Skocz do zawartości


 

Treść o najwyższej reputacji


#360477 [Opinie] Zenbox.pl

Napisany przez UnixStorm.org na 02 marzec 2013 - 16:46

Powstrzymywałem się od wypowiedzi jak mogłem żeby mi też nie zarzucono, że atakuję konkurencję, ale czytając Tomku Twoje wypowiedzi w stylu:

 

Specyfikacja jest po pierwsze dla userów pro aby zobaczyli szczegóły a dla reszty aby pokazać, że konkurencję zostawiamy daleko w tyle

czuję się niejako wywołany do tablicy i coś skrobnąć od siebie też bym chciał.

 

Przede wszystkim, jak ktoś wyżej wspomniał, określenie o chmurze i jej wyższością nad innymi hostingami jest szczególnie nietrafione, albo wynika ze złego zrozumienia tego pojęcia bo niczym się praktycznie Wasza oferta nie różni od innych hostingów istniejących od dawna.

 

Argument, że jest to jedyna oferta typu out-of-the-box też jest dalekie od prawdy. W innych firmach hostingowych klient musi sam sobie wszystko instalować i konfigurować? Nie ma gotowego środowiska do pracy? Pewnie, że ma. Tym właśnie kierują się firmy hostingowe - udostępnić gotowy system i narzędzia dla klienta końcowego, aby bez przeszkód mógł zająć się tylko uruchomieniem własnej strony.

 

Podajecie też, że jest to hosting bez limitów. Przecież macie więcej (schowanych) limitów, niż większość firm hostingowych w tym kraju.

Przykład z Waszej specyfikacji: dopuszczalne obciążenie procesorów (średnie i chwilowe), limit procesów (16), max. liczba plików koncie (500k), limit IOPS, mnóstwo ograniczeń dot. MySQL, 10800s użycia MySQL na dobę, max. 2 GB na skrzynkę mailową, limit ilości wiadomości w skrzynce i wiele innych...

 

Przecież przy tak rygorystycznych limitach Wasz klient musi uważać i pilnować więcej limitów, niż przy przeciętnym hostingu za kilka zł, nie wspominając już o serwerach VPS. Przy tych limitów wielu klientów nawet nie wykorzysta tej liczby unikalnych odwiedzin bo skończą mu się inne limity.

 

Przy kontach w "typowej" ofercie klient jasno widzi co i jak. Nie obchodzi go ile odwiedzin będzie na stronie, tylko czy zmieści się w podstawowych limitach takich jak transfer i pojemność, a to praktycznie każdy rozumie przez problemów.

 

U siebie mamy klientów, którzy na kontach za "stówkę rocznie" osiągają po 50k unikalnych odwiedzin i więcej, w dodatku na ciężkich skryptach. Mamy nawet klienta, który na koncie bez limitu transferu (za ~500 zł/rok) generuje ponad 2.5TB transferu miesięcznie (!).

 

Osobiście nie widzę niczego innowacyjnego w zenboksie poza wyjątkowo niefajnym marketingiem i zupełnym brakiem szacunku do firmy, które na tym rynku są od wielu lat. Wasza oferta dopiero wystartowała, wszystkie problemy pojawią się wraz z napływem większej liczby klientów, a mimo to już teraz coś uderzyło Wam chyba za bardzo do głowy.

 

Kwestia wystawiania opinii za darmowe miesiące hostingu na futurehost i Wasze niezrozumienie oburzenia innych wtedy też przypominało mi obronę czegoś, co sami chcecie w podobnym stopniu wprowadzić u siebie, aby nie być posądzonym o to, że pierwsi taką formę wyrabiania sobie opinii stosujecie. Teraz rozumiem czego tak tego pomysłu broniliście.

 

Ktoś Wam też zarzucał, że trochę nie fair jest cała ta sytuacja. WHT rozwinęło się jakby nie patrzeć dzięki firmom hostingowych, a Wy to wykorzystaliście do własnych celów. Gdyby nie inne firmy hostingowe, to forum wiałoby pustkami. Nie wspominając o reklamach Waszej konkurencji, które płaci za reklamy tutaj. Wiem, że macie swoje zdanie, ale dla mnie i na pewno wielu innych osób to forum strasznie przez to wszystko straciło, nie będzie już nigdy obiektywne (już nie jest, mimo że uważacie inaczej), a jedynie zmierza w kierunku wojny ze tymi wszystkimi, którzy do tej pory starali się to forum napędzać.

 

Dla mnie całe to Wasze posunięcie jest wyjątkowo niesmaczne, włącznie ze sposobem Waszego marketingu, który momentami jest wręcz przykry. No ale.. życie wszystko weryfikuje i tak też będzie w tym przypadku bo niestety oferta zenbox nie wnosi niczego rewolucyjnego do polskiego hostingu, a nawet jest według mnie znacznie mniej atrakcyjna od przynajmniej połowy firm z tego forum.

 

PS. Są powody, dla których niektóre firmy hostingowe nie stosują niektórych rozwiązań uważanych przez Was za najlepsze. Wynika to już z doświadczenia i znanych problemów z takimi rozwiązaniami. Pewnie z czasem też je odkryjecie. Część Waszych "pomysłów" wdrażaliśmy u siebie kilka lat temu i szybko musiały zostać wycofane ze względu na problemy, jakie ze sobą niosły (często pojawiające się dopiero w momencie, kiedy pojawiało się już więcej użytkowników/danych).


  • 96


#352730 Koty na WHT, Fakty i Mity + Poradnik

Napisany przez Pan Kot na 21 styczeń 2013 - 01:42

ufBzD.jpg


  • 75


#328917 Firmy, które mają userów WHT za de*ili mają się dobrze?

Napisany przez Prohost na 07 sierpień 2012 - 12:37

Nie widzę powodu do zdenerwowania:

1) Jakby ktoś był mądry to by nie reklamował tego forum klientom - bo zysk z tego jest generalnie zerowy. To forum nie generuje zysków dla firmy dodatkowych (jeśli o jakichś mozna mówić kiedy nie jest szeroko znane nawet szukającym w google hostingu - nie oszukujmy się ceneo to to nie jest) jeśli je ktoś zareklamuje dla klientów. Nie jest w stanie zwrócić kosztów tej reklamy. Nie mówie nawet o szkodach które można ponieść przez ewentualne złe opinie czy nawet przez pakowanie swoich klientów na reklamy innych firm.

2) Opinie jednopostowców z jednorazowej akcji nic nie znaczą przynajmniej dla większości osób tu zarejestrowanych.

3) Zarządzający forum nie bardzo wiedzą jak biznes portalowy działa i jak na nim zarobić a tym samym podnieść jakość - proponuję popatrzeć jak większe portale biznesowe to robią - można się wiele nauczyć. Wprowadzanie usług nie spełniających swoich zadań to problem braku podstaw pod nie. Nie można przeskoczyć kilku stopni w budowie i spodziewać się dobrego efektu.

4) Forum jest generalnie bardzo nudne - jedyną rozrywką czy też nową informacją jest albo czyjaś reklama albo temat jak ten gdzie się mogą userzy trochę ponapinać. Już lepiej na pudelka wchodzić tam przynajmniej codziennie jest kilkanaście nowych newsów. Jakbym nie miał firmy hostingowej to bym tu wcale nie wchodził - teraz co jakiś czas patrzę czy coś się dzieje ale się nie dzieje.

Jeśli ktoś wysyła swoich klientów na to forum to cieszcie się - zobaczą waszą reklamę/ofertę.

Dużo czasu minęło od wprowadzenia partnerów i moja rezygnacja z bycia jednym z nich okazała się być słuszna - ze starych partnerów nie został nikt bo nic to nie zmienia i tylko te pieniądze są marnowane które wpływają od nich - leci rotacja partnerów, leci... a rozwoju brak(jest coraz słabiej).
  • 74


#254311 Serwerownia od podstaw

Napisany przez kafi na 26 maj 2011 - 22:49

Zakładając że wymiar przeciętnego dysku 3,5" to
101,6 x 25,4 x 146,05
v = 377 cm^3

A wymiar przeciętnej szafy 42u to
2000 x 800 x 800
v = 1280000 cm^3

Więc można by przyjąć, że w szafie zmieści się ok. 3 tys. dysków.
Obecne dyski mają chyba maksymalnie 3TB, więc sumarycznie do szafy zmieści się 9PB "danych".


Osobne jest pytanie o sens przepłacania za szafę rack po to, aby robiła za półkę na dyski twarde :)
[ Post ofc. pół żartem, pół serio; ale jakie pytanie, taka odpowiedź :) ]
  • 74


#360966 [Opinie] Zenbox.pl

Napisany przez admin@prohost.pl na 05 marzec 2013 - 17:39

@zenbox

Z czasem może przejdzie wam nadwrażliwość na to co ktoś powie/napisze. Każdy może mieć swoje zdanie. Jeśli ktoś od was myśli, że każda wypowiedź na wht która pośrednio dotyczy zenboxa jest walką z konkurencją to gratuluję wyobraźni. Z tego co widzę to zenbox ocenia wypowiedzi innych swoimi standardami - jak zenbox mówi o konkurencji jak o cieniasach to konkurencja musi tak samo. Wskazywanie, że coś konkurencja mówi nie zrobi z tego automatycznie kłamstwa ani nie skasuje znaczenia wypowiedzi.

 

Lepiej mieć mniej info ale bardziej wiarygodne. Jest coś takiego jak referencje. Blogerzy zgadza się są obecni w necie bardziej ale są też fanboyami i raz polecając coś tak szybko zdania nie zmieniają bo wyszłoby na to, że polecali np coś co jest tego nie warte - kto będzie wtedy liczył się z ich zdaniem :)


  • 73


#252891 Przenosiny Unixstorm do nowego DC

Napisany przez UnixStorm.org na 18 maj 2011 - 08:29

Na pewno nie opóźnienia, bo te nie są najlepsze.
...



9 ms to "nienajlepsze"? Naprawdę, jeśli mamy dyskutować to niech to będzie dyskusja na trochę poważniejszym poziomie niż "jest be bo mam 5 ms więcej niż do ATM"...

Do czego zmierzam... Pingi są lepsze niż do np. beyond.pl (1-3 ms), lepsze niż do Onetu (1-2 ms) i gorsze od ATM o około 5-6 ms. Czy ktoś analogicznie mówi, że beyond jest zły, bo ma "nienajlepsze pingi"? Albo czy dla kogokolwiek z usług hostingowych będzie odczuwalne 5-6 ms?

Jeśli już nawet mam się trzymać tematu pingów (tylko nie wiem jaki to ma sens? przecież nie będziemy tam hostować serwerów gier) to wypada wspomnieć, że będą niższe, niż u większości naszej konkurencji w Polsce, więc jak się ma do tego wypowiedź wyżej?

Tak na marginesie, nasze IP w 3SF: 91.227.122.1

W serwerach gier utarło się, że każda 1 ms to porażająca różnica mimo, że 95% tych osób zupełnie nie rozumie działania ani sieci, ani nawet własnych serwerów gier - o tym niżej.


Do czego zmierzam? Odczują prawdopodobnie pewien dyskomfort osoby, które korzystają systemu banowania AMXBans na serwerach Counter-Strike (dłużej będzie wszystko przetwarzane).

Przede wszystkim, nie żyjemy tylko Counter-Strikiem. Użytkownicy serwerów gier to nie są nasi jedyni klienci i nie mamy zamiaru tworzyć dedykowanej oferty dla klientów, którzy planują wykupywać konta za kilka zł/m-c pod pojedyncze bazy MySQL do serwerów gier, więc taki argument również mnie nie przekonuje. Mamy świadczyć jak najlepsze usługi dla wszystkich klientów, a nie skupiać się na tym, aby pewna cząstka klientów miała 4-5 ms mniej do swojej bazy MySQL...

Kolejna sprawa, o czym pisałem wyżej. Większość użytkowników serwerów gier ogranicza swoje porównania do uruchomienia "ping" z "wiersza poleceń" i na tej podstawie wysuwa wnioski, ale... czy wiesz, że serwer gry NIE wysyła zapytania do MySQL na bieżąco? Zakładając, że większość serwerów publicznych działa na 250 FPS, to każde zadanie jest przez nie wykonywane co 4 ms (!), a nie od razu. To oznacza, że na prawie każdym serwerze CS 1.6 plugin amxbans czeka około 4 ms na samo wysłanie zapytania do bazy MySQL i kolejne 4 ms czeka na odpowiedź. To daje teoretycznie 8 ms nawet wtedy, kiedy czas dostępu do bazy wynosi 1 ms. Powiedz mi teraz... czy wiedziałeś o tym i czy odczuwałeś problemy na swoich serwerach gier z powodu tych 8 ms opóźnienia?

Powiem więcej... Ludzie kupują u nas konta pod takie bazy do swoich serwerów gier w każdej możliwej lokalizacji, również do serwerów w Livenecie, Nephax lub OVH. W takim przypadku ich pluginy łączą się do nas również przez kilka ms - czy z tego powodu działają im wolniej? A co z użytkownikami, którzy konta pod bazy wykupują w innych firmach niż nasza? Poza nami prawie nie ma firm oferujących tego typu usługi w ATMANie. Oznaczałoby to, że albo 100% użytkowników serwerów gier kupuje konta u nas, albo kupują również w innych polskich lokalizacjach i nie czują różnicy.

Ponawiam, jeśli mamy prowadzić taką dyskusję to niech będzie ona poparta ciut większą wiedzą i argumentami lepszymi niż ICMP (które co więcej mogą mieć inny priorytet niż UDP). Od wczoraj już setka klientów dziala w 3SF, jak dotąd mają się bardzo dobrze i jestem pewny, że użytkownicy, o których piszesz nawet nie zauważą, że coś się zmieniło po przeniesieniu.


No nie do końca, bo de facto nie ma żadnej umowy tylko regulamin. A regulamin nie przewiduje lokalizacji. Więc jeśli potraktujemy tę tabelkę z parametrami jako ofertę (bo innej nie ma; proszę mnie poprawić, jeśli się mylę) to jednym z punktów jest lokalizacja (ATMAN). Więc klient kupuje serwer w danej lokalizacji.

Więc jeśli przeniósłby Pan serwer do Holandii, powstałby problem prawny, trochę podobny do WikiLeaks czyli właściciela danych na serwerze i prawa, któremu podlegają. Więc gdybym trzymał u siebie w mysql-u np. bazę mailingową, albo jakąś bazę konkursową (dane osobowe) i one wywędrowałyby do Holandii, to miałbym problem.

Oczywiście w tym przypadku poruszamy się po kraju, co nie zmienia faktu, że lokalizacja jest jednym z punktów oferty :)


Gdybyśmy zmieniali kraj to sytuacja wyglądałaby inaczej. W tej jednak sytuacji zmieniamy serwerownię na inną, również w Polsce. Jak zauważono, w Regulaminie nie gwarantujemy, że każde konto będzie dożywotnio w jednej lokalizacji. Zagwarantowanie czegoś takiego jest niemożliwe i podchodzi wręcz pod biznesowe samobójstwo. Żadna Polska firma takich zapisów/gwarancji nie posiada, a niektóre nawet z tego forum zmieniały lokalizacje po kilka razy - nigdy jednak nie było tego typu "ataków" z powodu zmiany DC, więc nadal nie rozumiem dlaczego my mamy być wyjątkiem...


Opis w tabeli z kontami WWW (odnośnie DC) jest od kilku miesięcy i opisuje aktualną lokalizację, a nie lokalizację, w której dożyjemy emerytury. Z innej strony.. co by było, gdyby ATMAN np. stracił łącza od TPSA? Czy wtedy też ma się wiązać z drastycznymi krokami bo klienci stracili bezpośredni dostęp z łącz TP? Albo... część klientów z ATMANa przeniosła się do Telehouse (po cichaczu) - czy tutaj też ma być sytuacja jak wyżej? Nawet mogłoby się zdarzyć, że ATMAN zrezygnuje z kolokacji w tym DC i wszyscy klienci będą musieli się wynieść np. do Telehouse - czy wtedy też mamy zamykać firmę?

Z oczywistych powodów nie da się zagwarantować zawsze tej samej lokalizacji, tych samych serwerów, tych samych łącz, tych samych pracowników i tego samego adresu siedziby firmy. Nie popadajmy więc w paranoję. Regulamin jest umową zawartoą pomiędzy nami, a klientami webhostingowymi i ta umowa zostaje podtrzymana. Nie naruszamy żadnych jej warunków, a nawet SLA zostanie zachowane po zmianie lokalizacji. Troszkę mam wrażenie, że robimy tutaj niepotrzebny szum o zupełnie normalną rzecz, która dzeje się w prawie każdej firmie hostingowej, a w niektórych nawet po kilka razy w ciągu kilku lat.

Jeśli jednak którykolwiek z naszych klientów poczuje się z tego powodu poszkodowany to jak najbardziej może napisać do nas reklamację i do każdej takiej sprawy będziemy podchodzić indywidualnie.
  • 63


#345481 [SQL] Benchmark - razem czy osobno

Napisany przez patryk na 01 grudzień 2012 - 19:27

Dodany obrazek

Ale zabawa! Nie wiem co lepsze, czy rajd barbórki czy forum..
  • 61


#234069 Z: Panel zarządzania kontami www

Napisany przez Gość na 09 styczeń 2011 - 14:17

Nie odpływajcie koledze od tematu, wszak nie było o kosztach. Ja wiem, że prowadzicie jednoosobowe działalności w mieszkaniach rodziców, na ogół z niskim ZUSem i praktycznie bez większych kosztów, ale powinniście chyba zrozumieć, że firmy zatrudniające ileś osób na etatach, płacące niestety ogromne koszty pracy, koszty biur i pokrewne NIE są w stanie robić softu za miskę ryżu.
  • 57


#347870 Trochę o kei.pl ale bardziej ogólnie

Napisany przez Gość na 19 grudzień 2012 - 21:06

zmyślone, nie fałszywe

Możesz mi wyjaśnić tą subtelną różnicę pomiędzy tym, że coś jest "zmyślone" ale broń boże nie "fałszywe"?!?

J.w. Podawanie nieprawdziwych danych to od razu ban na konto. Bez dyskusji. Brawa dla KEI.
  • 56


#317213 Ile stron upychacie na jedną maszynę?

Napisany przez vorren na 30 maj 2012 - 06:18

Ile kanapek zrobisz z jednej szynki, sporego kawałka sera i jednego krzaka pomidorów?
  • 53


#275297 SERWERY PO HOSTING

Napisany przez Miłosz na 09 październik 2011 - 15:55

Tak coś czuje, że albertw po prostu szuka idealnego przepisu na biznes. A ten przepis mamy mu właśnie podać. W dodatku myśli, że jak ma 40-50k pln, dostęp do kilku łącz, dziesiątki maszyn, to zaraz będzie mieć setki klientów. Ba, mało tego.. mamy mu wywróżyć ile klientów upchnie na te maszyny. A potem się jeszcze rzuca, że nikt nie podaje mu dokładnej liczby.

Chcesz próbować? To próbuj! Zobacz jak łatwo jest ściągnąć klientów i utrzymać całą infrastrukturę. Nikt za ciebie nie ułoży planów hostingowych i nie powie jak ściągnąć klientów. Policzyłeś już sobie koszta? Opłaca się?
2700 netto za jedno łącze jak pisałeś, to wychodzi ponad 30k netto rocznie. A drugie łącze? Inne opłaty? Czy jak umoczysz kupę kasy, to wrócisz na forum i będziesz pisał, że ten i ten i tamten mówili tak, tak i siak, a ja straciłem miljony. Nikt tutaj nie weźmie odpowiedzialności za Twój biznes. Odpalaj, zbieraj klientów, monitoruj, testuj.. zobaczysz jak będzie się biznes kulać.

Można się także zastanowić nad zasponsorowaniem kilkuset obiadów miesięcznie dla dzieci ze szkół podstawowych.
  • 53


#346047 e24cloud.com - Beyond

Napisany przez kafi na 05 grudzień 2012 - 10:28

Fakt, faktem to tylko sprzęt i każdemu mogło się przydarzyć.

Ale czy nie przypadkiem lud bierze ową chmurzastą usługę właśnie po to, aby jakieś magiczne mechanizmy wyeliminowały jakikolwiek wpływ sprzętu? Bo sorry winnetou, awaria kontrolera macierzy powoduje całkowity pad usługi?
To czym to się różni od budżetowego VPS w jakiejś firmie nie chwalącej się obłoczkami?
  • 51


#298825 Chłopak szuka pomocy w spawie ataku w unixstorm

Napisany przez UnixStorm.org na 18 luty 2012 - 10:54

Witam,

Widzę, że trzeba rozwiać kilka wątpliwości...
Przede wszystkim zacznę od tego, że osoba, która jest właścicielem tego konta nie będzie pociągana do odpowiedzialności.
W ostatnich dniach zgłosił się faktyczny sprawca wraz z przyznaniem do winy.

Jeśli chodzi o samo "zabezpieczenie", to każdy kto twierdzi, że można zabezpieczyć się przed *każdą* metodą ataku wychodzącego i przychodzącego po prostu nie wie co mówi i albo jeszcze go nic podobnego nie spotkało, albo brakuje mu trochę wiedzy w temacie aby wypowiadać się kompetentnie w takich sprawach. Zwłaszcza, jeśli nawet z jego serwerów wychodzą ataki DoS, a to zdarza się również u firm wypowiadających się w tym wątku.

To, w jaki sposób użytkownik doprowadził do problemów (krótkich, ale jednak) zostało już odpowiednio zablokowane i drugiej takiej sytuacji nie będzie.

Nie chodzi tutaj jednak o sam fakt uruchomienia tego, a o zwyczajną bezmyślność ludzi - za każdym razem "graczy Counter Strike'a" - którym wydaje się, że mogą bezkarnie robić co tylko im się spodoba, a tłumaczenie "dałem konto koledze" rozwiąże problem.
Tak nie jest. My odpowiadamy za działania naszych klientów, a klient za działania użytkowników, którym udostępnił swoją usługę.

Tutaj nie chodziło też o "włamanie" na konto tego użytkownika jak kilka osób sugerowało.
W skrócie - właściciel konta dał dostęp do FTP "koledze". Ten zaczął umieszczać wszelkiej maści śmieci na koncie i masowo je uruchamiać bawiąc się w script kiddie. Były to skrypty do ataków DoS, exploity na inne oprogramowania, itd. Chłopak z pełną premedytacją i wiedzą co robi uruchamiał to bez żadnych konsekwencji.

Takich sytuacji jest mnóstwo. I u nas, i w innych firmach. Większość nie kończy się żadnymi większymi problemami poza zablokowaniem takiego konta, ale bądźmy poważni... Najwyższy czas nauczyć się co wolno, a czego nie. Jeśli kupuję serwer w jakiejś firmie, daję dostęp do niego koledze, który następnie narusza wszelkie możliwe przepisy to mówienie, że jestem tutaj pozbawiony jakiejkolwiek odpowiedzialności jest absurdem.

Tego typu małolatów bawiących się w hackerów i atakujących strony "cs-a" kolegów są tysiące w tym kraju i będą nadal, ale to nie znaczy, że my mamy to tolerować.

Właściciel otrzymał od nas wszystkie logi, który ewidentnie pokazują kto, co i jak zrobił. Nie było tutaj przypadku ani też działań bez jego wiedzy.

Reasumując, usługa nie zostanie odblokowana bo klient naruszył warunki regulaminu. Nie jest dla nas ważne, czy zrobił to jego kolega, czy on sam. Nie będziemy jednak dochodzić dalszych rekompensat od tej osoby, a o tym co zrobić z faktycznym sprawcą będziemy myśleć później.

Raczej "trzeba się było zabezpieczać" by jeden user nie mógł wyłożyć całej sieci


Ty akurat w tym temacie nie powinieneś się wypowiadać bo z Twoich serwerów już kilkukrotnie leciał DoS/DDoS w naszą stronę.
  • 50


#347869 Trochę o kei.pl ale bardziej ogólnie

Napisany przez Prohost na 19 grudzień 2012 - 20:56

Większość firm od razu takie konto kasuje. Podawanie nieprawdziwych danych to oszustwo. Jak się z kimś zawiera umowę to się podaje prawdziwe dane.
  • 48


#332977 VPS w Polsce do 300 PLN brutto/rok

Napisany przez beliq na 30 sierpień 2012 - 01:12

Oczekiwałem jakiejś elastyczności usługodawców z ofertami, tak jak to było za dawnych lat tutaj.

Serio? Byli tu tacy, którzy dawali rabaty 10000% na usługę z uśmiechem na twarzy?
No i od kiedy sprzedaż znacznie poniżej kosztów jest definicją elastyczności? :D
  • 48


#345489 [SQL] Benchmark - razem czy osobno

Napisany przez Prohost na 01 grudzień 2012 - 19:38

Testowanie całkiem innych konfiguracji nie ma sensu. Nikt normalny nie wykonuje tysięcy insertów na sekundę, chyba, że przywraca backup.

U nas mysql jest na oddzielnych serwerach. Nie obciążają serwery www i mysql sobie nawzajem io bo się nie opłaca. Prędzej io się kończy niż narzut kosztuje transferowania danych przez sieć. Dwie maszyny = 2 x większa dostępna moc i prawie 2 x więcej dostępnego io - i nie ma sensu dla cyferek których nikt nie użyje mieć tego na jednej maszynie.

Dlatego nawet małe vpsy czy pcety z dyskami sata w tym teście mają duże wyniki. Ale co z tego jak dobrze wiemy, że 2 serwery o dużej mocy zjadają je na śniadanie.

Ten benchmark nie do tego do czego go chcecie użyć. Hostingu tym nie ma sensu testować.
  • 45


#283245 Usuwanie postów przez moderatorów

Napisany przez Gość na 22 listopad 2011 - 22:52

Zauważyłem, że jak ktoś wchodzi na forum po jakimś czasie to nagle pojawia się jego 10-20 wypowiedzi różnych tematach, które nie wnoszą zasadniczo nic merytorycznego do tematów.

Bo nie ważne co masz do powiedzenia, ważne, że pojawi się reklama w formie stopki/wpisu ;)
  • 44


#281635 WHT Pro

Napisany przez Devil na 15 listopad 2011 - 11:57

Cóż się dzieje z tym WHT Dodany obrazek Ja do zmian proponuje magiczny przycisk który kończy kłótnie i przywraca starą wersję WHT z przed kliku lat Dodany obrazek
  • 44


#271323 [opinie] dhosting.pl

Napisany przez Gość na 11 wrzesień 2011 - 21:38

Nie jest źle, nie zwracaj uwagi na wpisy tego powyżej (użytkownik DataBase), to znany netowy troll-pieniacz.
  • 44


#236063 Spolszczenie do Direct Admin

Napisany przez regdos na 20 styczeń 2011 - 11:27

Do pobrania pod stałym adresem http://www.ok.com.pl/da_pl.zip jest tłumaczenie do najnowszej wersji DA - 1.37

W tej wersji dodano możliwość definiowania obrazków językowych w pliku files_custom.conf, który może być bezpośrednio w katalogu z językiem (poprzednio musiał być jeden wspólny dla całego szablonu). Skutkiem czego wypadł z instalacji jeden punkt.

Ogólna prośba do użytkowników korzystających z tłumaczenia - proszę zgłaszajcie mi błędy lub sugestie co do tłumaczenia, ponieważ nie ze wszystkich funkcji DA korzystam oraz nie zawsze mogę znaleźć gdzie dane tłumaczenie jest wykorzystywane.
Najlepiej żeby to miało postać:
- tłumaczenie
- sugerowane zmiany
- gdzie to się pojawia w DA

Zwroty, które są po EN nie wynikają z braku tłumaczenia tylko z tego, że zwrot jest zaszyty w kodzie binarnym i nie wykorzystuje plików językowych.
  • 44