Skocz do zawartości

Web Hosting Talk

  • arubacloud.pl

    Partner technologiczny

    Aruba Cloud jest marką usług cloud na rynku europejskim. Została stworzona w celu dostarczenia firmom kompleksowych rozwiązań Cloud niezależnie od ich planów i projektów.

 





- - - - -

Możliwości reklamowe w Google AdWords

Napisany przez Mekon, w Reklama 08 luty 2016 · 920 wyświetleń

internet reklama adwords google
Możliwości reklamowe w Google AdWords

Kolejny wpis związany z reklamą w Internecie, tym razem jedynie o systemie reklamowym Google AdWords, o którym wspomniałem wcześniej tutaj. W tym wcześniejszym wpisie wspomniałem o Google AdWords oraz jego konkurentach i uproszczonej wersji express dla początkujących użytkowników.
 
Ten wpis nie będzie miał charakteru tutoriala czy poradnika jak stworzyć super działającą kampanię AdWords bo do tego wymagana jest większa wiedza aniżeli jeden poradnik oraz bardzo dużo samodzielnego obcowania z systemem i modyfikowania jego ustawień. Samo Google w swoich pomocach AdWords: https://support.google.com/adwords/ oferuje wiele wskazówek, jednak nie znajdziemy złotej recepty na naszą kampanię - to trzeba wypracować samemu.
 
Czym jest i czym nie jest Google AdWords
Dzięki systemowi reklamowemu od Google możemy reklamować nasze produkty i usługi na tysiącach stron internetowych oraz przede wszystkim do użytkowników najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie. Używając AdWords możemy dotrzeć do tysięcy użytkowników, którzy są zainteresowani zakupem lub skorzystaniem z naszych usług.
To co jest wspaniałe w Google AdWords to fakt, że kampanie reklamowe możemy prowadzić sami, jednak należy pamiętaj, że nie mając solidnych podstaw wiedzy nasz budżet będzie szedł częściowo w eter. Dla zainteresowanych profesjonalną kampanią Google AdWords więcej tutaj - jeśli już prowadzisz takie kampanie to możesz się zgłosić po audyt swojego konta reklamowego.
Reklamy AdWords są rozliczane w modelu CPC, czyli płatności za kliknięcie, zatem płacimy wyłącznie, gdy ktoś wybierze i kliknie nasza reklamę. Dzięki temu mamy wiemy, że potencjalny użytkownik naszej strony zainteresował się naszym komunikatem reklamowym.
Teraz o tym czym nie jest Google AdWords: to nie jest magiczna różdżka, która od uruchomienia zacznie nam przynosić same transakcje - proces sprzedażowy w przypadku niektórych branż może trwać od tygodnia do kilku miesięcy. Nie możemy oceniać naszej kampanii na podstawie tygodniowego czy nawet miesięcznego czasu. Przy dobrze skonfigurowanym koncie i dobrym połączeniu naszego konta AdWords z kontem Analytics możemy śledzić jak wygląda proces decyzyjny klienta i jak długo to trwa. Do lepszej analizy opłacalności danych działań PPC najlepiej jest przyjąć okres 3 miesięcy - to jest spowodowane długą ścieżką zakupową klienta oraz pracami optymalizacyjnymi nad stroną oraz samą kampanią AdWords.
 
Dlaczego warto iść w AdWords?
Bo to naprawdę nie kosztuje dużo, zwłaszcza mając pełną kontrolę nad każdym, pojedynczym kliknięciem w reklamę. Sprawdź czy Twoja konkurencja używa linków sponsorowanych. Jeśli widzisz pełno reklam AdWords w wynikach wyszukiwania to nie ma co się oszukiwać - to musi się sprawdzać w ich przypadku! Dlaczego więc kampanie AdWords nie sprawdzą się u Ciebie?



  • 0



Czerwiec 2017

P W Ś C P S N
   1234
567891011
12131415161718
1920212223 24 25
2627282930