Skocz do zawartości

Web Hosting Talk

  • arubacloud.pl

    Partner technologiczny

    Aruba Cloud jest marką usług cloud na rynku europejskim. Została stworzona w celu dostarczenia firmom kompleksowych rozwiązań Cloud niezależnie od ich planów i projektów.

 

Opinie o firmie linuxpl.com (profil nieoficjalny)

  • 795 osób poleca
  • 19 nie poleca
  • Ilość opinii: 814
Ocena ogólna: 4,88/5
  • Niezawodność: 4,9/5
  • Możliwości: 4,87/5
  • Cena / Jakość: 4,87/5
  • Support: 4,89/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 88 opinii 112 opinii 253 opinii 361 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • kori - klient od -- napisał, że: Dodano: 27 wrzesień 2011 | #801
    wypowiadałem się, ale dopowiem jak najbardziej pozytywnie - support na maile odpowiada w pare minut, awarie naprawiane szybko - dają dostęp SSH w każdym wariancie (jak chyba nikt) możliwość aktywacji i deaktywacji w panelu - konto starcza mi na wiele różnych stron (zużycie 1GB/3GB dostepne 2GB/20GB) - brak limitu: domen, subdomen, kont i aliasów e-mail (także catchall) z wad to jedynie ten nieszczęsny 0801, który jest droższy niz rozmowa na komórkę ale po kliknięciu na kontakt w menu po lewej znajdujemy: 17 787 69 67 mam nadzieję że będzie kiedyś wybór między lokalizacją DE i PL
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • inzaghi89 - klient od -- napisał, że: Dodano: 11 sierpień 2011 | #802
    Jestem (a praktycznie już, byłem ze względu na migrację na VPS) klientem linuxpl.com od około 2 lat. W tym czasie sporo złych opinii na ich temat widziałem. Sam jednak nie uświadczyłem nigdy większych problemów. Serwer (33) dzialał bez przerwy, a przynajmniej ja nigdy nie uświadczyłem w tym czasie osobiście przerwy. Z mojego punktu widzenia firma ma dwa największe atuty jeśli chodzi o hosting: 1. dostęp poprzez ssh do kont, co często usprawnia modyfikację plików, etc. 2. niskie ceny idące w parze z dobrymi parametrami Wsparcie: zawsze pomocni. Tego nie mogę zarzucić, bo jeśli potrzebowałem coś zaktualizować, czy nawet zainstalować coś na serwerze, to praktycznie zawsze to zostało zrobione. Samo jednak podejście do klienta jest mało profesjonalne i odnosiłem nieraz wrażenie, że rozmawiam z kumplami. Może to już jest szukanie dziury w całym, ale boli mnie fakt iż polska firma, a nie potrafią pisać ani z polskimi znakami, ani (czasami) poprawnie gramatycznie i składniowo. Zresztą jakiś czas temu spłodziłem u siebie krótką recenzję lpl: http://blog.keepmind.eu/tani-dobry-hosting-obecnie-moj-lider-linuxpl-com.html mam nadzieję, że administracja kiedyś zmieni podejście do klienta na bardziej profesjonalne. Więcej uwag, skarg, zażalen nie mam do firmy. Byłem zadowolony i mogę polecić.
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • unweb - klient od -- napisał, że: Dodano: 30 lipiec 2011 | #803
    Nie polecam tej firmy, mam nieprzyjemne wspomnienia z linuxpl.com Obecnie kolega ma hosting w linuxpl.com s74.vdl.pl leży i kwiczy od paru godzin. Pisaliśmy na support - otrzymaliśmy informację że serwer będzie działał do godziny, minęły już 3 i dalej nie działa. To nie pierwsza tego typu awaria. Nie ma dnia w tygodniu aby serw nie leżał.. Porażka. Zdecydowanie lepsze już są darmowe konta hostingowe, tam przynajmniej działa. Moja ocena hostingu: -222222222222/10 Już lepsze jest darmowe CBA
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • zderki - klient od -- napisał, że: Dodano: 09 czerwiec 2011 | #804
    Mieszane uczucia, posiadam tam VPS (na szczęście jako tymczasowe rozwiązanie). kontakt niby dobry, ale jako klient czuję się zlewany. 2 czerwca spory problem - akurat wyjechałem na parę dni, wieczorem zaglądam do poczty - konto e-mail nie istnieje... Co jest!? Loguję się do DA, konta nie ma, domen dodanych po 15 maja też nie, bazy danych MySQL odtworzone, ale co z tego skoro wszystkie kluczowe dane na PostgreSQL, którego odtworzyli z 16 maja... Pomijam to, że ludzie wprowadzający dane do bazy mają dwa tygodnie pracy w plecy. Najgorszy jest brak informacji - w biurze zastałem całą masę karteczek z wiadomościami od klientów, pracownicy nie wiedzieli co im powiedzieć, wiadomości od usługodawcy brak, po wysłaniu zapytania mailowego otrzymałem informację o awarii. Mój błąd, że rozleniwiłem się i nie robiłem sobie kopii codziennych, ale to wynika choćby z takich sytuacji, że hostingów miałem wiele i nigdy nie było takiej akcji, żebym w wyniku problemu po stronie usługodawcy o dane musiał troszczyć się sam. Ogólnie to mój ostatni okres rozliczeniowy. Kontakt z nimi nie jest zły, ale sam kontakt to nie wszystko.
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • teef - klient od -- napisał, że: Dodano: 15 maj 2011 | #805
    Witam, specjalnie założyłem konto na tym forum, aby móc wypowiedzieć się na temat linuxpl. Stanowczo nie polecam. Kilkakrotnie zdarzyło mi się, że wyłączyli na serwerze zadania Crona, które w moim przypadku są bardzo ważne. Najgorsze jest jednak uświadomienie im błędu. Raz w takim przypadku straciłem dobre kilka godzin, gdyż każda ich odpowiedź na mojego maila sprowadzała się do tego, że w ich przekonaniu ja coś robię źle. Dopiero w ostatnim mailu przeczytałem "miał Pan rację, zadania Crona były omyłkowo wyłączone". Ogólnie klienta mają głęboko w d.... Jednym razem robili coś z dyskiem, i serwer po prostu nie działał. Rozumiem, że czasem trzeba tego typu prace wykonać, ale powinni to robić w nocy , a nie w dzień, a przede wszystkim wysłać stosowną informację do klienta. W przypadku jakichkolwiek awarii, kontakt z supportem można porównać do sklepów w PRLu, w którym sprzedawczyni czuje się Panem i władcą i nie daj Boże o coś spytać. Poprawy nie widać. Bo zdarzają im się te same wpadki co jakiś czas. Zawsze coś jest przypadkiem. Niestety mam opłaconych ich do grudnia, więc muszę się jeszcze pół roku pomęczyć, ale później na pewno zmienię. Wersja dla tych co się im nie chce czytać: Nie polecam. Klienta mają głęboko w d... Co jakiś czas problemy techniczne. Pozdrawiam.
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • Paq - klient od -- napisał, że: Dodano: 20 kwiecień 2011 | #806
    Korzystam od dwóch lat i bardzo sobie chwalę ich usługę hostingową. Nie mniej - wykupiłem drugie konto na współdzielonym - strona wylądowała na ich chyba najnowszych maszynach i o dziwo dosyć często pojawiają się lagi. Support wzorowy, dobre ceny i jakość obsługi. Mam nadzieję, że nowe konto niebawem nie będzie miało przestojów w pracy jak moje pierwsze. Polecam. Literówka.
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • MichałK - klient od -- napisał, że: Dodano: 06 kwiecień 2011 | #807
    Ja mam serwer od sierpnia roku 2010 i mogę śmiało polecić. Oprócz kilku małych padów które trwały góra 15 minut nie miałem żadnej awarii, a gdy pisałem do supportu natychmiast dostawałem odpowiedź . I to jest właśnie bardzo duży plus linuxpl, dobra i b.szybka obsługa. Jeszcze w żadnej firmie takiej nie miałem a w kilku firmach serwery juz miałem . Śmiało polecam linuxpl . Pozdrawiam, MichałK
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • LWC - klient od -- napisał, że: Dodano: 19 marzec 2011 | #808
    Posiadam od grudnia 2010 pakiet W5GB. Zostałem ulokowany na najnowszej maszynie. Posadziłem na serwerze php- fusion + phpBB by Przemo. Ruch na poziomie 300uu dziennie. Do tego stoi na tym parę stronek w html bez ruchu. Plusy: (+) rozbudowana możliwość konfiguracji przez DA, mnogość opcji. (+) dobry kontakt z supportem - kontaktowałem się przez tickety i meila- odpisali nawet w Wigilię wieczorem oraz niedziele. (+) bardzo wyrozumiali Administratorzy, można się w wielu sprawach dogadać na GG ( dodatki do PHP itp. ) Minusy: (-) przynajmniej dwa razy w tygodniu mam przerwę w działaniu strony, jak napiszę do supportu to strona zaczyna od razu działać. Przestoje tłumaczą kłopotami z łączami operatorskimi, łączę się przez Pirxneta i z innymi stronami takich problemów nie mam. Twierdzą że po stronie serwera wszystko OK. Póki co to tyle. Ogólnie to jestem zadowolony. Pozdrawiam.
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • xanxan - klient od -- napisał, że: Dodano: 07 marzec 2011 | #809
    Posiadam konto hostingowe w linuxpl.com wprawdzie od niedawna, ale jak do tej pory jestem zadowolony z ich hostingu. Serwery działają szybko i bezawaryjnie. Support równie szybki (i dostępny zarówno przez email, chat, GG). Opcje, które klient dostaje za taką cenę są naprawdę niezłe. Gdyby jeszcze transferu miesięcznego było więcej, to już całkiem byłoby fajnie. Ogólnie, jak do tej pory, z mojej strony opinia pozytywna.
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • szuwarek-mini - klient od -- napisał, że: Dodano: 11 luty 2011 | #810
    Korzystałem z linuxpl.com, przez cały rok 2009, na potrzeby niewielkiego projektu . Wykupiłem serwer z domeną. Całość to zwykła wrzutka HTML z kilkoma zdjęciami i plikami mp3. Jak dobrze pamiętam raz na początku przytrafił się godzinny pad, ale to byłoby na tyle. Ogólnie strona działała cały czas kiedy tylko jej potrzebowałem. Problemów z obsługą nie miałem, support działał szybko i wystarczająco na moje potrzeby. Zrezygnowałem ponieważ jak z czasem się okazało projekt w sieci nie był potrzebny. Na tyle na ile przyszło mi współpracować z linuxpl.com, na tyle wystawiam ocenę pozytywną.
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting