Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie dhosting.pl Sp. z o.o.

Opinie dhosting.pl Sp. z o.o. na rynku od 2002 roku

Istniejemy na rynku hostingowym od 2002 roku, naszą misją jest świadczenie wysokiej jakości usług hostingowych: utrzymywanie serwisów internetowych, kont poczty elektronicznej, domen internetowych, dzierżawy serwerów dedykowanych, serwerów wirtualnych (VPS).

Jesteśmy liderem wśród firm hostingowych, świadczymy usługi na najwyższym poziomie. Wśród konkurencji wyróżniamy się dzięki wysokiej wydajności oraz stabilności usług. Jesteśmy firmą najcześciej polecaną wymagającym klientom.

Naszymi odbiorcami są małe i średnie przedsiębiorstwa oraz osoby prywatne, w tym instytucje samorządowe, finansowe, agencje reklamowe oraz sklepy internetowe o zasięgu międzynarodowym.


Nasza marka powstała w wyniku dogłębnej analizy rynku usług hostingowych. Stając naprzeciw coraz wyższym wymaganiom klientów, naszą ofertę kierujemy do wszystkich, którzy w prosty sposób chcą zaistnieć w sieci. Dajemy naszym klientom narzędzia, dzięki którym łatwo i wygodnie mogą zarządzać zaawansowanymi usługami.

Pokaż cały opis »

Średnia ocena firmy: 4,86/5

TOP100 - ranking:

Aktualna pozycja: #34
  • 90 osób poleca
  • 2 nie poleca
  • Ilość opinii: 92
Ocena ogólna: 4,86/5
  • Niezawodność: 4,91/5
  • Możliwości: 4,84/5
  • Cena / Jakość: 4,82/5
  • Support: 4,85/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 11 opinii 2 opinii 17 opinii 62 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • ptal - klient od listopad 2016 napisał, że: Dodano: 16 sierpień 2017 | #1
    sklepolandia.pl Używam Elastycznego Web Hostingu od kilku miesięcy, działa on zadowalająco dobrze, zdecydowanie lepiej niż tańsze oferty konkurencji (z racji pracy zawodowej trochę ich używałem). Dobrze działają tu sklepy oparte na skrypcie PrestaShop. Panel ma kilka braków ale specjalnie to nie przeszkadza. Technicznie i jakościowo hosting na 5. Czasami suport łapie lekka zawieszkę i czas odpowiedzi lekko się wydłuża, dlatego suport dostaje ocenę 4,5. Na razie o ile nic się nie pogorszy zostaje u nich na dłużej.
    Strona Klienta: sklepolandia.pl
    • Ocena ogólna: 4,75/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Golden - klient od sierpień 2017 napisał, że: Dodano: 11 sierpień 2017 | #2
    Jestem pod wrażeniem! Błyskawiczne rejestracja domeny, błyskawiczna instalacja Wordpressa, przejrzyście podane dane dostępowe, automatyczny i darmowy SSL. Pewnie jeszcze kilka rzeczy o których wciąż nie wiem. Niesamowite! Od wielu lat korzystam z serwerera dedykowanego na 1and1, jak również z brytyjskiego hostingu w Namesco. Ani jedni ani drudzy nie umywają się do dhosting.pl. Funkcjonalność, wsparcie klienta, to wszystko o lata świetlne lepsze tutaj. Za certyfikat SLL (biznesowy Geo Trust) zapłaciłem w Namesco £89. 1and1 liczy sobie za najprostszy certyfikat rocznie prawie £10 (po roku prawie £30). dhosting.pl daje podstawowy SLL (w Let's Encrypt) od razu i całkowicie za darmo. Czapki z głów. Bardzo się cieszę, że mogę płacić polskiej firmie i być przy tym tak badzo zadowolony. Dziękuję i pozdrawiam.
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • klient2311 - klient od lipiec 2017 napisał, że: Dodano: 31 lipiec 2017 | Edytowano: 31 lipiec 2017 | #3
    www.dhpolska.pl Po około miesięcznym działaniu strony sam hosting mogę polecić. Proszę tylko uważać na przenosiny. O ile dhosting zmieniło swoje nastawienie do nowych klientów, to polecam jak najbardziej. Strona działa lepiej niż na wcześniejszym serwerze firmy z czołówki hostingodawców!
    Strona Klienta: www.dhpolska.pl
    • Ocena ogólna: 4/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 2/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Hosting
  • aktywnysmyk - klient od lipiec 2017 napisał, że: Dodano: 25 lipiec 2017 | #4
    Od lat z dhosting i od lat zadowolony!
    Panel rewelacja!
    Kontakt szybki i konkretny.
    Polecam!
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • klient5654 - klient od lipiec 2016 napisał, że: Dodano: 22 lipiec 2017 | #5
    csgramy.pl Polecam w 100 %
    Strona Klienta: csgramy.pl
    • Ocena ogólna: 4,75/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Pan Inwestor - klient od lipiec 2017 napisał, że: Dodano: 14 lipiec 2017 | #6
    www.inwestycjewinternecie.pl Używam od dwóch tygodni. Po drodze miałem kilka sytuacji z którymi nie poradziłem sobie. Support pomógł. Wszystko działa szybko i sprawnie. Jestem zadowolony.
    Strona Klienta: www.inwestycjewinternecie.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • pawkot - klient od lipiec 2017 napisał, że: Dodano: 13 lipiec 2017 | #7
    www.multipak.info Hosting został przeniesiony z 1and1.pl. To była bardzo dobra decyzja. Dodatkowo zamierzam przenieść jeszcze trzy domeny z nazwa.pl. Wrażenia bardzo pozytywne,kompetentne wsparcie. W 1and1.pl na pytanie czekałem tydzień czasami dwa, tu 5 min. Interfejs administratora bardzo intuicyjny i przemyślany w najdrobniejszych szczegółach. Oby tak dalej. Polecam
    Strona Klienta: www.multipak.info
    • Ocena ogólna: 4,75/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • micwolski - klient od kwiecień 2011 napisał, że: Dodano: 12 lipiec 2017 | #8
    www.michalwolski.pl Z dHosting.pl korzystam od 2011 roku. Przez ten okres czasu wszystko działało i działa dokładnie tak jak powinno. Szybkie serwery, elastyczna i pomocna obsługa.
    Zaczynałem od dKonto, dVPS obecnie mam Elastyczny Web Hosting, na którym blogi jak i inne strony działają jeszcze szybciej. Polecam.
    Strona Klienta: www.michalwolski.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • klient2311 - klient od lipiec 2017 napisał, że: Dodano: 11 lipiec 2017 | Edytowano: 31 lipiec 2017 | #9
    Ogólnie technicznie niby wszystko OK. W jednym czasie przeniosłam stony do hekko i do dhosting. W przypadku tego drugiego obsługa klienta jest gorzej niż do bani! Chciałam kupić hosting, więc skorzystałam z 2 tygodniowego okresu próbnego. Na początek prawie tydzień czekałam na przeniesienie strony (aby ją zlecić trzeba założyć konto i już od tego czasu trwa testowanie niczego!)... <br />Chciałam zapłacić już za hosting przed ostatecznym wyborem (przed testami i tak wszystko wskazywało na pewien pakiet + środki na wyjątkowe akcje - w końcu mają elastyczne środki), bo jak uprzedzałam, nie mogę pozowlić sobie na nie działanie strony. Ale nie chcieli kasy wcześniej, bo przecież wszystko będzie działać... oczywiście usłuszałam same zapewnienia, że wszystko będzie OK. W poniedziałek był ostatni dzień testów (tak na marginesie opłaciłam już jedną FV za migrację poczty) ok. 12 pani dzwoni, że to ostatni dzień (tak się umawiałyśmy, żeby nie dopuścić do wyłączenia strony) i przestanie działać strona itp.. czy się decyduję.... wyszstko uzgodniłyśmy, zaniosłam FV do zapłaty do ksiegowości, uprzedziłam dhosting, że przelew będzie pewnie na drugi dzień (wiadomo firma itp)... i po upływie godziny stronę nam wyłączyli!!!! mail z informacją od dhosting dotrał już po czasie! wcześniej zaczęli dzwonić klienci, że nic się nie wyświetla! wstręt i niesmak pozostał. czekam tylko kiedy się wynieść od nich

    -----
    Muszę sprostować. Same przenosiny trwały krótko. Po około miesiącu (mimo ciężkich początków) mogę polecić dhosting. Wszytsko działa lepiej niż u wcześniejszego hostingodawcy.
    • Ocena ogólna: 3,25/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 4/5
    • Firma dhosting.pl Sp. z o.o. powiedziała, że: Odpowiedź dodano 11 lipiec 2017

      Dziękujemy za zwrócenie uwagi na ważną kwestię! Mamy nadzieję, że nasza dzisiejsza rozmowa telefoniczna wyklarowała okoliczności pojawienia się problemów na Państwa stronie. Mamy również nadzieję, że przerwa w działaniu serwisu, mimo że trwała około 20 minut, nie spowodowała dużych strat w firmie.

      Chcielibyśmy sprostować czas trwania migracji - cały proces zajął 3 dni, co jest dość dobrym wynikiem mając na uwadze wielkość strony i liczbę skrzynek pocztowych. Przepraszamy za wszystkie niedogodności i gwarantujemy, że takowe już się nie pojawią. W razie problemów, zachęcamy do kontaktu.

    w kategorii: Hosting
  • klient0808 - klient od czerwiec 2017 napisał, że: Dodano: 26 czerwiec 2017 | #10
    EWH i dhosting górą! :)
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting