Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie hostings.pl (profil nieoficjalny)

  • 7 osób poleca
  • 4 nie poleca
  • Ilość opinii: 11
Ocena ogólna: 4,5/5
  • Niezawodność: 4,5/5
  • Możliwości: 4,63/5
  • Cena / Jakość: 4,38/5
  • Support: 4,5/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 0 opinii 0 opinii 0 opinii 11 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • klient8727 - klient od maj 2006 napisał, że: Dodano: 19 wrzesień 2013 | #1
    www.kramer.pl Posiadam usługę serwera wirtualnego jakoś od maja 2006 w Hostings.pl.<br /><br /><br />Podoba mi się obsługa telefoniczna - jest dobra, mimo iż wytłumaczą mi co i jak - to robią to często za mnie, fajnie! Na maile odpowiadają szybko. <br /><br /><br />Strona pracuje bez problemu. <br /><br />Pozdrawiam grupa KRAMER
    Strona Klienta: www.kramer.pl
    • Ocena ogólna: 4,75/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Hosting
  • klient4854 - klient od styczeń 2010 napisał, że: Dodano: 18 wrzesień 2013 | #2
    Polecamy usługi hostingowe realizowane dla nas przez http://www.hostings.pl. Spółka NANTES Systemy Nanotechnologii Sp. z o.o. korzysta z usługi serwera dedykowanego w http://hostings.pl od Stycznia 2010. Hostings.pl zapewnił nam pełną migracje bez anagżowaia naszych zasobów IT. Usługa spełnia nasze oczekiwania - jest elastyczna a niezbedne nowe elementy dodawane sa do serwera na nasze e-mailowe życzenie. Pomoc techniczna oraz doradcza wzorowa. Polecamy. http://www.nantes.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Serwer dedykowany
  • klient4854 - klient od styczeń 2010 napisał, że: Dodano: 18 wrzesień 2013 | #3
    Polecamy usługi hostingowe realizowane dla nas przez http://www.hostings.pl. Spółka NANTES Systemy Nanotechnologii Sp. z o.o. korzysta z usługi serwera dedykowanego w http://hostings.pl od Stycznia 2010. Hostings.pl zapewnił nam pełną migracje bez anagżowaia naszych zasobów IT. Usługa spełnia nasze oczekiwania - jest elastyczna a niezbedne nowe elementy dodawane sa do serwera na nasze e-mailowe życzenie. Pomoc techniczna oraz doradcza wzorowa. Polecamy. http://www.nantes.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Serwer dedykowany
  • klient4854 - klient od luty 2010 napisał, że: Dodano: 18 wrzesień 2013 | #4
    www.droginaszostke.pl Witam

    Wystawiam pozytywną opinię dla www.hostings.pl za całą pracę która dla mnie wykonują od lutego 2010. Do zakupu usługi serwera dedykowanego doszło po osobistej wizycie w firmie. Dziś mogę potwierdzić - robią to na co się umawiaja. Prowadze serwis www.droginaszostke.pl - który przekazuje ważne komunikaty o wydarzeniach na drodze. Z informacji tych często korzystają inne media. Z tego powodu zależy mi na ciągłej pracy serwisu i bez problemu to uzyskuje. Kontakt telefoniczny i mailowy normalny, rzeczowy. Polecam.
    Strona Klienta: www.droginaszostke.pl
    • Ocena ogólna: 4,75/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • klient3975 - klient od wrzesień 2009 napisał, że: Dodano: 13 wrzesień 2013 | #5
    Z usług hostings.pl korzystam nieprzerywanie od 2009 roku prowadząc serwis www.maratonypolskie.pl. Od samego początku korzystam z usług Serwerów Dedykowanych w hostings.pl, obsługa techniczna firmy wykonała za mnie całą migrację, wsparcie techniczne w hostings.pl jest zawsze merytoryczne i sprawne (bez owijania w bawełnę). Od niedawna moje serwery dedykowane w hostings.pl zostały rozbudowane o nową usługę CDN Hostings.pl, dzięki tej usłudze moje serwisy ładują się jeszcze szybciej i dynamiczniej co poskutkowało wzrostem oglądalności o blisko 20% (460 tyś unikalnych wizyt miesięcznie według Gemius Traffic)
    Zawsze gdy potrzebuję jakiejś porady w rozwiązaniu problemu firma wykazuje się pełnym profesjonalizmem i daleko idącym wsparciem.
    • Ocena ogólna: 4,5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Serwer dedykowany
  • user5635 - klient od wrzesień 2008 napisał, że: Dodano: 12 wrzesień 2012 | #6
    Mialem problem z wychodzacymi mailami zrzucali wine na moja aplikacje po czym po miesiacu walki i kilku telefonach okazalo sie, ze serwer pocztowy jest zle skonfigurowany i podwojnie nalicza maile wychodzace dlatego sie blokuje szybkiej niz wskazuje na to limit. OK-poprawili. niestety na koniec zablokowali mi konto bez ostrzezenia. Probowalem wyjasniac i dowiedzialem sie (dopiero po swoim kontakcie) ze
    • Ocena ogólna: 2/5
    • Możliwości: 3/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 3/5
    w kategorii: Serwer dedykowany
  • multi - klient od lipiec 2009 napisał, że: Dodano: 08 maj 2012 | #7
    multi24expert.pl Witam.

    Zdecydowanie polecam.
    Od 2009 utrzymuje swoją stronę na koncie wirtualnym dla firm.

    Podoba mi się szybkość wczytywania mojej strony z neostrady i dialnetsolo. Bardzo dynamicznie sie ładuje - w porownaniu do tego co mialem wczesniej.

    Cenie sobie rowniez kontakt z nimi - dobry i rzeczowy, w rozmowie
    nie slychac ze rozmawia się z dziećmi :)

    Kiedy potrzebowalem aktualizacji uslugi do specyficznej i wybranej przez siebie wersji - zrobili robote bez jakiegos slodkiego pierdzenia ze zrobia jutro czy kiedys jak ktos tam wroci.

    Polecam
    http://multi24expert.pl/


    Strona Klienta: multi24expert.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Zby.Bial. - klient od marzec 2010 napisał, że: Dodano: 07 maj 2012 | #8
    www.chwila.com Witam. Jakoś od dwóch lat korzystam z ich usług i powiem szczerze,
    że jestem mile zaskoczony – bardzo zadowolony. Kupiłem, zapłaciłem i działa.
    Nie jestem nie wiadomo jako zaawansowany w hostingu - potrzebowałem podzielić się swoją stroną - więc dla mnie ważna jest nie tylko cena ale i możliwość kontaktu i uzyskania pomocy. Nie spotkałem się z brakiem możliwości rozmowy telefonicznej z ich pomocą czy też braku odpowiedzi na mojego maila. Co do działania – nie widzę aby moja strona kiedyś niedziałała, nie dostaje też maili od swoich czytelników ze skargami, że wolno czy coś tam. Osobiscie polecam a swoją opinię wyrażam po blisko dwóch latach korzystania z usług hostings.pl (przy okazji zapraszam na www.chwila.com)

    Strona Klienta: www.chwila.com
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • jedruszczak - klient od -- napisał, że: Dodano: 16 listopad 2010 | #9
    Witam Szanownych Grupowiczów, zapisałem się na forum w zasadzie tylko po to, żeby napisać swoją historię z firmą Mucha. Miałem na hostings.pl pakiet resellerski od 2004 roku. Pamiętam jedną poważną usterkę, po której wszystko zostało przywrócone, ale bazy były 14 dni do tyłu, całe szczęści, że nie miałem akurat klienta ze sklepem internetowym. Piersze lata wyglądały w miarę normalnie co jakiś czas przestoje, ale do zaakceptowania. Czara przelała się w 2010 roku. Miałem już na tyle dużo stron na hostings.pl, że przenoszenie się z tym wszystkim było zajęciem na dobre 2 tygodnie.   Pewnego dnia, nagle bez żadnej informacji od administratora, przestała działać funkcja mail() w php. Pomijam fakt czy funkcja ta jest bezpieczna czy nie, jakoś na innych sewerach działa. Okazało się, że muszę przerabiać na gwałt wszystkie strony, które z tej fukcji korzystają. Administrator łaskawie na moją interwencję zaproponował, że akurat planują przenoszenie na nowe maszyny to może mi tam już założyć konto i sobie wszystko poprzenosze, bo oni na razie nie mają czasu. Skrypty w końcu poprawiłem. Powoli, ale sukcesywnie wynosiłem się ze stronami do innej firmy. Przez około 6 miesięcy musiałem opłacać serwer trzymając na nim jedną stronę, ponieważ nie mogłem skontaktować się z osobą która wykupiła domenę klienta na siebie. Nie było możliwości ustawienia nowej delegacji. Dzieki temu widziałem upadek firmy hostings.pl. Od lipca 2010 przestoje zdażały się już znacznie cześciej i były dłuższe. We wrześniu częściej serwer nie działał niż działał. Było to już po tym rzekomym przeniesieniu na nowe serwery i nowe łącza, które były bardzo zachwalane wcześniej przez właściciela firmy Mucha. Oczywiście skrzynki pocztowe się nie przeniosły. trzeba było je zakładać ręcznie. Po mniej więcej 6 dniach od opłacenia kolejnego miesiąca (wrzesien 2010) uznałem, że firma Mucha nie wywiązuje się z umowy jaką z nimi zawarłem opłacając fakturę i domagam się zwrotu pieniędzy. Mail został bez odpowiedzi. Zostaje mi droga prawna lub UOKiK, ale dla 45zł netto chyba szkoda zachodu. Proszę wnioski wyciągnąc samodzielnie. Ja osobiście straciłem wiele nerwów i czasu. Odsprzedaje dalej usługi firmy i w zasadzie odpowiadałem za wszelkie zwiechy przed klientami. Nie mam charakteru, żeby nie odbierać telefonów i nie odpisywać na maile. Może Pan Mucha na forum ustosunkuje się do mojego maila w sprawie zwrótu pieniędzy za serwer w miesiącu wrześniu 2010? Myślę, że czyta Pan to forum. Czekam cierpliwie na odpowiedź.  Pozdrawiam Sebastian Jędruszczak
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • Marek Donal - klient od -- napisał, że: Dodano: 03 wrzesień 2009 | #10
    Chciałbym ostrzec wszystkich, którzy zamierzają kupić serwer wirtualny lub dedykowany w firmie hostings.pl. Jak wiadomo najdroższym elementem w serwerze jest cena transferu. W przypadku serwera dedykowanego ważne jest też sprzęt na jakim postawią ci stronę. I powiem szczerze, że jak otrzymałem ofertę od hostings.pl to byłem mile zaskoczony – oferta była konkurencyjna do innych firm hostingowych. Bajka jednak trwała krótko – 2 miesiące. Zauważyłem, że transfer wykorzystany przeze mnie i jaki został podany przez hostings.pl znacznie przewyższa (ponad 2 razy!!!) ten podany w statystykach oglądalności strony. Zapytałem o co chodzi, a oni powiedzieli, że te statystyki oglądalności strony nie uwzględniają ruchu generowanego przez Google’a. Postanowiłem więc wyłączyć Google’a na jakiś czas i to sprawdzić. Okazało się, że Google nie miał prawie żadnego wpływu na wartość transferu, a hostings.pl nie byli w stanie tego wytłumaczyć. Postanowiłem zerwać umowę, ale tutaj zaczęły się kolejne problemy – minimum 3 miesięczny termin wypowiedzenia, w czasie którego muszę płacić za serwer z tym zawyżonym transferem. Jestem w plecy kilka ładnych tysięcy. Usługi hostings.pl polecam teraz tylko moim największym wrogom. Ludzie z dala od nich. Ostrzegam!!!
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting