Skocz do zawartości
Kris

Progreso lepsze od Home ?

Polecane posty

Na to wyglada :)

serwery bardzo szybkie :)

uptime doskonaly

support doskonaly :) nie mowie tu o paniach nie znajacych sie narzeczy :) bo nie potrzebuje supportu do uzywania ftp ;)

 

Progreso.pl jest numer 1

 

wczesniej Korzystalem lub nadal Korzystam :)

 

Nazwa.pl

Home.pl

Sisco.pl

Tpi.pl

Schron.pl

e9.pl

Aihs.net

Servage.net

Sotiko.pl

Web-tech.pl*

Easyisp.pl

Dmkproject.pl

Rsi.pl

Az.pl

4me.pl

i parre innych

jakies doswiadczenie mam :)

czesc z tych kont jest dalej aktywna istnieje :)

wiec jak ktos watpliowsci do zetelnosci posta zapraszam na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Progreso jest świetne.. to dawne Civ, miałem Civ (byli chyba w Niemczech jeszcze, teraz są w Polsce, czy chyba raczej na plus zmiana) i byłem bardzo bardzo bardzo zadowolony..

 

tylko transfer nie za duży roczny... no i ceny "domowe" (home'owskie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na miejscu progreso obraziłbym się za porównanie do home... to całkiem inna klasa hostingu. Home to masówka dla firm, progreso oferuje naprawdę wiele, choć z tego co wiem ma niewielkie zapasy łącza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spotkalam sie z wieloma pozytywnymi opiniami na temat progreso, rozwazalam nawet przetestowanie, ale w sumie zainteresowaly mnie lacza, bo nie ukrywam, ze dlatego trzymam konta na serwerach w Polsce (w tym momencie w home.pl, mialam tez konta w nazwie, kei i sisco). Teraz wg opisu na stronie jest lacze o przepustowosci 34 mbit.

Chcialabym znac wasza opinie czy w przypadku "przyboru" klientow lacze nie zostanie "zapchane". Bo jak juz Sponsi zauwazyl ceny sa analogiczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest z łączami, ale z wykresu wynika, że zapasu nie ma. Ale nie jestem pracownikiem, więc może wypowie się ktoś z progreso...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie, ze w przypadku naglego przybycia klientow, progresso postara się o zachowanie jakości usług np. przez wymiane łącza na lepsze, itp :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
Spotkalam sie z wieloma pozytywnymi opiniami na temat progreso, rozwazalam nawet przetestowanie, ale w sumie zainteresowaly mnie lacza, bo nie ukrywam, ze dlatego trzymam konta na serwerach w Polsce (w tym momencie w home.pl, mialam tez konta w nazwie, kei i sisco). Teraz wg opisu na stronie jest lacze o przepustowosci 34 mbit.  

Chcialabym znac wasza opinie czy w przypadku "przyboru" klientow lacze nie zostanie "zapchane". Bo jak juz Sponsi zauwazyl ceny sa analogiczne.

 

Progreso stoi jakies 4 szafy dalej za home.pl w tej samej serwerowni :-) Korzystamy z tych samych lacz GTSu.

 

Zapasy lacza mamy takie, ze nie sa one absolutnie w zadnym momencie przytkane - zwiekszyc przepustowosc mozemy nawet "na gebe" w ciagu kilku minut, uzupelniajac zaraz aneksem umowe z GTSem ;) Dbamy o to i monitorujemy wykorzystanie lacz niemal przez 24/h.

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście przy takich przepływnościach na pewno istnieje odpowiednia umowa zapewniająca zwiększenie parametrów w uzgodnionej cenie, ale w chwili obecnej wygląda to średnio... chociaż nie zauważyłem zapychania podczas testów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
Nie wiem jak jest z łączami, ale z wykresu wynika, że zapasu nie ma. Ale nie jestem pracownikiem, więc może wypowie się ktoś z progreso...

 

Aj ten wykres nieszczesny - on nic absolutnie nie mowi na temat gornej granicy przepustowosci, jaka w danej chwili dysponujemy. To tylko powiedzialbym element dekoracyjny (choc przepustowosc wszystkich maszyn pokazuje wlasciwa), na ktorym nie mozna opierac stanu faktycznego co do ZAPASU naszych lacz).

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj Adam - nie mozesz stac 4 szafy dalej niz home.pl, bo za nami sa tylko 2 rzedy szaf, z przodu nic nie ma, z jednej manki stoja 2 cudze szafy z drugiej jest przejscie dla ludzi ... ;)

 

Przy tym ciaglym porownywaniu polaczenia innych firm lokujacych sie w DC GTS do home.pl, warto zauwazyc ze home.pl jest jednak troche inaczej traktowane/podlaczone przez GTS. Nie jestesmy podpieci do ktoregos z malych routerow przeznaczonych na obsluge Klientow DC GTS, z odgornie okreslonym limitem pasma (typu te 34 mbit) a jedynie mamy 2 bezposrednie lacza gigabitowe do 2 corowych routerow GTS'u bez zadnego limitu pasma ani ruchu (ile wygenerujemy tyle jest nasze i za tyle placimy)... Oprocz tego mamy wlasne/bezposrednie styki peeringowe z kilkunastoma innymi ISP/firmami, ktore w dowolnej chwili moga byc uzyte do komercyjnego zakupu ruchu (doslownie na telefon)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
Oj Adam - nie mozesz stac 4 szafy dalej niz home.pl, bo za nami sa tylko 2 rzedy szaf, z przodu nic nie ma, z jednej manki stoja 2 cudze szafy z drugiej jest przejscie dla ludzi ... ;)

 

Oj stiven, to bylo w przenosni. Tak naprawde to jestesmy jakies 2 rzedy przed i 4-5 szaf w lewo :-)

 

Przy tym ciaglym porownywaniu polaczenia innych firm lokujacych sie w DC GTS do home.pl, warto zauwazyc ze home.pl jest jednak troche inaczej traktowane/podlaczone przez GTS.

 

Jasne, ale ostatecznie lacza sa *te same* :)

Wy robicie ogromny ruch, wiec sila rzeczy musicie miec inne rozwiazania niz my :)

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od slowa "lepsze" istnieje wlasciwsze (zeby nie powiedziec lepsze:P) slowo: "inne". Ja sie strasznie ciesze, ze porownujecie nas do Home.pl. To nie znaczy, ze jestesmy lepsi - to znaczy, ze dla pewnej grupy osob, jestesmy wlasciwszym wyborem.

 

Znaczy to jeszcze, ze musimy sie 5x bardziej starac.

 

Mniej bym sie cieszyl, gdyby Progreso bylo porownywane z jakims "u nas narodzil sie costam-costam" czy jakos tak ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Progresso:  Pakiet BIZNES - tylko 144 GB trafficu rocznie !

 

NetArt za te same pieniądze daje 300 GB trafficu, a jednak

nazwa.pl ma renome, a o progresso słysze pierwszy raz...

Progreso (wcześniej pod nazwami civ.pl/konta.pl) istnieje ZTCP niewiele krócej niż Home. Dziwię się, że nie informują o tym w widocznym miejscu, ani nie piszą wiele o swojej historii, bo przecież mają o czym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam kilka kont na home i 2 na progreso oczywiscie ani z jednym ani z 2 problemow nie mam ale od pewnego czasu home zatrzymalo sie w miejscu jezeli chodzi o spelnianie zachcianek klientow. czesto okazuje sie ze nie mozna np podwiesic systemu bo parametry sa sztywne i nie mozna nic zmienic.

 

tak wiec coraz czesciej bede kupowal na progreso

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a nazwa.pl jak oceniacie ... ? bo chyba bede kupowal tam serwer ale nie jestem przekonany do konca ?? czy duzo lepiej progreso ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Kupon w nazwie sprawia, że nazwa.pl to niezłe rozwiązanie... choć według mnie odstają od home i progreso...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam serwer na Home.pl i działa znakomicie - żadnych przerw, awarii. Jednak nie jest to już serwer na moje potrzeby. Zwiększyłem nieco swoję umiejętności programistyczne, tworzę dużą aplikację i będę "na dniach" spadał z Home.pl.

 

Cieszę się, że powstał "odpowiednik Home.pl" dla programistów. Przecież nie każdy tworzy aplikacje webowe dla klientów w PHP 3 (w ofercie Sisco.pl chwalą się, że ich serwery obsługują PHP 3) czy samym HTML-u.

 

Jednak Progreso oferuje "tylko" PHP 5 oraz MySQL 4. Ja już postanowiłem przesiadkę na PHP 5.1 ze względu na PDO oraz MySQL 5. Cel numer jeden: wydajność i postęp!

 

Największą wadą Home.pl jest brak mod_rewrite. Tym bardziej, że ich klienci to strefa biznesowa. A dzięki mod_rewrite można na prawdę nieźle rozreklamować swoją "firmówkę" w Google.pl. A tego oczekują ode mnie klienci...

 

Wyjdzie na to, że przesiądnę się na nQ.pl. Mają PHP 5.1 oraz MySQL 5 oraz mod_rewrite!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wyjdzie na to, że przesiądnę się na nQ.pl. Mają PHP 5.1 oraz MySQL 5 oraz mod_rewrite!

Tylko ten transfer, 8 GB /m-c w jedna strone za 700PLN ;P Wydaje mi sie ze i my, i Home.pl ma sie w tej kwesti ZNACZNIE lepiej od firmy, ktora polecasz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tylko ten transfer, 8 GB /m-c w jedna strone za 700PLN ;P Wydaje mi sie ze i my, i Home.pl ma sie w tej kwesti ZNACZNIE lepiej od firmy, ktora polecasz ;)

 

Nie polecam tej firmy, ja jestem na nich skazany! Co z tego, że macie więcej transferu, skoro nie oferujecie PHP 5.1 oraz MySQL 5. Gdybyście to zaoferowali, to na pewno skorzystałbym z Waszej oferty!

 

Ogólnie, to nasz rynek hostingowy jest ubogi. Jest to zabawne, aby w erze popularności PHP polscy dostawcy usług hostingowych prześcigali się w oferowaniu coraz to większych pojemności zapominając o najważniejszej rzeczy - platformie roboczej! Na cholerę mi 10, 20 czy 100 GB?!!! Pytam się Was, dostawców usług hostingowych, po co mi tak kolosalna powierzchnia? Co ja mam tam trzymać? Moją kolekcję filmów rodzinnych? Na pewno nikogo to nie zaciekawi!

 

Tworzę aplikacje webowe dla klientów. Chciałbym iść do przodu, a nie stać w miejscu! Obecnie tworzę dużą aplikację używając PHP 5.1, zintegrowanej z nią biblioteki PDO do wydajnej i w końcu normalnej obsługi bazy danych oraz używam MySQL 5, która jest wspaniałą bazą danych! Ma znacznie większe możliwości i jest wydajniejsza niż MySQL 4! Ale co z tego, skoro w Polsce mogę to wrzucić jedynie na nQ.pl!

 

Drodzy dostawcy, pomyślcie na tym. Pracuję w dużej firmie programistycznej i wszyscy moi znajomi są zmuszeni do korzystania z zagranicznych hostów, bo mamy strasznie zacofany i ubogi rynek hostingowy!

 

Zaprzestańcie wyścig powierzchni, zaoferujcie normalne i potrzebne usługi jak najnowsze wersje PHP, MySQL i kilka innych przydatnych elementów, które bezpośrednio wpłyną na jakość i wydajność tworzonych aplikacji.

 

I nie bierzcie przykładu z sisco.pl, bo dzisiaj w ich specyfikacji technicznej dowiedziałem się, że ich serwery... normalnie... obsługują PHP 3!!! Wow! Dawno już tego nie widziałem. O PHP 5.1 nie pytam się tej firmy, bo zapewne nie wiedzą co to jest! Może w 2056 r. wdrożą 5.0, kiedy będzie już PHP 63!

 

Aż płakać się chce, że nie ma gdzie w Polsce wrzucić stronki stworzonej w topowych technologiach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pytam się Was, dostawców usług hostingowych, po co mi tak kolosalna powierzchnia? Co ja mam tam trzymać? Moją kolekcję filmów rodzinnych? Na pewno nikogo to nie zaciekawi!

Wyslil wyobraznie :) To nic trudnego. Co trzyma sie na 10 GB powierzchni? Poczte - nasze obserwacje potwierdzaja fakt, iz sporo osob trzyma cala korespondencje na serwerze, nie sciaga jej na lokalne komputery. Policzmy:

 

20 kont e-mail x 2-3 smieszne zdjecia / filmiki / ppsy dziennie (2 MB) to daje nam 40 MB dziennie, 1.2 GB miesiecznie;

 

... o stronach WWW nie wspomne. Malo tego, firma na ktora jestes skazany rowniez oferuje calkiem sporo powierzchni, a ja utwierdzam sie w przekonaniu, iz nie przecztales / nie zrozumiales co napisalem. Ja mowie o transferze, a 8 GB za cene 700 PLN to naprade wysoka cena. Wielu klientow przekracza granice 5-6 GB przy zwyklych stronach.

 

Mysle, ze nie patrzysz na rynek hostingowy globalnie, jedynie ze swojej, developerskiej pozycji. Spokojnie ;) Oprocz Cieie sa jeszcze setki tysiecy ludzi z roznymi potrzebami i - uwierz, albo nie ;P - sa rozne od Twoich :)

 

Ja nie mowie, ze nQ jest zle. Mnie po prostu meczy juz troche objezdzanie z gory do dolu Home.pl. Troche respektu i zaufania, oni wiedza co robia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie korzystam a zamierzam. Tyle że NIKT NIE ODBIERA TELEFONÓW. Co jest grane ?????

Ani numer na stronie, ani INFOLINIA ( ta sama linia zresztą) NIE ODBIERAJA.

Jak tak sie zaczyna, jak się skończy ???

 

Chciałem przeniesc serwis z HOME a tu pierwsza wtopka, rozumiem że linie sa zajęte, ale żeby nikt nie odbierał !!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie korzystam a zamierzam. Tyle że NIKT NIE ODBIERA TELEFONÓW. Co jest grane ?????

Ani numer na stronie, ani INFOLINIA ( ta sama linia zresztą) NIE ODBIERAJA.

Jak tak sie zaczyna, jak się skończy ???

 

Chciałem przeniesc serwis z HOME a tu pierwsza wtopka, rozumiem że linie sa zajęte, ale żeby nikt nie odbierał !!!!!!

 

Jakos cos nie bardzo z tym nie odbieraniem na infolini home...

Mamy zamontowanego IVR'a, ktory 24h/dobe odbiera po pierwszy sygnale (przywitanie, menu glowne)... Wiec nie moze byc tak ze jest wolne (nikt nie odbiera), zajetego tu tez nie dostaniesz (60 lini telefonicznych).. A jak juz IVR odbierze i wybierasz 0 (polaczenie z operatorem) to albo zglasza sie ktorys z operatorow albo jezeli wszyscy aktualnie zalogowani rozmawiaja to leci zapowiedz ze jestes XXX w kolejce i musisz chwilke poczekac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

steven: Tutaj chodziło o to, że Progreso nie odbiera :). Nie zmienia to jednak tego, że co jak co, ale dla mnie w Internecie piękne jest właśnie to, że nie muszę marnować głosu i czasu na telefon, żeby coś załatwić, ale jeśli ktoś ma potrzebę potwierdzić głosowo wszystko co wyczytał na stronie danego providera to rzeczywiście jest to dobre rozwiązanie ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×