresu swojej strony tylko podszywa się pod usługodawcę.

    w kategorii: Hosting
  • Pawulon - klient od kwiecień 2014 napisał, że: Dodano: 08 kwiecień 2015 | #10
    Ch*j, dupa i kamieni kupa - tak w skrócie można określić czym jest ta firma. Jakość usług opłakana, panel klienta z średniowiecza, wsparcie techniczne - no trudno określać coś czego nie ma :) a jak jest to lepiej żeby nie było. Reasumując - szukasz dobrego hostingu to masternet nie jest usługodawcą z których chcesz się wiązać - poświęć jeszcze kilka chwil na researcher i oszczędź sobie nerwów. NIE POLECAM !!!
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    • Firma MasterNET.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 09 kwiecień 2015

      Wsparcie techniczne istnieje jednak gdy użytkownik wręcz żąda aby usługodawca wykonał usługę bezpłatnie gdzie standardowo jest płatna to cóż..
      W dodatku usługa jest badzo dawno po wygaśnięciu.
      Dziecinne odzywki kierowane do firmy w stylu: skoro każecie sobie płacić to was obsamaruje gdzie tylko się da.
      Przecież firma to instytucja charytatywna i nie wypada pobierać opłat za realizację usług.
      Sama kultura wypowiedzi autora wiele o nim świadczy.
      Brak słów...

    w kategorii: Hosting