Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie linuxpl.com (profil nieoficjalny)

  • 869 osób poleca
  • 19 nie poleca
  • Ilość opinii: 888
Ocena ogólna: 4,88/5
  • Niezawodność: 4,9/5
  • Możliwości: 4,87/5
  • Cena / Jakość: 4,87/5
  • Support: 4,89/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 80 opinii 86 opinii 237 opinii 485 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • MichałK - klient od -- napisał, że: Dodano: 06 kwiecień 2011 | #881
    Ja mam serwer od sierpnia roku 2010 i mogę śmiało polecić. Oprócz kilku małych padów które trwały góra 15 minut nie miałem żadnej awarii, a gdy pisałem do supportu natychmiast dostawałem odpowiedź . I to jest właśnie bardzo duży plus linuxpl, dobra i b.szybka obsługa. Jeszcze w żadnej firmie takiej nie miałem a w kilku firmach serwery juz miałem . Śmiało polecam linuxpl . Pozdrawiam, MichałK
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • LWC - klient od -- napisał, że: Dodano: 19 marzec 2011 | #882
    Posiadam od grudnia 2010 pakiet W5GB. Zostałem ulokowany na najnowszej maszynie. Posadziłem na serwerze php- fusion + phpBB by Przemo. Ruch na poziomie 300uu dziennie. Do tego stoi na tym parę stronek w html bez ruchu. Plusy: (+) rozbudowana możliwość konfiguracji przez DA, mnogość opcji. (+) dobry kontakt z supportem - kontaktowałem się przez tickety i meila- odpisali nawet w Wigilię wieczorem oraz niedziele. (+) bardzo wyrozumiali Administratorzy, można się w wielu sprawach dogadać na GG ( dodatki do PHP itp. ) Minusy: (-) przynajmniej dwa razy w tygodniu mam przerwę w działaniu strony, jak napiszę do supportu to strona zaczyna od razu działać. Przestoje tłumaczą kłopotami z łączami operatorskimi, łączę się przez Pirxneta i z innymi stronami takich problemów nie mam. Twierdzą że po stronie serwera wszystko OK. Póki co to tyle. Ogólnie to jestem zadowolony. Pozdrawiam.
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • xanxan - klient od -- napisał, że: Dodano: 07 marzec 2011 | #883
    Posiadam konto hostingowe w linuxpl.com wprawdzie od niedawna, ale jak do tej pory jestem zadowolony z ich hostingu. Serwery działają szybko i bezawaryjnie. Support równie szybki (i dostępny zarówno przez email, chat, GG). Opcje, które klient dostaje za taką cenę są naprawdę niezłe. Gdyby jeszcze transferu miesięcznego było więcej, to już całkiem byłoby fajnie. Ogólnie, jak do tej pory, z mojej strony opinia pozytywna.
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • szuwarek-mini - klient od -- napisał, że: Dodano: 11 luty 2011 | #884
    Korzystałem z linuxpl.com, przez cały rok 2009, na potrzeby niewielkiego projektu . Wykupiłem serwer z domeną. Całość to zwykła wrzutka HTML z kilkoma zdjęciami i plikami mp3. Jak dobrze pamiętam raz na początku przytrafił się godzinny pad, ale to byłoby na tyle. Ogólnie strona działała cały czas kiedy tylko jej potrzebowałem. Problemów z obsługą nie miałem, support działał szybko i wystarczająco na moje potrzeby. Zrezygnowałem ponieważ jak z czasem się okazało projekt w sieci nie był potrzebny. Na tyle na ile przyszło mi współpracować z linuxpl.com, na tyle wystawiam ocenę pozytywną.
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • Aaricia - klient od -- napisał, że: Dodano: 13 styczeń 2011 | #885
    Żal mi było opuszczać linuxpl.com. Dobra obsługa, szybko rozwiązywane problemy, żadnych kłopotów przy potrzebie zmian. Tyle, że popularność mojej strony rosła jak szalona, a parametry konta były zbyt ograniczone. Przejście z najtańszego na najdroższy pakiet w ciągu pół roku byłoby przesadą, więc trzeba było szukać dalej... nawet po zwiększeniu limitów transferu w każdym pakiecie byłoby za mało (może W10GB by wystarczyło). Teraz mam mało miejsca na dysku, ale więcej nie trzeba, i nielimitowany transfer. Idealnie w nowym miejscu nie ma (wieczorami strona teraz wczytuje się wolniej), ale coś za coś...
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • mandragora - klient od -- napisał, że: Dodano: 10 styczeń 2011 | #886
    Posiadam konto na linuxpl już od ponad 3 lat, w ciągu których raz jedyny zauważyłem niedostępny serwer na około 2 godziny. Pamiętam też sytuację, gdy uruchomiłem skrypt sprzeczny z regulaminem (crawler w tle), za co zostało mi zablokowane konto - moja wina. Przyznałem się do winy i obiecałem poprawę - konto zostało przywrócone. I nadal nie widzę problemu.
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • SevenSoft - klient od -- napisał, że: Dodano: 13 grudzień 2010 | #887
    Jakiś czas temu przeniosłem swoje pliki na linuxpl i kilku klientów, dla których cena jest istotna wcześniej żyjąc w niewiedzy miałem całość na home do czasu, aż moje nowe skrypty przestały działać na home bo oni mają swoje poronione wynalazki. Ale wracając do linuxpl - fakt pady są np usługa nie działa jakiś czas 10 / 30min pisze na gg za parę min. mam odpowiedź i wiem co jest nie tak - bo otrzymuję odpowiedź kiedy zacznie całość funkcjonować. Jedyne co mnie wpieniło miało to raz miejsce ale o raz za dużo rozumiem, że pomoc jest od X do X godz. Teraz właśnie pisząc post widzę, że pracują od 8 do 24, kiedyś było chyba do 23 ale nie daję głowy. Chodzi o to, że rozmawiam przez gg z jednym adminem, wybiła godzina, o której kończy się dyżur i żadnej wiadomości typu: "zajmiemy się tym jutro bo już kończymy etc" tylko user offline i koniec gadania. Akurat wtedy miałem nóż na gardle bo mi wszystko się sypało i takie kwiatki... okazało się że coś było robione na serwerach dlatego mi błędy wyskakiwały. Jak skończy mi się hosting to będę myślał co i gdzie opłacić, bo na dzień dzisiejszy jestem tak po środku jeśli chodzi o usługi linuxpl nie jest źle ale mogło by być lepiej
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • DJKRSS - klient od -- napisał, że: Dodano: 24 kwiecień 2010 | #888
    Zawiodłem się, ch*lera, zawiodłem się! Linuxpl.com, w Linuxpl.com pierwsze dwa miesiące były piękne. Kupiłem VPSa nr 3 (180gb transferu, 55% procesora, 60gb dysk, 1024 mb gwarantowanego ramu). Mam nie duża stronkę (niecałe 3000 uu dziennie) i od razu ją przerzuciłem. Było wspaniale. W ciągu pierwszych 2 miesięcy miałem 3 nieduże offline, łącznie może z 30 minut. Później (i trwa do dziś) zaczęła się moja bolączka. Serwer zaczął wariować. W samym miesiącu kwietniu miałem już 11 offlinów, o łącznej wartości ponad 16 godzin (mogę dać raport z monitora, jeśli nie wierzycie). Taką jakość miałem na resellerze za 20 zł /m-c! Coś takiego jest niedopuszczalne na VPSie. Support raczej słaby, od zgłoszenia do naprawy błędu "Fatal error: Out of memory", nie wiem z czym to jest związane, ale minęły ponad 2h. Support firmy dwa miesiace temu (bo wtedy się zaczęło) po trzecim dużym offlinie twierdził, że to wina jakiegoś "uciążliwego klienta" i obiecał że go przeniesie na dniach. Jak widać, nie przenieśli do dziś. Później prosiłem o to, aby przenieśli mnie. Odpowiedzi nie dostałem do dziś, a serwer dalej wariuje. Żal i smutek moje serce ściska... Mam nadzieję, że linuxpl.com wróci do dawnej świetlności w moich oczach, ale obecnie BARDZO NIE POLECAM.
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting